Υπόγειος θάλαμος με 130 Αρχαία Ελληνικά Αγάλματα – Ανακαλύφθηκε ένα από τα εργαστήρια του κορυφαίου Γλυπτή Φειδία; – Αδιαφορία των υπουργών πολιτισμού. Γιατί τα κρύβουν; (βίντεο)

Κοινοποίηση:
feidias1

Ο Φειδίας δείχνει τη ζωφόρο του Παρθενώνα στους φίλους του (πίνακας του Λώρενς Άλμα-Τάντεμα, 1868).

ΕΝΑΣ ΥΠΟΓΕΙΟΣ θάλαμος που περιέχει 130 αρχαία ελληνικά αγάλματα ανακαλύφθηκε στην Αθήνα πριν από 25 χρόνια. Αλλά κανείς μέχρι τώρα δεν έχει κατορθώσει να νικήσει το τέρας της ελληνικής γραφειοκρατίας που εμποδίζει το άνοιγμα της καταπακτής, ώστε τα αγάλματα να έρθουν στο φως.

 

Πρόκειται για μια ακόμη «σκοτεινή» ιστορία, σχετικά με ανακαλύψεις που παραμένουν στο σκοτάδι, επειδή υπάρχει μεγάλη απροθυμία από τις Αρχές. Και αυτό τη στιγμή που ξένοι λαοί, που εμφανίστηκαν πολύ όψιμα στο προσκήνιο της ιστορίας, προσπαθούν να οικειοποιηθούν την παράδοση και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων.

 

Η δικαιολογία που προβάλλει το Υπουργείο Πολιτισμού είναι ότι η μυστηριώδης υπόγεια αίθουσα βρίσκεται σε ιδιωτικό χώρο και κανείς δεν θέλει να εμπλακεί σε μια νομική μάχη με τους ιδιοκτήτες.

 

Ο θάλαμος ανακαλύφθηκε τυχαία, όταν δύο φίλοι παρατήρησαν στο χώρο που χτιζόταν μια οικοδομή, ένα άνοιγμα στο έδαφος, δίπλα στα θεμέλια του νέου κτιρίου. Ρίχνοντας στην τρύπα ένα αναμμένο χαρτί, είδαν ότι υπήρχαν σκάλες που οδηγούσαν βαθιά μέσα στο έδαφος. Οι δύο φίλοι κατέβηκαν τη σκάλα με τη βοήθεια κεριών. Και αυτό που είδαν τους άφησε άναυδους.

 

feidias3

Ο υπόγειος θάλαμος με τα αγάλματα

 

O Κωνσταντίνος Κυπαρίσσης, ένας από τους δύο φίλους που έκαναν την ανακάλυψη, περιγράφει το γεγονός:

 

«Πετάξαμε μέσα την αναμμένη εφημερίδα και οι φλόγες αποκάλυψαν την αρχή μιας σκάλας. Στο τέλος της, και σε βάθος τριών μέτρων ή λίγο περισσότερο, υπήρχε ένα δωμάτιο ∙ στα δεξιά του δωματίου υπήρχε το άγαλμα μιας θεάς με ύψος περίπου 1,80 μέτρα – έναν μεγαλοπρεπές άγαλμα. Η αριστερή πλευρά του προσώπου της ήταν ημιτελής. Στη δεξιά πλευρά της θεάς υπήρχε το άγαλμα ενός λιονταριού και δίπλα το γυμνό άγαλμα του Διογένη (του ιδρυτή της κυνικής φιλοσοφίας). Πιο δίπλα υπήρχε το άγαμα της θεάς Αθηνάς. Το δωμάτιο ήταν μακρόστενο, και στις πλευρές του, δεξιά κι αριστερά, υπήρχαν πολλά ολόσωμα αγάλματα. Μετά από είκοσι μέτρα δεν υπήρχε οξυγόνο, αλλά το δωμάτιο συνεχιζόταν κι άλλο…»

 

O Κωνσταντίνος Κυπαρίσσης μαζί με το φίλο του μέτρησε συνολικά 130 ακέραια αγάλματα.

 

Υπάρχει η φήμη ότι το δωμάτιο, με τον πλάτους 4 μ. σαν σήραγγα διάδρομο, ήταν ένα από τα εργαστήρια του κορυφαίου γλύπτη, ζωγράφου και αρχιτέκτονα Φειδία, του σημαντικότερου από τους καλλιτέχνες της κλασικής εποχής.

 

Ο Φειδίας (490 – 430 π.Χ.), που είχε τη γενική επιστασία της ανοικοδόμησης των ναών της Ακρόπολης και πρωτίστως του Παρθενώνα, φιλοτέχνησε, μεταξύ άλλων, το περίφημο χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου για το σηκό του Παρθενώνα (446-438 π.Χ.), που είχε κολοσσιαίο μέγεθος (11,5 μ.) και αποτέλεσε καινοτομία στην τεχνική των λατρευτικών αγαλμάτων.

 

feidias2

Αναπαράσταση του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς στον Παρθενώνα. (Drawing by Candace Smith).

 

Στην Ολυμπία, ο Φειδίας φιλοτέχνησε το κολοσσιαίο χρυσελεφάντινο άγαλμα του Μειλίχιου Διός, ύψους 11 μ., που ήταν τόσο μεγαλειώδες, ώστε περιελήφθη στα επτά θαύματα του κόσμου.

 

Άλλοι πάντως συμπεραίνουν από τον μεγάλο αριθμό των αγαλμάτων, ότι ο υπόγειος διάδρομος οδηγούσε πιθανώς σε έναν ναό.

 

Θα περίμενε κανείς ότι μια τόσο σημαντική ανακάλυψη θα κινητοποιούσε το Υπουργείο Πολιτισμού και την Αρχαιολογική Υπηρεσία να σπεύσουν επί τόπου για να διεξάγουν περαιτέρω έρευνες. Ευτυχώς, όμως, κάτι τέτοιο δεν έγινε, γιατί θα ερχόταν σε αντίθεση με την ακολουθούμενη νεοελληνική πρακτική της πλήρους αδιαφορίας.

 

Ο Κωνσταντίνος Κυπαρίσσης μίλησε με έναν δικηγόρο, ο οποίος τον συμβούλεψε να μην πει τίποτε σε κανέναν, αλλά να γράψει μια επιστολή προς το Υπουργείο Πολιτισμού με την οποία θα γνωστοποιούσει την ανακάλυψη. Έτσι και έγινε. Η πρώτη επιστολή εστάλη στο υπουργείο την 1η Μαρτίου 1988. Έκτοτε ακολούθησαν πολλές άλλες επιστολές. Χάθηκαν όμως στους λαβύρινθους του υπουργείου, καθώς με κάθε αλλαγή της κυβέρνησης γινόταν και αλλαγή υπουργού.

 

Αρχαίοι ελληνικοί θησαυροί. Οι ξένοι τους προβάλλουν, ενώ εμείς τους αποκρύπτουμε, παρ’ όλο που είναι εθνική κληρονομιά. Πού οφείλεται αυτή η ολιγωρία; Είναι τυπικό παράδειγμα γραφειοκρατικής ανικανότητας, ή υπάρχουν άλλοι λόγοι που ό,τι κάνουν το κάνουν στα κρυφά;

 

Μια ακόμη επιστολή στάλθηκε στις 20 Αυγούστου 2003. Το 2004, και μη έχοντας πάρει καμιά απάντηση, ο κ. Κυπαρίσσης απευθύνθηκε στον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και το ίδιο έκανε το 2006 και το 2007.

 

Όμως, στου κουφού την πόρτα…

 

Παρ’ όλα αυτά, γίνονται και θαύματα. Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την ανακάλυψη, ο κ. Κυπαρίσσης έλαβε την πρώτη του απάντηση. Στις 20 Μαρτίου 2007, το Υπουργείο Πολιτισμού έστειλε μια επιστολή με την οποία τον ευχαριστούσε για το… ενδιαφέρον του και του ζητούσε να… δηλώσει αυτά που είχε βρει. Εναρμονισμένη με τα πολιτικά ειωθότα, η επιστολή ανέφερε ότι, εάν το πράξει, θα λάβει ανταμοιβή και αναγνώριση.

 

Την ίδια μέρα, ο κ. Κυπαρίσσης έλαβε μια δεύτερη επιστολή, η οποία του ζητούσε να οδηγήσει τους αρχαιολόγους της υπηρεσίας στον τόπο της ανακάλυψης.

 

Αμ” έπος, αμ” έργον. Μια ομάδα 17 ατόμων, αποτελούμενη από αρχαιολόγους, κυβερνητικούς παράγοντες και νομικούς επισκέφθηκε την επίμαχη τοποθεσία. Στο μεταξύ η είσοδος είχε καλυφθεί με άσφαλτο. Παρ’ όλα αυτά, το στρώμα της ασφάλτου ήταν λεπτό και μπορούσε άμεσα να μετακινηθεί, αποκαλύπτοντας την μαρμάρινη είσοδο, χωρίς να χρειαστεί περαιτέρω ανασκαφή. Το εργαστήριο του Φειδία στην αρχαία Ολυμπία.

 

Την επόμενη μέρα, ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης απέστειλε νέα επιστολή στον κ. Κυπαρίσση με την οποία τον ενημέρωνε ότι επειδή ο τόπος ανήκει σε ιδιώτη και η είσοδος καλύπτεται με άσφαλτο, δεν επιτρέπεται η ανασκαφή και ως εκ τούτου δεν μπορούν να ελέγξουν αν οι ισχυρισμοί του ήταν αληθείς ή όχι. Φαίνεται πως αγνοούσαν ότι υπάρχουν συσκευές που μπορούν εύκολα να εντοπίσουν αν υπάρχει κενός χώρος κάτω από την επιφάνεια του εδάφους και ότι αυτό δεν απαιτεί καμία γεώτρηση).

 

Η ιστορία δεν σταματά εδώ. Λίγες μέρες αργότερα, ο δικηγόρος του κ. Κυπαρίσση πήγε στην περιοχή και διαπίστωσε ότι η άσφαλτος πάνω από την είσοδο ήταν νωπή, που σημαίνει ότι κάποιος είχε σκάψει στο σημείο αυτό και στη συνέχεια το σφράγισε πάλι.

 

Έκτοτε, άκρα του τάφου σιωπή. Τίποτα δεν ακούστηκε ξανά ούτε από το Υπουργείο Πολιτισμού ούτε από την Αρχαιολογική Υπηρεσία.

 

Ο δικηγόρος του κ. Κυπαρίσση επικοινώνησε με το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και τους έδωσε όλα τα σχετικά έγγραφα και τις επιστολές, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τον τόπο και την υφιστάμενη κατάσταση. Το Αρχαιολογικό Συμβούλιο εξεπλάγη διότι δεν ενημερώθηκε ποτέ γι’ αυτό. Τα μέλη του έδειξαν ενθουσιασμένα με τις πληροφορίες και υποσχέθηκαν ότι θα διερευνήσουν άμεσα την υπόθεση και ότι θα τον ενημερώσουν σχετικά. Κάτι που δεν συνέβη ποτέ.

 

Στο βίντεο που ακολουθεί, ο δικηγόρος του κ. Κυπαρίσση αναφέρεται στην περίεργη αυτή υπόθεση.

 

Από τον Αντώνη Κυριαζή

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

20 Σχόλια

  1. Πωπω έλεος, τι παραμύθια είναι αυτά ρε;;; Φυσικά κια η αρχαιολογία έχει αρμοδιότητα στην αναζήτηση αρχαίων είτε αυτά βρίσκονται σε δημόσιο χώρο, είτε σε ιδιωτικό ! Όταν κάνεις έστω και μια τρύπα στο οικόπεδό σου κανονικά πρέπει να φωνάξεις την αρχιολογία. Όταν χτίζεται οποιοδήποτε κτίσμα πρέπει να φωνάξεις την αρχαιολογία. Επίσης, πόσες φορές η αρχαιολογία δεν έχει επέμβει, μαζί με εισαγγελέα προκειμένου να κατασχεθούν αρχαία από αρχαιοκάπηλους; Κανείς δεν επρόκειτο να πει ότι δεν έχει αρμοδιότητα επειδή βρίσκονται σε ιδιωτικό χώρο.

    Και επειδή έχω την τιμή να γνωρίζω ορισμένους αρχαιολόγους, σας λέω ότι το ενδεχόμενο να έχουν ανακαλυφθεί 130 αγάλματα (!!!) και μάλιστα με την υποψία να είναι το Φειδία και να αδιαφόρησαν δεν υπάρχει ούτε μία στο τρισεκατομμύριο ! Εδώ βρίσκουν ένα αγγείο και κάνουν λες και ανακάλυψαν τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αν τύχει να την έχει ζωγραφίσει κάποιος γνωστός (στους αρχαιολόγους -άγνωστος στο ευρύ κοινό) ζωγράφος και θα είχαν την ευκαιρία να βρουν 130 αγάλματα του Φειδία και θα αδιαφορούσαν;;; θα σφάζονταν ποιος θα έχει τα δικαιώματα της ανασκαφής/έρευνας/συντήρησης/δημοσίευσης !!!!

    Έλεος με τις συνωμοσιολογίες του κώλου ρε Μακελειό. Θα μας κάνεις να σε παρατήσουμε δηλαδή;

    1. Υ.Γ. Αν κάποιος θέλει μπορεί να κάνει το αστείο να το δοκιμάσει. Ας πάει αν θέλει να πει στην αρχαιολογία ότι τάχα βρήκε στο οικόπεδό του όχι καν ολόκληρο άγαλμα αλλά κάτι που μοιάζει με αρχαίο και να δούμε τι θα γίνει…. Και μετά καλά ξεμπερδέματα.

  2. αυτος που το ανακαλυψε επρεπε να προχωρησει τις ερευνες χωρις την παρουσια των αρχων. όταν πια θα ειχε ολοκληρωσει ένα μερος των ερευνων θα μπορουσε να δημοσιοποιησει τα ευρηματα προκαλώντας ετσι το ενδιαφερον ολων θελοντας και μη. κανεις επίσημος φορεας δεν θα μπορουσε να τον κατηγορησει από την στιγμη που εχει πρωτοκολλημενα εγγραφα προς το υπουργειο πολιτισμου.
    ισως ο ιδιος ή ο ιδιοκτητης του ακινητου να εχανε τελικα την αμοιβη αλλα το πιο σημαντικο είναι ότι θα ειχαν καταφερει να αναδειξουν και να διασωσουν την κληρονομια των προγονων μας.
    τωρα ανησυχω περισσοτερο για την καταληξη της ερευνας αν καποτε εμπλακει το υπουργειο.

  3. Στέφανε, για ψάξτο λίγο παραπάνω το θέμα.Είχε κάνει ολόκληρη εκπομπή ένας δημοσιογράφος – νομίζω Μπεξή, τον λένε – και έλεγε μάλιστα ότι ο Ζαχόπουλος ήταν ο μόνος που απάντησε στην επιστολή του ανθρώπου και αυτός ήταν και ο λόγος που έκανε απόπειρα αυτοκτονίας. Προφανώς, κάποιοι δεν ήθελαν να μαθευτεί και γι’αυτό τον απειλούσαν με τα ροζ βίντεο…

  4. ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ ΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ….

    1. Σωστα. Αυτη ειναι μια αληθεια που δυστυχως προδιδει την κατασταση του Εθνους. Υπο κατοχη.

  5. ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ… ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΗ… ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ…ΤΟΝ ΕΚΠΤΩΤΩ ΑΓΓΕΛΟ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΕΡΙ ΙΚΑΡΟΥ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ(ΑΠΟ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ..ΕΙΣΟΔΟ ΜΕΤΡΟ) ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥΛΙΟΥ…ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ…

  6. ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ????? Ο ΜΑΚΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ?? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ , ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ , ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ !! ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ??? Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ?? ΜΗ ΧΕΣΩ… !!

  7. Αν παρουσιαζόταν απο άλλον το θέμα ίσως να το έπαιρνα στα σοβαρά. Τώρα όχι.

  8. Aς καθήσουμε λοιπόν για αλλή μια φορά να σχολιάζουμε καναπεδάτοι
    ότι μας σερβίρουν,να κανουμε like k dislike o ενας στον άλλον,να
    τρωγώμαστε μεταξύ μας και δεν συμμαζεύται…..Συννέλληνες,δεν πρόκειται
    να αλλάξει τίποτα εαν δεν αλλάξουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι.

  9. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΧΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ.
    ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΔΕΛΦΟΙ-ΔΗΛΟΣ-ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ-ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ-ΚΝΩΣΟΣ ΚΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΑΡΑ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΜΕΡΙΜΝΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ…ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2500 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΚΑΙ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΛΘΕΙ ,ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΤΙΡΙΑ.
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΟΜΩΣ 150- ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΑΘΙΚΤΑ….ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΧΩΡΙΣ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ ΚΛΠ.
    ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ.
    ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.
    ΑΡΑ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΕΙΜΩΝΑ -ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
    ΑΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ Η ΑΝΕΡΓΙΑ…..ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ,… ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ….
    ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…..

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ DΙSLIKE….ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ..
    ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΙ ,ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΕΡΑΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.

  10. Παιδια το θεμα αυτο το ειχα μαθει εδω και εναμιση χρονο… το θεμα ειναι οτι μετεπειτα εμαθα οτι ο κυριος οικοδεσποτης της εκπομπης ειναι λιγο λαμογιο… ειδικα απο την σταση που κρατησε για το θεμα με το ιερο των 12 θεων στις ανασκαφες του ηλεκτρικου… το οποιο και εχει θαφτει κιολας…

  11. ρε εγώ ξέρω πως αυτά νύχτα θα φύγουν για την γερμάνια, και όταν δεν θα έχει τίποτα μέσα τότε θα ανοίξουν την πλάκα και θα το δούμε άδειο, εδώ τα πάντα ξεπουλάνε εδώ θα κολλήσουνε? εκτός αν τα περισσότερα δεν έχουν βρει καινούργιους ιδιοκτήτες, γιαυτό το γερμανικό κατοχικό σύστημα αγοράζει τα πάντα με 10% της τιμής, στην Αθήνα πόσα κτίρια έχουν αγοράσει η ναζιστές φίλοι των κυβερνώντων η Γερμανοί, και πόσα ακόμα σκοπεύουν να αγοράσουν?

  12. Εάν είναι αληθεια οσα καταγγέλλονται ,δεν θελω να σας απογοητεύσω αλλά δεν ‘καναν τιποτα γιατί απλα οι υπουργοί έδωσαν τις πληροφορίες στους ανθρώπους τους , έβγαλαν τα αγάλματα , και τα πούλησαν(αναφορά στην συνέντευξη για φρέσκια άσφαλτο)
    Γέμισαν άλλη μια φορα τους λογαριασμούς τους.

  13. Εαν αυτό αληθεύει κάποιοι πρέπει να τιμωρηθούν με την εσχάτη των ποινών για εθνική μειοδοσία και προδοσία, μέσα σε όλα τα άλλα.

  14. Γιατί να κινητοποιηθούν οι τότε αρχές ?
    Δεν υπήρχε ουδείς λόγος γι’ αυτό,διότι δεν υπήρχε προμήθεια για τους ιδίους….
    Να μην ξεχνάμε την κουλτούρα της »κονόμας» στα προηγούμενα 30 χρόνια…

  15. Πρεπει να καταλαβουμε και ΧΩΡΙΣ καμια αμφιβολια. ΕΜΕΙΣ, δλδ, ο πολιτισμος που δημιουργησαν οι προγονοι μας, ειναι οχι μονο το προζυμι αλλα η καθολικη ουσια, η πεμπτουσια, της λεγομενης ‘δυσης’.

    Ο Ελληνισμος ειναι η ΜΟΝΗ αιτια που υπαρχει σημερα ο λεγομενος ‘δυτικος’ κοσμος. Η αιτια της δυσης ειναι ο Ελληνιμσος, σε επιστημες σε ΓΛΩΣΣΑ, σε μουσικη, σε φιλοσοφια, σε αστρονομια, σε κοσμοθεωριες, σε αξιες σε ηθη σε εθιμα, στο νομικο πολιτισμο και και και και.

    Μασ χρωστανε ΔΕΝ τους χρωσταμε.

  16. γιατι ειναι ανθελληνες και δεν τα γουσταρει ο ντειβιντ χαρις….

  17. ..Παντου στην Ευρωπη,…Ιταλια,Γαλλια,Πορτογαλια Ισπανια υπαρχουν αγαλματα που μαρτυρουν την ιστορια του καθε κρατους.
    Εδω στην Ελλαδα Βλεπουμε εδω και δεκαετιες στους δρομους γυαλινα εκτρωματα και ακαθοριστα σχεδια με σωληνες.
    ..Το να προβαλουμε την ιστορια μας με την τοποθετηση αρχαιων αγαλματων θεωρειται οτι ολοι εμεις ο απλος λαος, ειμαστε φασιστες ή χουντικοι ή ναζιστες ή ακροδεξια στοιχεια..
    Αυτη ειναι η ιδεολογια των δηθεν Ελληνων πατριωτων που μας κυβερνουν, με στοχο και σκοπο να μην εξυψωνεται και να διεωνιζεται ο πατριωτισμος η περηφανεια και το πνευματικο ιδεωδες που παρεδωσαν σε εμας οι Αρχαιοι προγονοι μας..

  18. Η επίσημη κρατική ιδεολογία του των Ηomo Pasokus Βabouinus από το 1974 και μετά υπήρξε η αποδόμηση των εθνικών χαρακτηριστικών, στα οποία περιλαμβάνετο και η εμπέδωση στην συνείδησης της μάζας μέσω εκπαίδευσης και προπαγάνδας, ότι οι νεοέλληνες δεν έχουν καμία σχέση με το αρχαίο παρελθόν. Η οποιαδήποτε αναφορά σε αυτό ήταν αρκετό για να χαρακτηρίσει κάποιον φασίστα. Σε αυτό το ιδεολογικό πλαίσιο εντάσσεται και το αποκαλυφθέν γεγονός της κρύπτης του Φειδία. Σουρεαλιστική χώρα με παρανοϊκούς κατοίκους χώρα από την μία αποκηρύσσουν πολιτικά τον Ελληνισμό και από την άλλη διεκδικούν τα μάρμαρα του Παρθενώνος.

Comments are closed.