Γιατί μας αρέσει το Peugeot 308 GT 1.6 THP 205

Κοινοποίηση:
Peugeot 308 GTi eksoterika

Τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα και τα supercar μας τραβάνε την προσοχή όταν περνάνε από μπροστά  μας , είναι γεγονός. Όμως, δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση ένα αυτοκίνητο να είναι πανάκριβο για να γυρίσουμε το κεφάλι μας να το δούμε. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Peugeot 308 GT με τα 1600 κυβικά και τα 205 άλογα, ένα αμάξι της κλάσης των 30.000 ευρώ, ένα σεβαστό ποσό, αλλά όχι εξωπραγματικό.

«Κλίκ»  θα σας κάνει  και το Peugeot 308 στις σπόρ εκδόσεις  GT. Και το «κλίκ» θα είναι ακόμη πιο έντονο όταν ο οπαδός της γαλλικής φίρμας υπολογίσει το πρόγραμμα 4Χ4 που προσφέρει η ελληνική εταιρία που αντιπροσωπεύει  στη χώρα μας τα Peugeot.

Αν το δούμε από εξωτερικά και μπροστά θα παρατηρήσουμε ότι στη γρίλια δεσπόζει ο εμβληματικός λέοντας με τα LED να συμπληρώνουν την σπορ εικόνα.  Νέο στιλ έχουν και τα «φλας» με διαδοχική φωτεινή ενεργοποίηση (από μέσα προς τα έξω) τα οποία έχουν τοποθετηθεί πάνω από τις νέες μικρό-εισαγωγές του αέρα για να δροσίζεται με φρέσκο αέρα ο κινητήρας, αλλά και να δίνεται έμφαση στις κορυφαίες εκδόσεις 308 GT. Ο  οδηγός , πίσω από το τιμόνι, έχει έναν  κομψό πίνακα οργάνων.

Τα γρήγορα Peugeot «φοράνε» δυο  είδη κινητήρων. Έναν με βενζίνη και έναν με diesel.  Στην πρώτη έκδοση είναι o  GT 1.6 THP 205,  με την τιμή να αγγίζει τα  30.570 ευρώ  και η δεύτερη  308 GT  με  2.0 BlueHDi ,   που αποδίδει  120 ίππους και την τιμή να φθάνει  στα  34.700 ευρώ.Peugeot 308 GTi esoteriko makeleio

Σε λίγες ημέρες θα έχουμε τη δυνατότητα να τα δοκιμάσουμε αλλά προς το παρόν μπορούμε να σας δώσουμε μερικές λεπτομέρειες. Το PEUGEOT 308 GT  θα εντυπωσιάσει κυρίως τους απαιτητικούς αλλά ταυτόχρονα και σπορτίβικους οδηγούς.

Οι δύο τύποι κινητήρων προορίζονται και για την έκδοση με αμάξωμα  Hatchback όσο και για την οικογενειακή SW.  Και στις δύο εκδόσεις , οι επιδόσεις είναι κορυφαίες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Το Peugeot  308  GT 205 με κινητήρα 1.6 THP 205 S&S, έχει  μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, 130 g/km CO2 και κατανάλωση 5,6  L/100 km . Για  το Hatchback  134 g/km CO2  και 5,8 L/100km για το SW

Το  Peugeot  308  GT 180 με κινητήρα 2.0 BlueHDi 180, έχει αυτόματο κιβώτιο EAT6, 103 g/km CO2 και 4,0 L/100 km. Το  Hatchback  107 g/km CO2  και 4,1 Ll/100 km  για το SW.

Το πακέτο “Driver Sport Pack”, είναι στάνταρ και στις  δύο εκδόσεις κινητήρων. Στάνταρ είναι και το ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών), το  EBD (Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης) και το Brake Assist (Σύστημα υποβοήθησης απότομης πέδησης).

Το σύστημα Multimedia SMEG+ αποτελείται από  οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών 7» / 9.7″ με τα πλήκτρα (ενσωματώνει τις λειτουργίες του κλιματισμού, συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, τηλεφώνου κ.α.). Εχει  Bluetooth, ραδιόφωνο, 6 ηχεία, θύρα USB και Jack, χειριστήρια στο τιμόνι. Περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης (Navigation), Hill Assist (Υποβοήθηση εκκίνησης σε δρόμο με κλίση) Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ρυθμιζόμενος μέσω της οθόνης αφής, ESP (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας) με ASR (Σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιτάχυνση), με δυνατότητα απενεργοποίησης. Ακόμη για να μην κουράζει τους επιβάτες το  Driver Sport Pack , υπάρχει διακόπτης επιλογής Sport οδήγησης στην κεντρική κονσόλα, οποίος αλλάζει τη χροιά του ήχου του κινητήρα, τη χαρτογράφηση απόκρισης του γκαζιού, το χρωματισμό των οργάνων από λευκό σε κόκκινο και στη κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων εμφανίζονται επιπρόσθετες λειτουργίες (ισχύς, ροπή, πίεση turbo). Στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο προβλέπει σποτ (γρήγορες) εναλλαγές σχέσεων και paddles στο τιμόνι.

Peugeot 308 GTi cantran

Το σύστημα διεύθυνσης είναι με ηλεκτρική υποβοήθηση. Χρήσιμο είναι και το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

‘Όπως όλες οι σπορ εκδόσεις έτσι και στην περίπτωση του 308 η σπορ ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 10mm .

Και δύο λόγια για το νέο πρόγραμμα της χρηματοδότησης που ονομάζεται  «Peugeot 4X4» . Το πρόγραμμα αυτό ονομάζεται έτσι γιατί προσφέρει,           4 χρόνια Άτοκη Χρηματοδότηση, 4 χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση,        4 χρόνια Δωρεάν Οδική Βοήθεια και 4 χρόνια Δωρεάν service.

 

Του Γιώργου Χαλάτση

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: