Διαβάστε το κείμενο:
«Την καρδιά μου την κατέστρεψες, την έκανες οκτάγωνο και μοιάζει πλέον ο έρωτας με ρίζα στο τετράγωνο.
Θα κάνω τον αγράμματο για να “ρθεις να με ψάξεις, να κάνουμε ιδιαίτερα σωστά να με διδάξεις.
Αγαπητέ μου εξεταστή, σαν το γραπτό διορθώσεις, θέλω να μην τσιγκουνευτείς κανα βαθμό να δώσεις.
Γυναίκα ίσον προβλήματα, προβλήματα ίσον ασκήσεις και αυτά δια δύο τα “βαλα και βγήκαν συναρτήσεις.
Πολύπλοκα τα κλάσματα, τα θεωρώ απάτη, με σένα θα κάνω χιαστί μονάχα στο κρεβάτι.
Με αυτά που φέτος βάλανε στην ίδια τάξη μένω και που θα τα κάνω εφαρμογή ακόμα περιμένω.
Γεωμετρία με έκανες να μάθω ομορφιά μου, μόνο που αντί για τρίγωνα εγώ έχω την καρδιά μου.
Τον κύκλο μου ζητήσανε να σχηματίσω σπίτι και φώναξα το γέρο μου που έχει διαβήτη».
Μακάρι να υπήρχε τέτοιος μαθητής να γράψει τέτοιο πανέξυπνο κείμενο, αν ήμουν εξεταστής και μόνο για το ιδιαίτερο IQ και το οξύτατο πνεύμα του με ευρύτατες γνώσεις και πανέξυπνο χιούμορ θα του έβαζα είκοσι και ας με περνούσαν πειθαρχικό… Δυστυχώς, όμως, ούτε υπάρχει τόσο έξυπνος μαθητής στην ηλικία των 18 χρονών, ούτε -φυσικά- τέτοιο κείμενο γράφηκε στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αν ο μαθητής είχε διαβάσει την “Κυβεριάδα” του Σ. Λεμ θα μπορούσε να γράψει κάτι τέτοιο (παίρνοντας από εκεί την ιδέα). Εκεί υπάρχει παρόμοιο κείμενο, ασυγκρίτως εξυπνότερο – και μπλέκει πολύ πιο ανώτερα μαθηματικά (τανυστές κ.α.)
Άλλη μια κοτσάνα της Μακελάρισας.
Από ποιο σχολείο, είναι ο μαθητής?