ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΗΣ ΓΑΝΔΗΣ: ΕΥΦΛΕΚΤΑ ΥΓΡΑ 3,5 ΤΟΝΩΝ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΑΓΟΝΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ – Η HELLENIC TRAIN ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ

Κοινοποίηση:
trena-tempi

Αποκαλυπτικά είναι τα νέα ευρήματα στα οποία κατέληξαν εμπειρογνώμονες του Πανεπιστημίου της Γάνδης που μελέτησαν την τεράστια έκρηξη που ξέσπασε μετά τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη πριν από δύο χρόνια, όταν 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.

Με αφορμή την υπόθεση βασανισμού του 3χρονου παιδιού στην Κρήτη, θεωρείτε ότι πρέπει να επανέλθει η θανατική ποινή για βασανισμό/θανάτωση μικρών παιδιών;

Ναι (88%, 2.070 Votes)
Όχι (12%, 271 Votes)
Σύνολο ψήφων: 2.341
Συγκεκριμένα, οι Βέλγοι επιστήμονες κατέληξαν σε συμπεράσματα όχι μόνο για το είδος των ουσιών που προκάλεσαν την έκρηξη, αλλά και για το βάρος τους, τις διαστάσεις της δεξαμενής που τις μετέφερε, ακόμη και τη θέση του τρένου όπου βρέθηκαν.

Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα του Πανεπιστημίου, το βάρος των εύφλεκτων υγρών που εκτιμάται ότι μεταφέρθηκαν από το εμπορευματικό τρένο ήταν μεταξύ 3,5 και 4 τόνων.

Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες πληροφορίες θα συμπεριληφθούν στην έκθεση της Αρχής Διερεύνησης Ατυχημάτων, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στις 27 Φεβρουαρίου 2025.

Η διάρκεια των εκρήξεων μετά τη σύγκρουση ήταν περίπου 8 δευτερόλεπτα, ενώ το «πύρινο μανιτάρι» που προκλήθηκε από την έκρηξη έφτασε σε ύψος 80 μέτρων.

Οι εύφλεκτες ουσίες είναι πιθανό να είναι το ξυλόλιο και το τολουόλιο, που χρησιμοποιούνται επίσης για νοθεία καυσίμων, επιβεβαιώνοντας πρότερες εκτιμήσεις για το είδος των εύφλεκτων ουσιών.

Το εμπορικό βαγόνι φαίνεται να πέρασε από 15 σταθμούς και να καταγράφηκε από 40 κάμερες, την ίδια ώρα που στη δικογραφία περιλαμβάνεται ένα μόνο βίντεο, με κάποια κενά, και καταγράφεται με αιχμηρές λεπτομέρειες 26 λεπτά πριν από την μοιραία σύγκρουση στην περιοχή της Λεπτοκαρυάς.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το πιθανό παράνομο φορτίο εκτιμάται από τους τεχνικούς συμβούλους ότι βρισκόταν στα τρία πρώτα βαγόνια ανοιχτού τύπου πίσω από τη δεύτερη μηχανή της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response