ΏΡΑ 10:25! ΣΕ ΘΡΙΛΕΡ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ – ΦΡΙΚΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Ή ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ; ΟΙ ΑΥΤΟΠΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΠΕΙΡΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗ – ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΡΩΣΟΙ “ΠΕΛΑΤΕΣ” ΤΕΛΙΚΑ; [ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ]

    Κοινοποίηση:
    poros4545

    Ξεκίνησε η έρευνα των ειδικών εμπειρογνωμόνων για την τραγωδία στον Πόρο με την πτώση του ελικοπτέρου και τους τρεις νεκρούς.

    Φως στην υπόθεση της μοιραίας πτώσης του Augusta A109C θα ρίξουν τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάγει η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, τα οποία θα μεταβιβαστούν προς εκτίμηση και αξιολόγηση στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας.

    Οι πρώτες εκτιμήσουν κάνουν λόγο για μηχανική βλάβη στο ελικόπτερο το οποίο έπεσε πάνω στα εναέρια καλώδια και ακολούθως έπεσε στο θαλάσσιο χώρο ανάμεσα στον Πόρο και τον Γαλατά. Εκεί που βρέθηκε η άτρακτος λίγες ώρες μετά και είχε κοπεί στα δύο. Μάλιστα, οι δύτες του Λιμενικού εντόπισαν μια «τσαλακωμένη» καμπίνα και τους έλικες του ελικοπτέρου.

    Ωστόσο, παρακολουθώντας τις μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων, η έρευνα ήδη κινείται και σε πιο σκοτεινά μονοπάτια μακριά από το ενδεχόμενο λάθους του πολύπειρου χειριστή Νίκου Καρυστινού. Διάφορα δημοσιεύματα αφήνουν υπονοούμενα ότι  από λάθος του έριξε τους έλικες πάνω σε καλώδια. Γι΄αυτό ας αφήσουμε πρώτα τα πρόωρα πορίσματα και να περιμένουμε την έρευνα των ειδικών.

    Οι μαρτυρίες της πτώσης

    Αυτό που προκαλεί ερωτηματικά και παραπέμπει σε άλλα σενάρια είναι μερικές μαρτυρίες κατοίκων που ήταν αυτόπτες μάρτυρες της τραγωδίας. Όπως αναφέρουν, το ελικόπτερο Agusta A109C προσπάθησε να απογειωθεί στις 15:40 πάνω από μία φορά, ενώ όταν τα κατάφερε και πήρε λίγο ύψος, εξερράγη. Τι είδους έκρηξη ήταν αυτή; Μηχανική βλάβη ή κάτι παραπέρα; Το πόρισμα των ειδικών αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

    Ένας άλλος κάτοικος ανέφερε ότι ο ελικόπτερο επιχείρησε να επιστρέψει στο ελικοδρόμιο και τότε έπεσε πάνω στα εναέρια καλώδια της ΔΕΗ, με συνέπεια να συντριβεί και να στοιχίσει την ζωή στον πιλότο και τους δύο Ρώσους.

    GG

    Η πορεία του ελικοπτέρου

    Το μοιραίο ελικόπτερο Agusta A109C ανήκει στην εταιρεία ifly, που εδρεύει στην Πάχη Μεγάρων και εκτελούσε πτήση αεροταξί. Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε κατατεθεί, ερχόταν από το Κρανίδι προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με ενδιάμεση στάση την περιοχή του Γαλατά για να παραλάβει τους δύο Ρώσους επιβάτες.

    Ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου

    Νεκρός ανασύρθηκε ο Νίκος Καρυστινός ο οποίος ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου.
    karystinos-e1566314626488

    Ο άτυχος πιλότος προέρχονταν από την Πολεμική Αεροπορία, καθώς είχε τελειώσει τη σχολή Ικάρων. Ήταν παντρεμένος και πατέρας τριών παιδιών. Είχε “γράψει” άπειρες ώρες πτήσης και χαρακτηρίζεται ως άριστος επαγγελματίας και πολύ σχολαστικός και προσεκτικός.

    Ποιοι είναι οι δύο νεκροί Ρώσοι

    Πρόκειται για τους Mikhail Abramov και Davel Akolinin. Οι πληροφορίες για τον πρώτο είναι αρκετές, ενώ σαφώς λιγότερες έως… ελάχιστες μέχρι στιγμής οι πληροφορίες για τον δεύτερο.

    Σύμφωνα, λοιπόν, με μέσα ενημέρωσης από την Ρωσία, ο Mikhail Abramov ήταν επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος, δημιουργός του πρώτου ιδιωτικού μουσείου εικόνων και τέχνης στην Μόσχα. Τον θάνατό του ανακοίνωσε μέσω Facebook η κριτικός τέχνης, Irina Yazykova, αλλά και ο διευθυντής του Επιστημονικού Κέντρου για τον Ανατολικό Χριστιανικό Πολιτισμό, Alexei Lidov.

    Δείτε τις αναρτήσεις για τον Mikhail Abramov που πέθανε όταν συνετρίβη το ελικόπτερο στον Πόρο:

    «Ως ένας σημαντικός επιχειρηματίας στον χώρο των κατασκευών, ο «Μίσα» θεωρούσε το μουσείο αυτό ως «παιδί» του και επένδυσε ένα τεράστιο χρηματικό ποσό, δείχνοντας έτσι και το γιατί ήταν τόσο επιτυχημένος και στις άλλες δουλειές του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Alexei Lidov.

    Ποιος ήταν ο Mikhail Abramov

    Τα ρωσικά ΜΜΕ αναφέρουν πως η ρωσική πρεσβεία στην Αθήνα επιβεβαίωσε τα ονόματα των νεκρών από την τραγωδία με το ελικόπτερο, αναφέροντας πως ο Mikhail Abramov γεννήθηκε στην Μόσχα το 1963 και από το 1985 ασχολούνταν με επιχειρηματικές δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων εμπόριο δερμάτινων προϊόντων.

    Πιο συγκεκριμένα, είχε υψηλόβαθμη θέση στην RGS Group, που ήταν για πολλά χρόνια η μεγαλύτερη και ισχυρότερη ασφαλιστική εταιρεία της Ρωσίας, έχοντας πλέον «πέσει» στην δεύτερη θέση πίσω από την SOGAZ.

    Το ενδιαφέρον του για την συλλογή εικόνων ξεκίνησε στις αρχές του 2000 και τελικά το 2006 ίδρυσε το πρώτο ιδιωτικό μουσείο εικόνων και τέχνης στην Μόσχα, το οποίο και χρηματοδοτείτο αποκλειστικά από τον ίδιο.

    Το μουσείο ξεκίνησε σαν μια ιδιωτική συλλογή βυζαντινών και παλαιών ρωσικών εικόνων και κατέληξε να γίνει μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων, με συνολικά 4.000 έργα τέχνης και τουλάχιστον 600 εικόνες, αποσπώντας πολλές διακρίσεις και βραβεία.

    Ταυτόχρονα με το μουσείο και τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, ηγούνταν και πολλών ακόμη φιλανθρωπικών δράσεων.

    Βίντεο από το ελικόπτερο

    Δείτε βίντεο από το σημείο της πτώσης του ελικοπτέρου στον Πόρο:

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: