Το σχέδιο Μπάιντεν, για διεύρυνση της υποχρεωτικότητας της υποχρεωτικής φοίτησης κατά τέσσερα έτη, δύο κατά την προσχολική ηλικία και άλλα δύο κατά τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, φαίνεται να συγκινεί ιδιαιτέρως τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη.
Σύμφωνα με φίλια προς τον υπουργό, δημοσίευματα έχει βάλει ως στόχο την αλλαγή στην εκπαίδευση! Αντί όμως, να αλλάξει για μια ακόμα φορά τα φώτα στην εκπαίδευση, μήπως να δώσει απαντήσεις για το σκάνδαλο υποκλοπών;
Όπως αναφέρει το ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ δημοσίευμα: Ο υπουργός Παιδείας έχει απορροφήσει πλήρως το αποτέλεσμα διεθνών ερευνών που αποδίδουν εξαιρετική σημασία στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση των παιδιών από τα τρία τους χρόνια. Και αυτό γιατί, πέραν της κρίσιμης κοινωνικοποίησης, κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας μπορούν να αναγνωριστούν δεξιότητες και να τύχουν ανάλογης προσοχής ή να εντοπιστούν εγκαίρως τυχόν μαθησιακές δυσκολίες και να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά. Εχει αποδειχθεί ερευνητικά ότι κάθε χρόνος προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης προσθέτει δυνατότητες και επαυξάνει μετέπειτα τις ευκαιρίες συμμετοχής των παιδιών στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Στη βάση των παραπάνω διαπιστώσεων προτίθεται να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε όλα τα ελληνόπουλα να τύχουν της κρίσιμης για το μέλλον τους προσχολικής αγωγής.
Από εκεί και πέρα κατευθύνεται σε εκμοντερνισμό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δηλαδή σε εκσυγχρονισμό των δημοτικών, των γυμνασίων και των λυκείων της χώρας, όπου θα επιταχυνθεί η ψηφιοποίηση και θα συνοδευθεί με αναθεώρηση και εμπλουτισμό των προγραμμάτων σπουδών, αλλά και με την αλλαγή των βιβλίων.
Κεντρικό ρόλο στην προετοιμαζόμενη μεγάλη εκσυγχρονιστική παρέμβαση και αλλαγή θα έχει ο νέος επικεφαλής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Σπ. Δουκάκης, ο οποίος προέρχεται από την ιδιωτική μέση εκπαίδευση, συγκεκριμένα από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, και σήμερα είναι επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστημίου, με ειδικεύσεις στη διδακτική της πληροφορικής, την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εκπαιδευτική τεχνολογία. Ηδη οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας προετοιμάζουν την εγκατάσταση και λειτουργία των ψηφιακών διαδραστικών πινάκων στα σχολεία.
Ο κ. Πιερρακάκης αποδίδει εξαιρετική σημασία στην ψηφιοποίηση των σχολείων, αλλά γνωρίζει ταυτόχρονα πως χωρίς αλλαγή και εμπλουτισμό των προγραμμάτων σπουδών αυτή θα μείνει κενό γράμμα. Τούτο απαιτεί επανακατάρτιση του πλήθους των εκπαιδευτικών σε θέματα πληροφορικής, με προτεραιότητα στους έχοντες σχετικές βάσεις, όπως μαθηματικοί και φυσικοί, η επανεκπαίδευση των οποίων μπορεί να καλύψει τα κενά των ειδικών σε θέματα πληροφορικής. Για τον σκοπό αυτόν και τη δημιουργία σχετικών προγραμμάτων επανακατάρτισης ο κ. Πιερρακάκης βρίσκεται σε στενή επαφή και συνεννόηση με τον υπουργό Εργασίας κ. Αδ. Γεωργιάδη.
Ο υπουργός Παιδείας θέλει να ξαναγαπήσουν οι μαθητές το σχολείο, να επανασυνδεθούν μαζί του, να νιώσουν ξανά τη χαρά της διδασκαλίας και αυτή βεβαίως να προσαρμοστεί στις παραστάσεις και στις δεξιότητες των παιδιών. Για παράδειγμα, θεωρεί πως η Λογοτεχνία δεν πρέπει να διδάσκεται αποσπασματικά, παρά μια τάξη μπορεί να διδάσκεται ολόκληρο βιβλίο ή ακόμη με τις τεχνολογικές δυνατότητες που θα ανακτηθούν θα μπορούν στο πλαίσιο των μαθημάτων να προβάλλονται σχετικές εμβληματικές κινηματογραφικές ταινίες και έτσι οι μαθητές να λαμβάνουν πολύπλευρη γνώση και να καλλιεργείται η κριτική τους σκέψη.
Για τη μεταλυκειακή εκπαίδευση και για όσους αποτυγχάνουν να εισαχθούν στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ο κ. Πιερρακάκης αποδίδει εξαιρετική σημασία στην έγκαιρη απόκτηση τεχνικών και άλλων δεξιοτήτων στους αποφοιτούντες από τα λύκεια, ώστε με την απόκτηση τεχνικών ειδικεύσεων να διευκολυνθεί η πρόσβασή τους στην ελλειμματική από τεχνικό προσωπικό αγορά εργασίας. Για τον σκοπό αυτόν προετοιμάζει την αναβίωση και ενίσχυση των δημόσιων ΙΕΚ, τα οποία να αποτελέσουν ξανά τη βάση της ανάπτυξης τεχνικών δεξιοτήτων.
Ο υπουργός Παιδείας θεωρεί επίσης ιδιαιτέρως σημαντική την παρέμβαση στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. Πιστεύει ότι είναι απαραίτητο να διαμορφωθούν εστίες ανάπτυξης εντός αυτών. Ελκεται από το παράδειγμα της Κύπρου, όπου ο αριστερός Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας, στη διάρκεια της πενταετούς θητείας του, μεταξύ 2008-2013, έχτισε σχεδόν εκ του μηδενός διεθνοποιημένο, δημόσιο και ιδιωτικό, ακαδημαϊκό σύστημα, που σήμερα αποδίδει το 6% του ΑΕΠ της Κύπρου.
Πιστεύει ότι με βάση τα υπάρχοντα αγγλόφωνα πανεπιστημιακά τμήματα τα ελληνικά πανεπιστήμια άνετα μπορούν να προσφέρουν νέες υπηρεσίες, να πολλαπλασιάσουν τις αγγλόφωνες σπουδές και έτσι να διεθνοποιηθούν προσελκύοντας φοιτητές από ολόκληρη τη λεκάνη της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, της Αφρικής και των Βαλκανίων βεβαίως, και δημιουργώντας ισχυρά πεδία οικονομικής αυτονομίας και ανεξαρτησίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την πρόοδο και την εξέλιξή τους.
Οραματίζεται, με άλλα λόγια, τη χώρα ως ένα διεθνές κέντρο παροχής υπηρεσιών ανώτατης εκπαίδευσης, σε πλήθος τομέων, από την Ιατρική, τις αμιγώς τεχνικές και τεχνολογικές σπουδές μέχρι τις οικονομικές, τις τραπεζικές, τις ναυτιλιακές και τις τουριστικές σπουδές, με πάμπολλες δυνατότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης.
Στη βάση του αυτού αναπτυξιακού προτύπου συζητά να προικοδοτήσει τα δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα με μικρά ευέλικτα funds, ικανά να εντοπίζουν νέες ιδέες φοιτητών, να χρηματοδοτούν και να αναπτύσσουν την παραγωγή νέων αγαθών και υπηρεσιών, με τη συμμετοχή και τη συνδρομή ενδιαφερομένων ιδιωτικών επιχειρήσεων.
Ταυτόχρονα και παράλληλα, κατά την άποψή του, η προπαρασκευή εισόδου και εν τέλει εγκατάστασης παραρτημάτων διεθνών πανεπιστημίων στη χώρα θα έλθει να ενισχύσει τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την εκρηκτική ανάπτυξη των πανεπιστημιακών σπουδών και της έρευνας στη χώρα μας. Ο ίδιος πιστεύει ότι υπάρχει το κατάλληλο και επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό στη χώρα, αντιμετωπίζει με μεγάλο σεβασμό τους πανεπιστημιακούς καθηγητές και θεωρεί ότι έχουν τη γνώση και τις ικανότητες να μετατρέψουν την Ελλάδα σε διεθνές εκπαιδευτικό κέντρο που δεν θα έχει τίποτε να ζηλέψει από αντίστοιχα σε άλλες προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες. Επίσης προσδοκά τον επαναπατρισμό πλήθους Ελλήνων που εργάζονται σε πανεπιστήμια του εξωτερικού και βεβαίως δεν κρύβει ότι στοχεύει στον περιορισμό του τεράστιου αριθμού των Ελλήνων που σπουδάζουν κυρίως στη Μεγάλη Βρετανία.
Το αναπτυξιακό στοιχείο, χωρίς αμφιβολία, κυριαρχεί στα σχέδια του νέου υπουργού Παιδείας για την αναγέννηση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και είναι αυτό που ορίζει και θα ορίσει την πολιτική του στο μέλλον. Μένει να δούμε πώς θα καταστήσει τις ιδέες του ελκυστικές, πώς η ελληνική κοινωνία θα τις απορροφήσει και κυρίως πώς η πολυπληθής εκπαιδευτική κοινότητα των περίπου 250.000 δασκάλων, καθηγητών και πανεπιστημιακών θα συντονιστεί μαζί τους. Είναι αυτό ίσως το πιο δύσκολο έργο για τον κ. Πιερρακάκη.
Ότι γράψεις 100. Χρόνια πρακτική.
Ποια νεολαία; Έχει κάνει καμιά βόλτα έξω να δει τι παίζει; Από μπρο στον μπάφο και απ’ τον μπάφο στην κακόγουστη τραπ. Τα μιλάς και δεν ξέρουν ούτε να απαντήσουν τα βλαμμένα.
Αν θέλετε Παιδεία, επαναφέρατε το πολυτονικό σύστημα, την εκ της ετυμολογίας ορμωμένη ορθογραφία, την διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, με τρόπο ελκυστικό, τα Μαθηματικά που ταιριάζουν στις ηλικίες των παιδιών, κι αφήστε τις επικίνδυνες ακτινοβολίες από τους Η/Υ και λοιπά μαραφέτια. Κάθε φορά που αποφασίζει αυτό το κράτος (;) μεταρρυθμίσεις στην παιδεία, βγαίνουν δύο γενιές πιο΄αστοιχείωτες και πιό αποβλακωμένες από τις προηγούμενες. Αρκετούς ηλίθιους δεν φτιάξατε; Δεν βλέπετε τα χάλια της ποιότητας των νέων μας, δεν βλέπετε τι κακό έχετε κάνει εδώ και 30 χρόνια; Αν νομίζετε ότι θα εκπαιδεύσετε και θα ενσωματώσετε στην ελληνική κοινωνία τους ξένους που έχετε κουβαλήσει εδώ, είσαστε βαθειά νυχτωμένοι, όλοι σας! Σας βλέπω να διαβάζετε Κοράνι και να προσκυνάτε τον Αλλάχ 5 φορές την ημέρα, γιά να γλυτώσετε την σφαγή!
ΚΑΙ Η ΒΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ,,,,ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ,,,ΖΩΑ
Σατανιασμένη φοράδα
Από τότε που ξεκίνησαν οι “αλλαγές” στα σχολεία, τα παιδιά έμειναν στουρνάρια. Τελειώνουν το Λύκειο και δεν γνωρίζουν τις Εθνικές Εορτές, αγνοούν τους ΄Ηρωες του ΄21, του ΄40, δεν ξέρουν την τύφλα τους την μαύρη …
Τα ρωτάς τί γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου και σου απαντάνε “πολεμήσαμε τους τούρκους” … Τα ρωτάς τί γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου και σου απαντάνε “πολεμήσαμε τους Ιταλούς και τους Γερμανούς” … Τους ζητάς να σου αναφέρουν τους νομούς με τις πρωτεύουσες ή τα γεωγραφικά διαμερίσματα ή τους ποταμούς, τα όρη, τις λίμνες και τις θάλασσες της Ελλάδος και καραφλιάζεις από τις απαντήσεις …
Αμόρφωτη νεολαία θέλουν οι επιτήδειοι πολιτικάντηδες, αμόρφωτη νεολαία έχουμε …
Θα μου πεις, εδώ οι ίδιοι οι πολιτικάντηδες, που δεν γνωρίζουν ότι η Μυτιλήνη είναι η πρωτεύουσα της Λέσβου, που μπερδεύουν τον Οδυσσέα με τον Ιάσονα, που δεν γνωρίζουν από θαλάσσια σύνορα, που ρωτάνε αν από την αγγουριά βγαίνουν αγγούρι, είναι οι ίδιοι αγράμματοι και αστοιχείωτοι. Είναι αυτοί άξιοι και ικανοί να εκπαιδεύσουν και να δώσουν γνώσεις στα παιδιά μας ; Απλώς, tablet και φούμαρα τους μοιράζουν για να αποκοιμίζουν και να τα χειραγωγούν …
Δυστυχώς, αυτούς τους άεργους, τεμπέληδες, αμόρφωτους, κλέφτες, ψεύτες, απατεώνες εμπιστεύεται ο νεοέλληνας και η Χώρα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο και στο τρισχειρότερο …
Με τις υγείες μας, λοιπόν (!!!) …
Να αλλαξει παράλληλα τό Συστημα Εισαγωγής στα ΑΕΙ . Να καταργήσει τις ψυχοφθορες Πανεληνιες Εξετάσεις και να εφαρμόσει το διαχρονικά επιτυχές Αγγλικό Συστημα, που ταιριάζει καί στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις που οραματιζεται.
Τι καινούργιο να ετοιμάζουν πάλι τα παλιόσκυλα οι Εβραίοι άραγε;;;; Το σίγουρο είναι ότι φροντίζουν για τους λαθροπίθηκους και την εκπαίδευση τους. Έχουν πάρει πολλά λεφτά για να τους φέρνουν εδώ και έχουν υποχρέωση στα αφεντικά τους…..😉😉
Να αποκτήσουνε δεξιοτητες τα παιδιά για να πάνε που μετά; όλοι σερβιτόροι ο περιμένουνε να ξεκινήσει η σεζόν για να επιβιώσουν στην Ελλάδα γιατί οι δουλειές μόνο με μέσο
Τι θα αλλαξει ακριβως και αυτος ? χα χα χα. Περαστε απο τα γηπεδα να δειτε τι νεολαια εχει φτιαξει η εκπαιδευση των τελευταιων ετων . Επισης ρωτειστε τους 17χρονους και τους 18χρονους τι θελουν να κανουν στη ζωη τους . Να γινουν γιατροι για να γινουν υπαληλοι των 1200 ευρω ? Ψαξτε επισης να δειτε τι απεγιναν οι αριστουχοι των πρωτων σχολων της τελευταιας 20ετιας . Οσοι δεν εφυγαν εξω οπως εγω να βρουν την τυχη τους ειναι τωρα ανεργοι η κινηγανε το χιλιαρικο. Αυτη τη παιδεια εχουν φτιαξει αυτοι που αν δεν πανε εξωτερικο να σπουδασουν και να ζησουν γινονται υπουργοι της κυβερνησης οπως αυτος η οπως η Διαμαντοπουλου ολοι προδοτες και καταστροφεις της ελληνικης παιδειας και του Ελληνα γενικοτερα.
Μοσχαρια πηγαινουν βοδια γυριζουν. θα εχουν δουλεια τα φροντιστηρια παντος. Μονο τα αλλοδαπα και οι δημοσιοι υπαλληλοι θα δουλευουν.
Θα αφαιρέσει ότι έχει σχέση με ελληνική ταυτότητα από όλα τα βιβλία αυτό το σημιτακι
Ο Παπούς του Πιερρακάκη Κώστας Στρατάκος ( Πατέρας της Μάνας του ) ήταν ένας εξαιρετικός εκπαιδευτικός δάσκαλος, πατριώτης και πάνω απο όλα άνθρωπος, ήσαν τυχεροί όσοι τον είχαν δάσκαλο,
Βλέμμα σατανιασμενης αγελάδας κόψτε φάτσα βρωμομογγολου εβραιοσκυλου.
Πέφτουν τα ταβάνια στα ρημάδια τα σχολεία.
Τα tablet και τα wi-fi τους μάρανε.
41%…
ΜΙΖΕΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ WI-FI