Tα 4 ΝΕΑ συγκλονιστικά στοιχεία από την έρευνα στο αυτοκίνητο του Παντελή Παντελίδη! (βίντεο)

Κοινοποίηση:
pantelis1_582_355

Ο πραγματογνώμονας της οικογένειας Παντελίδη, Αναστάσιος Δέδες… έδωσε νέα στοιχεία στην δημοσιότητα!

Εξέτασε χθες για πρώτη φορά το μοιραίο τζιπ υπό την εποπτεία ανδρών της τροχαίας. Αποκλειστικά πλάνα και αναλυτικό ρεπορτάζ για τα ευρήματα στο αυτοκίνητο και την συνέχεια των ερευνών προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής εκπομπής το πρωί της Δευτέρας.

Τέσσερα ήταν τα σημαντικά σημεία που προέκυψαν από την πραγματογνωμοσύνη:

1. Πέντε ήταν οι μπάρες που κάρφωσαν το τζιπ.

2. Ο οδηγός και ο συνοδηγός δεν φορούσαν ζώνες, σε αντίθεση με τον επιβάτη που καθόταν πίσω από τη θέση του συνοδηγού και φορούσε ζώνη, η οποία και κόπηκε κατά τον απεγκλωβισμό.

3. Δεν έχουν ανοίξει οι αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού.

4. Το κάθισμα του οδηγού είναι πιο μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού.

Η έρευνα θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες, όταν το τζιπ του Παντελή Παντελίδη θα μεταφερθεί σε ιδιωτικό χώρο για να το εξετάσει εξονυχιστικά ο ειδικός πραγματογνώμονας της οικογένειας.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

24 Σχόλια

  1. Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα και με μια πρώτη ματιά που ήσαν καθισμένοι εφόσον αναποδογύρισε το αυτοκίνητο. Υπάρχουν όμως ενδείξεις ότι ο Παντελίδης δεν οδηγούσε, ήταν συνοδηγός. Για παράδειγμα το κάθισμα του οδηγού που βρισκόταν πιο μπροστά από του συνοδηγού, το ότι η κοπέλα βγήκε από τη θέση του οδηγού πολύ ελαφρά τραυματισμένη, αν ήταν από τη δεξιά μεριά η κοπέλα στη θέση του συνοδηγού μπορεί σήμερα να μην ζούσε, γιατί θα είχε τραυματιστεί σοβαρά. Ηταν ο Παντελίδης συνοδηγός γι΄ αυτό και τραυματίστηκε θανάσιμα. Αν ήταν οδηγός ο Παντελίδης μπορεί να μην είχε πάθει και τίποτε, ή να είχε χτυπήσει ελαφρά. Το θανάσιμο χτύπημα στο κεφάλι του δεν δικαιολογεί να βρισκόταν αυτός στη θέση του οδηγού, όπως και το βαρύ χτύπημά του στο αριστερό γόνατο δείχνει ότι καθόταν στη δεξιά μεριά, εκεί που έγινε και το μεγάλο μπαμ και από εκεί που αναποδογύρισε το αυτοκίνητο. Οι μπάρες μπήκαν από τη δεξιά μεριά του αυτοκινήτου πάνω και μπροστά, αλλά πάντα από δεξιά. Γι΄ αυτό προφανώς δεν τραυματίστηκε βαριά η κοπέλα, γιατί οδηγούσε εκείνη και καθόταν στην αριστερή μεριά. Ο Παντελίδης και η άλλη κοπέλα που καθόταν πίσω του δεξιά αποδεδειγμένα γιατί ήταν δεμένη με τη ζώνη, χτύπησαν και οι δύο πάρα πολύ.
    Μάριος Κ.

  2. Ηταν στον ουρανό του αυτοκινήτου αλλά από τη δεξιά μεριά, του συνοδηγού ο Παντέλος. Υπάρχουν μάρτυρες που το λένε.
    Στέλιος

  3. Ο αυτόπτης μάρτυρας είπε ότι αυτοί που ήσαν στο αυτοκίνητο βρίσκονταν στον ουρανό του αυτοκινήτου γιατί είχε αναποδογυρίσει. Επομένως δεν μπορεί η πυροσβεστική να απεγκλώβισε τον Παντελίδη στη θέση του οδηγού, γιατί δεν φορούσε ζώνη και βρισκόταν στον ουρανό του αυτοκινήτου. Το είπε ξεκάθαρα ο αυτόπτης μάρτυρας και επίσης είπε ότι η κοπέλα βγήκε από τη μεριά του οδηγού.
    Κρίκος

  4. Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΟΠΟΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΛΕΟΝ.ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.

  5. Απλως οι αερόσακοι δεν ανοίγουν έτσι με το παραμικρό! Θέλουν συγκεκριμένες δυναμεις για να ενεργοποιηθούν! Εδω έχουμε ανατροπή, όχι σύγκρουση και τα χτυπήματα των μπαρών δεν ήταν όπως φαίνεται αρκετα για να τους ενεργοποιήσουν!

  6. Ακόμη ενα «κομμένο και ραμμένο» γερμανικο υπεραυτοκίνητο.
    Μήπως δεν υπήρχαν αερόσακοι;;;

  7. Δυστυχώς το φάγανε το παλικάρι, εγώ αυτό καταλαβαίνω, δεν είναι ένα τροχαίο σαν τα άλλα. Υπήρχε είπαν και δεύτερο αυτοκίνητο. Μπορεί αυτό να τον σκότωσε αν του έκλεινε το δρόμο. Η εγκληματική ενέργεια δεν πρέπει να αποκλείεται και οι συμπτώσεις ήταν πολλές: Την άλλη μέρα θα έκανε πρεμιέρα, δεν είχε ηχογραφήσει ακόμη το νέο του δίσκο θα πήγαινε μετά την πρεμιέρα να αρχίσει να το ηχογραφεί και δύσκολα έδινε ο ίδιος τραγούδια σε άλλους να τα λένε. Σε συνέντευξη το είχε πει ότι ήθελε να τα τραγουδάει ο ίδιος τα τραγούδια του. Είχε γράψει και πολλά τραγούδια που δυστυχώς για εκείνον τα ήθελαν όλοι. Του τα ζητούσαν. Τυχαίο που πέθανε τότε; Εγώ πιστεύω πως όχι. Το τζιπ είπαν ότι το αγόρασε από το Ρέμο. Αν είχε πρόβλημα ποιος το ξέρει; Ηδη αποκαλύπτονται κάποια πράγματα για αερόσακους που δεν άνοιξαν κλπ. Φημολογείται ότι μετά το θάνατό του τα τραγούδια του θα τα πει ο Ρέμος. Βγήκε ο Ρέμος και κάνει καινούρια καριέρα εις μνήμη Παντελίδη. Και νεκρός ο Παντελίδης πουλάει όπως πουλούσε και ζωντανός. ‘Ολοι ήθελαν να κερδίσουν από αυτόν. Την μεγαλύτερη επιτυχία την είχαν τα cd του και τον μεγαλύτερο τζίρο τον έκαναν τα μαγαζιά που τραγουδούσε. Ο θάνατός του μπορεί και να ικανοποίησε πολλούς. Τουλάχιστον τον εκμεταλλεύτηκαν και θα τον εκμεταλλευτούν πολλοί «εις μνήμην». Καταντάει γελοίο να πιστεύουν ότι αυτό που κατάφερε ο Παντελίδης θα μπορέσει να συνεχιστεί από τους άλλους. Η καψούρα πέθανε μαζί με τον Παντελίδη, όπως και τα νυχτερινά μαγαζιά, γιατί κανένας άλλος τραγουδιστής δεν τα γέμιζε όπως εκείνος. Είχε ξαναγυρίσει τον κόσμο στη νυχτερινή διασκέδαση παρά τη μιζέρια της οικονομικής κρίσης, είχε ξανανεβάσει το ελληνικό τραγούδι. Είχε καψουρέψει τη νεολαία να αισθανθεί λίγο τις ρίζες της, να ερωτευτεί, να γλυκάνει τον πόνο της. ‘Ηταν ο ψυχολόγος που καταπολεμούσε τη μιζέρια της εποχής μας και έσωζε κόσμο από την κατάθλιψη. Κι αυτό ακόμη ενοχλούσε όσους ήθελαν να βλέπουν τον έλληνα να σέρνεται. Και ήταν αυτοδημιούργητος, με την αγάπη του κόσμου ανέβηκε και όχι με μανατζαρέους και λοιπούς παρατρεχάμενους. Δηλαδή κάποιοι (πολλοί) δεν έτρωγαν από αυτόν. Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί επομένως κάποιοι να ήθελαν νεκρό τον Παντελίδη. Ισως να πίστευαν ότι με τον θάνατό του θα κέρδιζαν περισσότερα από ό,τι όσο ζούσε. Η οικογένειά του να είναι προσεκτική και να ερευνήσει πολύ την υπόθεση του παιδιού της, χωρίς να παραμυθιάζεται από διάφορους δημοσιοσχετίστες κλπ. Και σίγουρα η οικογένειά του είναι αυτή που πονά και δεν έχει το «ακαταλόγιστο», (δυστυχώς και αυτό το ακούσαμε από ένα «κολλητό» συνεργάτη του Παντελίδη) (με την … «καλή έννοια» όπως τόνισε ο Θέμος για να τα μπαλώσει). Ντροπή δυστυχώς δεν υπάρχει, σκυλεύουν το πτώμα ενός σπουδαίου παλικαριού, αλλά υπάρχει και Θεός και δεν θα την βγάλουν καθαρή οι υπαίτιοι!
    Μ.Τ.

  8. ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΔΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΑΣ!
    ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΥΧΤΟΒΙΟ Κ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΒΙΕΣ!

  9. ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ

  10. δηλαδη για να καταλαβω.ο παντελιδης ηταν ενα απλο παιδι,χαμηλων τονων με αμαξαρα 150 χιλιαδων ευρω και σπιταρονα στη βουλα?ετσι ειναι οι απλοι και λαικοι ανθρωποι?

  11. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ LIFESTYLE ΔΗΛΑΔΗ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΕ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΜΕ ΔΙΑΣΗΜΑ ΑΤΟΜΑ,ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ,ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ,ΡΕΜΟΥΣ,ΑΜΑΞΑΡΕΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΕΣ ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ,ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΞΕΦΥΓΕ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΜΕΝΟΣ Η ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ Η ΙΔΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ.
    ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ.

  12. Ο χοντρός άντρας δεν βολεύεται οδηγώντας κολλημένος στο τιμόνι. Πώς θα καθίσει με το κάθισμα κολλητό στο τιμόνι, είναι δυνατόν; Εγώ που οδηγώ τζιπ και είμαι παχύς και με κοιλιά αν δεν κάνω αρκετά πίσω το κάθισμα δεν βολεύομαι καθόλου να οδηγήσω. Πάντα η θέση μου είναι πιο πίσω από τη θέση του συνοδηγού. Αλλά η γυναίκα μου όταν οδηγεί που είναι λεπτή και σχετικά κοντή το φέρνει το κάθισμα μπροστά για να φτάνει. Μην λέμε βλακείες λοιπόν ότι οδηγούσε ο Παντελίδης. Δεν οδηγούσε και φάνηκε και με αυτό που είπε ο πραγματογνώμονας για τη θέση των καθισμάτων. Ο τραγουδιστής ήταν παχουλός αρκετά και δεν ήταν κοντός να πούμε ότι δεν έφθανε και πήγε το κάθισμα μπροστά. Από την άλλη πάλι να πέφτει το αμάξι να χτυπά δεξιά στον τοίχο και να σέρνεται κι αυτός να μην αντιδρά διόλου, δεν είναι κι αυτό δυνατόν. Αν οδηγούσε αυτός κάποια αντίδραση θα είχε, κάτι θα έκανε βρε παιδιά, γιατί έπεφτε αρκετά πριν τουμπάρει στον τοίχο, δρόμος δίπλα του υπήρχε, δεν μπορούσε να κάνει κάτι να το επαναφέρει και να μην πέφτει συνεχώς στα κάγκελα; Απλά πράγματα είναι αυτά, δεν μπορεί να οδηγούσε αυτός, αλλά η κοπέλα. Κάποιος τσίφτης ρεπόρτερ πρέπει να κάνει ένα ρεπορτάζ γι΄ αυτό το θέμα. Τόσα πράγματα δείχνουν ότι δεν οδηγούσε ο Παντελίδης. Να μάθουμε την αλήθεια.
    Χάι Λάντερ

  13. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΥΝΗΓΙ ΜΑΓΙΣΣΩΝ. Η ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΣΟΜΠΟΛΟΣ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.Η ΜΕΘΗ,Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ 80-100 ΕΦΕΡΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ.ΠΡΟΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ.

  14. Με το να κάνει την πάπια το νεαρό κορίτσι που τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφριά, δεν κερδίζει τίποτε, αντίθετα προκαλεί με τη στάση της την οργή του κόσμου εναντίον της αλλά και ποινικά μπορεί να έχει σοβαρότερο θέμα. Εάν μάλιστα από τα στοιχεία, αποδειχθεί τελικά ότι οδηγούσε εκείνη το αυτοκίνητο, όπως είναι το πιθανότερο, τότε θα είναι ακόμη μεγαλύτερη η οργή του κόσμου, αλλά και στη δίκη δεν θα πέσει στα μαλακά, αφού δεν ομολόγησε την αλήθεια. Πιο έξυπνο κατ΄ εμέ γι΄ αυτήν είναι να ομολογήσει την αλήθεια, γιατί λόγω των συμφερόντων που έχει η κάθε μια πλευρά θα ψαχτεί πολύ το θέμα και θα ανακαλυφθεί ποιος το έκανε το τροχαίο. Αν φταίει εκείνη καλύτερα να το πει από τώρα, ή αν έχει γίνει κάτι άλλο ή οδηγούσε κάποιος άλλος το αυτοκίνητο ή και τέταρτο άτομο ή παρενοχλήθηκε το αυτοκίνητο από άλλο αυτοκίνητο όπως λένε τα σενάρια, τότε να το πει. Αν πάλι εκβιάζεται από κάποιον ή κάποιους για να μην μιλήσει, θεωρώ ότι θα είναι τραγικό λάθος της, γιατί δεν θα μπορεί να την προστατεύσει κανείς. Είναι καλύτερα σε περίπτωση εκβιασμού να πει την αλήθεια στις αρχές, ώστε να μπορούν να την προστατεύσουν και να πληρώσει ο πραγματικός ένοχος του τροχαίου, που μπορεί να είναι και εγκληματική ενέργεια. Η αλήθεια τις περισσότερες φορές σώζει.
    Κλέλια

  15. Είναι πολύ σπάνιο να οδηγεί άντρας και μάλιστα εύσωμος και να έχει το κάθισμα πολύ μπροστά κοντά στο τιμόνι. Οι περισσότεροι άντρες οδηγούμε με μακριά το κάθισμα από το τιμόνι και ιδιαίτερα όταν έχουμε δίπλα μας μια όμορφη κοπέλα φροντίζουμε να είναι στα ίσα το κάθισμα ή και να είναι το κάθισμα της κοπέλας λίγο πιο μπροστά να την βλέπουμε και όταν οδηγούμε. Μου φαίνεται απίθανο να οδηγεί ο Παντελίδης το αυτοκίνητο και να έχει πάει το κάθισμα 9-10 εκατοστά όπως ειπώθηκε πιο μπροστά από αυτό της κοπέλας. Κι αν ήταν και καψούρης μαζί της σίγουρα θα καθόταν εκείνος πιο πίσω να τη θαυμάζει. Εχουμε τα βίτσια μας εμείς οι άντρες, μας αρέσει να βλέπουμε τη γυναίκα όταν οδηγούμε ή όταν οδηγεί εκείνη. Η λογική μου λέει ότι ήταν συνοδηγός ο Παντελίδης και η κοπέλα επειδή δεν έφθανε καλά πήγε το κάθισμα μπροστά για να φθάνει καλύτερα τα πεντάλ και το τιμόνι. Και σε πολλές φωτογραφίες έχω δει τον Παντελίδη συνοδηγό σε αυτοκίνητα και να οδηγεί άλλος. Φαίνεται ότι δεν τον πείραζε να είναι συνοδηγός. Πολύ περισσότερο εκείνη την ώρα που ήταν κουρασμένος μπορεί να έδωσε το αυτοκίνητο να το οδηγήσει η κοπέλα ή μπορεί να του είχε ζητήσει και η ίδια να το οδηγήσει. Και ο δρόμος που πήγαιναν που ήταν ερημικός, αυτό δείχνει, ότι ίσως και να μάθαινε η κοπέλα να το οδηγεί. Καλύτερα πιστεύω ότι θα ήταν να έλεγε την αλήθεια η κοπέλα γιατί θα ελάφρυνε και τη θέση της αν οδηγούσε εκείνη να το πει, κάτι που με τα λίγα μέχρι τώρα ευρήματα είναι σχεδόν βέβαιο. Και είναι και άδικο, πέθανε ένα νέο παλικάρι, μια άλλη κοπέλα χαροπαλεύει, είναι κρίμα από το θεό να μην μαθευτεί η αλήθεια και να κατηγορηθεί άδικα ο νεκρός, ενώ δεν έφταιγε. Για τον πόνο των γονιών του και μόνο που πρέπει να γνωρίσουν πώς πέθανε το παιδί τους και να ελαφρώσει η ψυχή τους αν δεν είχε αυτός προκαλέσει το τροχαίο.
    Χρήστος Π.

  16. Ενας δικαστικός πραγματογνώμονας που μιλούσε είπε ότι μπορεί να βρεθεί και dna αυτών που είχαν το αυτοκίνητο πριν το αγοράσει ο Παντελίδης, αλλά και όσων έχουν περάσει μέσα στο αυτοκίνητο σε ανύποπτο χρόνο. Ποιος μπορεί όμως να πει αν αυτά τα dna δεν μπορεί να είναι ατόμων που ήταν κι αυτά μέσα στο αυτοκίνητο στο τροχαίο; Εννοώ δηλαδή αν υπήρχε και τέταρτο άτομο στο αμάξι την ώρα του τροχαίου και ήταν εκείνο οδηγός του αυτοκινήτου και δεν τραυματίστηκε αλλά βγήκε γρήγορα πριν τον δουν οι μάρτυρες και έφυγε από το σημείο, αυτό πώς μπορεί να εξακριβωθεί; Όπως και να έχει το πράγμα όμως το σίγουρο πλέον είναι ότι δεν ήταν οδηγός ο Π. Παντελίδης την ώρα του τροχαίου.
    Τάσος

  17. ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΖΩΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ.ΣΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΒΑΡΟΣ,ΑΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΘΕΤΑΙ,Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΝΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΑΡΜ–ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΔΕΝ ΚΤΥΠΑΕΙ ΑΛΑΡΜ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΒΑΡΟΣ.ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΕΝΤΑΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΤΕΝΤΩΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΖΩΝΕΣ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΙΝΤΕΡΚΟΝΝΕΞΙΟΝ,ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ 10 ΠΡΙΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΙΑΣΩΝ

  18. Προφανώς δεν οδηγούσε ο Παντελίδης το αυτοκίνητο. Ηταν όπως λένε 105 κιλά, δεν θα οδηγούσε με το κάθισμα πολύ μπροστά γιατί δεν θα τον έπαιρνε κιόλας να έχει άνεση. Η μικρή θα οδηγούσε. Κάπου διάβασα ότι υπήρχε και δεύτερο αυτοκίνητο που τους ακολουθούσε. Αν είναι αλήθεια, γιατί δεν μίλησαν αυτοί που το επέβαιναν εδώ κι ένα μήνα; Μήπως αυτό το δεύτερο αυτοκίνητο προκάλεσε και το τροχαίο στο αμάξι του Παντελίδη;
    Ζακ

    1. Μόνο από κάμερες των ΓΎΡΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΆΤΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΈΝΗΣ…

  19. Αφού δεν άνοιξαν οι αερόσακοι, αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση του αυτοκινήτου ήταν κακή και μπορεί αυτό να στοίχισε τη ζωή στον Παντελίδη και τους τραυματισμούς στις κοπέλες. ‘Εχει επομένως ευθύνες η εταιρεία που είναι η μάρκα του αυτοκινήτου αλλά και εκείνος που το πούλησε στον Παντελίδη το αυτοκίνητο. Επίσης αφού το κάθισμα του οδηγού είναι πιο μπροστά από του συνοδηγού, αυτό σημαίνει ότι δεν οδηγούσε ο Παντελίδης το αυτοκίνητο.
    Χαράλαμπος

    1. Αγαπητε μου η εταιρια δεν εχει καμια απολυτως ευθυνη,τα αυτοκινητα αυτα εχουν φωτεινες ενδειξεις για ολα τα συστηματα του αυτοκινητου,οταν κατι δεν παει καλα αμεσως αναβουν τα φωτακια μαζι με τον ηχο,αρα αν κατι δεν ηταν ενταξει ευθυνη του οδηγου που δεν το φροντισε.
      Το αυτοκινητο ειχε οπως λενε την θεση του οδηγου πιο μπροστα απο του συνοδηγου,αρα οδηγουσε η κοπελα,η οποια τηρει σιγη ιχθυος,αρα ενοχη.

    2. ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΟΡΟΦΗΣ ΕΑΝ ΤΟ ΑΥΟΚΙΝΗΤΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΧΩ ΤΟΥΜΠΑΡΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ

    3. Αν το αμάξι είχε προβληματικούς αερόσακους, μπορεί ακόμη και οι ενδείξεις για την κατάστασή τους να μην λειτουργούσαν σωστά. Το λάθος σε αυτή την περίπτωση και η ευθύνη είναι στην κατασκευάστρια εταιρεία. Το αμάξι αυτό πρέπει να είχε κάποιο πρόβλημα εκ του αποτελέσματος, αφού οι αερόσακοι δεν άνοιξαν σε τόσο σφοδρή σύγκρουση. Γιατί έπρεπε να ανοίξουν κατά την πρόσκρουση στο τσιμεντένιο τοίχωμα και στα κάγκελα και δεν άνοιξαν. ‘Ετσι οι λαμαρίνες που μπήκαν στο αυτοκίνητο τραυμάτισαν θανάσιμα τον Παντελίδη. Δεν αναφέρομαι όταν τουμπάρισε το αμάξι, αλλά όταν προσέκρουσε πρώτα στα προστατευτικά κάγκελα και στον τοίχο. Τότε θα έπρεπε να ανοίξουν οι αερόσακοι. Αυτό επίσης μας δείχνει ότι αν οι αερόσακοι δεν είχαν πρόβλημα, μπορεί να μην άνοιξαν γιατί η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν θα ήταν μεγάλη κατά την πρόσκρουση. Δηλαδή μπορεί το αμάξι να μην έτρεχε πολύ. Θέμα αερόσακων μπορεί και να υπάρχει εκ κατασκευής. Δεν νοείται να προσκρούει το αμάξι σε τοίχο και κάγκελα και να μην ανοίγουν οι αερόσακοι, εκτός κι αν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν μόνο 10-20 χλμ/ώρα. Αλλά τότε δεν νομίζω να τουμπάριζε το αμάξι από τα κάγκελα κάτω.

Comments are closed.