Αγαπητέ κύριε/Αγαπητή κυρία
Πριν 20 μέρες έπεσα θύμα απάτης απο την wind, πιο συγκεκριμένα έλαβα λογαριασμό (καινούργια σύνδεση ,πρώτος λογαριασμός), ο οποίος περιείχε χρεώσεις σε κινητά ,σταθερα και πενταψήφια νούμερα ,τα οποια δεν αναγνωρίζω ούτε σαν αριθμούς ούτε γενικότερα ,διότι ποτέ δεν έγιναν κλήσεις απο τον αριθμό σταθερού μου, διότι απλά δεν είχα, ούτε εχω τηλεφωνική συσκευή σπίτι μου.
Οπως θα καταλάβετε και εσείς διαβάζοντας τον αναλυτικό λογαριασμό, οι υποτιθέμενες κλήσεις έγιναν απο τις 17-18/10/2017 ,εγώ χωρίς να ξέρω το πότε ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνική γραμμή και μη μπορώντας να το διαπιστώσω,διότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΠΙΤΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ξαφνικά βρέθηκα με χρεωμένο το αφμ μου με υπαιτιότητα της εταιρείας (μου αξιώνουν εκτός απο το εν λόγο ποσό εκτός παγίου, πέναλντι ακύρωσης σύμβασης 160,00,χωρίς να έχω παραβεί κανένα όρο της σύμβασης που υπέγραψα,εντελώς καταχρηστικά και εκβιαστικά).
Για την καλύτερη ενημέρωσή σας στην υπόθεσή μου ,παρακαλώ πολύ λάβετε υπόψην ότι 10/11/2017 επισκέφτηκα το κατάστημα (wind καλλιθέας ,Δαβάκη 68) στο οποίο έκανα την σύμβαση ,και υπέβαλα αίτημα ακύρωσης σύμβασης λόγω χρεώσεων εκτός παγίου (υπαιτιότητα της εταιρείας).
Κατά την διάρκεια της συνομιλίας μου με τον υπάλληλο της εταιρείας, μου ξεκαθάρισε με εκβιαστικό τρόπο,ότι είναι στην πολιτική της εταιρείας οτι αν δεν πληρώσω τις χρεώσεις, οι οποιες με οδήγησαν στην καταγγελία,δεν μπορει να γίνει η ακύρωση σύμβασης στην πράξη ….με μεγάλη μου έκπληξη απο αυτό που άκουσα (αφαιρούν δηλαδή το δικαίωμα στο πελάτη εκβιαστικά να ακυρώσει την (σύμβαση) ,η οποία τον προσβάλει).
Πάραυτα, ζήτησα απο τον υπάλληλο να προχωρήσει (όπως και έγινε) κανονικά την διαδικασία ακύρωσης σύμβασης με κάθε επιφύλαξη (αντίγραφο το οποίο έχω στα χέρια μου και στην διαθεσή σας ),και με την πιθανότητα να μην προχωρήσει η εταιρεία ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ στην λύση της σύμβασης να είναι ορατή ,βρίσκομαι σε ακόμα πιο δυσμενή θέση, εφόσον η εν λόγω εταιρεία θα συνεχίζει να με χρεώνει με πάγια,χωρίς την συγκαταθέσή μου.
Συμπληρωματικά στην ίδια αίτηση ζήτησα να γίνει αποχρέωση απο το αφμ μου των υπερχρεώσεων εκτός παγίου τις οποίες δεν αναγνωρίζω.
Παίρνοντας υπόψην όλα τα παραπάνω (με το αδιέξοδο και την απογοήτευση που καταλήγω) και την αδιαφορία τόσο του υπύθυνου του καταστήματος (wind Δαβάκη 68 Καλλιθέα ),όσο και της ίδιας της εταιρείας WIND.
Παρακαλώ πάρα πολύ όπως δημοσιεύσετε το παρών κείμενο στην σελίδα σας.
Με τιμή
Apostolis Patsouras
Mechanical Enginnering
Όταν ακούτε wind να φεύγετε μακριά. Και δωρεάν να σας προσφέρει συμβόλαιο στο τέλος θα το πληρώσετε πολύ μα πολύ πιο ακριβά. Πελάτης τους από το 2006 με εταιρικά νούμερα, μετά από 13 χρόνια ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ που σαν βλάκας πλήρωνα μιας και έλεγα όλοι είναι ίδιοι δε βαριέσαι κατάλαβα τη συμμορία είναι. Ευτυχώς όμως δεν είναι όλοι ίδιοι και το αντιλήφθηκα όταν προσπάθησα να βάλω σταθερή τηλ. γραμμή δηλαδή internet στο εξοχικό μου και απευθύνθηκα στην COSMOTE (η μόνη που είχε δυνατότητα εκεί), όπου το επίπεδο παροχής υπηρεσιών είναι πολύ μα πολύ καλύτερο. Αν σας εξιστορήσω το τι έχω τραβήξει με δαύτους της wind δεν φθάνει να σας περιγράφω 2 ημέρες. Θα σας πω μόνο μιας και ενεπλάκη και ο συνήγορος του καταναλωτή στην υπόθεση, ότι άλλα υποστηρίζουν την μια φορά και άλλα την άλλη. Ηχογραφημένη συνομιλία μου με την εξυπηρέτηση πελατών που επικαλούμε (συγκεκριμένη ημέρα, ώρα και όνομα υπαλλήλου) στην αρχή μου έλεγαν πρέπει να πάτε σε υποκατάστημα μας να κάνετε αίτηση, όχι ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια αφού πήγα σε υποκατάστημα μου ζήτησαν 35 Ευρώ για να την δώσουν. Μετά την παρέμβαση του συνηγόρου καταναλωτή (που απευθύνθηκα) μου λένε οκ θα την πάρετε χωρίς χρήματα αλλά πηγαίνετε να κάνετε τον σωστό τύπο της αίτησης γιατί αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ??? μάλλον θα την έχεσαν την αίτησή μου υπέθεσα και ξαναπάω στο ίδιο υποκατάστημα (Ν. ΙΩΝΊΑ Λ. Ηρακλείου). Ξανακάνω την αίτηση εκεί αλλά την στέλνω και με συστημένη επιστολή στη Wind Ελλάς μήπως και την χάσουν. “Να κάνει αίτηση ο αντίδικος” υποστηρίζουν στο συνήγορο του καταναλωτή “καθώς στα αρχεία μας δεν υπάρχει αίτησή του”. Έχω ένα φάκελο τεράστιο. Αλήτες μακρυά από wind. Αυτά που γράφω τα υποστηρίζω επώνυμα αν είναι να γλυτώσω έστω και έναν καταναλωτή από τα νύχια τους. Ένα τελευταίο σε μια από τις επισκέψεις μου στο εν λόγω υποκατάστημα, ήταν ένα παππούς αρκετά μεγάλης ηλικίας που ζητούσε να του δείξουν πως μπορεί να στείλει sms, το τηλ. του ήταν παμπάλαιο και πλήρωνε λογαριασμό μηνιαίο 70 Ε, καθώς του είχαν πάγιο τεράστιο internet. Τα συμπεράσματα δικά σας…
Ονομάζομαι Κ Ε σήμερα 19/3/2021 ώρα 1,30 στο κατάστημα σας Μιχαήλ Αγγέλου 6, Ιωάννινα, 45332, ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, πήγα να αγοράσω έναν φορτιστή inkax Dual USB Travel Charger & Type-C Cable
Γνώριζα ότι η τιμή είναι στα 15€. Υπήρχαν 2 υπάλληλου στο κατάστημα η μια εξυπηρετούσε στο ταμείο και η άλλη ήρθε να με εξυπηρετήσει (η πιο ευσωμη). Την ρώτησα πόσο κάνει μου είπε 15 της έδωσα την κάρτα μου και με ενημέρωσε ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω κάρτα μονό για αγορές 50€ και άνω της έδωσα 20 € και μου επέστρεψε 13 μάλιστα μου είπε σας κάνω έκπτωση για να μην κόψω απόδειξη έφυγα από το κατάστημα και αντιλήφτηκα ότι μου πούλησε κινέζικο φορτιστή ίδιου τύπου αξιας 3,5. Επειδή θα προσφύγω στα ένδεια μέσα παρακαλώ να επιληφτείτε της υπόθεσης.
Κατ αρχήν δεν υπάρχει πέναλτι. Το ποσό που έρχεται μετά από πρόωρη διακοπή συμβολαίου είναι τα πάγια που οφείλεις να πληρώσεις μέχρι την λήξη του, τα οποία είναι μειωμένα κατά ένα μεγάλο ποσοστό εφ όσων δςν γίνει άλλη χρήση της σύνδεσης. Όσων αφορά τα πενταψήφια μπορείς να πάρεις στην wind και να το κάνετε έτσι κι αλλιώς και να τους ζητήσετε φραγή για πενταψήφια. Αν εσύ θες ή αθελάσου λάβεις μέρος σε διαγωνισμό ή προσφορές που αφορούν πενταψήφιο που θα σε χρεώνει σε κάθε sms σε αυτό δεν φταίει η εταιρία η οποία δεν έχει κανένα δικαίομα να κάνει φραγή χωρίς αίτηση του πελάτη. Επίσης πάψτε να πηγαίνετε στα καταστήματα, όλα τηλεφωνικά γίνονται και αν δεν τα βρεις με τον υπάλληλο σε παραπέμπουν σε προιστάμενο που σου λύνει όλα τα θέματα από το σπίτι σου. Δεν σας φταίνε οι άλλοι λοιπόν. Εσείς φταίτε και να μην δίνετε τηλέφωνο και όνομα από δω κι από κει γιατί θα την φάτε την χρέωση. Επίσης να ξέρετε ότι υπάρχουν 5ψήφια που φαίνονται σαν 6ψήφια αλλά στην ουσία είναι 5ψήφια που έχουν κοτσάρει άλλο ένα νούμερο στο τέλος. Τέτοιο είναι της Εθνικής Τράπεζας, τέτοιο είναι και της Δεή όπου τους παίρνεις για ένα λεπτό και σε χρεώνουν 5 ευρώ το λιγότερο. Γραφτείτε στην wind και αποκτήστε πλήρη ενημέρωση των κλήσεων και των χρεώσεων σας και μην ταλαιπωρείτε τους υπαλλήλους άδικα.
Wind μεγαλο μπουρδελο !!!!!!
Βαλτεις λουκετο Στεφανεεεε…..
ΕΧΕΙ Ο…”ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ”;;; ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ;;; ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΧΑΝΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ-ΜΕ ΤΟ ”ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ”- ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ!!! ΑΝ ΕΧΕΙΣ 100 ΕΥΡΩ ΜΕΣΑ ΚΑΡΤΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΚΑΘΕ 2 ΜΗΝΕΣ (ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ)- Δ-Ι-Α-Γ-Ρ-Α-Φ-Ε-Τ-Α-Ι ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ!!!!!! ”τροποποιείται η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων για τους συνδρομητές καρτοκινητής WIND Card, Q και F2G. Συγκεκριμένα, η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων από ανανέωση τροποποιείται από 91 σε 60 ημέρες. Εάν κατά το χρονικό διάστημα των 60 ημερών από την τελευταία ανανέωση δεν πραγματοποιηθεί εκ νέου ανανέωση χρόνου ομιλίας, τότε τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων θα ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ και ΔΕΝ θα επιστρέφεται στο συνδρομητή”.
όλες οι εταιρίες είναι τα ίδια σ……@ ο ΟΤΕ άλλος απατεώνας αυτός. όταν πρωτοπήγα στον ΟΤΕ μετά από
δυο χρόνια περίπου, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έπαψε να συνεργάζεται με την οτενετ και πρέπει
να πάρω το κονεξ(άλλο ρουτερ) και δεν θα πληρώσω τίποτα θα το πάρω δωρεάν. Με πήραν τέσσερις φορές τηλέφωνο και μου έλεγαν το ίδιο δεν θα πληρώσω τίποτα, κάποια μέρα στον ΟΤΕ και πήρα το καινούργιο ρουτερ το κονεξ πράγματι δεν πλήρωσα, άλλα τη έκαναν, μου έβαλαν την τιμή του ρουτερ μέσα στον λογαριασμό, 70 η 80 ευρώ, ξεκινάω πάω στον ΟΤΕ η υπάλληλος μου έλεγε κάτι βλακείες και μετά έφυγε και μπήκε σε μια αποθήκη και όσο περίμενα δεν εβγηκε έξω, περίμενα 20 λεπτά και μετά έφυγα.
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΕ ΤΟ 60 ΗΜΕΡΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΙΤΗΣΗ ΝΕΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΟΡΙΑ??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Οι απόλυτοι Απατεώνες!!! Με χρέωσαν με 180ευρω, γιατί λαμβανα μηνύματα από 5 ψηφίο, για τα οποία ουδέποτε συναινεσα να λαμβάνω και τα διεγραφα χωρίς να τα ανοίγω. Βέβαια δεν θα πάρουν μία και ας κάνουν ότι θέλουν. Μακριά από αυτή την παλιοεταιρεια!!!!!
και 100 μηνύσεις να κάνετε δεν θα γίνει τίποτα γιατί δεν είναι επώνυμες, είναι στην εταιρεία WIND, σου δίνει αντίγραφο συμβολαίου ανυπόγραφο ενώ εσύ το έχεις υπογράψει. Και για τα δώρα άλλο ένα κωλόχαρτο ανυπόγραφο που αναφέρει λαγούς με πετραχήλια για δυο χρόνια, δηλαδή ( Κινητό δώρο από wind και bonus δυο SIM 120′ προς κινητά το μήνα και 1GB Ίντερνετ το μήνα,
στους τρεις μήνες το απενεργοποιεί τα κινητό θέλει 10€ το τρίμηνο, και στο χρόνο σου κόβει και 1GB ίντερνετ θέλει να πληρώνεις, απατεώνες με λίγα λόγια.
Η προσφορά όλου του πακέτου συμβόλαιο, και δώρα με υπογραφή,από υπάλληλο με ονοματεπώνυμο να το βάζετε ως όρο προς όλες της εταιρείες
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ.ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ 147€ ΕΝΩ ΕΓΙΝΑ
Ε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΛΗΣΕΩΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΖΗΜΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΕΙΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ
OTI KAI NA ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ WIND ΕΙΝΑΙ ΕΛΗΘΕΙΑ.Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΙΧΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΓΙΩΝ,ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΤΑΘΕΡΑ,ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΩΡΕΑΝΚΑΙ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΑΛΑΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΙΟ.ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΞΗΣ¨” ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΛΛΑΓΩΝ,ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΖΗΜΙΩΣ ΕΝΤΟΣ (1) ΜΗΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ.” ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΗΣ WIND (EXΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΚΑΤΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΑΖΗΜΙΩΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ.ΜΟΥ ΡΘΕ Ο ΕΞΟΦΛΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ 147 ΕΥΡΩ ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ.ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΟΡΘΩΣ ΤΑ ΕΠΡΑΞΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΩ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ.
ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΧΡΕΩΣΑΝ 150 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΡΕΒΗΝ (ΜΟΥ ΠΑΝ) ΚΑΤΑ 1,5 GB ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ ΜΒ).
ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΝΩ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ!!! ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ”ΓΙΑΤΙ” ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑ! Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ!
ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΙΣΩ, ΜΑΣ ΧΡΕΩΝΑΝΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΑ. ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΣΑΤΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΑ, ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΟΣ.
ΤΩΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ “ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ WIND” ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ,
ΟΤΙ” ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ” .
ΚΑΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ: “Ε ΟΧΙ ΚΑΙ . . . ¨ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ¨”
— ΡΕ ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ !!!! (ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ).
EΧΩ ΔΕΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑ ΤΕΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΓΟΥΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑΤΗ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΣΩ…….ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ….. 500 ΕΥΡΩ ΔΙΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ….ΛΕΕΙ…. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ…..ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ …..ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΑΝ , ΑΠΛΩΣ….. ΑΜΑ ΛΑΒΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΦΥΡΗΞΟΥΝ ΚΛΕΦΤΙΚΑ……
Προσέχετε, ειδικά με την WIND! To 2012 ή 13 ένας άνθρωπος έχασε το σπίτι του, για χρέος 400€ (που αν και τελικά το πλήρωσε, αυτό μαγικά… αυξήθηκε άλλα 2500€!!! για δικαστικά έξοδα και γιατί…στεναχώρησε την εταιρία!!!), νομίζω στην Ηλεία και μάλιστα κανένα κοπροκάναλο δεν το έδειξε, μόνο ο Τράγκας στην εκπομπή του τότε έκανε μια μικρή νύξη και τέρμα!!! Το πιο απίστευτο στην όλη ιστορία ήταν ότι αυτός ο άνθρωπος ΕΙΧΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ!!!!! Προσέχετε λοιπόν γιατί οι δικαστικές αποφάσεις, για τέτοιες εταιρίες, είναι πολύ παράξενες τα τελευταία χρόνια!!!
Εγω εχει ένα χρόνο που έφυγα απο αυτην την ελεινη εταιρεία. Καλύτερα να τα πετάξω στη θάλασσα τα λεφτά μου παρά σε αυτούς.ουστ
Φιλε αν το πας στην Κοσμοτέ δεν θα μπορεσει η Wind να εμποδισει και ουτε θα πλειρωσεις το πεναλτ που σου ζηταει η Windι γιατι φτενε αυτοι και οχι εσυ
Εγώ πάντως δεν έχω συναντήσει χειρότερη εξυπηρέτηση απο της Wind.
Αποφάσισα να ενεργοποιήσω internet σε ένα παλιότερο μου Galaxy II smartphone. Τί το ήθελα 60 χρονών και με εταιρεία την Wind.
Σε 3 καταστήματά τους απαθείς και ψυχροί σε παραπέμπουν στο τηλεφωνικο κέντρο εξυπηρέτησης. Εκεί αφού ακούσεις πάμπολλες φορές τις κασέτες τους οι άσχετοι υπάλληλοί τους απλά σου πετούν ξανά και ξανά ένα συνοπτικό SMS με 4-5 ρυθμίσεις, παρ όλες τις εκκλήσεις σου να σε βοηθήσουν, Κάνεις ότι μπορείς ανεπιτυχώς και σου απαντούν οτι πιθανότατα φταίει το χαμηλό σήμα τους. Σε παραπέμπουν ξανά σε κατάστημα και εκεί σου το σκάνε οτι μόνο με 15 ευρόπουλα μπορούμε να σας βοηθήσουμε να συνδεθείτε στο internet μας. Αρα δεν θέλουν οι συνδρομητές τους να καταναλώνουν περισσότερο γιατί απλά είναι αγενής αρχικά εταιρεία και ανοργάνωτη αφετέρου με ανεκπαίδευτους υπαλλήλους
εγω απλα τους γραφω και ας πανε οπου θελουν απο την στιγμη που εχω δικιο
εγω απλα τους γραφω στα αγχιδια μου και ας πανε οπου θελουν απο την στιγμη που εχω δικιο
Δεν βγάζεις άκρη με κανέναν ούτε με τον συνήγορο καταναλωτή ούτε με τη ΕΕΤΤ μόνο αν κάνεις μήνυση και πας στα δικαστήρια θα δικαιωθείς, την έχω πατήσει και εγώ με την Wind με τέτοιο θέμα και οι αρμόδιοι εκτός Wind έκαναν την πάπια ο ένας σε έστελνε στον άλλον
το χειποτερο απο ολα ειναι οτι σε λιγο θα αρχισει να σε παιρνει τηλ και η εισπρακτικη
Δυστυχώς ΔΕΝ θα βρείτε το δίκιο σας από ΚΑΜΙΑ “αρμόδια” αρχή. Όπου δυσκολεύουν τα πράγματα για τους απατεώνες, αναλαμβάνουν δράση οι διάφοροι ξεδιάντροποι/αργυρώνητοι “συνήγοροι” (των απατεώνων φυσικά).
Μιλώ εξ ιδίας πείρας, διότι την έπαθα, δεν βρήκα το ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ δίκιο μου (βάσει της νομοθεσίας) και απειλήθηκα από τους “θεματοφύλακες” της νομιμότητος, όμως τώρα έχω μάθει κι’ εκμεταλλεύομαι εγώ τους απατεώνες που εκλιπαρούν να μου (ξανα)πουλήσουν την “μούφα” τους, αλλά δεν…
Μην σπεύδετε να αλλάξετε απατεώνα, διότι ΟΛΟΙ το ίδιο είναι, απλά τον δικό σας απατεώνα πλέον τον γνωρίζετε και μπορείτε να εκμεταλλευθείτε τις αδυναμίες του.
Μια αντίδραση τους πονάει, να ΜΗΝ καταναλώνετε τα προϊόντα τους.
– Όπου δεν σας είναι απαραίτητο, ΔΙΑΚΟΨΤΕ το σταθερό τηλέφωνο.
– ΜΗΝ κάνετε συμβόλαιο, μόνο κάρτα ορισμένου χρόνου και μικρού κόστους.
– Μιλάτε ελάχιστα και στέλνετε ελάχιστα μηνύματα.
– ΜΗΝ πέφτετε στην παγίδα των “προσφορών” και των “αναβαθμίσεων”.
– ΜΗΝ ανανεώνετε στον μήνα την κάρτα σας. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΤΕ -όποιοι μπορείτε- 5, 10, 15 ημέρες την ανανέωση και αφήστε να σας παίρνουν τηλέφωνο οι άλλοι.
Με αυτό το σύστημα, οι τηλεπικοινωνίες μου κοστίζουν 100 Ευρώ τον χρόνο κι’ εξυπηρετούμαι πολύ καλά. Πριν πέσω θύμα της ληστρικής εξαπάτησης του παρόχου μου, μου κόστιζαν 750 Ευρώ τον χρόνο. Ποιος έχασε; Πάντως όχι εγώ…
Όσοι περισσότεροι τους το κάνουμε, τόσο περισσότερο θα τους πονέσει…
Ποιά WIND;
Ο Γερμανός, όταν πούλησε τα καταστήματά του μαζί με τους σκλάβους του, στον ΟΤΕ αντί εξωπραγματικού τιμήματος, οδηγώντας τον ΟΤΕ στη χρεωκοπία και στην εξαγορά από τους κωλογερμαναράδες, υπέγραψε ότι δεν ασχολείται ξανά με ομοειδές αντικείμενο…..
Αμ δε…
Χρησιμοποιώντας τα λεφτά που τσίμπησε έφτιαξε τα public και εξαγόρασε τη μισή wind, πρώην telestet.
Και μετά μιλάτε για απάτη…. ποια απάτη;;;;;;
Όμορφος κόσμος των κουμμουνιών με δεξιά τσέπη… αγγελικά πλασμένος.
Μόλις πρόσεξα το δεύτερο συνθετικό της λέξης. Κι έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει….
-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Ανωνυμος ασε αυτο το υφακι
δεν σου παει
ΠΑΡΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟ,
Η WIND ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ?
Ειδικά το συγκεκριμένο κατάστημα Καλλιθέας ειναι συνηθισμένο σε τέτοιες πρακτικές, μετά την τελευταία εξαπάτηση τους προς εμενα αποφάσισα να φύγω απο την wind ας ειναι και πιο φθηνή απο όλους, τόσο απλά οι εταιρείες που στηρίζουν τέτοια καταστήματα θα χάνουν πελάτες δια βίου.
ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΕΙ ΜΑ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ
-ΕΕΤΤ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
7. Έχω πρόβλημα με εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, με εταιρείες παροχής υπηρεσιών Internet, με τον “Χρυσό Οδηγό» ή με άλλη εταιρεία παροχής τηλεφωνικών πληροφοριών. Μπορεί να επιληφθεί της υπόθεσής μου ο Συνήγορος του Πολίτη;
Όχι. Για θέματα που αφορούν όλες τις εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας (π.χ. OTE, κ.λπ.) και εταιρείες ασύρματης επικοινωνίας και Διαδικτύου μπορείτε ενδεχομένως να απευθυνθείτε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ή στην Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή».