Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα καλά μου παιδάκια.
δε θα είναι εξαδάκτυλος ο βασιλιάς αλλά απλώς ένας βασιλιάς εκλεκτός του Θεού, δεν ξέρουμε ποιος είναι, ο Θεός θα τον φανερώσει όταν άγγελος Κυρίου θα σταματήσει τον γ παγκόσμιο πόλεμο στην Πόλη…θα είναι Έλληνας βασιλιάς εκλεκτός Κυρίου…
Εν τη προφητεία ταύτη αναφέρεται ότι το ξανθόν γένος θα καταλάβη την Κωνσταντινούπολιν (συμφωνεί με τον άρθρον 14 της προφ. Ανωνύμου 1053 μ.Χ. «Νίκη Ορθοδόξων λαών και γενική σφαγή Αγαρηνών υπό Ορθοδόξων») και θα παραμείνη εν αυτή εξ ή πέντε έτη ή μήνας.
Εν συνεχεία ομιλεί περί του πολέμου Βορείων και Νοτίων ο οποίος περί την Επτάλοφον θα λάβη την αγριωτέραν μορφήν, ως ο πλέον καταστρεπτικός πόλεμος που εγένετο ποτέ «οίος ου γέγονε πώποτε».
Εξετάζων τα γεγονότα από πνευματικής σκοπιάς εν συναρτήσει και προς την στρατιωτικήν άποψιν, φρονώ, ότι η φονικότης κατά την δευτέραν φάσιν δεν θα περιορισθή μόνον εις την περιοχήν της Επταλόφου αλλά θα επεκταθή καθ’ όλον το μήκος του μετώπου και εις τα μετόπισθεν. Ο ιδιαίτερος τόνος που δίδεται δια τα περί την Επτάλοφον γεγονότα οφείλεται εις δύο λόγους.
1ον Ότι η μορφή του πολέμου, πιθανώτατα, θα αλλάξη με την εκδήλωσιν της αποφασισθείσης μεγάλης επιθέσεως κατά της Κων/πόλεως δι’ αποβάσεως εις την περιοχήν της Αδριατικής (προφ. Ανωνύμου 1053 μ.Χ.)
Ο δια κλασσικών όπλων αρξόμενος πόλεμος, με την πρώτην πολεμικήν εκδήλωσιν κατά της Τουρκίας, θα συνεχισθή και κατά την πρώτην φάσιν της εμπλοκής των ελαφρών συμμαχικών δυτικών δυνάμεων μετά του μεγαλυτέρου κράτους (ανατολικού συνασπισμού).
Μετά την ήτταν των ελαφρών τούτων συμμαχικών δυνάμεων (προφ. Ανωνύμου 1053 μ.Χ.) δεν θα λάβουν χώραν ευρείαι στρτιωτικαί επιχειρήσεις.
Μετά παρέλευσιν «εξ ή πέντε» (μήνες ή έτη) θα εκδηλωθή επίθεσις καθ’ όλον το μήκος του μετώπου εξ αφορμής της οποίας, ως εγράψαμεν, πιθανώτατα θα αρχίση ο δια πυρός κατακλυσμός «και ο φόνος των ανθρώπων ποταμός κινήσει».
2ον Εις την Επτάλοφον θα εκδηλωθή κατά τρόπον εμφανή η παρέμβασις του Θεού δηλαδή η δια σημείου κατάπαυσις του φονικωτάτου πολέμου και η ανάδειξις και προβολή του μεγάλου αναμορφωτού.
Η εκλογή της Κων/πόλεως δια την εκδήλωσιν της θαυμαστής παρεμβάσεως έχει τρόπον τινά και την έννοιαν της εύνοιας προς την πόλιν, η οποία θα ξαναγίνη πάλιν το κέντρον του κόσμου¹.
«Τότε βους² βοήσει και ξηρόλοφος³ θρηνήσει».
Αρχίζει ο δια πυρός κατακλυσμός, γεγονός όπερ προκαλεί την παρέμβασιν της θείας ευσπλαχνίας προς αποτροπήν ολοκληρωτικού ολέθρου. «Και ει μη εκολοβώθησαν αι ημέραι εκείναι… δια δε τους εκλεκτούς κολοβωθήσονται…» (Ματθ. κδ’22).
«Βους βοήσει»
Σπανίως προφητικόν κείμενον ωμίλησε τόσον θρηνωδώς. (…) Αλλοίμονον, η προσκόλλησίς μας εις τα πράγματα του κόσμου τούτου μας έχει αποκοιμίσει.
Αι πνευματικαί μας κεραίαι έχουν υποστή ολικήν αμαύρωσιν και δεν ημπορούμεν να συλλάβωμεν το μέγεθος, το βάθος και το πλάτος των δεινών, που μας περιμένουν.
«Και φωνή εξ ουρανού κράξει… και απέλθετε επί τα δεξιά τα μέρη και ευρήσετε άνθρωπον… στήσετε αυτόν βασιλέα…»
Συ είσαι, Μεγάλε Άγιε, εκείνος που αναμένομεν δια να αποκαταστήσεις τα πάντα. Συ είσαι η πελωρία προσωπικότης που ως εντολεύς του Θεού θα φέρης την αφηνιάσασαν και δεινώς πληγείσαν χριστιανικήν ανθρωπότητα εις τον δρόμον της σωτηρίας και της ειρήνης.
Μεγάλε Άγιε της Ορθοδοξίας, δεν προχωρούμεν εις το τι θα κάνεις. Όταν θα έλθης θα είπης εις τους εκλεκτούς τι πρέπει να κάνουν και θα συμμορφωθούν με απόλυτον πειθαρχίαν, διότι η οίησις, η υπερηφάνεια και η απληστία, τα μεγάλα εμπόδια της προόδου και της ευτυχίας, θα κατακρημνισθούν εις την άβυσσον. «Παν όρος και βουνός ταπεινωθήσεται και έσται τα σκολιά εις ευθείαν» (Λουκ. γ’5). »
¹«Έση πάλιν γαρ ώσπερ ουδ’αρξαμένη» (…) «Καινή το λοιπόν η καινή πάλιν έση και κρείττον άρξεις των εθνών ήπερ πάλαι» Χρησμός Λέοντος Σοφού 3δ.
²Βους. Το θηλυκόν, εφ’ όσον δεν δηλούται το γένος δια του άρθρου.
³Ξηρόλοφος. Εις εκ των επτά λόφων του Βυζαντίου, όπου μετά την Αλωσιν (1453) εσφάγη κατά διαταγήν του Μωάμεθ Β’ ο Μέγας δουξ Λουκάς Νοταράς. (Μεγ. Ελλ. Εγκ. Τομ. ΙΗ’ σ 637).
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Υπό το φως των προφητειών της Ορθοδοξίας, Κωνστ. Τσατάλου, Δευτέρα έκδοσις, Θες/νικη 1972, Γ’ Προφητείαι, 4η Προφητεία, σ.61- 64.
Ο Άγιος Παϊσιος και ο μαρμαρωμένος βασιλιάς. Η προφητεία λέει ότι την πόλη θα την καταλάβει ο εξαδάκτυλος βασιλιάς. ??????
ΔΩΣΕ ΜΠΟΥΡΔΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ
Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα καλά μου παιδάκια.
δε θα είναι εξαδάκτυλος ο βασιλιάς αλλά απλώς ένας βασιλιάς εκλεκτός του Θεού, δεν ξέρουμε ποιος είναι, ο Θεός θα τον φανερώσει όταν άγγελος Κυρίου θα σταματήσει τον γ παγκόσμιο πόλεμο στην Πόλη…θα είναι Έλληνας βασιλιάς εκλεκτός Κυρίου…
Εν τη προφητεία ταύτη αναφέρεται ότι το ξανθόν γένος θα καταλάβη την Κωνσταντινούπολιν (συμφωνεί με τον άρθρον 14 της προφ. Ανωνύμου 1053 μ.Χ. «Νίκη Ορθοδόξων λαών και γενική σφαγή Αγαρηνών υπό Ορθοδόξων») και θα παραμείνη εν αυτή εξ ή πέντε έτη ή μήνας.
Εν συνεχεία ομιλεί περί του πολέμου Βορείων και Νοτίων ο οποίος περί την Επτάλοφον θα λάβη την αγριωτέραν μορφήν, ως ο πλέον καταστρεπτικός πόλεμος που εγένετο ποτέ «οίος ου γέγονε πώποτε».
Εξετάζων τα γεγονότα από πνευματικής σκοπιάς εν συναρτήσει και προς την στρατιωτικήν άποψιν, φρονώ, ότι η φονικότης κατά την δευτέραν φάσιν δεν θα περιορισθή μόνον εις την περιοχήν της Επταλόφου αλλά θα επεκταθή καθ’ όλον το μήκος του μετώπου και εις τα μετόπισθεν. Ο ιδιαίτερος τόνος που δίδεται δια τα περί την Επτάλοφον γεγονότα οφείλεται εις δύο λόγους.
1ον Ότι η μορφή του πολέμου, πιθανώτατα, θα αλλάξη με την εκδήλωσιν της αποφασισθείσης μεγάλης επιθέσεως κατά της Κων/πόλεως δι’ αποβάσεως εις την περιοχήν της Αδριατικής (προφ. Ανωνύμου 1053 μ.Χ.)
Ο δια κλασσικών όπλων αρξόμενος πόλεμος, με την πρώτην πολεμικήν εκδήλωσιν κατά της Τουρκίας, θα συνεχισθή και κατά την πρώτην φάσιν της εμπλοκής των ελαφρών συμμαχικών δυτικών δυνάμεων μετά του μεγαλυτέρου κράτους (ανατολικού συνασπισμού).
Μετά την ήτταν των ελαφρών τούτων συμμαχικών δυνάμεων (προφ. Ανωνύμου 1053 μ.Χ.) δεν θα λάβουν χώραν ευρείαι στρτιωτικαί επιχειρήσεις.
Μετά παρέλευσιν «εξ ή πέντε» (μήνες ή έτη) θα εκδηλωθή επίθεσις καθ’ όλον το μήκος του μετώπου εξ αφορμής της οποίας, ως εγράψαμεν, πιθανώτατα θα αρχίση ο δια πυρός κατακλυσμός «και ο φόνος των ανθρώπων ποταμός κινήσει».
2ον Εις την Επτάλοφον θα εκδηλωθή κατά τρόπον εμφανή η παρέμβασις του Θεού δηλαδή η δια σημείου κατάπαυσις του φονικωτάτου πολέμου και η ανάδειξις και προβολή του μεγάλου αναμορφωτού.
Η εκλογή της Κων/πόλεως δια την εκδήλωσιν της θαυμαστής παρεμβάσεως έχει τρόπον τινά και την έννοιαν της εύνοιας προς την πόλιν, η οποία θα ξαναγίνη πάλιν το κέντρον του κόσμου¹.
«Τότε βους² βοήσει και ξηρόλοφος³ θρηνήσει».
Αρχίζει ο δια πυρός κατακλυσμός, γεγονός όπερ προκαλεί την παρέμβασιν της θείας ευσπλαχνίας προς αποτροπήν ολοκληρωτικού ολέθρου. «Και ει μη εκολοβώθησαν αι ημέραι εκείναι… δια δε τους εκλεκτούς κολοβωθήσονται…» (Ματθ. κδ’22).
«Βους βοήσει»
Σπανίως προφητικόν κείμενον ωμίλησε τόσον θρηνωδώς. (…) Αλλοίμονον, η προσκόλλησίς μας εις τα πράγματα του κόσμου τούτου μας έχει αποκοιμίσει.
Αι πνευματικαί μας κεραίαι έχουν υποστή ολικήν αμαύρωσιν και δεν ημπορούμεν να συλλάβωμεν το μέγεθος, το βάθος και το πλάτος των δεινών, που μας περιμένουν.
«Και φωνή εξ ουρανού κράξει… και απέλθετε επί τα δεξιά τα μέρη και ευρήσετε άνθρωπον… στήσετε αυτόν βασιλέα…»
Συ είσαι, Μεγάλε Άγιε, εκείνος που αναμένομεν δια να αποκαταστήσεις τα πάντα. Συ είσαι η πελωρία προσωπικότης που ως εντολεύς του Θεού θα φέρης την αφηνιάσασαν και δεινώς πληγείσαν χριστιανικήν ανθρωπότητα εις τον δρόμον της σωτηρίας και της ειρήνης.
Μεγάλε Άγιε της Ορθοδοξίας, δεν προχωρούμεν εις το τι θα κάνεις. Όταν θα έλθης θα είπης εις τους εκλεκτούς τι πρέπει να κάνουν και θα συμμορφωθούν με απόλυτον πειθαρχίαν, διότι η οίησις, η υπερηφάνεια και η απληστία, τα μεγάλα εμπόδια της προόδου και της ευτυχίας, θα κατακρημνισθούν εις την άβυσσον. «Παν όρος και βουνός ταπεινωθήσεται και έσται τα σκολιά εις ευθείαν» (Λουκ. γ’5). »
¹«Έση πάλιν γαρ ώσπερ ουδ’αρξαμένη» (…) «Καινή το λοιπόν η καινή πάλιν έση και κρείττον άρξεις των εθνών ήπερ πάλαι» Χρησμός Λέοντος Σοφού 3δ.
²Βους. Το θηλυκόν, εφ’ όσον δεν δηλούται το γένος δια του άρθρου.
³Ξηρόλοφος. Εις εκ των επτά λόφων του Βυζαντίου, όπου μετά την Αλωσιν (1453) εσφάγη κατά διαταγήν του Μωάμεθ Β’ ο Μέγας δουξ Λουκάς Νοταράς. (Μεγ. Ελλ. Εγκ. Τομ. ΙΗ’ σ 637).
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Υπό το φως των προφητειών της Ορθοδοξίας, Κωνστ. Τσατάλου, Δευτέρα έκδοσις, Θες/νικη 1972, Γ’ Προφητείαι, 4η Προφητεία, σ.61- 64.
Ο Άγιος Παϊσιος και ο μαρμαρωμένος βασιλιάς. Η προφητεία λέει ότι την πόλη θα την καταλάβει ο εξαδάκτυλος βασιλιάς. ??????