ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΙΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ INTERCITY. ΠΟΙΟΙ Κ’ ΓΙΑΤΙ ΕΡΙΞΑΝ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ; ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ Ή ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Κοινοποίηση:
TRENO-saloniki12

Πλήθος ερωτημάτων προκαλεί το ακραίο δυστύχημα του συρμού του τρένου που κυριολεκτικά το…οδήγησαν να πέσει σαν τρελό φορτηγό πάνω στα σπίτια με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 3 αθώοι άνθρωποι που δεν έφταιγαν σε τίποτα. Η υπόθεση θυμίζει έντονα το τραγικό δυστύχημα του Σαμίνα που ρίχτηκε πάνω στις Πόρτες της Πάρου, επειδή καπετάνιος και πλήρωμα παρακολουθούσαν το παιχνίδι του…Παναθηναικού. Η υπόθεση αυτή, έχει παρελθόν αλλά και ένα ζοφερό παρόν που πιθανόν να έχει σχέση με την προσφατη αγοραπωλησία και την πολιτική επιδίωξη να απαξιωθεί πλήρως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι μηχανισμοί της.

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

Υπεγράφη η σύμβαση πώλησης – ξεπουλήματος του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους ιταλικούς σιδηροδρόμους «Ferrovie Dello Stato Italiane SpA», έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Προηγήθηκε η έγκριση της σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων των αρμόδιων ευρωπαϊκών Αρχών και εκκρεμεί το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η σύμβαση υπεγράφη από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνη Λεούση και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Renato Mazzoncini.

35c799257de91b60542fa8fad3046fb9_L

Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΚΆΝΓΚΣΤΕΡ

Στην επίσκεψή του στη ΔΕΘ το 2013 τον Σεπτέμβριο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, εξέφραζε την τότε πάγια θέση του ενάντια στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.  Κατά την επίσκεψή του στα περίπτερα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, αναφερόμενος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Τσίπρας τόνισε πως είμαστε μία από τις λίγες ανεπτυγμένες χώρες χωρίς ανεπτυγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο.

«Ελπίζω να σας δω και του χρόνου και να μην σας έχουν αγοράσει» συμπλήρωσε.

Τρία χρόνια μετά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα πλέον πουλήθηκε έναντι 45 εκατ. ευρώ στους Ιταλούς. Η πώληση αυτή στο συγκεκριμένο τίμημα προκάλεσε πολιτική αντιπαράθεση ανάμεσα σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση, αλλά και παρέμβαση του ΤΑΙΠΕΔ.

Εκτός από το χαμηλό τίμημα, αφορμή στάθηκαν και οι δηλώσεις του νυν υπουργού ανάπτυξης Γιώργου Σταθάκη το 2013, ο οποίος έκανε λόγο για «εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων με προνομιακούς όρους. Όπως δήλωνε ο κ. Σταθάκης «η τιμή της σχεδιαζόμενης ιδιωτικοποίησης είναι υπερβολικά χαμηλή (300 εκατ. ευρώ) έχοντας ελάχιστη ωφέλεια ως προς την εξόφληση τμήματος του δημοσίου χρέους μέσω των ιδιωτικοποιήσεων. Επιπρόσθετα, οι όροι του διαγωνισμού για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. χαρίζουν κυριολεκτικά στους υποψήφιους αγοραστές ακίνητα του δημοσίου, αξίας κοντά στο μισό (120 εκατ. ευρώ) της συνολικής τιμής πώλησης. Στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., όπως και στο μεγαλύτερο τμήμα των προωθούμενων ιδιωτικοποιήσεων, η επίκληση του δημοσίου χρέους δεν αποτελεί παρά πρόφαση για την με προνομιακούς όρους εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων».

Απο τα παραπάνω, διαφαίνεται έντονα το επιχείρημα ότι κάποιοι επιδίωκαν τόσο καιρό την πλήρη απαξίωση των σιδηροδρόμων και αναζητούσαν ένα ισχυρό άλλοθι για το ξεπούλημα τους.

Οι κρίσεις, σε σας.

Ώρα 12:03———————-

Τρεις νεκροί και 10 τραυματίες είναι ο τελικός, τραγικός απολογισμός του εκτροχιασμού της αμαξοστοιχίας

Δείτε την ανακοίνωση της αστυνομίας

Βραδινές ώρες χθες (13-05-2017) στην περιοχή του Άδενδρου Θεσσαλονίκης, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, εκτροχιάστηκε από την πορεία της, εξήλθε από τη σιδηροδρομική γραμμή και προσέκρουσε σε παρακείμενο οίκημα.

Αποτέλεσμα των ανωτέρω ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός δύο (2) ημεδαπών ηλικίας 44 και 50 ετών και ο τραυματισμός έντεκα (11) ημεδαπών ηλικίας 23 έως 75 ετών, ένας (1) εκ των οποίων (55χρονος) κατέληξε πρωινές ώρες σήμερα (14-05-2017), σε νοσοκομείο της πόλης όπου είχε μεταφερθεί.

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, σταθμοί της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του Ε.Κ.Α.Β.

Προανάκριση ενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Κουφαλίων.

Ώρα 11:38———————–

Κατέληξε  στο νοσοκομείο Παπανικολάου όπου νοσηλευόταν και ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας η οποία εκτροχιάστηκε χθες βράδυ στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης ανεβάζοντας έτσι τους νεκρούς σε τρεις. Άλλα τρία άτομα, που εργάζονταν στο τρένο, συνεχίζουν να νοσηλεύονται ενώ δύο ακόμη που πήγαν στο ίδιο νοσοκομείο πήραν εξιτήριο.

Ώρα 11:15———————–

Μέχρι την Παρασκευή (19/05) θα βγει το πόρισμα για τα αίτια του δυστυχήματος που σημειώθηκε λίγο έξω από το σταθμό Άδενδρο και κόστισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους.

Ώρα 11:00————————

Στην κατεδάφιση του σπιτιού που καρφώθηκε η αμαξοστοιχία όταν εξετράπει της πορείας της ,θα προχωρήσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες που έχουν αναλάβει την απομάκρυνση της από το σημείο της τραγωδίας.

Η βαριά μηχανή της αμαξοστοιχίας και το δευτερο βάγονι της  έχουν καταστρέψει μεγάλο μέρος του ισογείου του μικρού σπιτίου. Τεχνικοί που έκαναν νωρίς το πρωί αυτοψία , δήλωσαν πώς η στατικότητα του σπιτίου έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό, και επίσης πώς για να ανασυρθεί η μηχανή του τραίνου θα πρέπει να κατεδαφιστεί η μονοκατοικία.

Με εντολή του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη αναχώρησαν από την Αθήνα οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, προκειμένου να συντονίσουν τις απαραίτητες ενέργειες , αλλά και να μάθουν πώς συνέβη το δυστύχημα.

Στο σημείο που σημειώθηκε το συμβάν η κυκλοφορία γίνεται από μονή γραμμή, ενώ κανονικά κυκλοφορούν τα υπόλοιπα τραίνα στον Άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.

ώρα 08:50————————-

Το φως της ημέρας αποκαλύπτει το μέγεθος της τραγωδίας μετά τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης.

Οι εικόνες από τη μηχανή του τρένου που διαπέρασε το κτήριο που βρίσκεται δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές κάνουν το γύρο του Διαδικτύου. .

Άμορφη μάζα σιδερικών, κατεστραμμένες γραμμές και καλώδια συνθέτουν το σκηνικό της τραγωδίας.

Δείτε τις εικόνες του alexandriamou.gr που σοκάρουν:

fos1

fos2

fos3

fos4

fos5

fos6

fos7

fos8

fos9

fos10

ώρα 07:20 ————————-

Την ανικανότητα των Κυβερνώντων και των ανεπαρκών -τουλάχιστον – στελεχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάλυψε τελικά το ΕΚΑΒ που με επίσημη ενημέρωση του έδωσε τον πραγματικό αριθμό των νεκρών και τραυματιών μετά την ανείπωτη τραγωδία που εκτυλίχθηκε πάνω στις ράγες. Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και εφτά τραυματίστηκαν.

Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ τα θύματα είναι ηλικίας 39 και 50 ετών.

Από τους επτά τραυματίες, οι τρεις νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση, οι δυο είναι πολυτραυματίες και  ένας διασωληνωμένος, ενώ οι υπόλοιποι τέσσερις είναι ελαφρά τραυματισμένοι.

Να θυμίσουμε ότι η αμαξοστοιχία I/C58 με 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό, εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όταν στις 21:45 του Σαββάτου, για άγνωστο λόγο  εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο και  στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτίριο  το οποίο και διαπέρασε.

Η κινητοποίηση ήταν άμεση και στο σημείο έσπευσαν 28 διασώστες και 3 κινητές μονάδες του ΕΚΑΒ με γιατρούς, καθώς και 12 ασθενοφόρα οχήματα.
ωρα 03:30 το ξημέρωμα————————-.

Δεν είναι ικανοί ούτε το στοιχειώδες να κάνουν οι καρεκλοκένταυροι του υπουργείου Μεταφορών και αθλίων συγκοινωνιων, μετά το σφοδρότατο και ανεξήγητο δυστύχημα αμαξοστοιχίας Ινερσίτυ, έξω από τη Θεσσαλονίκη με νεκρούς. Στις 03:18 το ξημέρωμα της Κυριακής τελικά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έβγαλε νεώτερη ανακοίνωση από αυτήν που είχε βγάλει τα μεσάνυχτα, κάνοντας λόγο τελικά για…2 νεκρούς(ενώ στην αρχή μίλαγε για 4), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα αλλάξει και τον αριθμό μέχρι το πρωί. Κράτος και υπηρεσίες για τα πανηγύρια, παίζοντας με τις συνειδήσεις συγγενών.

Η ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

“Χθες στις 21:45 η αμαξοστοιχία I/C58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό και εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο, ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτίριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε.Άμεση υπήρξε η κινητοποίηση όλων των αρμόδιων υπηρεσιών για τον απεγκλωβισμό των επιβατών και του προσωπικού της αμαξοστοιχίας.

Ειδικότερα, συμμετείχαν 28 διασώστες και 3 κινητές μονάδες του ΕΚΑΒ με γιατρούς, καθώς και 12 ασθενοφόρα οχήματα.

Για τον απεγκλωβισμό των επιβατών επιχείρησαν ακόμα 21 οχήματα της πυροσβεστικής με 60 άτομα προσωπικό καθώς και 15 αξιωματικοί και 75 άντρες της αστυνομίας και της Τροχαίας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, μετά από εντολή του Υπουργού κυρίου Χρ. Σπίρτζη, μεταβαίνουν επιτόπου στο σημείο του δυστυχήματος, όπου ήδη βρίσκονται κλιμάκια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΣΕ για τη διερεύνηση των συνθηκών και αιτιών του τραγικού συμβάντος.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες υπάρχουν δυο νεκροί, τρείς σοβαρά τραυματίες εκ των οποίων οι δυο είναι πολυτραυματίες, ένας διασωληνωμένος σε βαριά κατάσταση και τέσσερις ελαφρά τραυματίες.

Στα νοσοκομεία όπου έχουν μεταφερθεί οι τραυματίες έχουν σπεύσει στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συνδράμουν με οποιονδήποτε τρόπο χρειαστεί τους ίδιους και τις οικογένειες τους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όλη η σιδηροδρομική οικογένεια εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στις οικογένειες των νεκρών και εύχεται ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες.

————–ΩΡΑ 12:27.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τέσσερις άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους, ενώ στους πέντε ανέρχονται οι τραυματίες. Ο ένας εξ αυτών, μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας, νοσηλεύεται σοβαρά τραυματισμένος στο νοσοκομείο.

Ωστόσο, σύγχυση προκλήθηκε λίγο πριν από τις 2 τα ξημερώματα όταν ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης Κώστας Καρακατσιανόπουλος μιλώντας σε έκτακτο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1, ανέφερε ότι οι νεκροί ήταν δύο και όχι τέσσερις, όπως επίσημα είχε αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Πληροφορίες αναφέρουν ότι άλλοι δέκα επιβάτες της αμαξοστοιχίας είναι ελαφρά τραυματισμένοι και μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία ‘Αγιος Δημήτριος και Γ. Γεννηματάς.

Πολύωρες οι προσπάθειες από πυροσβέστες και διασώστες του ΕΚΑΒ για τον εντοπισμό τυχόν και άλλων εγκλωβισμένων.

 

ektrox-004

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, “Σήμερα και ώρα 21:45 η αμαξοστοιχία I/C 58 με 70 επιβάτες που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το σταθμό Άδενδρο  για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Τέσσερις νεκροί επιβάτες και πέντε τραυματίες, εκ των οποίων ο ένας (μηχανοδηγός) σοβαρά, είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός του δυστυχήματος. Συνεχίζονται οι προσπάθειες απεγκλωβισμού.

 

OSE-NEKROI1

Στο σημείο έχουν σπεύσει από τη πρώτη στιγμή συνεργεία του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ και της αστυνομίας τα οποία μετέφεραν τους επιβάτες και μέλη του προσωπικού σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης.

SALONIKI6

 

Επίσης άμεσα κινητοποιήθηκε ο κρατικός μηχανισμός και δυο κρατικά νοσοκομεία τέθηκαν σε επιφυλακή.

Άμεσα αναχώρησαν από την Αθήνα με εντολή του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, προκειμένου να συντονίσουν τις απαραίτητες ενέργειες για τη μεταφορά των επιβατών και το άνοιγμα της γραμμής η οποία έχει προσωρινά κλείσει”.

treno-saloniki3

ΝΩΡΙΤΕΡΑ

ΤΡΑΓΩΔΙΑ στη Θεσσαλονίκη: Δύο σοβαρά τραυματίες και άλλοι δέκα επιβάτες που τραυματίστηκαν ελαφρύτερα είναι ο μέχρι στιγμής απολογισμός του εκτροχιασμού της επιβατικής αμαξοστοιχίας που σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Νεότερες πληροφορίες κάνουν λόγο για δύο νεκρούς…

Σύμφωνα με πληροφορίες δυο άτομα έχουν χάσει την ζωή τους, ενώ ακόμα ένας νοσηλεύεται σοβαρά τραυματισμένος στο νοσοκομείο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι άλλοι δέκα επιβάτες της  αμαξοστοιχίας είναι ελαφρά τραυματισμένοι και πρόκειται να μεταφερθούν στα νοσοκομεία ‘Αγιος Δημήτριος και Γ. Γεννηματάς. Προσπάθειες γίνονται ακόμη να απεγκλωβιστούν οι δύο μηχανικοί, ένας άντρας και μια γυναίκα.

 

saloniki-treno4

 

Η αμαξοστοιχία με 100 επιβάτες ξεκίνησε στις 16.18 το μεσημέρι από την Αθήνα, με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη, ωστόσο, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, εκτροχιάστηκε και έπεσε πάνω σε κατοικία.

Επί τόπου βρίσκονται ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και 45 άνδρες της πυροσβεστικής υπηρεσίας με 21 οχήματα, ενώ στο σημείο σπεύδει και κλιμάκιο του ΟΣΕ. φ9 (1) train001

φ1-1 φ5 φ3-1

alexandriamou_treno_adendro012

ektrox-004

εικόνες από το οίκημα που εισέβαλε το τρένο

bloko4 bloko3

ΠΗΓΗ: emvolos.gr, , Alexandriamou.gr, thestival.gr

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

26 Σχόλια

  1. Όπως όλα δείχνουν μπήκε με μεγάλη ταχύτητα στην παρακαμπτήριο γραμμή! Αυτό σημαίνει είτε ήταν απρόσεκτος και δεν είδε τον σηματοδότη κι αυτός νόμιζε ότι θα ακολουθούσε την βασική γραμμή άρα θα διατηρούσε υψηλή ταχύτητα, είτε για κάποιο λόγο ο σηματοδότης έδειχνε ότι θα πήγαινε ευθεία και το κλειδι πήγαινε στην παρακαμπτήριο, αν αυτό μπορεί να συμβεί ή να γίνει σαμποταζ.

  2. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΚΑΝΕ ΤΟΤΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ!!!

  3. Οι Ιταλοί ετοιμάζουν τον ενιαίο προαστιακό θέλουν να μας φτιάξουν καινούριες γραμμές σε συνεργασία με τον Τσίπρα και μέτοχο το ελληνικό λαό… ΜΑΛΑΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΜΑΛΑΑΚΕΣ

  4. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΛΑΟΣ ΗΛΙΘΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΩΝ . ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ Η ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΣΚΕΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΥΝ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΠΑΔΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟ@ΤΣΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΔΙΚΑ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821 ΚΑΙ ΤΟΥ 1940 ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΓΙΑΔΟΣΥΝΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΥ ΛΑΟΥ….ΚΡΙΜΑ, ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ. ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΜΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ.

  5. Στέφανε καιγόμαστε στον οικισμό Θεάς Αρτέμιδος στους Αγίους Θεοδώρους. Ακούγονται πολλές εκρήξεις και τα πεύκα καίγονται και τα σπίτια καίγονται, δολιοφθορά βλέπουμε. Η πυροσβεστική προσπαθεί όμως δεν αρκεί χρειάζεται το πυροσβεστικό ελικόπτερο, φυσάει πολύ.

  6. Δεν ξερω τι εγινε και αυτο θα το δειξει η πραγματογνωμοσυνη αλλα αυτο που ξερουμε ολοι πως οι χαφιεδες του Τσιπρα ειναι ικανοι να σχεδιασουν τα παντα για να πουλησουν τα παντα στα αφεντικα τους. Κατι ασχετο αλλα Στεφανε επειδη εχει σκασει στα γελια ολος ο Ασπροπυργος με αυτα που γραφουν τα συριζοπουλα και οι ρουφιανοι του κρατους στα σαιτ τους , χθες χαρην στην επεμβαση των ΜΑΤ δεν τους πηραν ολους με φορεια και την γλυτωσαν μοναχα με 3-4 τραυματιες. Βγηκε ολος ο κοσμος απο τα καφενεια και τα σπιτια και τους πηρε στο κυνηγι. Τωρα αυτα που γραφουνε ειναι μυθιστορηματα. Αντι να αναψουν καμμια λαμπαδα στην διμοιρια που τους εσωσε βριζουν τους σωτηρες τους(ΜΑΤ) απο πανω.

  7. KANANE SAMBOTAZ STIS 2 GRAMES , SAMBOTAZ SE KATIKIMENI PERIOHI,TO KANANE ME MEGALI MELETI, ETSI OSTE, O EKTROHIASMOS NA GINI NIHTA GIA NA MIN IPARHOUN THIMATA KATIKON …,SE AFTIN TIN EBLOGIMENI ELLADA, TIPOTES DEN SINBENI TIHEA…, MIPOS BALANE STO MATI TIN PERIOHI „IKOPEDA“…, O TROHOS TOU TRENOU , DEN BGENI APO MONOS TOU, BGENOUN MONO AN LIPOUN I GRAMES,ITE INE KSEBIDOMENES I GRAMES KE PARASERNONTE MAZI ME TOUS TROHOUS,ETSI O STROHOS SPAZI KE FEBGI APO TIN THESI TOU…

    BALANE TA AKINITA ,TIN PERIOHI , STO MATI !!!,PROSEKSTE, INE EFKOLO GIA LOGOUS KINDINOU NA APOKATIKISOUN TIN PERIOHI …!!!, PROSEKSTE,KE SE ALES KATIKIMENES PERIOHES THA SINBOUN EKTROHIASMI… !!!,I MAFIOZI EHOUN DIKOUS TOUS TROPOUS NA APOKTOUN AFTO POU DEN TOUS ANIKI !!!

    TO TRENOSE NA MAZEPSI APO TON LAO/PLOUSIOUS 40 EKATOMIRIA,NA TA DOSOUN STOUS ITALOUS NA AKIROSOUN TIN POULISI KE KATHE SINFONIA !!!

  8. ΗΤΑΝ ΤΥΧΕΡΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΠΟΣΑ ΘΥΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ Κ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΖΙΧΑΝΤ
    ΤΩΡΑ ΟΙ
    ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΒΡΟ
    ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΙΛΙΟΥΝΙΑ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΤΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΞΑΙΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΑΣΥΔΩΤΩΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ-ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΙΣΤΩΝ

  9. μπηκα στο goole earth για να δω το σημειο. πριν απο το σπιτι που περασε μεσα το τρενο υπηρχε και ενα μικροτερο σπιτακι το οποιο το εξαφανιστηκε. Ενω σε εκεινο το σημειο εχει σταση, πιθανον να μην υπηρχαν ανθρωποι να επιβιβαστουν η να αποβιβαστουν, ο οδηγος να μην εκοψε ταχυτητα και απο κακη συνεννοηση αντι να εχουν αλλαχτει οι γραμμες για να συνεχισει το τρενο ευθεια, εστριψε το τρενο δεξια στην γραμμη που μπαινει για επιβιβαση/αποβιβαση στον σταθμο και ετσι εκτροχιαστηκε καθως ειναι αδυνατον να αλλαξουν διευθυνση τοσες εκατονταδες τονοι με τετοια ταχυτητα.

    1. Το Πλατύ είναι ο τελευταίος σταθμός του I/C πριν τη Θεσσαλονίκη. Χιλιομετρικά απέχει ~ 37 χλμ και δρομολογιακά 23 λεπτά. Αρα πρέπει να τρέχει με μέση ταχύτητα ~ 100χλμ/ώρα, μαζί με τις επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις-μειωμένη ταχύτητα εντός πόλεως (Θεσσαλονίκης). Αρα από το Αδενδρο και τη Σίνδο που δεν σταματάει, περνάει με πλήρη ταχύτητα, άρα από την κυρία γραμμή. Αρα μπήκε κατά λάθος στην παρακαμπτήριο. Φοβάμαι πως πάνε να τα φορτώσουν στο νεκρό μηχανοδηγό, όπως έγινε πριν από ~ 15 χρόνια με το νεκρό οδηγό πυροσβεστικού, που είχε ελαττωματικό σύστημα διευθύνσεως και την ανάκριση/ΕΔΕ διεξήγαγε ο μέγας & πολύς Φλούδας …

      1. σε ευχαριστω φιλε Γιωργο για τις πληροφοριες. αρα αφου περναει με πληρη ταχυτητα απο το αδενδρο ειναι βεβαιο οτι η παρακαμπτηριος ηταν στην θεση για να μπει δεξια το τρενο. αυτο που μενει να μαθουμε ειναι το πως βρεθηκε σε αυτην την θεση. δεν ξερω και πως λειτουργει αυτο το συστημα. δηλαδη θα μπορουσαν ακομα και πιτσιρικαδες να πειραξουν τον μηχανισμο και να ειχε διαφορετικη σημανση ο οδηγος;

  10. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΙ ΣΥΡΑΓΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΦΘΗΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ!!!!

  11. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ Κ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΟΔΟ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑΤΖΗΔΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΙΔΕΡΑ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΓΥΦΤΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
    ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ Κ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΟΙ ΜΑΝΔΡΕΣ ΠΑΛΗΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ Κ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΑΦΓΑΝΟΙ ΓΥΦΤΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕΜΑΛΙΑ

  12. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ Κ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΟΔΟ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑΤΖΗΔΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΙΔΕΡΑ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΓΥΦΤΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
    ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ Κ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΟΙ ΜΑΝΔΡΕΣ ΠΑΛΗΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ Κ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΑΦΓΑΝΟΙ ΓΥΦΤΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕΜΑΛΙΑ

  13. ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΤΡΟΧΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΘΕΙ!!!!!!!

  14. Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,σε Όλες τις Μάνες του Πλανήτη!!!!!Σε αυτές που νοιώθουν και είναι Μάνες.

    Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ,αυτό το αισχρό ΜΟΡΦΩΜΑ από ψευτοσταλινοεθνικοσοσιαλιστές της Τσέπης,ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ….

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΑΣ,ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ,ΜΑΣ ΞΕΚΛΗΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΑΣ…

    Στην ουσία ποτέ ΔΕΝ ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ 1453-2017 ΡΑΓΙΑΔΕΣ…

    ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ……..

    ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ……

  15. Κομωδια κυβέρνηση με πρωταγωνιστή το σίχαμα Τσιπρας . Καθάρματα του υπουργείου μεταφορών παραιτηθείτε .συλληπητηρια για τους νεκρούς και ταχεία ανάρρωση στους τραυματιες

  16. βυθιζομεθα στην ΕΝΔΕΙΑ ολο κ περισσοτερο….. ΠΟΡΚΑ ΜΙΖΕΡΙΑ……. καμια ελπιδα……. η ΕΛΠΙΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ…………. ολοι στην ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ καθε στιγμη…….. τετελεσσθαι……

  17. Bρωμαει,ειναι που θα ((ψηφιστει)) σε λιγο το μνημονιο 4 (μας κοροιδευουν ειναι ηδη συμφωνημενο) και πρεπει να βρουν κατι μεγαλο,μικρο οτι ναναι για να απασχολουν τα καραψεκασμενα γιδια.

  18. ακου τι λεει για εσενα και την ετερα σου ο κοσμος φιλε τσιπρακο

  19. Καλά που πούλησε ο τσυριζα τον ΟΣΕ και βελτιώθηκε

  20. Μονο στα εργα γινονται αυτα ρε φιλε!
    Και το λεω γιατι γνωριζω το μερος που εκτροχιαστηκε το τρενο.

    1. Eσυ ολα τα ξερεις και απεξω μας γραφεις,και γω το ξερωο μερος με το γουγλη στριτ ψοφιε κενεντυ.

      1. Ειμαι απο κει κοντα ρε καθυστηρημενε…τραβηξοπουλακια!

  21. ΤΑ ΜΟΓΓΟΛΟΚΑΘΆΡΜΑΤΑ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΚΑ ΚΑΘΟΙΚΙΑ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΓΙΑ 50 ΕΚΑΤ/ ΜΥΡΙΑ . ΤΑ ΔΙΕΛΥΣΕ ΟΛΑ Ο ΣΚΑΤΟΕΒΡΑΙΟΣ .
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑ . ΕΤΣΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ ΝΑ ΞΕΡΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΡΝΗ ΤΟΥ .

Comments are closed.