Ο Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλος (17 Ιανουαρίου 1939 – 28 Ιανουαρίου 2008) γεννήθηκε στην Ξάνθη. Tο κοσμικό του όνομα ήταν Χρήστος Παρασκευαΐδης, του Κωνσταντίνου και της Βασιλικής. Διετέλεσε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος για σχεδόν δέκα χρόνια, από το 1998 ως το θάνατό του το 2008.
Στα πρώτα χρόνια της θητείας του απέκτησε μεγάλη δημοτικότητα λόγω του ότι προωθούσε το λεγόμενο «άνοιγμα της Εκκλησίας προς την κοινωνία» και λόγω της διαμάχης του με τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη στο ζήτημα των ταυτοτήτων.
Ο Ελληνισμός και η Ευρώπη
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ Κ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ «Το Βήμα», Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1997
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της Διάρκειας του Ελληνισμού προβάλλει ολονέν και οξύτερο στα τέλη του αιώνα μας. Οταν λέμε Διάρκεια δεν εννοούμε ασφαλώς τη «διατήρησή» του στη ζωή και ίσως και την προκοπή του. Εννοούμε τη διαχρονικότητά του με τρόπο που δεν εξαλλοιώνει την ιδιοπροσωπία του. Και ιδιοπροσωπία σημαίνει την ξεχωριστή πίστη, τη γλώσσα καθώς και την ιστορικότητά του, δηλ. τη συνείδηση της ενότητος και συνέχειάς του μέσα στους αιώνες, την πεποίθηση ότι είναι φορέας μιας ιδιαίτερης αλλά και ζείδωρης πνευματικότητος, όπως επίσης την προσήλωσή του σε ένα πλέγμα εννοιών και αξιών που τον συγκροτούν και τον εκφράζουν. Στη διάρκεια του λήγοντος αιώνα η Ελλάς ως κράτος ελεύθερο και ανεξάρτητο είδε τα σύνορά της να επεκτείνονται, αλλά ταυτόχρονα είδε και τις προαιώνιες εστίες του Ελληνισμού της Ιωνίας να ξεριζώνονται. Η συρρίκνωση αυτή του ανατολικού Ελληνισμού της διασποράς (Μ. Ασίας, Πόντου, Θράκης, Ανατ. Ρωμυλίας κλπ.) συνοδεύθηκε από μια ηττοπαθή αίσθηση αλλοτρίωσης, που εκφράσθηκε άλλοτε με τον γραικυλισμό και άλλοτε με τον ελλαδισμό. Και τα δύο υπήρξαν απόρροια της απουσίας οράματος και προοπτικής για την επιβίωσή μας και της απόρριψης των γηγενών μας ερεισμάτων.
Το πρόβλημα είναι πολύ παλιό. Ηδη μετά την απελευθέρωσή μας από την τουρκική σκλαβιά η ιθύνουσα πολιτική και πνευματική τάξη στην Ελλάδα παγιδεύθηκε στην αντίληψη ότι ο Ελληνισμός θα μπορούσε να επιβιώσει αν απέρριπτε την ανατολίτικη νοοτροπία του και αν οι Ελληνες αφήνονταν να βαδίσουν απερίσπαστοι στην πορεία τους προς τη Δύση. Η επιχειρηματολογία αυτή δεν ήταν τότε βέβαια καινούργια. Διατυπώθηκε για πρώτη φορά τον 12ον αιώνα, όταν οι βυζαντινοί παγιδεύθηκαν σε μια ψυχολογική αμφιθυμία έναντι των δυτικών. Ετρεφαν αισθήματα ταυτόχρονα μίσους και θαυμασμού για τους δυτικούς. Οποιος διαβάσει την «Αλεξιάδα» της λαμπρής Αννας Κομνηνής, έρχεται σε άμεση επαφή με τα αντιφατικά αυτά αισθήματα των βυζαντινών. Από τα χρόνια εκείνα δεν έχει παύσει να ακούγεται το τραγούδι που μας ζητάει να επιρρίψουμε επί των δυτικών τη μέριμνά μας για τη σωτηρία του Ελληνισμού, απορρίπτοντας κάθε άλλη εσωτερική μας δύναμη και κυρίως την Εκκλησία. Ωστόσον, ο Ελληνισμός δεν πρόκειται να επιβιώσει τόσο εύκολα και τόσο απλά, όσον υποθέτουν οι θεωρητικοί του ευνουχισμού μας. Αλλωστε οι πικρές εμπειρίες μας τους διαψεύδουν παταγωδώς.
Προϋπόθεση για να καταλάβουμε τι πρέπει να κάνουμε και με ποιο τρόπο για να εξασφαλίσουμε τη Διάρκεια του Ελληνισμού, είναι να αντιληφθούμε τι απειλεί τον Ελληνισμό με εξαφάνιση. Η διάγνωση πρέπει να προηγηθεί της θεραπείας. Και κατ’ αρχήν θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι δεν κινδυνεύει με εξαφάνιση μόνο ο Ελληνισμός. Κινδυνεύει όποιος είναι αδύναμος. Κι εμείς είμαστε αδύνατοι. Εμάς τώρα μας απειλεί η ιστορία, οι εξελίξεις, οι κατευθύνσεις δηλαδή που υποχρεώνεται να ακολουθήσει ο δυτικός άνθρωπος. Και δεν κινδυνεύει μόνο ο Ελληνισμός. Αλλά εμάς ο Ελληνισμός μας ενδιαφέρει. Αυτός είναι το πρόβλημά μας.
Ο Ελληνισμός εγνώρισε πολλές φάσεις στην επίγνωση της ενότητός του μέσα στην ιστορική του πορεία. Αρχίζοντας από την «πόλη», ως καθοριστικό στοιχείο ταυτότητος, πέρασε στους μετά τον Μ. Αλέξανδρο χρόνους, στην προσπάθεια θεσμικής ενώσεως των Ελλήνων, που έληξε με την κατάκτηση της Ελλάδος από τους Ρωμαίους. Τότε εμφανίζεται για πρώτη φορά η ελληνική ταυτότητα με περιεχόμενο πολιτιστικό και όχι φυλετικό. Ο όρος Ελληνισμός έχει πολιτισμικό περιεχόμενο και Ελληνες καλούνται οι μετέχοντες της ελληνικής παιδείας. Στη διάρκεια του Μεσαίωνα εμφανίζονται τα πρώτα στοιχεία εθνικής ταυτότητος στους λαούς της Ευρώπης. Οι Φράγκοι αντιθέτουν τους εαυτούς των προς τους τεύτονες. Κατά τον 12ον αιώνα και στο Βυζάντιο εμφανίζεται μια νέα ταυτότητα: η αντίθεσή μας με τους δυτικούς δεν έχει μόνο θρησκευτική, αλλά και φυλετική βάση. Οταν μας κατακτούν οι Τούρκοι, η ταυτότητά μας καθορίζεται από την Εκκλησία πάνω σ’ αυτό το δίπολο: έναντι του κατακτητή έχουμε θρησκευτική αλλά και φυλετική διαφορά. Είμαστε το Γένος. Την ταυτότητα του Γένους κρατήσαμε έως περίπου τον 17ον αιώνα, όταν απλώθηκαν και στους έλληνες λογίους οι ιδέες των βρετανών φιλοσόφων που μιλούσαν για ΕΘνος. Το Εθνος διαφέρει από το Γένος: δεν πρόκειται για μια φυλή, αλλά για ανθρώπους διαφορετικής φυλής, που έχουν την ίδια γλώσσα, τον ίδιο κοινό πολιτισμό, την ίδια παιδεία, τις ίδιες κοινωνικές αξίες. Το κράτος δεν δρα ως εκπρόσωπος κάποιας από τις φυλές που αποτελούν τον λαό, αλλά ως εκφραστής του Εθνους, του κοινού στοιχείου των διαφόρων φυλών. Με το πνεύμα αυτό ιδρύθησαν οι ΗΠΑ, με αυτό έγινε η Γαλλική Επανάσταση, με το ίδιο πνεύμα κι εμείς μόλις απελευθερωθήκαμε συστήσαμε την Εθνοσυνέλευση.
Από τότε όμως εχάσαμε την ταυτότητα που μας έδωσε η Εκκλησία, πάψαμε να είμαστε Γένος και εγίναμε Εθνος. Αποκτήσαμε εθνική ταυτότητα, η οποία μάλιστα διέκρινε τον έλληνα πολίτη του εθνικού κράτους από τον έλληνα πολίτη άλλων κρατών. Οι μη Ελλαδίτες κράτησαν τον όρο «ομογένεια» και όσοι μπόρεσαν κράτησαν την Εκκλησία ως τροφόν τους. Αλλά το ρήγμα είχε έλθει. Ο Ελληνισμός δεν είχε πια κέντρο του την Εκκλησία, η οποία από περιέχον που ήταν έγινε περιεχόμενο, μέσα στον μηχανισμό του κράτους. Και ναι μεν χαρακτηρίσθηκε «επικρατούσα θρησκεία», όμως το εθνικό κράτος προσδιορίζει πια τα βήματά της. Ομως η αλλαγή ταυτότητος δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Σηματοδοτεί μια μεταβατική εποχή, επιφέρει νέο και διαφορετικό προσανατολισμό, ανατρέπει δεδομένες αντιλήψεις και αξίες. Στη διάρκεια αυτής της αλλαγής είναι πολλά και ουσιώδη αυτά που μέσα μας και γύρω μας χάνουν την αξία και σημασία τους. Είναι πολλά αυτά που μόλις χθες άξιζαν τον σεβασμό και την παραδοχή μας και σήμερα πετιούνται στο καλάθι των αχρήστων. Το τραγικότερο όμως είναι πως δεν γνωρίζουμε αν η νέα ταυτότητά μας θα αποδειχθεί επιτυχημένη. Η ιστορία είναι αμείλικτη. Το 1830 εγκρεμίσαμε την Εκκλησία από την ηγετική της θέση στη διοίκηση των Ελλήνων, χωρίς όμως να μπορέσουμε να στήσουμε στη θέση της ένα σωστό κράτος. Ξηλώσαμε την Εκκλησία από τη θέση του πνευματικού μας καθοδηγητή, χωρίς όμως να μπορέσουμε να θεμελιώσουμε ένα σύστημα παιδείας αντάξιο της ιστορίας μας και ικανό να μας οδηγήσει σε δρόμους δημιουργικούς. Το αποτέλεσμα ήταν να ανεβεί το βιοτικό μας επίπεδο, αλλά να υποχωρήσουν κάθετα οι ποιότητες της ψυχής και της ζωής μας.
Να όμως που τώρα ήλθεν η ώρα η ανάπηρη εθνική μας ταυτότητα να αντικατασταθεί και αυτή με τη σειρά της. Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει. Εναντίον της δρουν δυνάμεις μη αναστρέψιμες. Οι εθνικές ταυτότητες ξεπεράσθηκαν όταν τα σύνορα έγιναν υπόθεση τελωνείων και έπαυσαν να εκφράζουν πραγματικές διακρίσεις. Η εθνική ταυτότητα προϋποθέτει διαχωρισμό των εθνών, σύνορα που προστατεύουν την ιδιαιτερότητα, λαούς με διαφορετική γλώσσα, με άλλο τρόπο ζωής, με δικές τους αξίες και παραδόσεις. Ηδη από τη δεκαετία του ’50 τα σύνορα των δυτικοευρωπαϊκών χωρών έπαυσαν να σημαίνουν διαχωρισμό εθνοτήτων. Τα μέσα πληροφόρησης γκρέμισαν και όποια σύνορα είχαν απομείνει, και τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών μαζί με τον τουρισμό σάρωσαν τις διακρίσεις και τους απομονωτισμούς. Η οικείωση των ευρωπαϊκών πολιτισμών έκανε τους Ευρωπαίους όλους μία οικογένεια. Με την ίδρυση της Ενωμένης Ευρώπης τα σύνορα κατηργήθησαν και τυπικά. Το κράτος έπαυσε να είναι ο αυτονόητος εγγυητής της εθνικής ταυτότητος καθώς είναι υποχρεωμένο να αντικαταστήσει την εθνική λογική με την εταιρική, τη συναινετική λογική. Σήμερα ζούμε σε ορίζοντα διεθνικό, χωρίς αγεφύρωτα γλωσσικά εμπόδια επικοινωνίας. Ζούμε σε κοινωνίες που αποδέχονται τον ηθικό και πολιτισμικό ρελατιβισμό.
Δεν θέλω να πω ότι η ολοκλήρωση της ΕΕ είναι λάθος. Είναι όμως επικίνδυνη. Επικίνδυνη είναι και η ζωή, λάθος όμως δεν είναι. Και τώρα που οι εθνικές ταυτότητες είναι μοιραίο και αναμενόμενο να καταρρεύσουν πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε, ώστε ο Ελληνισμός να μην τις ακολουθήσει στην εξαφάνιση. Σήμερα ο Ελληνισμός κινδυνεύει να απορροφηθεί μέσα στην ευρωπαϊκή χοάνη. Ο μόνος τρόπος να σωθεί είναι να απορροφήσει. Στη νέα πραγματικότητα που δημιουργείται υπάρχουν μόνο δύο δυνατότητες, δύο ρόλοι: ο ρόλος του σφουγγαριού που απορροφά και ο ρόλος του νερού που απορροφάται. Για να επιβιώσει σήμερα ένας λαός πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις: α) να έχει πληθυσμιακό όγκο, β) να είναι φορέας μεγάλης ισχύος και γ) να είναι κέντρο πρότυπης κουλτούρας. Ο Ελληνισμός επεβίωσε, μολονότι ζούσε από 15 αιώνων μέσα σε πολυεθνικούς κρατικούς οργανισμούς, επειδή ακριβώς εκάλυπτε την τρίτη προϋπόθεση: ήταν το κέντρο μιας κουλτούρας που την ήθελαν και την χρειάζονταν και οι άλλοι λαοί. Σήμερα όμως; Ο Νέος Ελληνισμός δεν έχει τη δύναμη να σταθεί ισότιμα πλάι στον αρχαίο και στον βυζαντινό πρόγονό του. Σήμερα πρέπει να καταλάβουμε ότι η μοναδική μας δυνατότητα επιβίωσης είναι να ξαναγίνουμε φορείς μιας ιδιαίτερης πνευματικότητος, χρήσιμης και σε μας και στους άλλους λαούς, πρότυπης και δημιουργικής. Δεν έχουμε μέλλον αν απλώς συνεχίσουμε να δείχνουμε τον Παρθενώνα ή τις ωραίες ακρογιαλιές μας. Δεν έχουμε δυνατότητες ούτε πληθυσμιακής υπεροχής ούτε άλλου είδους ισχύος. Τέτοιες δυνατότητες άλλωστε δεν είχαμε ποτέ στην ιστορία μας. Ενα μόνο γνωρίζαμε: ήμασταν φορέας πνεύματος. Σε όλους τους άλλους τομείς είμαστε πίθηκοι της Ευρώπης. Στο πνεύμα υπήρξαμε οι δάσκαλοί της.
Αλλά καθώς οι Πλάτωνες και οι πλατωνιστές δεν γεννιούνται διά διατάγματος, η δυνατότητα να είμαστε φορείς και δάσκαλοι ενός ιδιαιτέρου πνεύματος δεν ανήκει στους φακέλους της ιθύνουσας γραφειοκρατίας. Ο μόνος θεσμός των Ελλήνων που εκφράζει αληθινά μεγάλη και πρότυπη πνευματικότητα είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία. Και η σωτηρία του Ελληνισμού μπορεί να είναι έργο μόνο της Εκκλησίας. Και δεν έχει μόνο πνευματικότητα σεβαστή σε όλους τους λαούς η Εκκλησία, έχει και τη βούληση να σώσει τον Νέον Ελληνισμό. Μόνο η Εκκλησία είναι σε θέση να δώσει στον Ελληνα τη νέα ταυτότητά του, που θα έχει πνευματικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα θα τον κρατά, με βάση την ελληνορθόδοξη παράδοση, ως ιδιαίτερη οντότητα Γένους, με το κοινοτικό πνεύμα που είναι η καρδιά της Εκκλησίας μας. Δεν χρειάζονται νέοι μηχανισμοί για να δημιουργήσουν νέο κοσμοείδωλο. Υπάρχει και μας περιμένει έτοιμο να μας αγκαλιάσει και να μας οδηγήσει εμπρός μέσα από την πατερική διδασκαλία και τη φιλοκαλική παράδοση της Εκκλησίας μας.
Η Εκκλησία ωστόσο οφείλει να καταπολεμήσει τον μέγαν και πρώτο εχθρό που είναι ο συγκρητισμός. Πρέπει να αντιληφθεί εγκαίρως το νέο θεσμικό περιβάλλον που έχει ήδη διαμορφωθεί και μέσα στο οποίον είναι αναγκασμένη να ζει εφεξής κυρίως ως Απόστολος πνεύματος. Πρέπι να καταλάβει ότι ο απομονωτισμός, οι περιχαρακώσεις, που κάποτε περιέσωσαν τον πολιτισμό μας, σήμερα συνιστούν μεθόδους εθνικής καταστροφής. Δεν θα πρέπει η Εκκλησία να απομονώσει τον Ελληνα από την Ευρώπη, ούτε όμως και να τον παραδώσει σε αυτήν. Πρέπει να επιλέξει όχι το Ρήγμα, αλλά την Πρόσληψη. Δηλ. να αποκτήσει εξωστρέφεια, να παύσει να μιλάει στον καθρέπτη της, να διαλεχθεί με τον Ελληνα, τον Ευρωπαίο, να βγει από τη θερμοκοιτίδα του Ελλαδισμού. Δεν πρέπει να υποχωρήσει στον πειρασμό να μπει στην πολιτική. Αν κρατηθεί μακριά, θα μπορέσει να φέρει την πολιτική στον δικό της χώρο. Ούτε να μετατραπεί σε ιδεολογία θανάτου. Πρέπει να υπερβεί την άδικη αντίληψη ότι είναι μόνο για γάμους και κηδείες. Ο λόγος της δεν πρέπει να ορίζεται από την επικαιρότητα, αλλά να την ορίζει. Αυτό θα συμβεί μόνο αν μάχεται για αρχές καθολικής ισχύος και αν προωθεί τα εθνικά θέματα διά μέσου των αρχών αυτών.
Η Ευρώπη και σήμερα αναμένει τον φερέγγυο λόγο τής εξ ανατολών Ορθοδόξου Ελλάδος. Θα είναι κρίμα εάν κατατριβόμενοι με εφήμερα και ευτελή πράγματα εγκαταλείψουμε τις μεγάλες μας ευθύνες έναντι της Ευρώπης και της πατρίδος μας, που δεν εκχωρούνται. Η σημερινή συγκυρία και η ιστορική αναγκαιότης απαιτούν τη ζωντανή παρουσία μιας Ορθοδοξίας διευρυμένων οριζόντων, έξω από το γνωστό καζάνι, όπου σιγοβράζουμε λίγο – πολύ όλοι μας. Αν δεν το καταλάβουμε, τόσο το χειρότερο. Και η τελευταία ελπίδα θα έχει εξατμισθεί, και θα σημάνει η ώρα για την απαρχή της απορρόφησης του Νέου Ελληνισμού.
Η έννοια του θάρρος και του επαναστατικού πνευματος ειναι έννοιες που ταυτίζονται ΜΟΝΟ με αντρειά τιμη κ τόλμη.Αν δεν τάχεις τοτε κάθεσαι και γράφεις κατηγορίες σαν κατινα γιατι αυτο μόνο μπορείς και κανεις.
ΕΤΡΩΓΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΤΟΥ.
Στεφανε βγαλε απο τη προσοψη του σαιτ αυτο το μακαριτη, αρκετους ναζηδες εχουμε σημερα, δε χρειαζεται να θυμιομαστε και τους παλιους.
Εγώ απλά αναφέρω , δεν απειλώ ,δεν λέω κάτι σε κάποιον συγκεκριμένα,η απάντηση μου αφορά πολλούς εδώ μέσα.
Και αν δεν σας αρέσει , πρόβλημα σας αλλά ίσως κάτι θα έχετε ακούσει για περιύβριση νεκρού την οποία η Εισαγγελία Πρωτοδικών μπορεί να σας βρει και να σας κάνει αυτεπαγγέλτως μήνυση.
Γι αυτο προσέχετε πολύ τι λέτε όλοι σας, είναι άλλο πράγμα η πλάκα και άλλο πράγμα να βρϊζουμε ειδικά νεκρό,τον οποιοδήποτε νεκρό.
Καλοί μου φίλοι σας το λέω με κάθε διάθεση καλοπροαίρετη.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΩΝ.
ΑΠΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΝΩ ,ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΧΙ.
φιλε, τα βρισιδια των χρυαβγιτων ειναι 100δες καθημεςρινα εδω μεσα, ετσι και επεμβει ο εισαγγελεας που λες δε θα προλαβαινει να συλλαμβανει τους φασιστες…
Δεν θα ασχοληθώ με τις μπαρούφες περί θανάτου του από AIDS που γράφουν ορισμένοι αναρχοσυριζαίοι και τις άλλες κακοήθεις παπαρολογίες εναντίον του Μακαριστού που διαχέουν συκοφαντικά οι καρακομπλεξικοί και μισέλληνες, εδώ μέσα. Αυτοί, ως ωμοί υλιστές και στενά ωφελιμιστές που είναι (έχοντας σε υπόληψη μόνο τον εαυτούλη, την πάρτη τους και τη ζωούλα τους…) είναι φυσικό να βγάζουν προς τα έξω πάντοτε τα ίδια εμετικά σκατά, με όσα δυσώδη ξερνάνε και διαδίδουν είτε κατά του Ελληνισμού είτε εναντίον μεγάλων προσωπικοτήτων του Γένους και συνολικά κατά της Πίστης των Ελλήνων, βρίζοντας χυδαία, πότε την Αγία μας Ορθοδοξία, πότε τον Χριστό, πότε είτε τους αγίους μας και πότε κάθε ιερό σύμβολο και διαχρονική αξία του Ελληνισμού. Γι’ αυτούς, ισχύει το γνωμικό «κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια» (δηλαδή επειδή είναι οι ίδιοι προσωπικά σκατόψυχοι, αισχροί και ανήθικοι, θεωρούν ότι βρωμάει και κάθε άλλος τριγύρω τους….). Ετσι με τη βρωμιά της ψυχής τους κρίνουν και τον Χριστόδουλο. Θα τους συμβούλευα πρώτα να κοιταχτούν οι ίδιοι σε κανένα νοσοκομείο για AIDS -τόσο διεστραμμένοι και ανήθικοι που είναι οι ίδιοι!- και μετά να πιάνουν στο στόμα τους αγνούς και αντιμασσώνους ιεράρχες σαν τον Χριστόδουλο.
Προσωπικά τους καρακομπλεξικούς αυτούς, τα πολλά νοσηρά αυτά νοθογεννήματα της φαιδρότατης εποχής μας, τους αναγνωρίζω αμέσως με τις πρώτες κιόλας δύο αράδες λεκτικών εμεσμάτων που γράφουν και τους «γράφω» αμέσως…. κι εγώ, μετά, στο μέρος εκείνο του σώματός μου που δεν πιάνει μελάνι…
Απευθυνόμενος, λοιπόν, μόνο στους καλόπιστους και σοβαρούς συζητητές και μελετητές της προσωπικότητας του Μακαριστού, θέλω να τους πω ότι τίποτε δεν είναι ούτε μαύρο ούτε άσπρο. Ετσι και ο Μακαριστός δεν ήταν άγιος αλλά ούτε και διάβολος. Ηταν, αναμφίβολα μια σημαντική, εξόχως χαρισματική προσωπικότητα στον χώρο των Ιεραρχών μας, που ξεκίνησε με πολλά χαρίσματα και ευλογίες από το Θεό. Είχε μια γλυκύτατη και παιδική μορφή, μια φυσική πραότητα και ανεξικακία στον χαρακτήρα του και αγάπησε πολύ εκ νεότητας τον θεό. Συνδέθηκε αρχικά με άγιες μορφές της Ορθοδοξίας που επηρέασαν προς το Καλό και το Παραδοσιακό την ππνευματικότητα και τον χαρακτήρα του. Διέθετε μια φυσική κλίση αγάπης προς τη νεότητα αλλά είχε και την πειθώ προς τους νέους, δλδ το πνευματικό χάρισμα του αισθαντικού κηρυγματικού λόγου. Από την άλλη μεριά, στην πορεία της αρχιερατικής του σταδιοδρομίας υπεισήλθαν, δυστυχώς, και οι ανθρώπινες μικρότητες και τα σύμφυτα εξουσιαστικά, κυρίως, πάθη (όπως η φιλοδοξία και μεγάλη ανθρωπαρέσκεια), εξαιτίας των οποίων ακολούθως υπέπεσε σε αρκετά ιεροκανονικά λάθη και δογματικές παρεκκλίσεις από το Ηθος της Εκκλησίας: Χειροκροτήματα και κοσμικές επευφημίες μέσα στις εκκλησίες, πολυτελή άμφια και δώρα, πραγματική πασαρέλα οι ναοί απ’ όπου περνούσε ή τον καλούσαν, συγκρότηση γύρω του μιας ολόκληρης αυλής κολάκων-ανήθικων κληρικών και άλλων ανάξιων λόγου γλειφτών-λαϊκών, πρωτοφανή οικουμενιστικά ανοίγματα προς την παπική παρασυναγωγή και προς το κοσμικό κράτος του Βατικανού, προκειμένου να αποκτήσει ο ίδιος διεθνή ερείσματα και ευρωπαϊκή ακτινοβολία κλπκλπκλπ.
Εν πάση περιπτώσει, ούτε είναι η ώρα, ούτε είμαι αρμόδιος εγώ να τον κρίνω στο Δικαστήριο της άλλης Ζωής, θα τον κρίνει και θα τον αξιολογήσει οριστικά και αλάνθαστα ο ίδιος ο Δικαιοκρίτης και Παντογνώστης θεός, εκεί όπου είναι τώρα -και εύχομαι ειλικρινά το πρόσημο της θείας ζυγαριάς να είναι θετικό, υπέρ του!
Το μόνο σίγουρο είναι -και αυτό μπορούμε να το πούμε από τώρα μετά βεβαιότητος- ότι αναμφίβολα ήταν μια Μεγάλη Μορφή του Ελληνισμού, με τα καλά και τα κακά της, πάντως μια Μορφή Γνήσια, Αυτόνομη και αυθεντικά Ελληνική, με αμφίδρομη σχέση αληθινής επικοινωνίας με την ψυχή και την καρδιά του απλού Ελληνα!. Μια Προσωπικότητα Σπάνια και Μοναδικής Υφής, από αυτές που συνηθίζει να γεννάει ο Ελληνισμός…. έναν ανά 100 χρόνια! Από τις Μορφές του Ελληνισμού που, ως προς την κριτική τους, χωρίζουν τον κόσμο στα δύο αλλά και προξενούν διεθνή πάταγο!!! Και φυσικά καμμία σχέση με βενιζέλους, καραμανλήδες, παπανδρέηδες, μακάριους, βαρθολομαίους και τους άλλους υποκριτές σκατόψυχους πολιτικούς, δεσποτάδες ή ψευδο-εθνάρχες, τους οποίους «επιβάλλουν» κατά καιρούς τα διεθνή ξένα συμφέροντα για να προεξάρχουν του Ελληνισμού και της Εκκλησίας, με τις γνωστές σκοτεινές μεθόδους της μασσονίας και με τις ποταπές της παρασκηνιακές-υπόγειες συμφωνίες !
Φυσικά -πολύ περισσότερο- καμμία σχέση του Μακαριστού Χριστόδουλου με τους σημερινούς επώνυμους και νάνους είτε στο χώρο της πολιτικής είτε και της διοίκησης της Εκκλησίας, σημίτιδες, σαμαράδες, βενιζέλους, ιερώνυμους και λοιπούς ανύπαρκτους και κλόουν, των οποίων τα ονόματα γράφω -συνειδητώς απαξιωτικά- με μικρά αρκτικά γράμματα….
ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΙΕΡΑΡΧΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΕΧΘΗΚΕ Ο ΑΝΑΞΙΟΣ ΛΑΘΡΟΛΑΓΝΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΑΝΤΙΛΑΙΚΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΑΠ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΕΦΑΓΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΙΑ ΑΧΡΗΣΤΗ ΞΕΝΟΔΟΥΛΗ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΤΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΚΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ
Tι λες ρε κιναιδε???
Να σεβεσαι τον αρχιεπισκοπο, θλιβερε ανθελληνα…
καλα ρε χιο ειναι να δυνατον να παιρνατε τετοιες εμετικες αποψεις ανθρωπων που αν δεν κανουν πλακα ειναι εγκεφαλικα αρρωστοι?
τι πραγματα ειναι αυτα? ενταξει ξερουμε οτι πολλοι συμπολιτες μας δεν σεβονται ουτε ιερο ουτε οσιο αλλα τετοιος διασυρμος της ελληνικης φυλης ξεπερνα και τα πιο αρρωστημενα μυαλα………………
Παιδια, ειδατε που η «τροϊκα» εγινε «τριο κρυο»?
Ακομα και τις διαφημισεις λογοκριονουν οι γλυφτες της τροικας.
Διαβάζω τα σχόλια και πραγματικά μένω έκπληκτος από μερικούς που γράφουν με τόσο μένος εναντίον του πρώην Ιεράρχη της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας.
Είναι πραγματικά ντροπή .Δεν θέλω να πω πόσο σκατόψυχοι είναι μερικοί και πόσο ανάγκη έχουν να δουν ψυχίατρο και από την άλλη δεν θέλω να δικαιολογήσω κανέναν,ακόμα και να μερικοί εδώ είναι ανήλικοι.
Σεβασμός είναι μία λέξη άγνωστη για μερικούς από εσάς σε έναν άνθρωπο που είναι νεκρός, σε έναν άνιρωπο που έδωσε τη ψυχή του για την Ελλάδα και για την Πίστη μας.
Αν δεν αρέσει σε μερικούς δεν είναι ανάγκη να βρίζετε με αισχρό τρόπο ένα νεκρό.Αυτό είναι η χειρότερη Ιεροσυλία και δείχνει όχι το ποιόν του Χριστόδουλου αλλά το δικό σας ποιόν.
Να κοιτάξετε τα χάλια όσως πιστεύετε εσείς ότι θα μπορούσαν να μας έσωναν ως χώρα και ως πολίτες.
Είναι πραγματικά ντροπή .Με τέτοιους πολίτες που έχουμε σκατόψυχους,τιποτένιους ανόητους ,ακόμα και ο καλύτερος πολιτικός ή Ιεράρχης θα σας έδειχνε τη πλάτη του.
Σας φταίει ο Χριστόδουλος γιατί όποιος τα λέει χύμα σε αυτή τη χώρα είναι το μίασμα ,όποιος αγαπάει την πατρίδα του,την ιστορία της, το Έθνος του, τη χώρα του, τον Εθνικό του ύμνο , είναι χρυσαυγίτης,χουντικός,χιτλερικός,ναζιστής και τώρα προστέθηκε και το «Αδελφή» .Γι αυτό βρίζετε τον Χριστόδουλο.
Ο Χριστόδουλος ήταν ο Χριστόδουλος της Ελλάδας και πέτυχε στο έργο του.
Συζητάμε για τον ίδιο και γι αυτά που δεν μπόρεσε να πετύχει ως αποτέλεσμα αλλά να είστε σίγουροι ότι υπάρχουν πολλοί σαν τον Χριστόδουλο που τώρα λιδωρούνται από τους άλλους και οι οποίοι θα συνεχίσουν το έργο του.
Είστε λοιπόν αναιδείς και πολύ μικροί για να κρίνετε μια προσωπικότητα σαν αυτή του Χριστόδουλου.
Για εσάς οι προσωπικότητες είναι οι αριστεροί ,οι Άθεοι, όσοι δεν αγαπούν τα Έθνη και τις πατρίδες τους, οι αναρχικοί και γενικά οι μηδενιστές.
Αν δεν αλλάξετε μυαλά εγώ δεν θα σας κάνω τίποτα ,ούτε κανείς άλλος.Μόνοι σας θα πληρώσετε το τίμημα της επιλογής σας.
Θα μπορούσα να βρίζω κατεβατά ολόκληρα για τους τικιτάγκιδες αριστερους φίλους σας , τους ριψάσπιδες γελοίους αριστερούς καρπαζοεισπράκτορες τύπου Στάλιν και Λένιν , τους ακόμα πιο γελοίους πρακτορίσκους του αναρχικού χώρου ,των άθεων δίποδων ρηχών και ποταπών πεποιθήσεων συντρόφους σας που έχετε μαζευτεί εδώ για να βρίζετε ασύστολα μην έχοντας το οποιοδήποτε άλλο επιχείρημα παρά μόνο ότι ο Χριστόδουλος ήταν gay , ότι τπυ άρεσαν τα τεκνά, ότι είχε περιουσία μεγάλη, ότι ήταν συμφεροντολόγος και άλλες τέτοιες αρλούμπες και ανοησίες.
Χωρίς επιχειρήματα με μηδενιστική τάση γίνεστε ακόμα περισσότερο γελοίοι εσείς οι ίδιοι.
Λέει ο Αντώνιος Τικιτακας «Με τέτοιους πολίτες που έχουμε σκατόψυχους,τιποτένιους ανόητους ,ακόμα και ο καλύτερος πολιτικός ή Ιεράρχης θα σας έδειχνε τη πλάτη του» και φυσικά εννοεί τις δίκες του εμπειρίες με ιεράρχες ΧαΧαΧα
Σα δε ντρέπεσαι γελοίε .
Μεγάλη φυσιογνωμία ο Χριστόδουλος, ό μόνος φυσικός ηγέτης του σύγχρονου Ελληνισμού. Δυστυχώς χάθηκε και μείναμε με τους Γιωργάκηδες και τους Σαμαροβενιζέλους να αλωνίζουν. Αν τον είχαμε σήμερα αλλιώς θα ήταν τα πράγματα και γι αυτό πολλά μπορεί να σκεφτεί κανείς για τον πρόωρο θάνατό του.
Από την άλλη πλευρά βέβαια, είχε το κόλλημα της αντιπαλότητας του Χριστιανισμού με τον αρχαίο Ελληνισμό, του Ρωμιού με τον Έλληνα. Μεγάλο διαχρονικό πρόβλημα του Έθνους μας που διασπά τη συνέχεια του.
Γι αυτό και δεν μπορώ να δεχτώ σε καμία περίπτωση ότι πέθανε ο Πλάτωνας και ότι ο Έλληνας εκφράζεται πολιτιστικά από το Γιαχβέ, έστω και βελτιωμένο επί το ορθοδοξότερον.
Κι ας το ισχυρίζεται ακόμα κι ο Χριστόδουλος.
«ΕΛΛΗΝΕΣ» ΕΙΣΘΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΙΓΟΙ, ΠΟΥ ΒΑΛΛΕΤΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΛΥΣΣΑ ΚΑΙ ΜΕΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ;;
Ή ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΛΑΝόΤΟΥΡΚΩΝ ;;
ΔΕΝ ΣΚΥΛΕΥΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΥΝΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ……….
ΤΟΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝΑΝΔΡΙΑ, ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟ.
ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΛΙΓΑΚΙ!!!
ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΠΟΣΗΝ ΖΗΜΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΣΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΣΘΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ………..
Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ «ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΩΝ» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΛΑΓΓΙΤΩΝ» ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΘΝΟΜΕΙΟΔΩΤΙΚΑ ΣΧόΛΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΗ ΣΟΒΑΡΩΣ ΥΠ΄ ΟΨΙΝ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ;;……….
ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΣ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΟΠΟΥ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ.
ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, Ο ΕΝΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ…………
sou prosvalane esena tin thriskia ..kanis opos i mousoulmanoi me ton alax…re pisteve afto pou eheis mathi kai min se ediaferi ti kani o alos..
Είσαι πολύ βλάκας γιατί δεν αποκεφαλίζουμε (ακόμα) και επίσης δεν ασχολούμαστε με το τι είναι ο άλλος αρκεί να μην θίγει εμάς και αυτόν που πιστεύουμε .
Τα δικαιώματα δεν τα δίνουν οι Χριστιανοί αλλά οι Μουσουλμάνοι και κυρίως η φασίζουσα έκφανση τους που φυσικά έχει πολιτικές προεκτάσεις και δεν είναι άλλοι από τους ισλαμιστές ή ισλαμοφασίστες.
Δεν είδα κανέναν Χριστιανό να βρίζει χωρίς λόγο τον Μωάμεθ ούτε να λέι αδελφή και κωλομπαρά τους Ιερείς των Μουσουλμάνων τους οποίους σεβόμαστε είτε συμφωνούμε είτε όχι.
Είναι λοιπόν άλλο πράγμα να βρίζεις αυτόν που δεν γουστάρεις και άλλο πράγμα απλά να μην δέχεσαι αυτά που πιστεύει με πολιτισμένο τρόπο.
Ξέρεις φίλε και εγώ που είμαι Χριστιανός ,ξέρω να αποκεφαλίζω ανθρώπους,ξέρω να αποκεφαλίσω ισλαμοφασίστες και μουσουλμάνους αλλά δεν το κάνω γιατί δεν απειλούμαι ακόμα.
Όταν απειλειθώ , θα το κάνω με μεγάλη μου χαρά. Μπορώ !
Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ ……!
Για να επανέλθω στο θέμα μας, Ο Χριστόδουλος ήταν μεγάλη μορφή του Ελληνισμού .
ΣTHN KΩΛΟΠATΡΔIA ΣOY ΝΑ ΚΑΝΗΣ TIΣ MAΓΚΙΕΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΙΚΟ ΜΥΑΣΜΑ – ΣKOYΛIKI………. ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΑΖΕΨΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΒΡΩΜΟΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ……
βλέπω πολλούς Εβραίους να προσβάλουν των Χριστόδουλο και φυσικά την ορθοδοξία, δείτε τα δικά σας χάλια, και αν δεν σας αρέσει η αλήθεια τότε ξυδακι για τα νεύρα, και να δω πόση αβραιοι θα κάνουν δισλικε το γραπτό μου
Φιλε ο Χριστοδουλος με τις ενεργειες του στην ουσια βοηθουσε τους εβραιους, αν δε το καταλαβαινεις αυτο εισαι αλλος ενας αφελης.
ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΔΕΡΦΗ ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΓΛΑΣΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΙΕΡΩΝΗΜΕ ΖΕΙΣ?ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΑΓΟΥΜΕ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΗΡΩΑ ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΑ ΧΩΡΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ Η ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ
more ti mas les .megalos hountikos o makariotatos ..mi les oti thes k xio
kai o alos pio kato theori antihristo ton proigoumeno.giati leei to aytonoito.koimenides oloisas pou kalite tous alous etsi..
ΑΠ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΗΤΑΝ GAY ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ SEX ΚΑΙ Η ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΑΠΟ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟ.
ΡΕ ‘S’ με αυτά που γράφεις ένα έχω να σου πω….ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΡΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ! Ο Χριστόδουλος αν ζουσε τωρα θα ειχε ξεσηκωσει τους παντες!θυμησου με τις ταυτότητες ,γεμισε την πλατεια Αριστοτέλους για την πλακα του!!!
ναι, τη γεμιζε με βλαμμενους. Ολοι αυτοι ψηφισανε νδ και χα.
O Xριστοδουλος ηταν πολλα λογια και 0 εργα. Μονο να τον παιρνει η καμερα ενδιαφεροταν. Ευτυχως ο Ιερωνυμος δεν εχει καμμια σχεση με το μακαριτη.
Επιτέλους αναγνωρίζεται μια μορφή που τιμά την Ελλάδα.
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΧΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΦΙΛΟΙ ΣΥΝΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ, ΗΤΑΝ «ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ».
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΔΟΞΑΖΕΤΕ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ…
ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ, ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ.
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙ ΠΕΘΑΝΕ;;;
ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.
ΦΤΗΝΟ Ε; ΟΣΟ ΦΤΗΝΟ ΚΙ’ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ….
«ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ,ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ, ΑΞΙΖΕΙ»
ΤΟΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΧΙΛΙΑ .
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΧΑΖΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ.
ΜΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ , ΟΛΟΙ ΠΑΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ή ΝΑ ΤΟΝ ΥΒΡΙΖΕΙ Ή ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΕΙ .
ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΕΚΟΥΝ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΟΥ , ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ.
Γιατι το θεμα της ιατροδικαστικης διερευνησης και παρουσιασης απο πλευρας αμερικης δε δινεται αραγε;Αλλα οι ελληνισκοι φωστηρες εδω τα ξερουν ολα.Η ιστορια απο αρχαιοτατων χρονων,ακολουθουν Κολοκοτρωνης,Καποδιστριας και με τον Χριστοδουλο στις μερες μας δυστυχως επαναλαμβανεται.Μισαλλοδοξοι παντα…
Γιατί, ζήτησε η Εκκλησία της Ελλάδος το πόρισμα και δεν της δόθηκε; Εχει τα άντερα να το ζητήσει -και περισσότερο- να δημοσιεύσει τέτοιο πόρισμα που παρουσιάζει τον ηγέτη της ορθόδοξης εκκλησίας 100% αδερφή;
Ελληνόφωνα ιουδαιόδουλε, θα πρέπει τουλάχιστον να μάθεις πως την μισαλλοδοξία την εφηύρε και εφήρμοσε η ανατολίτικη παθογενής αίρεση του ιουδαϊσμού που εσύ αποκαλείς θρησκεία.
Και λίγη δόση αλήθειας που πικραίνει.
Ο Χριστόδουλος, που δεν διέφερε καθόλου από τους υπόλοιπους -όδουλους, πέθανε στην Αμερική από aids διότι ήταν αδερφή (είπαμε, δεν διέφερε από τους υπόλοιπους), στην κατοικία του επίσης βρέθηκαν αμύθητης αξίας λάφυρα (από αυτά που φέρνει άφθονα η σιωπή κι’ η πίστις των αμνών).
Πολλοί χριστια(μ)νοί μάλιστα, γράφετε πολλούς ισχυρισμούς χωρίς να τεκμηριώνετε ούτε έναν.
Οταν σχολιάζετε στο διαδίκτυο δεν βρισκόσαστε πλέον στον άμβωνα του μονολιθικού μονόλογου και της ψευδής συνθηματολογίας και προπαγάνδας στο σκοτεινό μαντρί τους, εδώ πρέπει να αποδεικνύετε αυτά που γράφετε…
Έτσι ακριβώς είναι. Το φαγοπότι και η χλίδα ήταν επί εποχής του ανεπανάληπτη. Επειδή ο νυν επικεφαλής είναι ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΣ και ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΣ από τον προκάτοχό του και δουλεύει αθόρυβα είναι άφαντος; Έλεος.
Τον Χριστόδουλο τον δολοφόνησαν οι Αμερικανοσιωνιστές. Απλά τον δηλητηρίασαν ώστε να πάθει καρκίνο. Ήταν επικύνδυνος για τα σχέδια τους που εξελίσσονται αυτή την στιγμή με του ΓΑΠ, Σαμαρά ,Τσίπρα, Καμένο , Αφωνι , Βορίδη κλπ
Ο διάδοχος του απλά ανύπαρκτος για να μην πούμε τίποτα χειρότερο. π.χ γιατί δεν βοηθάει ή δεν λέει τίποτα για τους Ελληνορθόδοξους της Συρίας , μήπως γιατί είναι ….. των Αμερικάνων ή το βουλώνει μπροστά σε αυτούς. Πολύ λίγος για τις κρίσιμες στιγμές που περνάμε.
Επειδή από πρώτο χέρι γνωρίζω έπρεπε να έβλεπες τις χλιδές και τα μεγαλεία στην Μονή Πεντέλη επί θητείας του και τα άπειρα «φαγοπότια» που γινόντουσαν.
Τουναντίον στην Αμερική έτρεχε για θεραπείες ο ΧρηστοΔουλος και παρακαλουσε τους Αμερικανούς γιατρούς να τον σώσουν από Aids η κατι τετοιο. Όταν εύπιστοι και ανόητοι Έλληνες τρέχουν στα μοναστήρια για γιατροσόφια ΧαΧαχα
Τουναντίον στην Αμερική έτρεχε για θεραπείες ο ΧρηστοΔουλος και παρακαλουσε τους Αμερικανούς γιατρούς να τον σώσουν από Aids η κατι τετοιο. Όταν εύπιστοι και ανόητοι Έλληνες τρέχουν στα μοναστήρια για γιατροσόφια ΧαΧαχα
Σιγά μην άνοιξε και η τρύπα του όζοντος (τυχαίο το παράδειγμα…)
Έφυγε ο χριστόδουλος κι ήρθε ο λαθρόδουλος…
Τώρα έχουμε άλλο Χριστόδοπουλο, που τον θημηθήκατε τον Χρυσοχοείδη της Χούντας(δεν ήξερε τι γινόταν, «διάβαζε»);
Απο εγκυρες πηγες ο Χριστοδουλος πεθανε απο καρκινο που προηλθε απο Aids. Αυτα εχει η ζωη…
ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΚΟΣΜΗΜΑ..ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΧΡΥΣΗ ΚΑΡΔΙΑ …ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ …ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ …ΕΑΝ ΖΟΥΣΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ,ΙΣΩΣ, Μ ΑΥΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ … ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ …ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ ΤΑ ΠΑΠΑΔΑΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ, Ν-Τ-Π … Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΤΙΣΑΝΕ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ … ΜΙΛΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ Μ ΑΧΑΜΝΑ … ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΛΟΥΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ …ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ
Φιλε ταταρε,σε οσα εγραωες ενα ειναι αληθεια.Ναι αγαπουσε τους νεους,ειδικα τα τεκνα γιατι τα επαιρνε…
Ήταν ένας ιερέας που έτρεχε στο Μιαμι για θεραπεία με αεροπλάνο και έξοδα της ελληνικής δημοκρατίας για να θεραπεύει από το αφροδίσιο νόσημα του ενώ τοσοι αφελείς Έλληνες τρέχουν στα μοναστήρια για θεραπείες. Έχεις δει τον θηλυπρεπεστατο προσωπικό του γραμματέα του που σοκάρει? η μάλλον κάτι τέτοιο είναι απόλυτα φυσιολογικό για σένα? ΧαΧαΧα