“ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ” ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΤΟ 1ο ΒΑΓΟΝΙ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ;; ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΥΦΛΕΚΤΟ ΥΛΙΚΟ – ΕΚΘΕΤΟ ΤΟ “ΠΕΤΣΙΝΟ” ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Κοινοποίηση:
ragdaies ekselikseis

Πληροφορίες που ήρθαν στο φως μια μέρα μετά τις μαζικές διαμαρτυρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό για το έγκλημα των Τεμπών ρίχνουν φως στις συνθήκες που οδήγησαν στην καταστροφική πυρόσφαιρα. 

Όπως αποκαλύφθηκε οι αρχές ερευνούν προσεκτικά τα σημεία του τρένου που φέρονται να ενδέχεται να είχαν καύσιμο υλικό, το οποίο προκάλεσε την εξάπλωση της φωτιάς και συνέβαλε στην απώλεια ζωών αμέσως μετά την πρόσκρουση.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι ειδικοί στρέφονται στο πίσω μέρος της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας, καθώς και στην πρώτη πλατφόρμα του τρένου, για να εξετάσουν αν υπήρχε κάποιο επικίνδυνο, εύφλεκτο υλικό.

Στην πρώτη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε από το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, παρατηρείται ότι το πίσω τμήμα της μηχανής έχει καταστραφεί σχεδόν ολοσχερώς από τη φωτιά, ενισχύοντας την υπόθεση για ύπαρξη καύσιμων υλικών.

Μιλώντας στο OPEN, ο πραγματογνώμονας που εκπροσωπεί τις οικογένειες των θυμάτων, Κώστας Λακαφώσης, σημείωσε ότι ήταν δυνατό να τοποθετηθεί επικίνδυνο υλικό στο εν λόγω σημείο του τρένου, κάτι που επιβεβαιώνεται και από την αναφορά στη δεύτερη φωτογραφία του πορίσματος.

Στη δεύτερη φωτογραφία απεικονίζεται το καμένο τμήμα της πρώτης από τις τρεις ανοικτές πλατφόρμες της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που βρισκόταν δίπλα στην κατεστραμμένη μηχανή.

Όπως φαίνεται, το μισό τμήμα της πλατφόρμας έχει καεί, ενώ το άλλο μισό παραμένει ανέπαφο.

Η επίσημη εξήγηση στο πόρισμα αναφέρει ότι το κομμένο τμήμα αφαιρέθηκε για να διευκολύνει τη μεταφορά του. Εδώ λοιπόν είναι το μεγάλο ερωτηματικό. Το μισό τμήμα της πλατφόρμας γιατί αφαιρέθηκε και που πήγε; Που βρίσκεται τώρα; Μήπως κι αυτό εξαϋλώθηκε κύριε Μπακαΐμη;

Πρόσθετο στοιχείο που ενισχύει την υπόθεση για παράνομο φορτίο εύφλεκτου υλικού είναι η αντικατάσταση της δεύτερης μηχανής του τρένου, η οποία είχε βλάβη και καθυστέρησε την αναχώρηση του τρένου κατά 30 λεπτά, με αποτέλεσμα την τελική σύγκρουση.

Με βάση τα νέα δεδομένα, οι δικηγόροι των συγγενών των θυμάτων ετοιμάζονται να καταθέσουν αίτημα για νέα αξιολόγηση του πορίσματος στον εφέτη-ανακριτή την ερχόμενη Τρίτη (4/3), ζητώντας παράλληλα την αναβάθμιση των κατηγοριών και νέες διώξεις για τους υπεύθυνους του δυστυχήματος.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Η βαφή των μηχανών είναι ανέπαφη δίχως ίχνη αιθάλης και φυσικά δεν γίνεται να έχουν χωρέσει στο πίσω μέρος της μηχανής τόνοι από χημικούς διαλύτες, αν ήταν τόσο εύκολο θα το βρίσκαμε από την αρχή… Ούτε η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει που μας λέει ότι ήταν πίσω από τις μηχανές το τρίτο βαγόνι αυτό που τα έκρυβε και στα 4 βίντεο είδαμε ότι είχε μόνο λαμαρίνες, οπότε η αλήθεια είναι άλλη και την κρύβουν δύο χρόνια…

Leave a Response