Δύο χρόνια μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, νέες αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ένα σημαντικό στοιχείο που είχε προκύψει από το Χημείο του Κράτους σε σχέση με το τι εντοπίστηκε στα συντρίμμια τους δυστυχήματος από τον Μάρτιο του 2024, δεν είχε συμπεριληφθεί στη δικογραφία, κάτι που τελικά έγινε το 2025.
«Έχουν γίνει δειγματοληψίες από τις φορτάμαξες και τις λαμαρίνες τον Μάιο του 2024 και έχουν αποσταλεί στο Χημείο του Κράτους 25 δείγματα για ανάλυση. Μετά από 9 μήνες ανακαλύπτουμε ότι έχει βρεθεί ξυλόλιο και τολουόλιο πάνω στις λαμαρίνες στο πρώτη φορτάμαξα, στα ξύλα πάνω στις πρώτες δύο φορτάμαξες και σε ένα σημείο της τέταρτης και έξι διαφορετικά σημεία με ξυλόλιο και τολουόλιο στο μπροστινό μέρος της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Εμείς τα ανακαλύψαμε με 9 μήνες καθυστέρησης. Συνολικά βρέθηκαν σε 13 σημεία και κάποια από αυτά είναι και στις 3 μηχανές. Τα τελευταία 6 σημεία μπήκαν τώρα στη δικογραφία», είπε ο ειδικός πραγματογνώμονας, Κώστας Λακαφώσης.
Ο Αντώνης Ψαρόπουλος, πατέρας της Μάρθης η οποία έχασε τη ζωή της στο δυστύχημα, σχολίασε:
«Με αυτό επιβεβαιώνεται αυτό που λέμε από την πρώτη μέρα. Πως τα αίτια της φωτιάς δεν προέρχονται από τα έλαια σιλικόνης. Έχω πει πάρα πολλές φορές ότι είναι προβληματική η διαχείριση της ανάκρισης, και εμμονική η στάση του συγκεκριμένου ανακριτή να μην θέλει να ερευνήσει στον σωστό χρόνο αυτά που είχε στα χέρια του. Δυστυχώς δεν βλέπω να αλλάζει τακτική στη διαχείριση».
Ο Λουκάς Αποστολίδης, δικηγόρος οικογενειών των θυμάτων των Τεμπών, σχολίασε πως από το ξεκίνημα της τραγωδίας έγιναν παραλείψεις.
«Η άποψή μου είναι ότι για το έγκλημα κύριοι υπεύθυνοι είναι το τρίγωνο της ενοχής και της διαπλοκής, πολιτική ηγεσία, οργανισμοί και εργολαβικά συμφέροντα. Εάν στον χώρο του εγκλήματος είχαν παραμείνει αναλλοίωτες οι συνθήκες, τότε θα είχαμε βεβαιότητες».
Η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου, δικηγόρος των οικογενειών των θυμάτων που εργάζονταν στο κυλικείο, δήλωσε πως η Hellenic Train θεωρεί πως οι άνθρωποι αυτοί με μία σύμβαση εργάζονταν σε μία τρίτη εταιρεία, δεν ήταν επιβάτες.
«Οι άνθρωποι απανθρακώθηκαν, την κύρια ευθύνη σε αυτήν την υπόθεση την έχουν οι ανακριτικές αρχές. Ο ανακριτής δεν καλεί τους τεχνικούς μας συμβούλους;».
Με δουλευετε,ρε σεις;Απο τοτε το ξεραμε οτι το ΓΧΚ βρηκε υδρογονανθρακες.Απλα,κανενα βοθροκαναλο δεν το εκανε θεμα και ακομη οι πραγματογνωμονες το επαιρναν στα ψιλα.Ακομα και οτι η κατασκευαστρια SIEMENS,που εστειλε εγγραφο για την δυφλεκτοτητα των ελαιων σιλικονης και αυτο στα αζητητα ειναι.
με βάση τα ημερολόγια των κυψελών κινητής τηλεφωνίας, της Google και της Apple, επειβεβαιώθηκε ότι επάνω στο τραίνο υπήρχαν τόσα κινητά όσα οι νεκροί και οι διασωθέντες ή υπήρχαν 100-200-300 ακόμα;;;;;;;;;;;;;;;
Ανασχηματισμός:
Φλωρίδης Υπουργός (ΠΑΣΟΚ)
Χρυσοχοΐδης Υπουργός (ΠΑΣΟΚ)
Θεοχάρης (ΠΑΣΟΚ)
Λιβανός (ΠΑΣΟΚ)
Γεραπετρίτης (ΠΑΣΟΚ)
Οικονόμου (ΠΑΣΟΚ)
Μενδώνη (ΠΑΣΟΚ)
Σκέρτσος (ΠΑΣΟΚ)
Πιερρακάκης (ΠΑΣΟΚ)
Θεοδωρικάκος (ΠΑΣΟΚ)