Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις του ρεπορτάζ … έρχονται σοκαριστικές αποκαλύψεις για τον λόγο τον οποίο ο Παντελίδης έχασε τον έλεγχο και «διαλύθηκε» στην άσφαλτο.
Έρευνα ζητά η ασφαλιστική εταιρία, το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου είχε πρόβλημα στο γκάζι
– Οι μπάρες δεν είχαν αλλαχθεί και υποχώρησαν, τα σίδερα έσπασαν και σκότωσαν τον τραγουδιστή
– Θα γίνει ακόμη και έρευνα DNA για να αποδειχθεί εάν ο τραγουδιστής και οι δύο γυναίκες φορούσαν ζώνες ασφαλείας
– Τα στοιχεία από την πρώτη έρευνα δείχνουν ότι το αυτοκίνητο του Παντελή Παντελίδη κινούνταν με τουλάχιστον 100 χλμ την ώρα
– Στον εισαγγελέα το αίτημα της οικογένειας για ορισμό δικού της πραγματογνώμονα για τα αίτια του δυστυχήματος
Τα στοιχεία που έρχονται στο φως για το τρομερό δυστύχημα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης που στοίχισε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη και οδήγησε στον τραυματισμό των δυο γυναικών που ήταν μαζί του προκαλούν σοκ, όπως διαβάζουμε σε άρθρο… Σύμφωνα με το bloko.gr η ασφαλιστική εταιρεία έχει ζητήσει να γίνει έρευνα στο αυτοκίνητο καθώς στο παρελθόν αυτοκίνητα του ίδιου μοντέλου είχαν παρουσιάσει προβλήματα που οδηγούσαν σε “κόλλημα” του γκαζιού.
Την ίδια ώρα ειδικοί της Mercedes θα εξετάσουν το όχημα για τυχόν προβλήματα.
Παράλληλα πληροφορίες ειδησιογραφικού πόρταλ αναφέρουν πως ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί πλήρως εάν ο Παντελής Παντελίδης και η γυναίκα που καθόταν στη θέση του συνοδηγού φορούσαν ζώνη ασφαλείας. Οι πρώτες πληροφορίες έλεγαν ότι οι ζώνες ήταν απλά “πατημένες” η ασφάλεια είχε δηλαδή τοποθετηθεί στη θέση της όμως ο τραγουδιστής και η συνοδηγός δεν φορούσαν τη ζώνη κανονικά αλλά καθόταν πάνω της.
Ένα τρίτο στοιχείο που συνέτεινε στο μοιραίο ήταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου. Προς το παρόν ούτε αυτό έχει ξεκαθαρίσει. Θεωρείται δεδομένο ότι το αυτοκίνητο είχε ταχύτητα τουλάχιστον 100 χιλιομέτρων την ώρα, ταχύτητα υπερβολική για το συγκεκριμένο σημείο του δρόμου. Υπάρχουν ωστόσο στοιχεία που δείχνουν ότι το αυτοκίνητο μπορεί να είχε υπερβεί ακόμη και τα 150 χλμ/ώρα γεγονός που ενισχύει τις υπόνοιες για “κόλλημα” στο γκάζι.
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 10:31
Η οικογένεια θα βάλει δικό της πραγματογνώμονα να εξετάσει το ενδεχόμενο δολιοφθοράς.
Γίνονται έρευνες καθώς στο παρελθόν υπήρχαν πληροφορίες ότι στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου κολλούσε το γκάζι.
Η οικογένεια επικαλείται λόγους ότι έχει γίνει δολιοφθορά σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ρεπόρτερ του ΑΝΤ1 Γ.Καραιβάζ, και ενημερωτική εκπομπή πρωινή.
Ανατριχιαστικό στοιχείο βγαίνει και αυτό στην επιφάνεια σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες: υπάρχει μεγάλη είσοδος στο χώρο του αυτοκινήτου κομματιασμένων θραυσμάτων από τα κιγκλιδώματα τα οποία λειτούργησαν… σαν βέλη και σκότωσαν τον Παντελίδη. Ακόμα εξετάζεται το γεγονός αν σκοτώθηκε από την πρόσκρουση και τα τραντάγματα και τα πολλαπλά χτυπήματα ή αν σκοτώθηκε από την «επίθεση» των κομματιασμένων θραυσμάτων.
Ο 33χρονος καλλιτέχνης προσπάθησε την τελευταία στιγμή να στρίψει το τιμόνι αλλά δεν τα κατάφερε… Ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες…»πήρε την στροφή» με πάνω από 160 χιλιόμετρα όπως μεταδίδουν αυτή την ώρα άτομα από το ρεπορτάζ.
Στην Ελλαδα της ασυδοσιας η οδηγηση δεν θα αποτελουσε εξαιρεση….
1. Για δυο μηνες γυρισα ολη την Πελοποννησο και δεν ειδα ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ αυτοκινητο πουθενα!!!! Ουτε εναν ελεγχο ταχυτητας.
2. Ξεχναμε την εποχη που καθε σαββατοκυριακο ειχαμε 30 με 40 νεκρους στην ασφαλτο; Τοτε που οι μετωπικες ειταν στην ημερησια διαταξη; Ευτυχως με τους καινουργιους δρομους που εχουν διαχωριστικη και γλυτωνει και κανας νοικοκυρης.
3. Στην εθνικη οδο βλεπω τους περισσοτερους, για να μην πω ολους, με ενα κουβα με ροδες που οδηγανε και πανε με 140 η 150.
Θελω να πω οτι πρεπει καποια στιγμη ο Ελληνας να αρχισει να πειθαρχει εστω και με το ζορι.
Γραφουν για 150 χλμ. η για 80 -90 χλμ. Δεν μπορεις κυριε να τρεχεις με 90χλμ. μεσα σε κατοικημενη περιοχη, επανω σε στροφη. Που ειναι η αστυνομια να επιβαλη κυκλοφοριακη αγωγη με τσουχτερα προστιμα;; Οχι οτι δεν θα εψαχναν για «γνωστο»να σβησει την κληση αλλα και η αστυνομια ειναι απασχολημενη να φυλαει τον καθε κε-ρατα πολιτικαντη και ψευτο-δημοσιγραφισκο.
Και ενα ακομα για το «κολλημενο»γκαζι. Αυτο το αυτοκινητο κατα 99% πρεπει να ειναι αυτοματο. Στο αυτοματο αν πατησεις το φρενο και με «κολλημενο»γκαζι θα σταματηση.
Αν ομως ο οδηγος ειναι κουρασμενος, πιωμενος, φτιαγμενος η οτιδηποτε αλλο τα αντανακλαστικα του ειναι απο μειωμενα εως ανυπαρκτα…
Ο Θεος να αναπαυσει το παλληκαρι.
Υ.Γ. Αν θελεται καντε και καμμια αναφορα για τα κοριτσια που ειταν μεσα, η για τον πατερα τριων παιδιων που τον εσφαξαν στον Πυργο, Η για την γριουλα που την σκοτωσαν και την ληστεξαν οι Αλβανοι, η για τον πατερα που δεν γνωρισε το παιδι του γιατι τον εσφαξαν για μια καμερα, η..η..η..
«Το πολύ με 80 – 85 χιλιόμετρα πήγαινε ο Παντελίδης»
Ο Διευθυντής της σχολής ασφαλούς οδήγησης αναλύει το δυστύχημα
Το τραγικό δυστύχημα με τον Παντελή Παντελίδη αναλύει ο Διευθυντής της σχολής ασφαλούς αλλά και αγωνιστικής οδήγησης Driving Academy κ. Θωμάς Παπαπάσχος.
Συγκεκριμένα ο κ. Παράσχος ανέφερε:
«Καταρχάς να εκφράσω τα συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους φίλους του τραγουδιστή που έφυγε από την ζωή, αλλά και σε όλους του συγγενείς και φίλους των ανθρώπων που έφυγαν εχτές, προχτές και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές από τροχαία ατυχήματα. Τα τροχαία ατυχήματα γίνονται γνωστά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως, όταν έχουμε εμπλεκόμενο «διάσημο» ή κάτι που γράφει στις κάμερες, όπως μία καραμπόλα. Κάθε μέρα χάνονται παγκοσμίως 3.500 άνθρωποι και στην Ευρώπη 94, ενώ στην Ελλάδα 2. Αυτοί παρόλο που δεν παίρνουν την δημοσιότητα και το θρήνο της κοινής γνώμης, όπως κάποιος διάσημος, είναι κομμάτι ενός παγκόσμιου προβλήματος που μαστίζει καθημερινά την καθημερινότητα μας.
Η οδήγηση είναι η πιο επικίνδυνη και υπεύθυνη καθημερινή μας συνήθεια. Όλοι κινδυνεύουμε στο δρόμο και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να οδηγήσουμε με μυαλό και καθαρή αντίληψη για να μειώσουμε τις πιθανότητες να μην είμαστε εμείς οι επόμενοι στην λίστα. Όταν ξεχνάμε την επικινδυνότητα της οδήγησης & δεν τηρούμε τους κανόνες που υπάρχουν (αλλά τους ξεχνάμε & πολλές φορές τους αγνοούμε), τότε ανεβάζουμε τις πιθανότητες να γίνει κάτι. Η σωστή επιλογή αυτοκινήτου & διαδρομής, η ζώνη, η διαύγεια της σκέψης, το μυαλό και σωστή εκτίμηση των συνθηκών και των πιθανών κινδύνων, η σωστή ταχύτητα και απόσταση μας κάνουν πιο θωρακισμένους στο πεδίο μάχης. Μέσα σε αυτόν το παραλογισμό της τηλεόρασης & του internet όλοι πιάστηκαν στο μείζον και μάλιστα το ανέλυσαν με αδιανόητο τρόπο και όχι στην ουσία. Ένας οποιοσδήποτε άνθρωπος που είναι μέχρι τις 8.15 ξύπνιος, με γεμάτη κουραστική μέρα & ίσως μετά από διασκέδαση, με ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά σου προσφέρει το συναίσθημα του άτρωτου και το οδηγείς ελάχιστες μέρες, χωρίς (μάλλον) να φοράει ζώνη και σε ένα δρόμο που δεν είναι και πρότυπο κατασκευής & και ασφάλειας ανεβάζουν τις πιθανότητες για το ατύχημα.
Παρόλα αυτά άκουσα τόσα κουφά από τις τηλεοράσεις που θα ήθελα να τα αναλύσουμε λίγο για να μην μείνουν για ακόμη μία φορά οι λάθος εντυπώσεις.
1) Ο οδηγός έτρεχε με 150 χ.α.ω! Η οδήγηση είναι απλά μαθηματικά. Η στροφή αυτή που βγήκε από το δρόμο το Mercedes ML 63 AMG έχει ακτίνα περίπου 70 μέτρα. Ένα επιβατικό αυτοκίνητο με δυνατότητα να παράγει πρόσφυση 0,85 g και σωστή οδήγηση μπορεί να διαγράψει αυτό το τόξο οριακά, το πολύ με 80 – 85 χ.α.ω. Ειδικά αν υπολογίσουμε την ποιότητα της ασφάλτου & την κατηφόρα και την κλίση του δρόμου, ίσως τα 85 χ.α.ω είναι και υπερβολική ταχύτητα. Πήγα στο σημείο και είδα το μελέτησα κάπως. Δεν υπάρχουν σημάδια από λάστιχο, που θα έδειχναν ένα αυτοκίνητο που ξεκολλάει και γλιστράει πάνω στα λάστιχα του απότομα. Επίσης το αυτοκίνητο έφυγε προς το τέλος της στροφής (μετά το μέσο της), ενώ καβάλησε το κράσπεδο με τις εξωτερικές ρόδες και με κάτι που παρέσυρε (ίσως το σκουριασμένο μεγάλο κάγκελο) στράβωνε κάπως λοξά τα κολονάκια. Αν ήταν το αυτοκίνητο πάνω από τα κολονάκια ίσως να τα είχε στραβώσει πολύ περισσότερο. Στο τελευταίο κολονάκι που είναι και το πιο στραβό δείχνει ότι τότε μάλλον καβάλησε και με τις εσωτερικές ρόδες το τοιχίο και τούμπαρε σταματώντας σε ελάχιστα μέτρα και ευτυχώς όχι με πολλά χιλιόμετρα γιατί τότε ίσως να κατέληγε στην γεμάτη με αυτοκίνητα Βουλιαγμένης και να θρηνούσαμε και άλλα θύματα.
Αν είχε το αυτοκίνητο στην είσοδο της στροφής 150 χ.α.ω τότε θα έφευγε ακριβώς εφαπτομενικά και στην είσοδο καθώς θα ήθελε να κάνει τόξο ακτίνας 205 μέτρων (για 0.85g πρόσφυση) και μάλλον θα είχε απογειωθεί, με την βοήθεια του κοντού τοιχίου, επάνω στην παραλιακή και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα που βρίσκονταν ανυποψίαστα στο δρόμο!!! Η καμπυλότητα αυτής της στροφής για αυτούς που ξέρουν είναι σαν την Κ11 στις πίστα των Σερρών. Σκεφτείτε ένα αυτοκίνητο να έρχεται στην είσοδο με 150 χ.α.ω αν θα διανοηθεί να στρίψει την στροφή με την τέλεια άσφαλτο και κλίση!
Τα 80 – 85 χ.α.ω που δείχνουν καθημερινή – φυσιολογική ταχύτητα μπορεί τελικά & κάτω από συνθήκες να είναι θανάσιμη. Υπερβολική ταχύτητα δεν σημαίνουν μόνο τα 150 και 200 χ.α.ω. Ακόμη και 40-50 χ.α.ω αρκούν για να χάσουμε την ζωή μας.
Δεν θα ήθελα να δημιουργηθεί για ακόμη μία φορά η εντύπωση ότι πεθαίνουν μόνο οι τρελοί που τρέχουν με 150 χ.α.ω, ενώ οι υπόλοιποι που οδηγούνε μόλις με 100 χα.ω είναι λογικοί και ασφαλείς. ΠΟΥ, ΠΟΤΕ, ΠΩΣ, ΜΕ ΤΙ??? Ψυχραιμία.
2) Θα διαβάσουμε τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου να δούμε τις συνθήκες του ατυχήματος!!!
Από πότε οι εγκέφαλοι των αυτοκινήτων (και μάλιστα ποιος από όλους???) έχουν μαύρο κουτί που καταγράφει δεδομένα? Φυσικά και τα διαβάζουν, αλλά δεν τα καταγράφουν! Κάποιος βλέπει πολύ MAYDAY και έχει μπερδέψει το μαύρα κουτιά των αεροπλάνων με τα αυτοκίνητα. Το πολύ πολύ να δούμε κάποια καταγεγραμένη βλάβη στον κινητήρα ή σε κάποιο άλλο σύστημα. Datalogger δεν έχουν τα επιβατικά!!!!
3) ΑΝ ΦΟΡΟΥΣΕ ΖΩΝΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. Αυτό το αφήνω ασχολίαστο!!!!!!!!!
Ας είναι αυτό το ατύχημα αφορμή (έστω και με κακό τρόπο) για να σκεφτούμε και να αναλογιστούμε ότι είναι κρίμα να χάνουμε ανθρώπους από τροχαία ατυχήματα. Τα ατυχήματα και δυστυχήματα μπορεί να συμβούν στον οποιοδήποτε και ανά πάσα στιγμή και με ταχύτητες κάτω από 60 χ.α.ω.
Στη περίπτωση που κάτι τέτοιο αποδειχθεί θα πρέπει να πάνε σε αγγλικό δηκαστιριο για να δικαιωθουν.