Τη σύμβαση αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου από τις ζημιές που υπέστη κατά τη θεομηνία “Daniel”, με αποτέλεσμα τη διακοπή της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας στην περιοχή, υπέγραψε σήμερα ο Όμιλος AKTOR. Τη σύμβαση υπέγραψαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από πλευράς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο αναπληρωτής Υπουργός, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης και από πλευράς Ομίλου AKTOR, o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου.
Με αφορμή την ανάληψη του έργου, ο κ. Εξάρχου δήλωσε: «Ο σιδηρόδρομος είναι ταυτισμένος με την ιστορία της Θεσσαλίας και η αποκατάστασή του μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή στην ευρύτερη περιοχή. Πρόκειται για ένα σύνθετο, πρότυπο και καινοτόμο έργο, το πρώτο της γενιάς του που θα κατασκευαστεί με τα χαρακτηριστικά της ανθεκτικότητας που απαιτεί η κλιματική αλλαγή».
Πρόκειται για το έργο «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias”», προϋπολογισμού ύψους €181,6 εκατ., το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των έργων που απαιτούνται για την επαναφορά της γραμμής στην προηγούμενη κατάσταση και τη λήψη μέτρων βελτίωσης της ανθεκτικότητας της υποδομής και επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής έναντι πλημμυρικών φαινομένων, τα οποία είναι πολύ πιθανόν να συμβαίνουν συχνότερα λόγω της κλιματικής αλλαγής.
Το έργο χαρακτηρίζεται από αυξημένη τεχνική δυσκολία και περιλαμβάνει όχι μόνο εργασίες αποκατάστασης, αλλά και την εφαρμογή νέων βαρέως τύπου υλικών που θα αυξήσουν την ανθεκτικότητα της σιδηροδρομικής γραμμής, αλλά και έργα που θα θωρακίσουν τη σιδηροδρομική υποδομή και επιδομή σε τμήματα που εμφανίζουν αυξημένη τρωτότητα έναντι πλημμυρικών φαινομένων.
Βλέπουμε δηλαδή πως η κυβέρνηση συνεχίζει στον δρόμο των σκανδάλων. Και αυτό γιατί δίνει ένα έργο τεράστιας σημασίας σε κάποιον που διώκεται για την σύμβαση 717 των τραίνων. Τον Εξάρχου.
Από τα τέλη του 2023, η Ευρωπαία Εισαγγελέας (ένας σχετικά νέος ευρωπαϊκός θεσμός με εισαγγελικές εξουσίες εντός των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης) έχει ασκήσει ποινικές διώξεις «εις βάρος 23 υπόπτων για εγκλήματα που αφορούν σιδηροδρομικά συστήματα Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης». Οι σοβαρές κατηγορίες αφορούν τη μη εκτέλεση της σύμβασης 717 — της σύμβασης η οποία, κατά τις ελληνικές και ευρωπαϊκές εισαγγελικές αρχές, αν είχε εκτελεστεί, δεν θα είχε συμβεί η τραγωδία στα Τέμπη. Ένα από τα βαριά ονόματα της διώξης είναι και ο προαναφερόμενος!
Αλέξανδρος Εξάρχου: Ακόμα άγνωστος στο πλατύ κοινό, σήμερα είναι ένας από τους ισχυρότερους επιχειρηματίες της χώρας, καθώς μαζί με τους εφοπλιστές Μπάκο και Καϋμενάκη μετέχει στο επενδυτικό σχήμα που κυριαρχεί στις κατασκευές (Άκτωρ, Intrakat) ενώ έχει σημαντικές συμμετοχές στα ΜΜΕ και είχε εμπλοκή δύο τράπεζες (Αττικής και Παγκρήτια).
Και αυτός ο άνθρωπος πήρε το τεράστιο έργο της σύνδεσης Βόλου – Λάρισας, δωράκια από την κυβέρνηση!
Η «απάτη περί τις επιχορηγήσεις» επομένως που διώκεται είναι η παροχή ψευδών βεβαιώσεων ότι το έργο προχωρούσε κανονικά, ώστε να συνεχίζεται η ροή των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων και να μην υπάρχουν συνέπειες για την κοινοπραξία Άκτωρ-Alstom από τις συνεχείς καθυστερήσεις.
Παράλληλα στο κατηγορητήριο κατά των τριών (και του Εξάρχου) για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη που συνέταξε η Ευρωπαία εισαγγελέας αναφέρεται ότι:
«Ζητούσαν την πληρωμή των […] εργασιών […] ενώ στην πραγματικότητα δεν είχαν εκπονηθεί και εγκριθεί οι απαιτούμενες τεχνικές μελέτες από την εταιρεία Alstom, κατά παράβαση των όρων της Σύμβασης».
Και το ερώτημα είναι ένα: Σοβαρός εισαγγελέας υπάρχει;
Στον παρακάτω σύνδεσμο η απόφαση της… συνεργασίας!
Ο Εξάρχου στέλεχος επιχειρήσεων του κατασκευαστικού κλάδου.
Δεν ήταν επιχειρηματίας.
Ο Άκτωρ πρώην επιχείρηση του κομμουνιστού Γεωργίου Μπόμπολα με πάμπολλες αναλήψεις δημοσίων έργων.
Πώς Καυμενάκης και Μπάκος, πλοίαρχος γ’ και μηχανικός γ’ αντιστοίχως την άραξαν το 1989 στο αμαρτωλό Ντουμπάι για να γίνουν εκατομμυριούχοι.
Πώς;
ΚΑΜΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΛΕΟΝ!!!
Υπάρχει σωτηρία αλλά χρειάζονται δραστικές πράξεις.