ΣΤΑ ΑΜΠΑΡIΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΘΑΝΑΤΟΣ(Στη φωτο ο επικεφαλής της ΑΝΕΚ, Γιάννης Σήφη Βαρδινογιάννης)
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των ιταλικών αρχών,στο φλεγόμενο σκάφος επέβαιναν 475 άνθρωποι. Διασώθηκαν 425, δέκα βρέθηκαν νεκροί ενώ αγνοούνται 40, εκ των οποίων οι 32 είναι Έλληνες υπήκοοι. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στους δέκα νεκρούς επιβάτες περιλαμβάνεται και το όνομα δεύτερου Έλληνα υπηκόου.
Όμως στον «Τιτανικό» του θανάτου της Ελληνικής Ναυτικής Ακτοπλοικής εταιρείας ΑΝΕΚ η οποία φέρει βαρύτατες ποινικές και επιχειρηματικές ευθύνες(αυτή είχε ενοικιάσει και εκμεταλλευόταν το καράβι και πολύ πιθανόν να έχει υποστεί δολιοφθορά από ανταγωνιστές ή να έχει βγάλει η ίδια τα μάτια της λόγω των σοβαρών αμελειών), υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα που από όσα παρατηρούμε ουδείς δεν αναλαμβάνει τον ανδρισμό να τα θέσει και η ίδια η ελληνική κυβέρνηση κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της, λόγω προεκλογικής περιόδου. Και αυτά τα ερωτήματα είναι τα πιο κάτω:
-Το πλοίο έφερε υπεράριθμους επιβάτες;
-Οι λίστες επιβαινόντων συμβαδίζουν με όσους επέβαιναν στο πλοίο;
-Υπήρχε ασφαλής και καταγεγραμμένη λίστα επιβατών, φορτηγών, μεταφορών, αυτοκινήτων;
-Στα αμπάρια του καραβιού επέβαιναν και λαθρεπιβάτες, όπως υπαινίσσονται οι ιταλικές αρχές;
-Το πλοίο ανά ώρα φαίνεται να είχε προβλήματα που είχαν επισημανθεί αλλά η εταιρεία που το μίσθωνε δεν είχε δώσει σημασία ή απλώς λόγω εορτών έκανε μια ακόμα ξεπέτα μπίζνας στα παγωμένα νερά της Αδριατικής;
-Καταγγελίες στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ έχουν αποκαλύψει ότι στα αμπάρια του πλοίου πιθανόν γινόταν μεταφορά υγρών καυσίμων και «λαδιού» που όμως δεν ήταν λάδι αλλά φτηνό υποκατάστατο πετρελαιοειδών που μεταφερόταν από την Βουλγαρία σε ένα περίεργο και ύποπτο αλισβερίσι λαθραίων καυσίμων. Ισχύουν όσα καταγγέλλονται;
-Η εταιρεία γνώριζε τα λάθη και τις παραλείψεις αλλά δεν είχε δώσει την πρέπουσα σημασία;
-Η υπεύθυνη εταιρεία της οικογένειας Βαρδινογιάννη και του υιού Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει βγει δημόσια να αναλάβει τις όποιες ευθύνες της αναλογούν; Επειδή πίσω από το κραταιό όνομα έχουν συνηθίσει στην απόλυτη έλλειψη ανάληψης ευθυνών;
Αυτά και άλλα πολλά σε μια υπόθεση με νέους Σφηνιάδες και νέες τραγωδίες.
-Και κάτι ακόμα για τον κ.Σήφη Βαρδινογιάννη που αυτές τις ώρες κοιτάζει τα οικονομικά της εταιρείας του και σε δευτερεύοντα ρόλο υπάρχουν οι ανθρώπινες ζωές: Ύπαρχος που εκτελούσε χρέη Super cargo του πλοίου ήταν έμπιστο πρόσωπο της οικογένειας που γνώριζε τι μπαίνει και τι βγαίνει από το πλοίο; Ναι ή όχι; Τα υπόλοιπα αφορούν το δίκαιο της θάλασσας και θα τα βρεί η δικαιοσύνη. Και δεν εννούμε την ελληνική γιατί έχουμε απωλέσει την εμπιστοσύνη τους.
ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Χανιά, 29-12-2014, ώρα 21:15
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, 3 άτομα που φέρονταν ως επιβάτες στην λίστα επιβατών
του Norman Atlantic, τελικώς δεν ταξίδεψαν, ενώ ένα άτομο (σύζυγος μέλους
πληρώματος) που δεν είχε καταγραφεί, διαπιστώθηκε ότι επέβαινε επί του πλοίου.
Επιπρόσθετα, ένα μέλος του πληρώματος λόγω διανυκτέρευσης δεν επιβιβάστηκε στο
πλοίο. Ως εκ τούτου σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία ο αριθμός των επιβαινόντων
κατά τον απόπλου του πλοίου ανερχόταν σε 475 άτομα.
H ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΝΕΚ) ενημερώνει το
επενδυτικό κοινό, οτι:
Η Εταιρεία έχει ναυλώσει από την ιταλική εταιρεία “VISEMAR di Navigazione
S.R.l.”,< το ιταλικής πλοιοκτησίας και σημαίας επιβατικό – οχηματαγωγό
πλοίο “NORMAN ATLANTIC” το οποίο εκτελούσε την δρομολογιακή γραμμή
Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα και στο οποίο σημειώθηκε πυρκαγιά τις
πρώτες πρωινές ώρες της 28ης-12-2014.
Στο ως άνω πλοίο είχαν διενεργηθεί όλες οι απαιτούμενες κατά νόμο
επιθεωρήσεις και είχε εφοδιασθεί με όλα τα πιστοποιητικά ασφαλείας
σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας προκειμένου να αποπλεύσει
από τον λιμένα Πατρών.
Δεδομένου ότι το πλοίο δεν αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της Εταιρείας και
ότι η Εταιρεία στο πλαίσιο της ως άνω ναύλωσης έχει προβεί σε πλήρη
ασφαλιστική κάλυψη, εκτιμάται ότι δεν θα επέλθει σημαντική επίπτωση στα
οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας.
Η Εταιρεία θα επανέλθει με κάθε νεώτερη πληροφορία, καθότι βρίσκεται σε
εξέλιξη η επιχείρηση εκκένωσης του πλοίου.
Eδώ οι ΝΕΕΣ αποκαλύψεις του ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Ντοκουμέντα για τον “Τιτανικό” Νorman Atlantic : To πλοίο “χάρος” είχε από το 2010 πρόβλημα με τις πυρίμαχες πόρτες ασφάλειας !
Στην συνέντεξη τύπου στο ΥΕΝ(την οποία παρακολουθούμε), προκύπτει ότι σύμφωνα με την λίστα επιβατών της ΑΝΕΚ οι έλληνες επιβάτες ηταν 266. Η πολιτική ηγεσία δεν μπορεί ή δεν θέλει να απαντήσει πόσοι έχουν διασωθεί, λενε πολλά αλλά δεν λένε τίποτα και μεχρι τωρα δίνουν 201 έλληνες που έχουν σωθεί επίσημα! Σύμφωνα με αυτά, οι έλληνες αγνοούμενοι αν υπολογίσουμε κ τους δυο νεκρούς ειναι 63; Ουδείς απαντάει γιατί απλώς δεν επιθυμεί να «κάψει» ακτοπλόους σε μια κρίσιμη προεκλογική περίοδο λόγω πολιτικού κόστους. Αυτό είναι απαράδεκτο. Όπως απαράδεκτο είναι ότι η ελληνική πολιτική ηγεσία παίζει με τους νεκρούς και τους αγνούμενους και άφησε το πλοίο να φύγει σε ιταλικά νερά για να μην αναλάβει τις ευθύνες που τις αναλογούν.(η ενημέρωση από εμάς συνεχίζεται…)
ΤΩΡΑ: Tο ενδεχόμενο να έχουν διαπραχθεί δυο κακουργήματα στο Norman Atlantic εξετάζει η Εισαγγελέας
O Ελληνικός λαός με τη ναυτική παράδοση περιμένει να ενημερωθεί για τους νεκρούς του από έναν νυχτόβιο τύπο που έπιανε σε δημόσια θέα τον κ@λο της Παππά; Ξεπεσμός και κατρακύλα(βίντεο)
ενημέρωση 12:35
Ταυτοποποιήθηκε από τις ελληνικές και τις ιταλικές Aρχές η σορός ενός εκ των δέκα νεκρών του πλοίου «Norman Atlantic».
Πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Κουφόπουλο, γεννηθέντα στις 21/02/1957, στη Μελίκη Ημαθίας.
Η σορός του άτυχου Ελληνα έχει μεταφερθεί σε ιταλικό νοσοκομείο και συγκεκριμένα σε πολυκλινική του Μπάρι.
Για τον θάνατό του έχουν ενημερωθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας οι οικείοι του.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Είναι Επίσημο: Ο οδηγός νταλίκας Κωνσταντίνος Κουφόπουλος είναι ο δεύτερος Ελληνας νεκρός του Norman Atlantic (φωτο & βιντεο)
Στους 181 ανέρχονται οι επιβεβαιωμένοι έλληνες διασωθέντες του Norman Atlantic σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του λιμενικού Νίκο Λαγκαδιανό. Όπως ανέφερε ο κ. Λαγκαδιάνος 95 Έλληνες διασωθέντες βρίσκονται σε δυο ιταλικά πλοία, το San Giorgio” και το Durand de la penne, ενώ 86 έχουν επιβιβαστεί σε ελληνικό έδαφος. Στις 2 θα παραχωρηθεί συνέντευξη Τύπου για το θέμα. Μέχρι στιγμής, στο μοιραίο πλοίο έχει διαπιστωθεί ότι έχασαν τη ζωή τους 10 άνθρωποι, δυο εκ των οποίων Έλληνες οι οποίοι ταυτοποιήθηκαν.Στην Ιταλία μεταβαίνει ανώτερος αξιωματικός του λιμενικού σώματος προκειμένου να διαλευκανθεί το αλαλούμ σχετικά με τον αριθμό των επιβαινόντων στο πλοίο.Παράλληλα, η Ελληνική Ακτοφυλακή έχει ήδη έτοιμες δύο εκπαιδευμένες ομάδες, αν ζητηθεί από την ιταλική κυβέρνηση, προκειμένου να συνδράμουν στο έργο διερεύνησης των χώρων του πλοίου προκειμένου να διερευνήσουν για τυχόν αγνοούμενους.Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των ιταλικών αρχών, στο φλεγόμενο σκάφος επέβαιναν 475 άνθρωποι. Διασώθηκαν 425, δέκα βρέθηκαν νεκροί ενώ αγνοούνται 40, εκ των οποίων οι 32 είναι Έλληνες υπήκοοι. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στους δέκα νεκρούς επιβάτες περιλαμβάνεται και το όνομα δεύτερου Έλληνα υπηκόου.Τη Δευτέρα, εκπρόσωπος της ναυλώτριας εταιρείας, που κλήθηκε στο υπουργείο προκειμένου να ενημερώσει για τον κατάλογο των επιβαινόντων επίσης ανέφερε ότι 475 επιβάτες και πλήρωμα επέβαιναν στο Norman Atlantic.
Η ΑΝΕΚ, με επίσημη ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι τρία άτομα που φέρονταν ως επιβάτες στον κατάλογο επιβατών του Norman Atlantic, τελικώς δεν ταξίδεψαν, ενώ ένα άτομο (σύζυγος μέλους πληρώματος) που δεν είχε καταγραφεί, διαπιστώθηκε ότι επέβαινε επί του πλοίου. Επιπροσθέτως, ένα μέλος του πληρώματος λόγω διανυκτέρευσης δεν επιβιβάστηκε στο πλοίο. Ως εκ τούτου σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία ο αριθμός των επιβαινόντων, κατά τον απόπλου, ανερχόταν σε 475 άτομα εκ των οποίων 55 άτομα είναι πλήρωμα, οι οποίοι σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας είναι όλοι καλά στην υγεία τους, ωστόσο πληροφορίες από την Ιταλία κάνουν λόγο για ανακριβή έως πλαστό κατάλογο.
Ποινική δίωξη για πολλαπλή ανθρωποκτονία από αμέλεια, ναυάγιο από αμέλεια, και πρόκληση τραυμάτων από αμέλεια άσκησε στο μεταξύ η ιταλική δικαιοσύνη στον πλοίαρχο του Norman Atlantic Aρτζίλιο Τζακομάτσι και τον ιδιοκτήτη του πλοίου Κάρλο Βιζεντίνι, μετά τη ναυτική τραγωδία, ενώ το πρωί ανακοινώθηκε ότι δύο εκ των δέκα νεκρών είναι Έλληνες.
ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για τον πλοίαρχο και τον ιδιοκτήτη του Norman Atlantic- Τους ασκήθηκε Δίωξη για Ανθρωποκτονία από Αμέλεια!
Το πλοίο βρίσκεται στη βραχονησίδα Σάσωνα κοντά στην Αυλώνα όπου θα αξιολογηθεί το αξιόπλοο, και από εκεί και έπειτα θα αποφασιστεί αν θα ρυμουλκηθεί στις ιταλικές ή τις αλβανικές ακτές.
Και ολοι ξεχνάνε γιατι ιδρυθηκε η ΑΝΕΚ:για να μην πεθαινουν αθρώποι σε σαπάκια όπως το «Ηρακλειο»,τα ιδια σαπάκια που νοικιάζει για το κεδρος εν ετη 2014 η ιδια εταιρία που ιδρύθηκε μετα το τρομερο ναυαγιο…
Ρε παιδιά, το γεγονός ότι μεγαλομέτοχος στην ΑΝΕΚ είναι η τράπεζα Πειραιώς και ο Σάλλας, πως και ξέφυγε έτσι απο τους έμπειρους δημοσιογράφους; Περίθεργη αυτή η σιωπή; Ίσως όχι…
Το αφησαν να καη ενταλως για να μην υπαρχουν αποδηξεις γι αυτο το σερναν απο εδω και απο εκει με ενα πλαστο τημολογειο επεισκευης των βλαβων ολλα καλλα και ολλα ωραια
Όχι άλλο κάρβουνοοοοοοοοο βαρδινογιάννη….
Όχι άλλο κάρβουνοοοοοοο
Autochthonus η οπως αλλοιως σε λενε. Ελαφρυ να ειναι το χωμα για τους δυο αυτους ηρωες και ο Θεος, αν και δεν τον πιστευεται, ας τους αναπαυσει. Δεν εισασται ομως εσεις οι Αλβανοι ετσι, οπως το λες.
Και για να ξερεις μεσα σε καθε σακκουλα με σκουπιδια παντα θα υπαρχει και κατι καλο και χρησιμο!!! Καταλαβες;; Αναθεμα τον Σαμαρα και ολο του το σκυλοσοι που ανοιξε τα συνορα και μαζευτηκατε εδω εσυ και η βρωμοφαρα σου. Ας ελπισουμε πως συντομα θα ξεκουμπηστητε και αντε στην χωρα σου και ας γινεται ολοι ηρωες.
Αφού το πλοιο είχε ιταλο καπετάνιο και πλήρωμα σημαίνει ότι η ΑΝΕκ το είχε ναυλώσει με Time Charter. Σε αυτή τη περίπτωση για όλες τις παραλείψεις του πλοίου για όλες τις αμέλειες του πληρώματος και για ότι αφορά την αξιοπλοία του ευθύνεται αποκλειστικά ο πλοιοκτήτης. Ο ναυλωτής ήτοι η ΑΝΕΚ εν μέρει κατα ένα πολύ μικρό ποσοστό ευθύνεται για ότι αφορά το «φορτίο» και πάλι όμως εν μέρει γιατί το πλοίο και ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνοι για το τι μπαίνει, τι βγαίνει, την ασφαλή μεταφορά του και τη σωστή «στοιβασία». Το να γράφεται ότι για όλες τις «παρανομίες» του πλοίου ευθύνεται η ΑΝΕΚ είναι εξωπραγματικό. Η μοναδική περίπτωση που οι ευθύνες του πλοιοκτήτη μεταφέρονται στον ναυλωτή είναι μονο σε εκτεταμένη Bareboat Chartering (ναύλωση γυμνού πλοίου δηλαδή) όπου ο ναυλωτής αναλαμβάνει ολο το κόστος και τη διαχειρίση του πλοίου,πλήρωμα, εφόδια, επισκευές, συντήρηση, κλπ΄. Βρωμάει υπόθεση φυσικά αλλά από Ιταλία μεριά. Φυσικά και από ΑΝΕΚ μεριά αν έχει σχέση με λαθρομπόριο. Σημείωση, ακόμα και για την υπερφορτωση του πλοίου,ακόμα και αν την ΄ζήτησε η ΑΝΕΚ ευθύνεται ο πλοίαρχος ήτοι ο Ιταλός πλοιοκτήτης.
Το είχα πει πρώτος και ο Χιος θα το θυμάται , μόλις σχεδόν είχε ξεκινήσει η φωτιά , οτι την έβαλαν κατα λάθος λάθρο που θέλανε να ζεσταθούνε ….και δυστυχώς τα θύματα θα είναι πολλά !!!!!!!!!!
Πες τε μου ρε παιδιά μήπως δεν κατάλαβα καλά…
Έχουν χαθεί τόσες ανθρώπινες ζωές και η εταιρία βγάζει ανακοίνωση που λέει ότι δεν θα έχει πρόβλημα η μετοχή της επειδή το πλοίο ήταν ασφαλισμένο;
Τόσο απάνθρωποι έχουμε γίνει πια;
ΕΛΕΟΣ!!!!!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ….ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;;;;ΕΔΩ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ….
Μια μονάδα Καταδρομέων να τους πιάσει όλους αυτούς και να τους παει στο εκτελεστικό απόσπασμα. Με συνοπτικές διαδικασίες.
καριοληδες β……ς να ψοφησετε κι εσεις και τα παιδια σας και τα εγγονια σας και τα δισεγγονα σας. για να βγάλετε λεφτα θυσιαζεται ανθρωπινες ζωες σιχάματα. αργο και βασανιστηκο θανατο σας ευχομαι.
ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΗΣΥΧΟΙ! ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑΚΙΑ ΤΟΝ ΝΤΟΓΙΑΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΖΑΜΑΝΗ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΤΥΧΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΟΥ ΜΙΣΘΩΝΕ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ!ΤΑ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
Και την κλάπα την άφησαν έξω απ΄το παρεάκι;;;;;;;
Στην ιταλια μιλουν για λαθρομεταναστες , εδω τα μπουμπουκια τα δικα μας κανουν μοκο.
Η εισαγγελία του Μπάρι που ανέλαβε να διαλευκάνει το μυστήριο με τους επιβάτες του μοιραίου Οχηματαγωγού που το έκαψαν οι λαθραίοι, επιβεβαίωσε σήμερα ότι 1) υπήρχαν λαθρομετανάστες επί του πλοίου, 2) ότι μεταξύ των διασωθέντων είναι πολλοί που δεν βρίσκονται στις καταστάσεις επιβίβασης με βάση τις οποίες 3)αγνοείται η τύχη 110 ατόμων, και 4) Τρεις από τους 10 νεκρούς είναι Ιταλοί.
Η εισαγγελία του Μπάρι επιβεβαίωσε ότι διασώθηκαν τρείς λαθρομετανάστες και ότι 18 επιβάτες που σώθηκαν ήσαν υπεράριθμοι. Έτσι με βάση τη λίστα της ΑΝΕΚ των 475 ατόμων, οι επιβάτες μέχρι στιγμής ήσαν πραγματικά 496.
Ο εισαγγελέας του Μπάρι δήλωσε ότι υπάρχουν και άλλα θύματα στο ναυάγιο, και ότι έχει αποδειχθεί με βεβαιότητα ότι το πλοίο μετέφερε λαθρομετανάστες κρυμμένους στα αμπάρια του, και τόνισε ότι με βάση τη λίστα επιβίβασης αγνοείται η τύχη 179 ατόμων αλλά σε αυτά δεν υπολογίζει τα 69 άτομα που διασώθηκαν από Cruise Europa της Minoan, και πιθανώς από άλλα ελληνικά εμπορικά πλοία, και τα οποία δεν κατέπλευσαν στην Ιταλία όπως το «Spirit of Piraeus», που μετέφερε 49.
Από τους 234 Έλληνες επιβάτες της λίστας επιβατών οι 201 έχουν διασωθεί και δυο είναι επίσημα νεκροί. Λείπουν ακόμα 31.
Το Νόρμαν Ατλάντικ ρυμουλκήθηκε από το αλβανικό ναυαγοσωστικό «Iliria», κοντά στη βραχονησίδα Σάσωνα στον Αυλώνα. Εκεί θα αξιολογηθεί το αξιόπλοο, και έπειτα θα αποφασιστεί αν θα ρυμουλκηθεί στο Μπάρι ή το Μπρίντεζι. Κατά τη ρυμούλκιση έσπασε ένα παλαμάρι που σκότωσε δυο ναύτες του αλβανικού ρυμουλκού.
οι λαθρομετανάστες που ειχαν κρυφτει στο γκαραζ του πλοιου κ αναψαν φωτια να ζεσταθουν βρεθηκαν; από κει προκληθηκε η φωτια στο πλοιο κ η καταστροφή εγραψε μια ιστοσελιδα.
Η ελληνική πλευρά δεν έκανε τίποτα. Ήταν σε ιταλικά χωρικά ύδατα και αποποιήθηκε τις ευθύνες της. Θα είχαν σωθεί όλοι, δεν περιμένεις απο τους ξένους να σώσουν τα παιδιά σου. Το πρόβλημα μας ήταν η πτώση του ξεφτίλα Σαμαρά όχι ότι χαροπάλευαν Έλληνες. Η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της με όποιον τρόπο μπορεί. Ξαναψηφίστε τους άχρηστους που τολμάνε και λένε στα κανάλια ότι τον Σύριζα δεν τον ενδιαφέρουν τα εθνικά θέματα και η λαθρομετανάστευση. Είδαμε πόσο σκατά τα έκαναν σε όλα τα θέματα, για αυτό μας χλεύαζει όλος ο πλανήτης και ειδικά οι Τούρκοι που παραβιάζουν κάθε μέρα. Σε ένα πράγμα δεν φέρθηκαν τίμια. Όσο για τους ένστολους μπράβο τους που κατάντησαν τα σκυλάκια του κάθε αλήτη. Σταματείστε να καίτε καύσιμα για τις αναχαιτίσεις, αρκετά πληρώνουμε και πάλι ξεφτιλιζόμαστε.
Κάποια ηλίθια δήμαρχος σε κάποιο νησί του Αιγαίου, ζήτησε να σταματήσουν τα Ελληνικά πολεμικά αεροπλάνα να πετάνε πάνω από το νησί και να κάνουν αναχαιτίσεις διότι….προκαλούν πολύ θόρυβο!!! Είμαι σίγουρος ότι σε βρίσκει σύμφωνη αυτή η δήλωση. Καθώς και το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ΥΠΕΡ των λαθρομεταναστών.
400-700 λαθρομετανάστες αυτή τη στιγμή βρίσκονται ανοιχτά της Κέρκυρας σε ακυβέρνητο πλοίο. Επίσης πάνω σε αυτό, απ’ότι λένε, υπάρχουν και οπλισμένοι. Τί λες, να του φέρουμε σπίτι σου;
Απο τους 40 οι Ελληνες ειναι οι 32. Για να δειτε ολοι εσεις που λετε τον Ελληνα ρατσιστη. Οι Ιταλιανοι οπου εβλεπαν Ελληνα τον εκαναν περα. Ακομα οπου υπηρχε Ελληνικο στοιχειο δεν συνεργαστηκαν καθολου. Σε παραπλεον πλοιο οπου βρισκεται συναδελφος και φιλος τα ελικοπτερα ισχυριζοντουσαν οτι δεν ειχαν συρματοσχοινο για να κατεβασουν Ιταλους πανω στο πλοιο. Τους ιταλους τους πηγαιναν κετευθειαν στην στερια, τους Ελληνες τους εριχναν στα παραπλεοντα πλοια.
Αυτη ειναι μαρτυρια απο ανθρωπο που συμμετεχει στην διασωση, ειναι Β Μηχανικος πανω σε γκαζαδικο.
Και καποια ΑΡΔακια στα καναλια ελεγαν οτι παλι καλα που ανελαβε η Ιταλια την διασωση γιατι εμεις δεν μπορουσαμε.
ΜΠορει να εχουμε λιγοτερα μεσα διασωση αλλα οταν καλουμαστε να κανουμε διασωση την κανουμε οποιος κ αν ειναι, δεν βουλιαζουμε σκαφακια με λαθρομεταναστες…
Α, ρε Ελληνα ρατσιστη…
λες βλακειεςςς… χαβγιτης εισαι ε
λες βλακειεςςς… δημιοκρατικοτοξότης εισαι ε
Ακόμα ένα πλοίο βρίσκεται σε κίνδυνο ανοιχτά της Κέρκυρας. Ελικόπτερα απογειώθηκαν και σπεύδουν στο σημείο
Πλοίο με περίπου 700 επιβάτες εξέπεμψε σήμα κινδύνου δυτικά της Κέρκυρας, μέσω του ευρωπαϊκού αριθμού 112.
Η ιταλική ακτοφυλακή ειδοποίησε άμεσα για το συμβάν τις ελληνικές Αρχές και στο σημείο αναμένεται να καταφθάσουν δύο ελικόπτερα που απογειώθηκαν από την Κέρκυρα.
Στο πλοίο που εξέπεμψε σήμα κινδύνου δυτικά της Κέρκυρας, επιβαίνουν παράτυποι μετανάστες, σύμφωνα με τον θάλαμο επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας.
Νεκροί και δύο Αλβανοί ναυτικοί (P. Jahaj, 59 ετών και E. Hilaj, 57 ετών) κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς τους να ρυμουλκήσουν το πλοίο σύμφωνα με το Reuters που επιβεβαιώνεται από το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης της Αλβανίας. Συλλυπητήρια στις οικογένειες τους … Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τους σκεπάσει … Πρόκειται για ήρωες, καθώς έδωσαν τη ζωή τους στην προσπάθεια διάσωσης συνανθρώπων τους. Έτσι είμαστε εμείς οι Αλβανοί …
…καθώς έδωσαν τη ζωή τους στην προσπάθεια διάσωσης – ανάληψης 50% κυριότητας ακυβέρνητου πλοίου. Έτσι είμαστε εμείς οι Αλβανοί …
Να πάς στην κοιτίδα σου στην Κασπία , αυτόχθονη μαιμού
Οταν εγινε το ατύχημα είπα μυρίζει
Είναι πολύ πολύπλοκο και μην το βλέπουμε επιφανειακά
Εχει πολύ βάθος το θέμα ημερολογιακά,τοπικά,και όλα τα άλλα..
Ενας στατιστικολόγος με την πρώτη ματιά βγάζει ένα 10% απώλειες με τα δεδομένα που έχει,πιστεύω να συμφωνεί ο Καθ.Πάνας.
Εμεις ακούμε nerit kai sia…
Και οι 40+2 τόσοι είναι με χαρτιά ,χώρια οι λαθρο…
Τελος πάντων τι να λέμε..για ολα φταίει η χρυσή αυγή που δεν ψήφισε πρόεδρο
Ελεος!!!…….
το ελληνικό ερωτηματικό δε το έχει μάθει ακόμα η μικρή; Ακόμα στο ? exei meinei?
ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΝΗ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΝΙΓΕΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΑΣΟΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ
Κανει τον ευεργετη για να γλυτωνει φορολογια μπρε συ.