Όρια ταχύτητας: Αλλαγές στον ΚΟΚ για την Αθήνα – Πότε τίθενται σε ισχύ

Κοινοποίηση:

Έρχονται αλλαγές στους δρόμους. Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) τίθεται σε ισχύ από το φθινόπωρο, φέρνοντας μαζί του σημαντικές αλλαγές που αγγίζουν τόσο τα όρια ταχύτητας όσο και το σύστημα ποινών και προστίμων.

Σύμφωνα μάλιστα με όσα έχει αναφέρει η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, το σχέδιο έρχεται 17 χρόνια μετά τον προηγούμενο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Χαρακτηριστικά, η ίδια έχει πει: «Το 2007 ήταν η τελευταία φορά που ασχολήθηκε η πολιτεία να φτιάξει στο σύνολό του τον ΚΟΚ. Άρα, γίνεται μια δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση γιατί η οδική ασφάλεια είναι ύψιστη προτεραιότητα».

Για τις αλλαγές στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η ίδια είχε τονίσει: «Θέλουμε να ξέρουμε ποιες είναι οι παραβάσεις, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν κάποιο τροχαίο δυστύχημα και είναι επικίνδυνες παραβάσεις ή λιγότερο επικίνδυνες παραβάσεις, κάτι που φυσικά το ξέρουμε και για αυτό τις κατηγοριοποιούμε.

Βάζουμε επίσης και μια νέα κατηγορία που έχει να κάνει με την αντικοινωνική συμπεριφορά.

Για παράδειγμα, δεν μπορεί κάποιος να κλείνει μια ράμπα ΑμεΑ και να μην υπάρχει πρόσβαση σε ένα άτομο με αναπηρία. Αυξάνουμε και τα πρόστιμα εκεί που πρέπει να τα αυξήσουμε, όπως και μειώνουμε κάποια για να είναι πιο εφαρμόσιμες οι ποινές».

Το νέο όριο ταχύτητας που θέτει ο νέος ΚΟΚ

Αναφορικά με την κίνηση των οχημάτων μέσα στις πόλεις, ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει τη μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα, από 50 χλμ./ώρα σήμερα ενώ έξω από τα σχολεία το ανώτατο όριο ταχύτητας θα είναι το 20 χλμ./ώρα.

Αυτό βέβαια, είναι ένα «γενικό όριο» -όπως ονομάζεται άτυπα- το οποίο θέτει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Ωστόσο, στους δρόμους, όπου υπάρχει πινακίδα με όρια ταχύτητας τότε ο οδηγός μπορεί να ακολουθεί το όριο που αναγράφει η πινακίδα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

5 Σχόλια

  1. Λεω αλλο. Σε καμμια χωρα της Ευρωπης και στις ΗΠΑ δεν υπαρχει οριο πολεως 30 χλμ. Ειναι τρελο.

  2. Προφανώς και οι νομοθέτες των οποίων οι οδηγοί παραβιάζουν διπλή διαχωριστική στρίβουν παράνομα για να μπουν οι φακλανες που συνοδεύουν στο κυνο-βουλιο, δεν έχουν καμία αίσθηση τι σημαίνει να κινείται ένα όχημα με 20 ή 30 χλμ ανά ώρα. Πρακτικά δεν κινείται. Το πρόβλημα με τα τροχαία δεν είναι τα όρια. Είναι το ότι δεν τηρούνται ούτε τα τρέχοντα συν το ότι οι περισσότεροι οδηγοί είναι δολοφόνοι (βλέπε χθεσινό περιστατικό που τρεις δολοφόνοι έστειλαν στο νοσοκομείο ένα ζευγάρι). Ο ηλίθιος είτε με 50 είτε με 20, εάν είναι να παραβιάσει ένα κόκκινο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Μόνο πρόστιμα θέλουν να φέρουν οι κυβερνήσεις και να μας αναγκάσουν σιγά σιγά στις πόλεις των 15 λεπτών που θα φτιάξουν να αγανακτήσουμε και από μόνοι μας να αφήσουμε τα οχήματα στην άκρη. Πρέπει να γκρεμιστεί αυτή η χούντα σήμερα διότι οι αλήτες αυτοί καθημερινά σκέφτονται πως θα κάνουν τη ζωή μας δυσκολότερη. Ας του κάνουμε εμείς τη δική τους καλύτερα.

  3. Θα γεμίσουν τα ταμεία από τα πρόστιμα, αυτή είναι η Ελλάδα η χώρα των προστίμων και από παροχές ΜΗΔΕΝ.

  4. Ηταν που ηταν καθημερινα αδιάβατη η Αθήνα, τωρα με τη μειωση ορίου θα γινει στάσιμη.
    Τα ατυχήματα θα αυξηθούν διοτι ολοι θα ψάχνουν ταμπέλες με τα ορια ταχύτητας και δεν θα κοιτάνε μπροστα τους. Οπως παντα πονάει κεφαλι κόβει κεφαλι. Η συνταγη ολων των Κυβερνήσεων και των “ειδικών”. Αμφιβαλλω αν εγινε καμμια μελέτη, απλα το μέτρο επιβλήθηκε. Η Ελλάδα ειναι η προσωποποίηση του χαρακτηρισμού μπανανία.

    1. η μιση (αθηνα) μπορει να παιρνει και το μετρο αν θελει,,το οτι βαριεται η καθε κυρα σουλα που εχει γινει σαν αρκουδα απο το καθησιο και παιρνει το αμαξι για να παει ακομη και στην γωνια,,,δεν φταιει κανενα οριο ταχυτηταs ,,,επισηs ειναι καλο να αλλαξει και η νοοτροπια του ελληναρα που θελει να ξεκιναει μολιs πριν 5 10 λεπτα απο την δουλεια του και να θελει να φτανει μεσα σε 10 λεπτα…. αυτο δεν μπορει να γινει ακομη και ελικοπτερο να παιρνει!!!!

Comments are closed.