ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ! ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ EMAIL ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΚΟΥΡΕΜΑ – ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ “ΚΑΝΟΝΙ” ΤΗΣ THOMAS COOK: ΕΩΣ ΚΑΙ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ Η ΖΗΜΙΑ – ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ! (ΦΩΤΟ)

    Κοινοποίηση:
    thomas-cook-akyrwsi-ptisewn-kerkyra

    Μια αποκάλυψη βόμβα έκανε πριν από λίγα λεπτά ο πρόεδρος της ομοσπονδίας ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος μιλώντας στο Open σχετικά με το πόσο θα κοστίσει η πτώχευση της Thomas Cook στην ελληνική οικονομία και τους Έλληνες ξενοδόχους.

    Όπως τόνισε, για αρχή η ζημιά υπολογίζεται στα 300 εκατομμύρια ευρώ, καθώς οι Έλληνες ξενοδόχοι που έχουν συνεργασία με την Αγγλική εταιρεία που πτώχευσε, έχουν να πληρωθούν από τον Ιούλιο.

    open thomas

    Το ποσό αυτό είναι μόνο η αρχή, τόνισε, καθώς αυτό αφορά μόνο στην πτώχευση της Αγγλικής Thomas Cook αφού υπάρχουν και οι θυγατρικές όπως η Γερμανική Thomas Coοk κ.α

    Η μεγαλύτερη ζημιά και χασούρα εντοπίζεται στα νησιά και γενικότερα στην Νότια Ελλάδα, συμπλήρωσε ο Γρηγόρης Τάσιος.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ η ζημιά για την ελληνική οικονομία και τους ξενοδόχους μπορεί να ανέλθει ως και τα 500 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ήδη έφτασαν τα πρώτα email από θυγατρικές της Thomas Cokk, όπως αυτή της Γερμανίας ,που προτείνουν στους έλληνες ξενοδόχους κούρεμα του χρέους αν θέλουν να πάρουν τα χρήματα τους.

    Παράλληλα αναφέρεται ότι σε κίνδυνο βρίσκονται 1.200 θέσεις εργασίας από τις ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν “ανοίγματα” με την Αγγλική εταιρεία.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    2 Σχόλια

    1. Thomas Cook – TUI Ολη η αληθεια για τα δυο – πρώην – μεγαθήρια νταβαντζηδες του παγκοσμιου τουρισμου.
      Η Thomas Cook αναφέρεται κι όχι άδικα ως η πιο ιστορική εταιρεία στον κλάδο παροχής τουριστικών προϊόντων γνωστών κι ως τουριστικών πακέτων , είναι από τις πρωτες εταιρείες,αν όχι η πρώτη, που εισήγαγε στην παγκόσμια αγορά τη δυνατότητα παροχής ταξιδιών αναψυχής μαζικού τουρισμού μέσω αεροπλάνου έχοντας την πρωτοποριακή ιδέα να αναπροσαρμώσει τις παλιές γνωστές κι ως ” ντακότες”, σε τουριστικά επιβατηγά αεροπλάνα που με το περας του πολέμου πωλούνταν σε εξευτελιστικές τιμές και μαζικά , απλά τοποθετώντας καθίσματα μέσα στις κενές αυτές πρώην πολεμικές φορτηγίδες . Για τις δεκαετίες 70-80-90 έως τα πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα οι δύο αυτοί όπως εξελίχθηκαν κολωσσοί κατήχαν εξωπραγματικά μερίδια στην παγκόσμια αγορά πακέτων αναψυχής . Να σημειώσω δε ότι μέχρι και τη δεκαετία του ’90 οι πολυεθνικές όπως εξελίχθησαν αυτές εταιρείες TUI και Thomas Cook με τα εκατοντάδες παρακλάδια τους σε αντίστοιχες εταιρείες και όχι μόνο. Στην πυραμίδα του μετοχολογίου τους συναντούσες από γνωστές πολυεθνικές παραγωγής τροφίμων και αυτοκινήτου μέχρι και σημαντικά ποσοστά απο Γερμανικές ασφαλιστικές εταιρείες ,τη Ντόιτσε μπανκ και Μπούντεσμπανκ γι’αυτό έδώ και αρκετά χρόνια ,ειδικά για την Τόμας Κουκ , κανείς μέσα στον κλάδο δεν την ανέφερε ως Βρετανική εταιρεία μιας και ήταν κοινό μυστικό η βαθιά επιρροή των Γερμανικών ασφαλιστικών και τραπεζών ,γι’ αυτό διαβάζετε και μισόλογα στον διεθνή τύπο που αμφισβητούν τη Βρετανικότητά της. Τώρα, το τι έγινε τα χρόνια της κρίσης ,ειδικα το κρίσιμο διαστημα την “πτώσης” του αμερικανικού χρηματηστηρίου , αν τα Γερμανικά συμφέροντα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ξεφορτώθηκαν τα μεγάλα μερίδιά τους στην εταιρεία ενας θεός γνωρίζει. Άποψή μου είναι πως αυτά τα συμφέροντα εξασφάλισαν στην Thomas Cook το γνωστό δάνειο των εκατοντάδων εκατομμυρίων πριν μερικά χρόνια ,για όσας θυμούνται όταν βρέθηκε ξανά υπό κατάρρευση .Αν τα γερμανικά συμφέροντα εξακολουθούν να υπάρχουν τότε αφήνονται μεγάλες υπόνοιες για το ρόλο που παίζουν ως μοχλός πίεσης στη Βρετανική κυβέρνηση υπό τη σκιά του Brexit ως ” κοιτάτε τι σας περιμένει ” .
      Στο ηθικό κομμάτι τώρα. Η Thomas Cook και η TUI για τον ελληνικό τουρισμό αποδείχθηκαν ο μεγάλος εφιάλτης εισαγάγοντας τη ξενόφερτη μόδα που εξελίχθηκε σε μάστιγα των all inclusive ξενοδοχείων και εν απουσία τουριστικού μοντέλου στη χωρα έδρασαν παρασέρνοντας ολη την αγορά όχι σε ένα παζάρι τιμών αλλά σε μια ξέφρενη κούρσα χειραγώγησης των τιμών κάτω του κόστους με την γνωστή στον κλάδο απειλή ” 40 ευρώ το δίκλινο all inclusive ή δεν θα ξαναδείτε την Ελλαδα σε τουριστικό οδηγό” . Η διαφθορά ανάμεσα στις ελληνικές κυβερνήσεις διαδρονικά που δέχονταν αμασητί τις απειλές και ως γνωστοί ραγιάδες σίγουρα ” με το αζημίωτο” σμπαράλιασαν τις οποιες προσδοκίες για ποιοτικό τουρισμό και με πρόσχημα τις δήθεν επενδύσεις εκατομμυρίων πότε με άτοκα δάνεια με ακουσον άκουσον εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και με αδρή χρηματοδότηση απο τις ελληνικές τράπεζες χτιστικαν όλα αυτά τα μεγαθήρια στην Κρήτη,στην Κερκυρα,στη Ρόδο .Μπορεί να βρηκαν μεροκάματο οι οικοδόμοι για να τα χτίσουν κ τα ξενοδοχειακά επαγγέλματα αλλά επρεπε να μας χτυπήσει η κρίση για να βγαίνουν σύσσωμοι οι πολιτικάντηδες και άσχετοι απο τουριστικό μάρκετιγκ κ μανατζμεντ υπουργαρες μας να διαλλαλουν στα τηλεοπτικά πάνελ οτι τα all inclusive ξενοδοχεία καταστρέφουν τον ελληνικό τουρισμό μιας ούτε οι τοπικές κοινωνίες επωφελούνται ούτε το κρατος μιας κ τα έσοδα φεύγουν στο εξωτερικό. Για κάθε all inclusive ξενοδοχείο που θα έκλεινε , υπαρχουν άπειρες μελετες και σοβαρες πτυχιακές ελληνων φοιτητων στον κλάδο τουρισμού, πόσες εκατοντάδες μικρότερα ξενοδοχεία θα άνθιζαν με ποιοτικότερες και άνθρωπο κεντρικοτερες υπηρεσίες Τελοσπα αυτα ειναι απατηλά ονειρα για τη σαπίλα που υπάρχει. Αυτό που με στενοχωρεί είναι το πόσο δουλοπρεπές είναι το πολιτικό προσωπικό της χώρας , χωρίς πλάνο ,χωρίς όραμα ,χωρίς γνώστες του αντικειμένου με πραγματικά ενσημα που θα συνέφεραν.Και μείναμε να κλαίμε για τα πλεμποτουρίστια και αυτήν την κατάντια και πλήρης ανομία που εγκαθιδρύθηκε απο κάθε λογής “Αγγλάκια” που ερχονται στην αποικία να ξεσαλώσουν ,πάντα , για την κερδοφορία 50-100 οικογενειων σε κάθε μέρος που δρουν, ενώ θα μπορούσε σε καθε Ελούντα , σε κάθε Κάβο ,σε κάθε Φαλιράκι να ευημερούν χιλιάδες συμπολίτες και σε όλους τους κλάδους και επαγγέλματα . Μύγα με στο γάλα ,ποιότητας και προσφοράς στον τόπο το μοντέλο του Costa Navarino .Το 1987 ο κλάδος του τουριστικού μάρκετιγκ της Ολυμπιακής Αεροπορίας είχε στα σκαριά να αναπτύξει μια πρώτυπη εταιρεία τσαρτερ για αυτόν ακριβώς το λόγο.Για να απεμπλακούμε σταδιακά από τους νταβάδες. Όταν έγινε γνωστό στο συνάφι των “νταβάδων” μας το τι επρόκειτο να κανουμε το μήνυμα στην Ελληνική κυβέρνηση ήταν ” αν προχωρήσετε δεν θα ξαναπατήσει τουρίστας στην Ελλαδα” . Φυσικά κάναμε πίσω σαν τις κότες. Την ίδια χρονιά το ίδιο πήγε να κάνει και η Ισπανία , η οποία ανέπτυσε εμπεριστατωμένο μοντέλο όχι μόνο για τους Ολυμπιακούς αγώνες της Βαρκελώνης αλλά εικοσαετές πλάνο. Όταν δεχθηκε τις ίδιες απειλές μαντέψτε τι έκανε. Δεν έκανε μία οπως σχεδίαζε αλλά δύο κρατικές εταιρείες τσάρτερ .Έτσι για την ιστορία. Καληνύχτα σας και θεός σχωρέστην Τόμας Κουκ!

    2. I ETERIA AEROPORIA Thomas Cook INE ASFALISMENI, AFTO SIMENI OLI TIN ZIMIA OLOKLIROS MEHRI TO TELEFTEO CENT , TA APOPLIRONI I ASFALIA TIS AEROPORIKIS ETERIAS Thomas Cook … !!!!!!!!!!!!
      AFTES I ETERIES EHOUN IDIKI IPSILI ASFALIA GIA OLES TIS ZIMIES POU PROKALI I ETERIA …!!!
      ELLINES, ZITISTE TIN EPISIMI DILOMENI ASFALIA TIS Thomas Cook, KE EPIKINONISTE APEFTIAS ME TIN ASFALIA TIS ETERIAS Thomas Cook,I ASFALIA IPOHREONETE NA STILI FAKELO SIMBLIROSIS BIMA PROS BIMA ONOMASTIKA OLA SIMBLIROMA KE TO KANONIKO EPISIMO MEGETHOS TIS ZIMIAS… !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      MEHRI KE I KSENODOHI ,I ERGATES EHOUN TO DIKEOMA GIA APOZIMIOSI …!!!, OLA OMOS PREPI NA SIMBLIROTHOUN ME TELIA ALITHIA, OUTE EURO PARAPANO OUTE EURO PARAKATO !!!!!!!!!!!!!

    Comments are closed.