ΩΧ ΑΜΑΝ, “ΑΠΟΛΥΜΑΙΝΟΥΝ” ΚΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ! “ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ” ΚΑΙ “ΗΜΕΤΕΡΟΙ” ΤΣΕΠΩΣΑΝ ΤΑ 2Ο ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ – ΟΣΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΕΖΟΝΤ@Ν ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΑ ΜΜΕ, ΑΥΤΟΙ ΘΗΣΑΥΡΙΖΑΝ! ΟΛΗ Η ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ (ΦΩΤΟ)

    Κοινοποίηση:
    menoume_spiti exo

    Μείζον σκάνδαλο με τα λεφτά που δόθηκαν στα ΜΜΕ.

    Όλοι οι απίθανοι τύποι έφαγαν με 100 μασέλες, ξεκάθαρη διασπάθιση δημοσίου χρήματος, κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή!

    Υπενθυμίζουμε ότι η ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΕΠΕ είχε καταθέσει μήνυση για 2 κακουργήματα σχετικά με την χρηματοδότηση των ΜΜΕ και το “Μένουμε “Σπίτι”. ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΥΡΙΟΙ, ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΜΑΝΕΙ ΤΑ ΚΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!

    Τι αναφέρει η ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΕΛΕΙΟ από τις 22 Απριλίου 2020, διαβάζουμε μεταξύ άλλων:

    Μήνυση για 2 κακουργήματα για το σκάνδαλο των 20 εκατ. ευρώ ΑΠΙΣΤΙΑ-ΑΠΑΤΗ και το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο ζωής

     

     

    Διαβάζουμε στην Εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ της Τρίτης 28 Απριλίου:

    H κυβέρνηση µοιράζει 30 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ (20 εκατ. ευρώ «Μένουµε Σπίτι» + 10 εκατ. ευρώ ∆ΕΗ) και φουλάρει για πρόωρες εκλογές!

     

    ΑΠΙΣΤΙΑ-ΑΠΑΤΗ και το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο ζωής

    Σε αυτές τις ενέργειες, δεν χρειάζονται ιδιαίτεροι πρόλογοι. Η εταιρεία ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΕΠΕ, προς όφελος και επ’ ονόματι του δημοσίου συμφέροντος και εν ονόματι των χρημάτων και των θυσιών του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη, αποφάσισε και κατέθεσε μήνυση- εν μέσω μιας φονικής όπως μας λένε, πανδημίας- κατά παντός υπευθύνου, ο οποίος κατασπατάλησε τους κόπους μιας ολόκληρης χώρας. Πρόκειται για το τεράστιοκαθ΄ ομολογίαν- σκάνδαλο των 20 εκατ. ευρώ που δόθηκαν αλόγιστα και παρανόμως σε ΜΜΕ, εκδότες, δημοσιογράφους και άλλους «τυχοδιώκτες ενημερωτές».  ∆ημοσιεύουμε αποσπάσματα της μήνυσης που κατατέθηκε στον κύριο εισαγγελέα από έναν εκ των νομικών εκπροσώπων της εταιρείας μας, ποινικολόγο, Νίκο Αντωνιάδη.

    Προς: κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών (∆ιά του Α.Τ. Αγίου Στεφάνου) ΜΗΝΥΣΗ Της εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ∆ΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» με τον διακριτικό τίτλο «ΜΑΚΕΛΕΙΟ Ε.Π.Ε.», νομίμως εκπροσωπουμένης. 1. ΚΑΤΑ Παντός υπαιτίου, φυσικού και ηθικού αυτουργού των καταμηνυομένων αξιοποίνων πράξεων, εντός και εκτός του κυβερνώντος κόμματος. Αξιόποινες πράξεις: α) Απιστία σε βαθμό κακουργήματος κατ’ άρθρο 390 §§ 1 & 2 Π.Κ., β) απάτη σε βαθμό κακουργήματος κατ’ άρθρο 386 § 1 εδ. β΄ Π.Κ. και γ) έκθεση κατ’ άρθρο 306 §§ 1 & 2 Π.Κ. 1. κ. Προϊστάμενε, Ι. Απιστία κατ’ άρθρο 390 §§ 1 & 2 Π.Κ.  Ι.1. Ιστορικό. Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020, το άρθρο 31 και η ΥΑ 179/15.3.2020, το άρθρο 30 και η ΚΥΑ 227/21.3.2020, και η υπ’ αριθμ. πρωτ. Λ 825/23.3.2020 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωθυπουργού.

    m1 ok

    Όπως γνωρίζετε, στο πλαίσιο αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση εκλήθη να λάβει σειρά μέτρων για τον περιορισμό μετάδοσης του ιού και την προστασία της δημόσιας υγείας. Στο πλαίσιο αυτό ελήφθησαν μέτρα περιορισμού στη μετακίνηση των πολιτών, τα εμπορικά καταστήματα, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, υποχρεώθηκαν να κλείσουν, οι δε δημόσιες υπηρεσίες και τα τραπεζικά ιδρύματα στην πράξη υπολειτουργούν. Η κυβέρνηση εν συνεχεία έλαβε μέτρα στήριξης και ενίσχυσης των πληττόμενων από το προσωρινό λουκέτο επιχειρήσεων, των εργαζομένων σ’ αυτές και των ελεύθερων επαγγελματιών, διαθέτοντας προς τούτο μεγάλα χρηματικά ποσά, επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό του κράτους.

    Παρά ταύτα, παρατηρήθηκαν μεγάλες ελλείψεις σε υγειονομικό υλικό, ενώ αντιδράσεις υπήρξαν από κοινωνικές κατηγορίες επαγγελματιών για την εξαίρεσή τους από τα σχετικά μέτρα στήριξης, όπως ενδεικτικά των δικηγόρων. Η κυβέρνηση έδωσε μεγάλη βαρύτητα στην ενημέρωση των πολιτών για τον κορωνοϊό, τους τρόπους μετάδοσής του και τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να λαμβάνουν οι πολίτες για την αποφυγή μετάδοσης του ιού και της προστασίας της δημόσιας υγείας. Προς τον σκοπό της ενημέρωσης των πολιτών, με κεντρικό άξονα το γνωστό σύνθημα “μένουμε σπίτι”, η κυβέρνηση υποχρέωσε με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020 (Α΄64 -Σχετικό υπ’ αριθμ. 1) τους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας να μεταδίδουν ενημερωτικά μηνύματα διάρκειας έως ενός λεπτού για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. 

    Όπως δε ορίζεται στη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 31 της ανωτέρω Πράξης, “η ανωτέρω μετάδοση διενεργείται δωρεάν και απαλλάσσεται από κάθε τέλος”.  Στο αμέσως προηγούμενο άρθρο 30 της αυτής Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, ορίζεται ότι: “Κατεπείγουσες διατάξεις για την ενημέρωση του κοινού στο πλαίσιο της αποτροπής διασποράς του κορωνοϊού. Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31η.5.2020, είναι δυνατή η ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς τον σκοπό αυτό, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας, κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών διατάξεων. Με κοινή απόφαση του μέλους της Κυβέρνησης ή του Υφυπουργού που ασκεί την αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται όλες οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την εφαρμογή του παρόντος, καθώς και η διαδικασία διάθεσης των σχετικών πιστώσεων για την κάλυψη της προκαλούμενης δαπάνης». 

    Κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3, μόλις μία εβδομάδα αργότερα εκδόθηκε η ΚΥΑ 227/21.3.2020 (Β΄ 948) του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου, και του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ (και κυβερνητικού εκπροσώπου) κ. Στυλιανού Πέτσα (Σχετικό υπ’ αριθμ. 3), για τον καθορισμό της διαδικασίας ανάθεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών.  ΤΑ 11 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥ ‘ΚΑΡΧΑΡΙΑ’  ∆ύο ημέρες αργότερα, την 23.3.2020, εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. Λ 825 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωθυπουργού κ. Γρηγορίου ∆ημητριάδη (Σχετικό υπ’ αριθμ. 4), με την οποία εγκρίθηκε η δέσμευση πίστωσης ύψους έντεκα εκατομμυρίων ευρώ (11.000.000 €) για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Προεδρίας της Κυβέρνησης (Ειδικός Φορέας 1023-611-0000000, λογαριασμός 2420906001, οικ. έτους 2020), για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών που απαιτούνται για την υλοποίηση εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19.

    Η απόφαση αυτή, η οποία περιλαμβάνει πλέον το σύνολο των Μ.Μ.Ε., πέραν των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, είναι σε πλήρη αντίθεση με την αρχική φάση της δωρεάν μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και προκαλεί επιβάρυνση των φορολογούμενων με 11.000.000 € προς όφελος ιδιωτικών επιχειρήσεων, την ώρα μάλιστα που, όπως προαναφέρθηκε, παρουσιάζονται μεγάλες ελλείψεις υγειονομικού υλικού στα δημόσια νοσοκομεία, οι οποίες έχουν προκαλέσει την αντίδραση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της χώρας, ενώ η οικονομία της χώρας δέχεται ισχυρότατο πλήγμα.  Ι.2. Η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου και υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, κ. Στυλιανού Πέτσα, στην υπ’ αρ. 5248/27.03.2020 ερώτηση και την υπ’ αριθμ. 246/27.03.2020 αίτηση κατάθεσης εγγράφων 65 Βουλευτών της αντιπολίτευσης, και η στοιχειοθέτηση του εγκλήματος του άρθρου 390 §§ 1 & 2 Π.Κ. (μια απάντηση, η οποία -λογικά- θα τον οδηγήσει ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ. Κι αυτόν και τους υπολοίπους παραβάτες)…  Η στοιχειοθέτηση του αυταπόδεικτου εν προκειμένω εγκλήματος της απιστίας κατ’ άρθρο 390 §§ 1 & 2 Π.Κ. βρίσκεται στην ίδια αυτήν την απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου και υφυπουργού παρά τωπρωθυπουργώ, κ. Στυλιανού Πέτσα, στην υπ’ αρ. 5248/27.03.2020 ερώτηση και την υπ’ αριθμ. 246/27.03.2020 αίτηση κατάθεσης εγγράφων 65 Βουλευτών της αντιπολίτευσης (Σχετικά υπ’ αριθμ. 5 & 6).

    Πώς «ροκάνισαν» τα λεφτά μας

    Πώς δικαιολόγησε ο κ. Πέτσας την παρά ταύτα επί πληρωμή (αντί της αρχικώς δωρεάν) προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων από τα Μ.Μ.Ε.: “Αυτό δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στο φιλότιμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των εργαζομένων σε αυτά. Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο.

    m2 ok

    Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης”. Πρόκειται για φθηνές δικαιολογίες και προκλητικές αλχημείες για να δικαιολογηθεί η διάθεση εκατομμυρίων ευρώ, σε βάρος των δημοσίων ταμείων, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις εν μέσω της τεράστιας κρίσης που έχει προκληθεί στην ελληνική κοινωνία και στην οικονομία της χώρας, με απρόβλεπτες, δραματικές συνέπειες για το μέλλον της Ελλάδας.

    Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δεν επικαλείται το… φιλότιμο των Μ.Μ.Ε., ούτε κανενός άλλου. Η Πράξη αυτή εκδόθηκε σε έκτακτες, δραματικές και πρωτοφανείς συνθήκες, επειδή το κράτος δεν είχε την “πολυτέλεια” να βασιστεί σε αυτό ακριβώς το φιλότιμο των επιχειρήσεων και των πολιτών της χώρας.  Για τον λόγο αυτό, το άρθρο 31 ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τα Μ.Μ.Ε. να προβάλλουν δωρεάν τα διαφημιστικά μηνύματα, διότι αυτό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ από τις δραματικές έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα και από την επιτακτική ανάγκη ενημέρωσης των πολιτών για τους τρόπους εξάπλωσης του ιού και των μέτρων που πρέπει να λαμβάνουν για την προστασία της υγείας τους. Πιο δραματικές συνθήκες Το γεγονός ότι οι συνθήκες κατέστησαν δραματικότερες, έστω στις εννέα μέρες που μεσολάβησαν μεταξύ της δωρεάν και αυτής της επ’ αμοιβή προβολής των διαφημιστικών μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης του κόσμου, ΕΠΕΤΕΙΝΕ την ανάγκη να παραμείνει δωρεάν η προβολή των μηνυμάτων αυτών (και όχι για να γίνει το αντίθετο), δεδομένου ότι οι συνέπειες είναι πρωτίστως δραματικές για την ελληνική οικονομία, η οποία επιβαρύνθηκε περαιτέρω ανεπίτρεπτα από την παράνομη διάθεση 11.000.000 €, την ίδια ώρα, επαναλαμβάνουμε, που οι ελλείψεις σε υγειονομικό υλικό είναι επίσης δραματικές.

    Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση του κ. ∆ημητριάδη εκδόθηκε προφανέστατα κατά παράβαση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, αφού στο άρθρο 30 αυτής η πρόβλεψη για “επαγγελματική εκστρατεία” αφορά στην παραγωγή και όχι στην προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων. 10 χρόνια κάθειρξη Σύμφωνα με το άρθρο 390 § 1 Π.Κ., “όποιος κατά παράβαση των κανόνων επιμελούς διαχείρισης προκαλεί εν γνώσει βέβαιη ζημία στην περιουσία άλλου, την οποία βάσει του νόμου ή δικαιοπραξίας, έχει την επιμέλεια ή διαχείριση (ολική ή μερική ή μόνο για ορισμένη πράξη), τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή. Αν η ζημία που προκλήθηκε υπερβαίνει συνολικά το ποσό των 120.000 ευρώ, επιβάλλεται κάθειρξη έως δέκα έτη και χρηματική ποινή”. Σύμφωνα δε με τη δεύτερη παράγραφο του ίδιου άρθρου, “αν η απιστία στρέφεται άμεσα κατά του νομικού προσώπου του ελληνικού δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και η ζημία που προκλήθηκε υπερβαίνει συνολικά το ποσό των 120.000 ευρώ επιβάλλεται κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών και χρηματική ποινή έως χίλιες ημερήσιες μονάδες.

    Η πράξη αυτή παραγράφεται μετά από είκοσι έτη”. Ποτέ μία απιστία σε βάρος του ∆ημοσίου δεν ήταν τόσο ξεκάθαρη και αποδεδειγμένη όσο η καταμηνυομένη… Και ποτέ απιστία δεν διαπράχθηκε τόσο φανερά και, κυριολεκτικά, σε δημόσια θέα…  ΙΙ. Η επιλογή διαφημιστικής εταιρείας, τα κριτήρια επιλογής των Μ.Μ.Ε., ο αποκλεισμός της εταιρείας μας και η εν προκειμένω τέλεση των εγκλημάτων της απάτης κατ’ άρθρο 386 § 2 εδ. β΄ Π.Κ. σε βάρος μας και της έκθεσης κατ’ άρθρο 306 §§ 1 & 2 Π.Κ. ΙΙ.1. Απάτη κατ’ άρθρο 386 § 2 εδ. β΄ Π.Κ. Όπως έγινε γνωστό, τη διαφημιστική καμπάνια ανέλαβε με απευθείας ανάθεση η διαφημιστική εταιρεία με την επωνυμία INITIATIVE MEDIA… Ερευνητέο είναι εάν υπήρξε πρόσκληση ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη ανάθεση, καθώς και τα κριτήρια επιλογής της εταιρείας INITIATIVE MEDIA. Όπως είναι ξεκάθαρο από τα άρθρα 30 & 31 της ανωτέρω Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, προκύπτει άλλωστε και από την κοινή λογική, ενώ ξεκάθαρος ως προς αυτό υπήρξε και ο ίδιος ο κ. Πέτσας, ΜΟΝΑ∆ΙΚΟ κριτήριο της επιλογής των Μ.Μ.Ε. είναι η αναγνωσιμότητα των εφημερίδων, η θεαματικότητα των τηλεοπτικών σταθμών, η ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών και η επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών Μ.Μ.Ε. (ειδησεογραφικών και λοιπών ηλεκτρονικών σελίδων -sites).

    Αποκλειστικός σκοπός των ανωτέρω διατάξεων και της διαφημιστικής εκστρατείας είναι η ενημέρωση του μέγιστου δυνατού αριθμού πολιτών για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού: Παραπέμπουμε στην ως άνω απάντηση του κ. Στυλιανού Πέτσα: “Ενημέρωση που πρέπει να γίνει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε τα μηνύματα να φθάσουν και να καταφέρουν να αγγίξουν μικρούς και μεγάλους. Γιατί είναι απολύτως κρίσιμη και για τις αντοχές του ίδιου του συστήματος υγείας η πρόληψη, πριν φτάσουμε στη νοσηλεία.” Ήδη όμως γίνονται δημόσιες αναφορές από Μ.Μ.Ε., τα οποία βρίσκονται ψηλά στις σχετικές λίστες, οι οποίες όμως είτε δεν έχουν λάβει μερίδιο της διαφημιστικής “πίτας” (διότι περί “πίτας” πρόκειται), είτε έχουν λάβει μικρό μερίδιο συγκριτικά με τα “νούμερα” αναγνωσιμότητας ή επισκεψιμότητάς τους (όλως ενδεικτικά: Σχετικά υπ’ αριθμ. 7, 8 & 9). 

    Ιδιαίτερα ψηλά στις σχετικές λίστες βρίσκονται η εφημερίδα “ΜΑΚΕΛΕΙΟ” και η ειδησεογραφική ιστοσελίδα “www.makeleio.gr”, ιδιοκτησίας της εταιρείας μας… Επομένως, κατά τη διαδικασία επιλογής των Μ.Μ.Ε., της υποβολής των σχετικών προτάσεων βάσει της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 14.3.2020, και της διάθεσης του προβλεπομένου κονδυλίου για την προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων που παράγει η ανωτέρω διαφημιστική εταιρεία INITIATIVE MEDIA, είναι ξεκάθαρο ότι φυσικά πρόσωπα που εμπλέκονται στη διαδικασία αυτή συμμετείχαν στην τέλεση κακουργηματικής απάτης σε βάρος της εταιρείας μας.

     Σημειώνουμε, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, από καλόπιστους ή και κακόπιστους αναγνώστες της παρούσης, ότι η μηνυτήρια αναφορά μας δεν κατατίθεται “εκδικητικά” επειδή η εταιρεία μας εξαιρέθηκε από τη διαφημιστική εκστρατεία. Η εντύπωση αυτή θα μπορούσε να είχε κάποια βάση εάν η εταιρεία μας είχε καθ’ οιονδήποτε τρόπο ενεργήσει προς τον σκοπό να συμπεριληφθεί και αυτή στη διαφημιστική εκστρατεία και οι σχετικές ενέργειές της είχαν αποτύχει.

    Όμως από την πρώτη στιγμή αμφότερα τα Μ.Μ.Ε. της επιχείρησής μας έλαβαν έντιμη, σαφή και ξεκάθαρη στάση απέναντι στη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, καταγγέλλοντας την τελεσθείσα απιστία σε βάρος του ∆ημοσίου. Η εντολή που δόθηκε στον νομικό σύμβουλό μας ήταν μία και μοναδική: Να συνταχθεί και να κατατεθεί η παρούσα, προκειμένου η παράνομη πριμοδότηση των Μ.Μ.Ε., με το πρόσχημα της ενημέρωσης και προστασίας των πολιτών της χώρας, να πάρει τον δρόμο της εισαγγελικής και δικαστικής διερεύνησης, να αποδοθούν οι σχετικές ευθύνες, της φυσικής και της ηθικής αυτουργίας στην πράξη της απιστίας, και να τιμωρηθούν οι δράστες. Είναι αδιανόητο μέσα σε μία τέτοια πρωτοφανή κρίση, το πολιτικό σύστημα να εφευρίσκει τρόπους να καλλιεργήσει τις πελατειακές του σχέσεις στην πλάτη των Ελλήνων φορολογουμένων, εκμεταλλευόμενο κατά τρόπο ανήθικο την κρίση αυτή και τις δραματικές συνέπειές της. Από κει και πέρα όμως, δεν μπορούν οι υπαίτιοι των καταμηνυομένων πράξεων να θέλουν “και την πίτα ολάκερη και τον σκύλο χορτάτο”: ∆εν μπορούν δηλαδή, από τη μία να χαρίζουν χρήματα στα Μ.Μ.Ε. και από την άλλη, αφ’ ής στιγμής λαμβάνουν μία τέτοια παράνομη απόφαση, να μοιράζουν το παράνομο αυτό χρήμα κατά το δοκούν, επιλέγοντας “ημέτερα” Μ.Μ.Ε. και αποκλείοντας τα


    Δείτε τώρα τι αναφέρει σημερινό δημοσίευμα (11/6/2020)

    Μείζον σκάνδαλο προέκυψε σχετικά με τα 20 εκατομμύρια ευρώ που δόθηκαν στα ΜΜΕ για να μας «προστατέψουν» απέναντι στον κορωνοϊό, καθώς κρατικά χρηματα δόθηκαν σε ιστοσελίδες που βρίσκονταν εδώ και χρόνια εκτός λειτουργίας ή δημιουργήθηκαν μόνο για να λάβουν χρήματα από την καμπάνια!

    Φυσικά αν σε αυτά προσθέσουμε και τις εκατοντάδες ιστοσελίδες μηδαμινής επισκεψιμότητας, που μοιράστηκε κρατικό χρήμα αντιλαμβανόμαστε ότι μιλάμε για ένα σημαντικό σκάνδαλο για τις περίφημες καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».

    Σύμφωνα με δημοσίευμα, αυτές είναι οι 3 πιο τρανταχτές περιπτώσεις site «φαντασμάτων» που πήραν ζεστό κρατικό χρήμα.

    1. Το site diavouleusi.gr είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο: Όπως προκύπτει μέσω των στοιχείων της γνωστής ιστοσελίδας waybackmachine, η οποία αποθηκεύει σελίδες του Διαδικτύου, το τελευταίο online ίχνος του εν λόγω site εντοπίζεται στις 4 Δεκεμβρίου του 2019. Μήνες πριν εμφανιστεί το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη χώρα μας. Το site, όταν λειτουργούσε, φαίνεται να είχε κεντρικό πρόσωπο τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Μάστορα, ο οποίος παρουσίαζε για κάποιο διάστημα την εκπομπή “Ελεύθερα” στο κανάλι ART TV.

    Ακόμα και εάν δεχτούμε το σενάριο ότι πρόκειται για μια ‘κακιά’ ημέρα για το diavouleusi.gr, που ‘έπεσε’ λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος, κάνοντας μια έρευνα στα στατιστικά του την περίοδο που φαινόταν να λειτουργεί κανονικά, προκύπτει ότι είχε σχεδόν ανύπαρκτη επισκεψιμότητα

    Στην similiarweb, τη δημοφιλέστερη και πιο έγκυρη πλατφόρμα για την καταγραφή της επισκεψιμότητας ιστοσελίδων του Διαδικτύου, δεν υπάρχει κανένα στοιχείο αναγνωσιμότητας για το diavouleusi.gr.

    2. Το blog protieidisinews.blogspot.com του Μένιου Φουρθιώτη. Το blog εμφανίζεται να έχει φτιαχτεί μόνο και μόνο για τον λόγο αυτόν. Και αυτό διότι έχει όλες κι όλες δύο αναρτήσεις. Η πρώτη στις 11 Μαΐου του 2020, που είναι το banner της διαφήμισης του «Μένουμε Ασφαλείς», και μετά από δεκαπέντε ημέρες μια είδηση για τη “λήψη μέτρων διασφάλισης της δημόσιας υγείας”.

    Ακόμα πιο απροκάλυπτο είναι το ότι στη λίστα με τα χιλιάδες ΜΜΕ που πήραν διαφήμιση από τις καμπάνιες της κυβέρνησης για τον κορωνοϊό είναι δηλωμένο το domain protieidisi.com. Αν κανείς επισκεφτεί το εν λόγω domain, οδηγείται αυτόματα στο protieidisinews.blogspot.com. Δηλαδή το domain που είναι δηλωμένο στην επίσημη λίστα που έδωσε στο πλαίσιο της υποτιθέμενης “διαφάνειας” της κυβέρνησης δεν υπάρχει!

    Τραγική ειρωνεία: Η κυβέρνηση επέλεξε να διαθέσει τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων πολιτών σε ένα παντελώς άγνωστο blogspot που λέγεται protieidisi, αλλά η πρώτη και η τελευταία του είδηση είναι η καμπάνια. Η ιστορία θυμίζει τα sites που πήραν διαφήμιση από το αμαρτωλό ΚΕΕΛΠΝΟ, όπως το περιβόητο.. «Κλωστή και βελόνα».

    3. Το site menta.gr: Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κάποιος κάνοντας μια απλή αναζήτηση στην Google, είναι προς πώληση, και μάλιστα αντί του ποσού των 4.900 ευρώ.

    Μάλιστα η κυβέρνηση σε μία πρωτοφανή κίνηση αδιαφάνειας έδωσε στη δημοσιότητα μόνο τα ονόματα των ιστοσελίδων και όχι το πόσο που πήρε η κάθε μία.

    Γιατί άραγε;

    Απαντώντας στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ο Στ. Πέτσας αρνήθηκε να δώσει πλήρη κατάλογο με τα μέσα επικοινωνίας που έλαβαν χρήματα και το ύψος του ποσού καθενός, επιμένοντας ότι τα χρήματα διανεμήθηκαν κατόπιν αξιολόγησής τους και με κριτήριο την…. αμεροληψία και την αντικειμενικότητα.

    Επιπλέον ερωτήματα υπάρχουν και για το «media shop» που μοίρασε τα χρήματα το οποίο πήρε προμήθεια 600.000 ευρώ!

    Δηλαδή την ώρα που η ελληνική οικονομία καταστρέφεται και εκατομμύρια Έλληνες βρίσκονται σε απόγνωση, η ελληνική κυβέρνηση μοίραζε χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων δεξιά & αριστερά σε ανύπαρκτα σάιτ «φαντάσματα» ή πολύ χαμηλής επισκεψιμότητας.

    ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ “ΑΜΑΡΤΩΛΗ” ΛΙΣΤΑ:

    Λίστα Μέσων_Εκστρατεία covid 19

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    2 Σχόλια

    1. Αυτά τα λεφτά αφού φοβόντουσαν τοοοοοοσο γιατί δεν δόθηκαν στην υγεία;δόθηκαν στα ΜΜΕ για την πλύση εγκεφάλου.

      1. Αυτά τα λεφτα παλικαρι μου όπως και αλλα πιο μεγαλα ποσα δεν τα δινουν ουτε στην υγεια ουτε στην παιδια,οι ιδιωτες τι θα κανουν κλεφτες θα γινουν; Τους ενδιαφερει αυτους αν εσενα σου κατσει η στραβη και δεν εχεις χρηματα για να πας σε ιδιωτικο νοσοκομειο; αμα εχεις καλως αλλιως την εβαψες.

    Comments are closed.