Παγιώνεται η ενημέρωση των κατόχων δελτίων ανεργίας του ΟΑΕΔ μέσω προσωποποιημένων emails για την έγκαιρη ανανέωσή τους, όπως αναφέρουν σε από κοινού σε ανακοίνωσή τους ο Οργανισμός και το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση
Η ενημέρωση των κατόχων δελτίων ανεργίας μέσω προσωποποιημένων emails αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος της απώλειας δικαιωμάτων από μεγάλο αριθμό εγγεγραμμένων ανέργων, επειδή δεν προέβαιναν εντός των προβλεπόμενων ημερομηνιών στην ανανέωση της ισχύος τους. Τα δελτία ανεργίας αυτών που δεν τα ανανέωναν έγκαιρα διαγράφονταν αυτόματα, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, από το μηχανογραφικό σύστημα του ΟΑΕΔ και οι κάτοχοι τους έχαναν τα δικαιώματα τους. Το 2019, το 1/3 των διαγραφών από το μητρώο είχε ως αίτια τη μη έγκαιρη ανανέωση των δελτίων ανεργίας”.
Ο Διοικητής ΟΑΕΔ, Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε ότι «στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η άμεση ειδοποίηση των ανέργων, ούτως ώστε να λαμβάνουν υπενθύμιση για την έγκαιρη ανανέωση της κάρτας τους, να μην χάνουν τα δικαιώματα τους και να μην ταλαιπωρούνται από την ανάγκη επανεγγραφής. Πλέον, μετά την πετυχημένη πιλοτική εφαρμογή του μέτρου κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου, η ηλεκτρονική υπενθύμιση των εγγεγραμμένων ανέργων για την έγκαιρη ανανέωση των δελτίων ανεργίας παγιώνεται. Όλοι οι εγγεγραμμένοι άνεργοι θα λαμβάνουν emails τόσο 10 ημέρες πριν τη λήξη των δελτίων ανεργίας τους, όσο και μια ημέρα πριν την καταληκτική ημερομηνία. Ανάλογες πρωτοβουλίες για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες οι οποίοι συναλλάσσονται με τον ΟΑΕΔ θα συνεχιστούν, δεδομένου ότι αποτελεί προτεραιότητα μας ο νέος ΟΑΕΔ καθημερινά να γίνεται πιο φιλικός προς τους πολίτες».