Αλλαγές εξετάζει να φέρει το υπουργείο Οικονομικών αλλά από του χρόνου για τα τέλη κυκλοφορίας. Συνεπώς, τα τέλη κυκλοφορίας του 2021 θα παραμείνουν ως έχουν καθώς το υπουργείο Οικονομικών θέλει να έχει περισσότερο χρόνο για την επεξεργασία της ρύθμισης που θα φέρει. Ο νέος τρόπος υπολογισμός για τα τέλη κυκλοφορίας αναμένεται να εφαρμοστεί από το 2022.
Η Ελλάδα βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη να υπολογίζει τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων βάσει του νέου προτύπου μέτρησης των ρύπων, του λεγόμενου WLTP.
Μετά την ψήφιση της παράτασης στο υπουργείο Οικονομικών συστήθηκε ειδική επιτροπή προκειμένου να μελετήσει τις αλλαγές που θα συνόδευαν την καθιέρωση του νέου προτύπου μέτρησης των ρύπων. Ωστόσο, η παράταση λήγει στο τέλος του μήνα και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ριζικές αλλαγές δεν πρόκειται να γίνουν στα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσουν οι φορολογούμενοι στο τέλος του 2020 για την επόμενη χρονιά.
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών:
– στα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά έως και τις 31 Οκτωβρίου 2010, τα τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να υπολογίζονται βάσει του κυβισμού και του πρώτου έτους κυκλοφορίας τους. Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να γίνουν μικρές αυξομειώσεις. Έτσι η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών ΙΧ, με δεδομένο ότι ο ελληνικός στόλος οχημάτων είναι γερασμένος, θα συνεχίσει να πληρώνει τα ίδια τέλη που πλήρωσε και πέρυσι
– στα οχήματα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να υπολογίζονται βάσει των εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα με βάση την κλίμακα που ήδη ισχύει
– στα οχήματα που θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου 2021 και μετά θα εφαρμοστεί το νέο πρότυπο, το WLTP. Σε γενικές γραμμές τα τέλη που θα πληρώνουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτής της κατηγορίας δεν θα διαφέρουν σημαντικά από αυτά που πληρώνουν όσοι έχουν όχημα που πρωτοκυκλοφόρησε από τον Νοέμβριο 2010 και μετά.
ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ,ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΑΣΕ ΙΧ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΑΝΩ ΤΑ ΤΕΛΗ …ΑΛΗΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ…ΔΩΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΟΧΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΩ ΤΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΟΨΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΙΧ? ΛΑΜΟΓΙΑ.
Χαχαχα. Τα κοπρόσκυλα κάθε χρόνο το ίδιο κείμενο.. 10 χρόνια θέλουν περισσότερο χρόνο… το είπα πριν από λίγες μέρες που ανέβηκε… ουγκανεζοι,,, δημόσιοι καραγκιόζηδες, άχρηστοι… Είχαν πει τα 10ετιας θα πληρώνουν λιγότερα.. Από το 2005… έφτασε το 2015 2016 2017 2018 2019… Δηλαδή του 2006 2007 2008 2009 πληρώνουν τα ίδια… Γιατί βαριούνται να αλλάξουν το 2005 σε 2006 κλπ…οπότε 15 χρόνων αμάξι λογίζεται σαν κάτω των 10 και πληρώνει τα ίδια.. τουλάχιστον αυτό γινόταν σε μένα με 13 χρ αμάξι..
ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΔΩ 300 ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΕΒΡΑΙΚΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ………ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΗΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ……………….