Η Κυριακή της Ορθοδοξίας είναι μια ξεχωριστή, διότι παρά το κατανυκτικό κλίμα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, εορτάζει λαμπρά η Ορθοδοξία.
Την Κυριακή της Ορθοδοξίας εορτάζουμε την ανάμνηση του κορυφαίου γεγονότος της εκκλησιαστικής μας ιστορίας, της αναστηλώσεως των ιερών εικόνων, το οποίο επισυνέβη το 843 μ.Χ. στο Βυζάντιο, χάρις στην αποφασιστική συμβολή της βασιλίσσης και μετέπειτα αγίας Θεοδώρας, συζύγου του αυτοκράτορα Θεοφίλου (840 – 843 μ.Χ.).
Αναφερόμαστε στη μεγάλη εικονομαχική έριδα, η οποία συντάραξε κυριολεκτικά την Εκκλησία μας για περισσότερα από εκατό χρόνια.
Το 726 μ.Χ. ο αυτοκράτωρ Λέων ο Γ’ ο Ίσαυρος (717 – 741 μ.Χ.) αποφάσισε να επιφέρει στο κράτος ριζικές μεταρρυθμίσεις. Μια από αυτές ήταν η απαγόρευση προσκύνησης των ιερών εικόνων, επειδή, παίρνοντας αφορμή από ορισμένα ακραία φαινόμενα εικονολατρίας, πίστευε πως η χριστιανική πίστη παρέκλινε στην ειδωλολατρία. Στην ουσία όμως εξέφραζε δικές του ανεικονικές απόψεις, οι οποίες ήταν βαθύτατα επηρεασμένες από την ανεικονική ιουδαϊκή και ισλαμική πίστη.
Η αναταραχή ήταν αφάνταστη. Η αυτοκρατορία χωρίστηκε σε δύο φοβερά αντιμαχόμενες ομάδες, τους εικονομάχους και τους εικονολάτρες. Οι διώξεις φοβερές. Μεγάλες πατερικές μορφές ανάλαβαν να υπερασπίσουν την ορθόδοξη πίστη.
Στα 787 μ.Χ. συγκλήθηκε η Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος, η οποία διατύπωσε με ακρίβεια την οφειλόμενη τιμή στις ιερές εικόνες. Σε αυτή επίσης διευκρινίστηκαν και άλλα δυσνόητα σημεία της χριστιανικής πίστεως, έτσι ώστε να έχουμε πλήρη αποκρυστάλλωση του ορθοδόξου δόγματος και να ομιλούμε για θρίαμβο της Ορθοδοξίας μας.
Η εικόνα στην Ορθοδοξία μας δεν αποτελεί αντικείμενο λατρείας, αλλά λειτουργεί αποκλειστικά ως μέσον τιμής του εικονιζόμενου προσώπου. Ακόμα και ο Χριστός μπορεί να εικονισθεί, διότι έγινε άνθρωπος. Μάλιστα όποιος αρνείται τον εικονισμό του Χριστού αρνείται ουσιαστικά την ανθρώπινη φύση Του! Οι μεγάλοι Πατέρες και διδάσκαλοι της Εκκλησίας μας, που αναδείχθηκαν μέσα από τη λαίλαπα της εικονομαχίας, διατύπωσαν το ορθόδοξο δόγμα με προσοχή και ευλάβεια.
Η προσκύνηση της ιερής εικόνας του Χριστού και των άλλων ιερών προσώπων του Χριστιανισμού δεν είναι ειδωλολατρία, όπως κατηγορούνταν από τους εικονομάχους, διότι η τιμή δεν απευθύνεται στην ύλη, αλλά στο εικονιζόμενο πρόσωπο, καθότι «η της εικόνος τιμή επί το πρωτότυπον διαβαίνει» (Μ.Βασίλειος P . G . 32,149) και «Προσκυνούμεν δε ταις εικόσιν ου τη ύλη προσφέροντες την προσκύνησιν, αλλά δι΄αυτών τοις εν αυταίς εικονιζομένοις» (Ι. Δαμασκ. P . G .94 1356). Η ευλογία και η χάρη που λαμβάνει ο πιστός από την προσκύνηση των ιερών εικόνων δίνεται από το ζωντανό ιερό πρόσωπο και όχι από την ύλη της εικόνας.
Η εικόνα έχει τεράστια ποιμαντική χρησιμότητα. Μια εικόνα, σύμφωνα με γλωσσική έκφραση, αξίζει περισσότερο από χίλιες λέξεις. Αυτό σημαίνει ότι μέσω της εκκλησιαστικής εικονογραφίας οι πιστοί βοηθούνται να αναχθούν στις υψηλές πνευματικές θεωρίες και στο θείον.
Βεβαίως η ηρεμία δεν αποκαταστάθηκε, διότι εξακολουθούσαν να βασιλεύουν εικονομάχοι αυτοκράτορες. Στα 843 η ευσεβής αυτοκράτειρα Θεοδώρα, επίτροπος του ανήλικου γιου της Μιχαήλ του Γ΄, έθεσε τέρμα στην εικονομαχική έριδα και συνετέλεσε στο θρίαμβο της Ορθοδοξίας.
Οι Πατέρες όρισαν να εορτάζεται ο θρίαμβος του ορθοδόξου δόγματος την πρώτη Κυριακή των Νηστειών για να δείξει στους πιστούς πως ο πνευματικός μας αγώνας θα πρέπει να συνδυάζεται με την ορθή πίστη για να είναι πραγματικά αποτελεσματικός.
Νηστεία και ασκητική ζωή έχουν και άλλες αιρέσεις ή θρησκείες, και μάλιστα με πολύ αυστηρότερους κανόνες άσκησης. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να σωθούν και να ενωθούν με το Θεό. Η σωτηρία είναι συνώνυμη με την αλήθεια, αντίθετα η πλάνη και το ψεύδος οδηγούν σε αδιέξοδα και εν τέλει στην απώλεια.
–
Τέλος,υπάρχουν και μερικοί νεοέλληνες που θέλουν να εξαφανιστει η παλαια διαθηκη!!!
Κι εντωμεταξυ όλοι αυτοί οι σχολιαστές είναι πολύ χειρότεροι από τους τότε βάρβαρους κι ανηθικους λαούς.Δυστυχώς ο ρατσισμός κι ο εγωισμός τυφλώνουν.
Τέλος,γιά να κατανοηθεί η αξία η πνευματική κι όχι μόνο τής Π.Διαθήκης είναι απαραίτητο το πνεύμα τού αναγνώστη που συνήθως είναι ανύπαρκτο.
Μωρη χαννουλα έχεις διαβάσει την π.δ.;;;;; Σούργελο. Το πιο ανήθικο εβραίο μυθολογικό πορνογράφημα…ούστ , στο Ισραήλ τη χώρα σου…
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΑΣΟΝΑ: O MYΘΟΣ ΤΟΥ ΓΑΝΥΜΗΔΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΒΟΛΙΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΛΗΘΟΣ ΑΓΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ: ΦΙΛΕ,ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ AKOMA KAI ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΛΥΠΗΡΟ..ΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑΣ…Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΚΤΟΣ,ΚΑΘΩΣ ΒΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΝΗΘΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ.AN TA KANEI AYTA ΘΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΘΑΥΜΑ! ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ..ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: 1: Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΙΡΟΥΜΑΣΤΕ,ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΗΤΤΗΤΟΙ.
2: Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ KAI TO ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΑΨΟΓΑ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΑΝ.ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΤΟΥΣ.ΑΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΛΑΝΗ, ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΑΣ.
Τα αγγεία της κλασσικής περιόδου αναπαριστούν την ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥ ΓΑΝΥΜΗΔΟΥΣ.Αναπαριστούν δηλαδή ένα κομμάτι του πραγματικού μύθου.Δεν αναπαριστούν τις υποτιθέμενες ερωτικές επαφές Διός-Γανυμήδους.Αυτό το τελευταίο είναι το εμβόλιμο και σε αυτό αναφερόμουν και το οποίο αλλάζει τελείως το όλο νόημα του πραγματικού μύθου.
Υ.Γ. Πιστεύω ότι ήμουν αρκετά σαφής στο αρχικό μου σχόλιο.Την δε πατάτα βράσ’την.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΣΑ.ΕΝΝΟΗΣΑ ΟΤΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΕΠΙΝΟΗΣΑΝ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΤΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ ΟΚ ΓΡΑΨΕ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΝΑ ΦΑΩ (ΟΙ ΒΡΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΟΥΝ) ΧΑΧΧΑΧΑΧ
Ειχα ολη την καλη διαθεση να απαντησω σε καποια θεματα,
αλλα προφανως το κομπλεξ ορισμενων ειναι πολυ μεγαλο.
Λοιπον με μια γραμμη και επι του θεματος που πονει ορισμενους.
Το βυζαντιο ηταν που κρατησε την Ελλαδα. Οι αρχαιοι Ελληνες(π.χ) ειχαν παρακμασει, και το βυζαντιο ειναι που ανασυγκροτισε την ιστορια, και πολλοι παπαδες ξαναγραφαν τα αρχαια κειμενα για να σωθουν.
Βυζαντιο=εξελιγμενη αρχαια Ελλαδα και αυτοκρατορια 1000 και πλεον χρονων.
Οποιος ειναι ανωμαλος να φυγει απο δωμεσα παρακαλω.
Οι αρχαιοι μεγαλοι ελληνες φιλοσοφοι ειχαν ανακυρηχτοι αγιοι, κατι που βλεπω επιμελως να ξεχνατε.
Πισω στις τρυπες σας.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!
ΟΣΟΙ ΣΥΓΧΑΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΜΕΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΜΟΡΦΟΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑ & ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ…
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ..
+1000
.
Ρε παιδιά έλεος.
Που κολάει αυτό το θέμα εδώ στα αριστερά παραθυράκια που βγαίνει μαζί με τα
κουνελάκια.
Απο ολους εδω μεσα,αυτος που ειναι ολοσωστος,ειναι ο Ιασων πιο κατω και επισης και οσοι αναφερουν για τα αναθεματα που πεφτουν καθε φορα την κυριακη της ορθοδοξιας!!!!Αυτη ειναι η αληθεα πως να το κανουμε!!!Επιτελους συνελθετεεεε!!!!Για να καταλαβετε,θα το γραψω οσο πιο απλα γινεται(αν και δεν το βλεπω οι φανατικοι να καταλαβουν) Οπως οι μουσουλμανοι αναθεματουν οσους δεν ειναι μουσουλμανους …και τους θεωρουν απιστους κτλ κτλ…κατι αναλογο ειναι αυτο που γινεται στις εκκλησιες καθε χρονο την κυριακη της ορθοδοξιας,αναθεματιζουν τον Ελληνισμο αναθεματιζουν καθε τι Ελληνικο!!Βγαλτε την μελασα απο τα αυτια σας και ακουστε ακριβως το τι ακουγετε καθε χρονο αυτη την ημερα…και οσο για αυτους που ισχυριζονται …οτι λεγοντας Ελληνες εννοουν τους ειδωλολατρες ντε και καλα…εγω θα τους πω,μονο αυτο…γιατι μεσα στην παροδο των ετων,δεν εχουν αντικαταστησει την λεξη Ελληνας, με την λεξη πχ παγανιστης η ειδωλολατρης?Γιατι επιμενουν στη λεξη Ελληνας?…Και μας ριχνουν σταχτη στα ματια,δηθεν οτι εξακολουθουν να ομιλουν και την σημερον ημερα για δηθεν ειδωλολατρες?Εδω δεχτηκαν να αντικατασταθει»Το νικας τοις βασιλευσι» που ειναι ολοφανερο το τι ακριβως εννοουσε και εννοει…Αλλα παρολο αυτα δεχτηκαν και το εκαναν, Νικας τοις ευσεβεσι!!!Τα συμπερασματα δικα σας… κατα τα αλλα μιλαμε για θρησκεια της «αγαπης»…η μηπως της απατης….
Απάντηση στο σχόλιο σου: «γιατι μεσα στην παροδο των ετων,δεν εχουν αντικαταστησει την λεξη Ελληνας, με την λεξη πχ παγανιστης η ειδωλολατρης?Γιατι επιμενουν στη λεξη Ελληνας?…Και μας ριχνουν σταχτη στα ματια,δηθεν οτι εξακολουθουν να ομιλουν και την σημερον ημερα για δηθεν ειδωλολατρες?»
Και τι είναι η Εκκλησία ρε συ, να προσαρμόζει τα γραπτά της ανάλογα με το ποια τάση επικρατεί την εκάστοτε εποχή; Και το «Νίκας τοις Βασιλεύσι» δεν έχει αντικατασταθεί, στο Άγιο Όρος δεν έχει αντικατασταθεί, στις λειτουργίες των ιερέων του πατρώου ημερολογίου δεν έχει αντικατασταθεί, μόνο οι οικουμενιστές το έχουν αντικαταστήσει!
https://www.youtube.com/watch?v=Alw1-XWKmZo
« Κύριε, Κάνε με όργανο της ειρήνης. Κάνε στη θέση του μίσους, να βάζω την αγάπη. Στη θέση της ύβρης, να βάζω την συγγνώμη. Στη θέση της πλάνης, να βάζω την πίστη. Στη θέση της διχόνοιας, να βάζω την ένωση. Στη θέση της απελπισίας, να βάζω την ελπίδα. Στη θέση της λύπης, να δίνω τη χαρά. Κύριε, Κάνε να μη ζητώ τόσο να παρηγορηθώ, όσο να παρηγορώ. Να μη ζητώ τόσο να αγαπιέμαι, όσο να αγαπώ. Γιατί όταν δίνουμε λαβαίνουμε. Όταν λησμονούμε τον εαυτό μας, τον ξαναβρίσκουμε. Όταν συγχωρούμε λαβαίνουμε την άφεση. Όταν αποθνήσκουμε, βρίσκουμε την αιώνια ζωή.»
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΠΟΔΙΩΚΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΩΝ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΕΚΤΙΚΟΣ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΕΙ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ
Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ
H γνήσια ορθόδοξη εκκλησία δεν ξεστομίζει καμμία βρισιά εναντίων των ελλήνων αγαπητέ μου και καταλαβαίνω τι εννοείς… η παπική «ορθόδοξη» εκκλησία ναι ξεστομίζει και εμφυτεύει αυτό που θέλει στους νώες…
Καλά εντάξει…Κάτσε νά διαβάσεις τό τί λένε τήν ημέρα τής Ορθοδοξίας καί τά ξαναλέμε.Ξυπνήστε.Είκοσι αιώνες ύπνου είναι αρκετοί.Φτύστε τή καραμέλλα ότι οι ορθόδοξοι είναι «Παναγίες» καί γιά όλα τά δεινά φταίνε οι κακοί «Παπικοί».Διαφορετικά μαγαζιά είναι,μέ τό ίδιο εμπόρευμα καί τό ίδιο αφεντικό.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΛΕΧΡΙΤΙΚΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΑΥΤΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιατί φίλτατε δέν πρέπει τά πρόβατα νά εξανθρωπισθούν.Μπέεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!
Εσυ πρόβατο; Αααα οχι! Γουρούνα ΝΑΙ!!
Προφανώς θίχθηκες σάν γνήσιο Εβραιόδουλο πρόβατο.Θά τό ξεπεράσεις μέ τό καιρό.Δέν σέ έβρισε κανείς,αλλά όποιος έχει τή μυίγα τής προβατοποίησης εκδηλώνεται τοιουτοτρόπως.Αντε νά διαβάσεις τώρα γιά τόν Γιαχβέ καί τά λαμπρά του κατορθώματα γιά νά νοιώσεις ψυχική ανάταση καί γαλήνη.Ανεγκέφαλε.
Μία από τις πιο συχνές συκοφαντίες πολλών Νεοπαγανιστών, είναι η διαστρέβλωση του Συνοδικού της Ορθοδοξίας. Παραπονούνται ότι δήθεν το Συνοδικό της Ορθοδοξίας αναθεματίζει το Ελληνικό έθνος! Φυσικά αποκρύπτουν ότι τον καιρό που γράφτηκε το Συνοδικό της Ορθοδοξίας, ότι η ίδια η λέξη: «Έλληνας», είχε την έννοια «Πολυθεϊστής». Και τέλος, αποκρύπτουν ότι το Συνοδικό της Ορθοδοξίας απευθύνεται σε Χριστιανούς, ανεξαρτήτως έθνους!
Επτά αναθέματα κατά των «ΕΛΛΗΝΩΝ» από το Τριώδιον τα οποία περιέχονται στο «Συνοδικό της Αγίας Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου υπέρ της Ορθοδοξίας» και τα οποία αναγιγνώσκονται και σήμερα την Κυριακή της Ορθοδοξίας, παρατίθενται και εξηγούνται στη συνέχεια:
Κείμενο
Εξήγηση
1)Επί τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενάργειαν της τρισυποστάτου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν. Κτιστή γάρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις. Μή ομολογούσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου θεότητος ανάθεμα τρις.
Το κείμενο αυτό ξεκάθαρα αναφέρεται σε όσους πιστεύουν πώς οι ενέργειες και η δύναμη του Θεού καθώς και η ουσία του είναι κτιστά και ουσιαστικά μέρος του κόσμου και όχι η δημιουργική και τελική αιτία του η οποία βρίσκεται έξω απ’ τον κόσμο. Εναντίον αυτών καταφέρεται το παραπάνω απόσπασμα. Και αντιπαραβάλλει την ειδωλολατρική και γενικά τη μη Χριστιανική μυθολογία και θεολογία για να καταστήσει την διαφορά ακόμη ευκρινέστερη.
2)Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταίς δόξαις αυτών ταίς ματαίαις επομένοις, και, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε ετέρους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα τρις.
Αυτό πάλι είναι υπέρ των Χριστιανών. Γιατί φανερώνει ότι η Εκκλησία δεν αντιτίθεται στην μελέτη των αρχαίων σοφών αλλά στο να πιστεύουμε ότι όλα όσα είπαν είναι αληθή και αλάνθαστα. Και καλώς κάνει την διευκρίνιση αυτή και το ίδιο πίστευαν και οι αρχαίοι.
3)Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, εφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα τρις.
Μερικές παθολογικές Πλατωνικές ιδέες αναφέραμε ήδη. Εδώ παρουσιάζονται μερικές ακόμη. Όπως βλέπεις το κείμενο κάνει σαφή διάκριση και δεν κατηγορεί τον Πλάτωνα ούτε το σύνολο του έργου του αλλά διευκρινίζει ότι διαφωνεί με κάποιες από τις ιδέες του που είναι εσφαλμένες, όπως π.χ. «το αυθυπόστατό της ύλης».
4)Τοις δεχομένοις και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα, ότι τε προΰπαρξίς εστι των ψυχών, και ουκ εκ του μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και δια των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ήν αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ο Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και δια πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν ότι και η κόλασις ατελεύτητος και η βασιλεία αΐδιος, δια δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένους γενομένοις ανάθεμα τρις.
Εδώ πάλι φαίνεται για άλλη μία φορά ότι η Εκκλησία με τα κείμενα αυτά δεν επιτίθεται εναντίων κανενός αλλά απλά οριοθετεί την πίστη της. Λέει λοιπόν ότι η Ελληνική διδασκαλία περί προΰπαρξης των ψυχών είναι εσφαλμένη, συνεχίζει όμως λέγοντας εξ ίσου εσφαλμένη είναι και η διδασκαλία περί καταργήσεως της κόλασης.
Ας προσέξουμε ότι η τελευταία αυτή διδασκαλία δεν είναι Αρχαιοελληνική, αφού οι Έλληνες δεν πίστευαν σε κόλαση. Άρα Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΛΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ τα οποία έχουν παρεξηγήσει και παραποιήσει την διδασκαλία της.
Επομένως καταλαβαίνουμε ότι δεν μεροληπτεί έναντι καμίας φυλής και παραδόσεως. Μένει όμως άγρυπνη και οποιαδήποτε πλαστογράφηση και διαστροφή του πιστεύω της την καταγγέλλει χωρίς να έχει πρόβλημα, από ποιόν χώρο προέρχεται η πλαστογράφηση αυτή.
5)Τοις ευσεβείν μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα τρις.
Τά των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα.. Νομίζω ότι καταλαβαίνουμε όλοι το νόημα της φράσεως αυτής. Δηλώνει ότι η Εκκλησία με την Άγια αντίληψη που έχει για τον Θεό δεν μπορεί να συμβιβαστεί με χαμηλές περί θείου δοξασίες με τις οποίες είναι γεμάτες οι πολυθεϊστικές μυθολογίες μεταξύ των οποίων και η Ελληνική. Το ενδιαφέρον είναι ότι δεν είναι η Εκκλησία η πρώτη οπού εκφράζει τέτοιες θέσεις. Πολύ πριν απ’ την ίδρυσή της ο ΠΛΑΤΩΝ έλεγξε κάθε πάτρια ιδέα περί θεού και έδειξε το άτοπο αυτής. Μάλιστα φυγάδευσε κυριολεκτικά τον Όμηρο από την «Πολιτεία» του, διότι θεώρησε ότι οι ανήθικοι μύθοι για τους θεούς αποτελούν επιζήμια πρότυπα για τους νέους. Τόνισε εμφατικά ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος έπλασαν ψευδείς και ανάξιους μύθους για τους θεούς (Πολιτ. 368Α-383C). Αρνήθηκε ουσιαστικά την πατρώα ειδωλολατρική θρησκεία και προσηλώθηκε στην δική του ιδεατή θεότητα, το «Όντως Όν».
Ο Πλάτωνας όμως δεν ήταν ο μόνος. Ο ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ Ο ΚΟΛΟΦΩΝΙΟΣ τόλμησε να αρνηθεί την κρατούσα ειδωλολατρική θρησκεία της εποχής του και να διακηρύξει επίσημα: «Είς Θεός, εν τέ θεοίσι και ανθρώποισι μέγιστος ούτε δέμας θνητοιςι όμοιος ουδέ νόημα». Όμως «πάντα θεοίσ’ ανέθηκαν Όμηρος θ’ Ησίοδος τε… όσσα παρ’ ανθρώποισιν ονείδεα και ψόγος εστίν, κλέπτειν, μοιχεύειν τέ και αλλήλους απατεύειν» (Ξενοφ. Άπ.,11)! Τούς θεούς θεωρούσε εξ ολοκλήρου ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΑΝΑΡΜΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΦΥΣΗ. Υποστήριζε μάλιστα πώς όσοι πιστεύουν ότι οι θεοί γεννήθηκαν, ασεβούν το ίδιοι με όσους λένε πώς οι θεοί πεθαίνουν!
Τέλος ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Υποστήριζε πώς ο Όμηρος και ο Ησίοδος, αποδίδοντας στους θεούς κακίες και ανηθικότητες είχαν ολέθρια επίδραση στα ήθη των ανθρώπων. Ακόμη στηλίτευσε τον ανόητο ανθρωπομορφισμό, τόνισε την απόλυτη διαφορά ανθρώπου και Θεού (Αποσπ. 88) και απειλούσε όσους έκαναν ανίερες τελετές (Βακχισμός, ιερά όργια, ιερή πορνεία κ.λπ.).
Δεν συνεχίζω. Τα παραπάνω δείχνουν την ορθότητα της Εκκλησίας όταν μιλά για δυσσεβή δόγματα.
6)Τοις την μωράν των έξωθεν (στο σημείο αυτό οι Νεοειδωλολάτρες προσθέτουν: «= Ελλήνων») φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμούσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, ή και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα τρις.
Εδώ πάλι δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος Έλληνας αλλά προστίθεται εκ των υστέρων! Ας είμαστε σοβαροί. Στο κάτω κάτω το κείμενο αναφέρεται στην μετεμψύχωση και σε όσους αρνούνται την ανάσταση. Αν τώρα αυτοί είναι Έλληνες, Ινδοί, Χριστιανοί, Πολυθεϊστές και δεν ξέρω ‘γώ τι άλλο, δεν έχει σημασία.
7)Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλότριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα τρις.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. Εφόσον το ανάθεμα σημαίνει αποκοπή και αποβολή από το σώμα της Εκκλησίας, η επιβολή του σαν ποινή έχει νόημα μόνο εφ’ όσον εφαρμόζεται σε μέλη της Εκκλησίας. Δεν έχει νόημα να αναθεματιστεί κάποιος Μουσουλμάνος, Εβραίος ή Δωδεκαθεϊστής αφού δεν είναι μέλη της Εκκλησίας, από τι θα αποκοπούνε από κάτι από το οποίο δεν ήταν ποτέ συνδεδεμένοι; Όχι φυσικά.
Επομένως με τα παραπάνω δείξαμε ότι το ανάθεμα αναφέρεται σε όσους είναι ήδη Χριστιανοί και νοθεύουν την πίστη τους με δοξασίες ξένες προς την πίστη τους όπως ειδωλολατρικές ή οι αιρετικές. ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Η γνώση που έχεις για την αρχαία ελληνική θρησκεία είναι τόση όση μπορεί να έχει ένας ραβίνος ή ένας εβραιοχριστιανός παπάς.Η έννοια του ενός Δημιουργού είναι όχι μόνο αναπόσπαστο κομμάτι της αρχαίας ελληνικής θρησκεία,αλλά είναι και η πρώτη θρησκεία η οποία αναγνωρίζει τον Έναν Δημιουργό.Αυτό φαίνεται καθαρά από τον Ορφέα μέχρι και τους νεοπλατωνικούς.Όσον αφορά τους Θεούς.Δολίως τους συγχέουν οι εβραιοχριστιανοί με τον Δημιουργό.Οι Θεοί δεν είναι τίποτε άλλο παρά οι δυνάμεις του Δημιουργού.Αυτό φαίνεται καθαρά στον πλατωνικό διάλογο «Κρατύλος».Ο δε Πλάτων δεν κατηγορεί την θρησκεία της εποχής,αυτό που κατηγορεί είναι εκείνους που δημιούργησαν επιπροσθέτους «μύθους»,οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τους πραγματικούς μύθους.Οι δε μύθοι είναι γεγονότα ή και φυσικά φαινόμενα,γνώση με λίγα λόγια,κεκαλυμμένη.Θα σου δώσω ένα παράδειγμα «επιπροσθέτων μύθων».Όλοι γνωρίζουν ότι ο Ζεύς πήρε τον Γανυμήδη στον Όλυμπο για να τον έχει ως «χανουμάκι».Η αλήθεια είναι ότι αυτός ο «μύθος» είναι επιπρόσθετος και επινοήθηκε κατά τους ρωμαϊκούς χρόνους.Ο δε πραγματικός μύθος ουδεμία σχέση έχει με αυτήν την αισχρή «εφεύρεση» και εξηγεί τελείως άλλα πράγματα.Βεβαίως τέτοιου είδους «μύθοι»,αρκετές φορές,δεν «επινοήθηκαν» για να εγείρουν αξιώσεις θρησκευτικού χαρακτήρα,αλλά για να στηλιτεύσουν την παρακμή και διαφθορά της τότε εποχής.Κλασσικό παράδειγμα τα έργα του Λουκιανού «Θεών διάλογοι»(όπου υπάρχει ο «μύθος» περί Γανυμήδους),»Νεκρικοί διάλογοι» κ.α.Το αυτό μπορείς να διακρίνεις και σε έργα του Αριστοφάνους(κυριότερο παράδειγμα οι «Νεφέλες»).Αυτά λοιπόν χρησιμοποίησαν οι εβραιοχριστιανοί για να διαβάλουν και να μειώσουν την αρχαία ελληνική θρησκεία.
Πάμε στα άλλα.Η δε τριαδικότητα του Θεού πρωτοεμφανίζεται στην αρχαία ελληνική θρησκεία.Η δε ύλη,ακόμη και στον Ησίοδο,ακολουθεί κατά την Δημιουργία και δεν προϋπάρχει.Η έννοια της κολάσεως και του παραδείσου και η κρίση των ψυχών προϋπάρχουν και αυτά στην αρχαία ελληνική θρησκεία.Τα Τάρταρα είναι η χριστιανική κόλαση και βεβαίως δεν είναι ένας τόπος με καζάνια και φωτιές.Τα Ηλύσια Πεδία είναι ο χριστιανικός Παράδεισος και δεν περιγράφεται διαφορετικά από την χριστιανική θρησκεία.Η δε κρίσις των ψυχών,κατά την αρχαία ελληνική θρησκεία,γίνεται από 3 κριτές,τον Αιακό,τον Ραδάμανθυ και τον Μίνωα.Αυτοί επιλέχθηκαν ως κριτές διότι ήταν «άγιοι» ως άνθρωποι.Όσον αφορά την μετενσάρκωση,κατά την αρχαία ελληνική θρησκεία,έχει ως σκοπό την τελική κάθαρση της ψυχής,της οποίας την αθανασία πρώτη η αρχαία ελληνική θρησκεία αναγνωρίζει.Για να μην συνεχίσω ένα θέμα που δεν εξαντλείται σε ένα σχόλιο στο διαδίκτυο,θα κλείσω με έναν διαχωρισμό που κάνω.Υπάρχουν εκείνοι που πιστεύουν στον Χριστό και υπάρχουν και εκείνοι οι οποίοι δέχονται την χριστιανική θρησκεία.Η δε χριστιανική θρησκεία διαφέρει από αυτά που έλεγε ο Χριστός.Παράδειγμα,ο Χριστός(απ’όσο γνωρίζω),ουδέποτε καταφέρθηκε εναντίον τόσο της αρχαίας ελληνικής θρησκείας,όσο και των Ελλήνων,το αντίθετο θα έλεγα.Καταφέρθηκε όμως εναντίον των εβραίων και της θρησκείας τους.Οι διαμορφωτές όμως της χριστιανικής θρησκείας,αφενός υποβίβασαν την λέξη «Έλλην» σε «βρισιά»,ως εκ τούτου και το «ανάθεμα τρις» είναι καθαρά ανθελληνικό και αφετέρου,οι αυτοί διαμορφωτές,»εμπλούτισαν» αυτά που είπε ο Χριστός με εβραϊκές δοξασίες.Κυριότερο παράδειγμα η αποδοχή της παλαιάς διαθήκης,η οποία είναι η ιστορία(ή τα παραμύθια) των εβραίων.Τους «διαμορφωτές» αυτούς(και όσους τους πιστεύουν) τους ονομάζω εβραιοχριστιανούς.
Η δε ηθική του Χριστού δεν διαφέρει σε τίποτε από την ηθική των Ελλήνων.Γι αυτό άλλωστε οι Έλληνες του έδωσαν το προσωνύμιο «Χριστός».
Τέλος,εάν κάποιος διαφωνεί με τα εμβόλιμα μέρη των προαναφερθέντων «διαμορφωτών»,δεν σημαίνει ότι διαφωνεί με τον Χριστό,απλώς αποκτά τις ίδιες ανησυχίες της οποίες απέκτησε ο Πλάτων και όχι μόνο,περί θρησκείας.
Υ.Γ. Πιστεύω σου εξήγησα για ποίο λόγο πιστεύω ότι το ανάθεμα στρέφεται καθαρά εναντίον των Ελλήνων και πρέπει να διαγραφεί.Είναι εξαιρετικά υποκριτικό,την στιγμή όπου η επίσημη εκκλησία παρήλλαξε το «Νίκας της βασιλεύσι»,να διατηρεί αυτό το αίσχος!
Από που συμπεράνεις ότι μου απαντάς στο ότι η Εκκλησία απευθύνεται στο ελληνικό έθνος; Το ότι αρμοδιότητα της Εκκλησίας είναι να κρίνει δογματικά και όχι εθνικά σου διαφεύγει, όπως επίσης αρμοδιότητα της Εκκλησίας είναι να μιλάει για μέλη του σώματος της που έπεσαν σε δογματική πλάνη και τα καλεί είτε να συμμορφωθούν ή αν δεν συμμορφωθούν να αποκοπούν. Αυτό είναι όλο…ούτε αναθεματισμός του ελληνικού έθνους, ούτε άλλες κοτσάνες των παγανιστόβλακων ημιμαθών ανθελλήνων πρακτορίσκων.
Επίσης άσχετο το παραλήρημα περί Γανυμήδη…Δία…,κλπ…
Μπορούσες να γράψεις από την αρχή ότι είσαι εβραιοχριστιανός και ότι δεν καταλαβαίνεις ελληνικά,αντί να γράψεις ένα κατεβατό εβραιοχριστιανικής αποβλάκωσης!Αν και είμαι βέβαιος ότι ακόμη και αν μπορούσα να τα γράψω στα εβραϊκά,πάλι δεν θα έφτανε το μυαλό σου για να καταλάβεις τι γράφω.
Υ.Γ.1)Όταν οι εβραιοχριστιανοί λένε «γιατί να πω ότι είμαι Έλληνας αφού είμαι χριστιανός» το λένε από καθαρά δογματική σκοπιά ε;
Υ.Γ.2) Επίσης,κατά την «γνώμη» σου,από καθαρά δογματική σκοπιά οι εβραιοχριστιανοί αποδέχονται το «και εγείρω τα τέκνα σου σιών κατά των τέκνων των Ελλήνων».
Ωραία τα λές Ιάσων !
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΕΙ! ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΊΝΑΙ! ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΟΤΙ ΝΑ’ΝΑΙ!
Η περιβόητη «ανάλυση» που κάνει ο άλλος και που μάλλον είσαι ο ίδιος,στηρίζει όλες τις «αναλύσεις» σε τελείως λανθασμένες απόψεις,οι οποίες μόνο διαστρεβλώνουν την αλήθεια.Το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου που έγραψα αφορά παραδείγματα που καταρρίπτουν αυτές τις λανθασμένες απόψεις.Εφόσον όμως έκατσε και ανέλυσε το συνοδικό,σημαίνει ότι διάβασε πρώτα περί της αρχαίας ελληνικής θρησκείας και εφόσον αυτά που γράφει περί της αρχαίας ελληνικής θρησκείας «βγάζουν μάτι»,σημαίνει ότι δολίως έγραψε αυτές τις τελείως λανθασμένες απόψεις.Αν και πιστεύω ότι η ανάλυση που έκανε(έκανες) είναι μια αντιγραφή.Ως εκ τούτου αφού η όλη ανάλυση βασίζεται σε τελείως λανθασμένες απόψεις περί της αρχαίας ελληνικής θρησκείας,τότε αναγκαστικά και τα συμπεράσματα της όλης αναλύσεως είναι λάθος.
Η αναφορά που έκανα στον Δία και στον Γανυμήδη,την έκανα για να καταδείξω αυτό που λέω περί εμβολίμων «μύθων».Αυτό που δεν κατάλαβες και δεν κατάλαβε και ο «αναλυτής»(εάν δεν είστε το ίδιο πρόσωπο),είναι πως γράφοντας ότι ο Ηράκλειτος κατηγορεί τον Όμηρο και τον Ησίοδο για εμβόλιμους «μύθους»,στην ουσία παραδέχεται ότι ο Ηράκλειτος δεν απορρίπτει την αρχαία ελληνική θρησκεία,αλλά απορρίπτει του εμβόλιμους «μύθους».
Άρα λοιπόν η «ανάλυση» μόνο σοβαρή δεν είναι αφού,εκτός του ότι στηρίζεται σε λανθασμένες απόψεις γύρω από την αρχαία ελληνική θρησκεία,περιέχει αντιφάσεις που ανατρέπουν μέρος του «σκεπτικού» του «αναλυτή».
Υ.Γ. Νομίζω ότι ήμουν αρκετά απλός και σαφής,ώστε ακόμη κι εσύ θα μπορέσεις να με καταλάβεις.
ΕΣΥ ΙΑΣΩΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΣ ΜΕΝ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΝΤΑΛΙΜΠΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ!!!ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΜΕ ΤΙ ΠΙΘΙΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ…ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΘΙΚΙΑ ΖΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ,ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!