Οι χρήστες iPhone έχουν λάβει προειδοποιήσεις σχετικά με δύο ρυθμίσεις που επιτρέπουν σε τρίτες εφαρμογές και ιστοσελίδες να αποκτούν πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα. Αυτές οι ρυθμίσεις διευκολύνουν την ανταλλαγή πληροφοριών που βοηθούν τρίτους να στοχεύουν διαφημίσεις και να μετρούν την αλληλεπίδραση των χρηστών με αυτές.
Ο Chip Hallett, συγγραφέας του “The Ultimate Privacy Playbook”, έχει εξηγήσει πώς μπορούν οι χρήστες να απενεργοποιήσουν αυτές τις επικίνδυνες ρυθμίσεις, διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα τους παραμένουν ιδιωτικά. Οι οδηγίες του περιλαμβάνουν βήματα για την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών από ανεπιθύμητη παρακολούθησ
Για να απενεργοποιήσει αυτή τη ρύθμιση, ο χρήστης πρέπει να ανοίξει την εφαρμογή ρυθμίσεων.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να κυλήσει προς τα κάτω και να επιλέξει την επιλογή ‘Safari’. Αφού φτάσει στο κάτω μέρος της οθόνης, θα δει την επιλογή ‘Προηγμένα’.
Αφού πατήσει σε αυτήν την καρτέλα, θα εμφανιστεί ένα κουμπί εναλλαγής που επιτρέπει την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της ‘Μέτρησης Διαφημίσεων που Διατηρεί την Ιδιωτικότητα’ (Privacy Preserving Ad Measurement). Όταν αυτή η ρύθμιση είναι ενεργοποιημένη, το Safari στέλνει στις ιστοσελίδες πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπει και στις οποίες κάνει κλικ ο χρήστης, χωρίς να αποδίδει αυτές τις πληροφορίες συγκεκριμένα σε αυτόν.
Παρόλο που η Apple δηλώνει ότι αυτές οι αναφορές ‘δεν περιέχουν προσωπικά δεδομένα’ και τεχνικά ‘διατηρούν την ιδιωτικότητα’, είναι απαραίτητο για τον χρήστη να απενεργοποιήσει αυτή τη ρύθμιση αν δεν επιθυμεί καμία από τις πληροφορίες του να αποστέλλονται σε τρίτους ιστότοπους.
ελληναράδες ασχολείστε με την Apple ενώ όλες οι android σκουπιδομπαχαντέλες στέλνουν τα πάντα στην Google και τους συνεργάτες της χωρίς να σας ρωτάνε, συν της άλλης κολλάνε ιούς από παντού και έχουν τρύπες ασφαλείας σαν σουρωτήρι…