Χανιά: Μηνύματα… απάτης σε ξενοδόχους!

Κοινοποίηση:
tilefoniki-apati

Οι περιπτώσεις απάτης φαίνεται ότι έχουν πολλά “ποδάρια” και έχουν πολυποίκιλο εύρος και πλήθος στοχεύσεων.

Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα έρχονται καταγγελίες στο Flashnews.gr ότι έρχονται μηνύματα σε ξενοδόχους (και) στα Χανιά, με τη μορφή μέιλ, στα οποία (υποτίθεται) πελάτες που έχουν κλείσει δωμάτιο για διαμονή στο ξενοδοχείο, να ζητούν από την επιχείρηση να γίνει νωρίτερα το “”Check-In” επειδή η πτήση τους έφτασε νωρίτερα.

Μάλιστα, υπάρχουν επιλογές στο μέιλ που υποτίθεται “καθοδηγούν” τον εκπρόσωπο του ξενοδοχείου στο να απαντήσει στο email και ενδεχομένως να δώσει στοιχεία και κωδικούς που θα έχουν για την επιχείρηση πολύ άσχημες συνέπειες.

Αν παρατηρήσει κανείς και στις φωτογραφίες, το μέιλ περιλαμβάνει ψηλά δεξιά και αριθμό επιβεβαίωσης που επίσης αν πατηθεί μπορεί να οδηγήσει το υποψήφιο θύμα σε περιβάλλον που πιθανότατα να χρειαστεί να δώσει προσωπικά στοιχεία και στοιχεία της επιχείρησής του, με απρόβλεπτες συνέπειες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response