Η πρώτη πραγματογνωμοσύνη φέρνει στο “φως¨ κάποια πρώτα στοιχεία σχετικά με τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με τη Ferrari, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, οι ειδικοί που καλούνται να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα του γιατί το μοιραίο super car βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες φαίνεται να εκτιμούν πως το τιμόνι του αυτοκινήτου δίνει σημαντικά στοιχεία που ενδεχομένως εξηγούν τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος.
Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού που παραπέμπει μάλιστα το τιμόνι της formula 1.
H τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η Πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.
Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP)ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησης του, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά.
Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού.
Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.
Γιατί πήρε φωτιά
Σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη η φωτιά έχει ξεσπάσει στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού με την σφοδρότητα της σύγκρουσης πιθανόν να προκάλεσε την διαρροή καυσίμου.
Τα ντεπόζιτα καυσίμου στο συγκεκριμένο όχημα βρίσκονται κάτω από τον χώρο αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου και κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού.
Παράλληλα διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.
Όπως έχει γίνει γνωστό το όχημα κινείτο μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων. Η συγκεκριμένη ταχύτητα δεν θεωρείται υψηλή για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος εντούτοις, όπως εξήγησαν στον ΣΚΑΙ ειδικοί, η απενεργοποίηση του ESP σε συνδυασμό με απότομο πάτημα του γκαζιού μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφή και εκτροπή ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες.
Πήρε μια Ferrari με 700 άλογα και βγήκε ξαφνικά στον δρόμο να την οδηγήσει.Χρειάζεται test drive και ειδικά μαθήματα οδήγησης σε ειδική πίστα οποίος παίρνει αυτοκίνητο 700 ίππων Τα έχασε έτρεχε με 200 χιλ σίγουρα δεν ήξερε να κουμαντάρει το αυτοκίνητο και ευτυχώς δεν σκότωσε κανένα άνθρωπο
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΡΕΖΙΛΙ ΔΙΕΘΝΩΣ
1. Δε φταίει η Ferarri.
2. Ο επιδειξιομανής τυπάκος είχε σκοτώσει κάποιον με τη μηχανή. Ούτε η μηχανή έφταιγε τότε.
3. Το “δε πρόλαβε να το εκτελωνίσει” είναι άλλη μια μούφα διότι δεν υπάρχει τελωνείο από Γερμανία. Εννοεί ότι τα γερμανικά νούμερα δε πρόλαβε να τα κάνει Ελληνικά. “Δε πρόλαβε” δηλαδή να πάει στην εφορία να πληρώσει τα 150.000 φόρο να βάλει Ελληνικές πινακίδες.
4. Οποιος έχει 300.000 δε παει να τα πάρει αυτοκίνητο. Παίρνει αυτοκίνητο ΜΟΝΟ όταν έχει ήδη 10.000.000 στην άκρη ΚΑΙ η επιχείρησή του είναι σε άνθηση.
ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ,
5. Ειναι πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε τις τελευταίες κινήσεις των χρημάτων που είχε πρόσβαση ο τυπάκος αυτός, και ΙΔΙΩΣ αν τις κινησεις τις κάνει καμιά αδελφή του.
6. Και επειδή η αδελφή του είναι εν ενεργεία υπουργός, και αμέμπτου ήθους αφού έγινε υπουργός με την ίδια μεθοδολογία που είχε κερδίσει και τα καβλιστεία – – σορρυ , καλλιστεία — πρέπει να διερευνηθεί η πηγή του περίεργου αυτού πλούτου, με επίκεντρο την αδελφή του τυπάκου αυτού.
Και αφήστε τα ελαστικά τις Ferarri μια χαρά ήταν και καινούρια. Εδώ δε γλύστρησε το φιατάκι δίπλα που έχει να τα αλλάξει 5 χρονια.
που δεν σκοτώθηκε και κανένας άνθρωπος…
Τα 500Κ που κανει δεν μας λενε που τα βρηκε?
Πού τα βρήκε τα λεφτά ?
Τι εισόδημα δηλώνε στην εφορία ?
Θεία δίκη .
Ψιλοκοντρες με τη Πορσε του κολητου κανανε. Τα υπολοιπα ειναι δικηγοριστικα τεχνασματα για τις ασφαλιστικες, για να παρει η οικογενεια οσα γινεται περισσοτερα. Και για υστεροφημια, να μην τον θυμουνται στη Μυκονο ως καρα-μ@λ@κα. Στο χωριο μου λενε ‘της στραβης ψ@λης της φταινε οι τριχες’…
Θεός σχωρεστον… τόσα φτωχά παιδιά πού σκοτώνονται κάθε μέρα ρουφιάνοι δημοσιογράφοι, δεν ασχολείστε…. μόνο με πλούσιους πού παίρνετε λαικ.. πάντως τίς τηλεοράσεις τίς κλείσαμε…. τώρα θα κλείσουμε και το ίντερνετ…. τελικά είσαστε σχεδόν όλοι σκατα και αποσκατα….
Τι λένε οι άσχετοι.Η Ferrari μόλις μπείς μέσα και πας να βάλεις μπροστά ενημερώνει ψηφιακά σε τι κατάσταση βρίσκεται το όχημα με την έννοια αν βρίσκετε σε επίπεδο normal σε Racing σε ESP και ούτω κάθε εξής.Για να καλύψουνε το που βρήκε το χρήμα και το ότι έκανε κόντρα με Porsche λένε ότι να ναι και κοροϊδεύουν τον κόσμο.Οσο για την φωτιά είναι σε σημείο τέτοιο η αντλία καυσίμων που με το χτύπημα το καύσιμο μέσω σπίθας που προκάλεσε η σύγκρουση φούντωσε.
Από κορονοιο πέθανε …..ήταν άρρωστος και ένοιωσε αδιαθεσία και επομένως τον έλεγχο και….μπουμ. Αν είχε κάνει το εμβόλιο θα ζουσε. Αυτά θα πουν οι ειδικοί όπως Βασιλακόπουλος Παγώνη κλπ Ρε αφήστε τις παπαριές. Κόντρα έκαναν πόρσε και Φεράρι για αυτό η Πόρσε την ακολουθούσε σε μικρή απόσταση
Αλλαααααααααζει το πραγμα αν του εδωσαν 700 αλογα χωρις ηλεκτρονικαααααα…….
Εχω πατησει γκαζια τετοια με ενα καμπριο 500 αλογων ακριβως προς την εξοδο ενος πεταλου και το αμαξι πεταξε πανω απο τις μπαριερες στην απεναντι πλευρα και μισοκατεβηκα τον δομοκο απο τα γκρεμια..το αμαξι σταματησε σε τετοια θεση που ειχα μισο παραθυεο να σπασω για να βγω..τη γλυτωσα με κάτι πολλα ραμματα στο κεφαλι,αν επαιρνε φωτια δεν εβγαινα απο εκει…σαν οδηγος καλυτερος απο το 99% αλλα θελει πληρη συγκεντρωση σε τετοιες ιπποδυναμεις,ειχα βγαλει τα ηλεκτρονικα και το ξεχασα,αν τα ειχε πανω δεν θα γινοταν τιποτα…το πρωτο και τελευταιο τρακαρισμα που ειχα στη ζωη μου….
Πειτε στους εμπειρογνωμονες οτι αυτο το φερραρι με 100 χιλιομετρα σταματαει σε 7 μετρα αν φρεναρεις..Αρα δεν πηγαινε με 100 .Επισης απο 100 η 120 στα 200 χρειαζεται περιπου 4,5 δευτερολεπτα και πολλα βαζω.Εκει μπορει να την χασεις την προσφυση χωρις ΕΣΠ αν πατησεις αποτομα το γκαζι. Αρα ειχε πανω απο 200 οταν εχασε τον ελεγχο.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ,ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ.
ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ.
Κυρία μου, όταν πάτε να αγοράσετε ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο υποτίθεται ότι ξέρετε να το οδηγείτε. Όταν πάτε να ψωνίσετε κιμά, σας ρωτάει ο κρεοπωλης εάν ξέρετε να μαγειρεύετε? Ευχαριστώ.
γιατι δεν λενε καθαρα οτι εκαναν κοντρα με την πορσε αλλα αραδιαζουν ενα σωρο υποθεσεις? πανε να τα φορτωσουν αλλου τωρα?
Το συγκεκριμένα τύπου Φερράρι έχουν τη τρόμπα λαδιού εξω από το κάρτερ από το λάδι πήρε φωτιά το αυτοκίνητο.επισης το αυτοκίνητο δεν είναι λαμαρίνα είναι από άλλο υλικό π φλέγεται αμέσως.
Από ΛΑ έχουν πάρει πολύ ναυτικοί γυναίκες ενσωματονοντε πολύ γρήγορα στο ελληνικό περιβάλλον δεν της ξεχωρίζεις από Ελληνίδες πολλή καλές μαννες πολύ δεμένες με την οικογένεια τα παιδιά κλπ εδώ νομίζω έχουμε από Εκουαδόρ σου μιλάω όλες είναι ανώτερες γυναίκες επικρατεί μητριαρχια όπως στην αρβανιτικη φυλή και είναι γυναίκες δεν κάνουν κουτσομπολιά κοιτάνε το σπίτι τους την οικογενια τους κλπ ,δυναμικές γυναίκες σε ότι και να τους τύχει κλπ δεν έχουν καμμια σχέση με αλβανικής άλλο χαρακτήρα τελοιως διαφορετικό αν είχα γιο θα ήμουν περήφανη να μου έφερνε μια γυναίκα σαν αυτές έστω και φτωχια άλλο πράγμα αυτές η φυλές
Εσύ πάλι αν δεν πείς τη μ@λακία σου δε μπορείς θα σκάσεις ελλια του κόλου
εσυ εισαι τρεις λαλουν και δυο χορευουν αλλα διβαζεις αλλα σχολιαζεις μηπως εισαι της νδ ψεκασμενη? πολλες φορες ξεφευγεις απο το θεμα του αρθρου
Είναι Ο Ελλια, αρσενικο αλβανο
Βάζε τελείες ρε φίλε. Γράφεις λες και είσαι γρια κουτσομπόλα.
Ωωω βρε καλως την!Καιρο ειχαμε να σε διαβασουμε εδω μεσα!Που χαθηκες,σ’ειχαν μαζεψει;
Εσενα σε παιρνει κανενας που και που;Στον ακουμπαει κανας ναυτικος;
Αυτο που ολα μετακινουνται μετα το τρακαρισμα απαπαπαπα…. Μεταξυ οι φιλοι του λενε οτι το είχε με τα αμαξια και ηταν χεράς οποτε το πιο λογικο ηταν να το μετακινησε αυτος χωρις ESP γιατι ηθελε να κανει φιγουρα καθώς πιστευε οτι το “ειχε”. Αμ δε.
Αφού ασχολήθηκαν οι «ειδικοι» οι οποίοι χώνουν τη μύτη τους παντού θα λυθεί το ζήτημα σίγουρα.
Να φωνάξουν και τον Βλασιβλακόπουλο και την πολύχρωμη Παγώνα. Ίσως επειτα από μια κρασοκατανυξη αποφανθουν ότι το ESP απενεργοποιήθηκε αυτόματα γιατί ο συνοδηγός δε φορούσε μάσκα.