ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΦΗΝΙΑ, ΣΤΟΝ “ΣΚΥΛΟΠΝΙΧΤΗ” ΜΑΓΕΙΡΑ – ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΛΟΣ; ΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΥΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΒΑΨΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΙΜΑ

    Κοινοποίηση:
    mageiras

    Αυτή τη φορά δεν χρειάστηκαν 80 ζωές χαμένες στο νερό, αλλά ένας πνιγμένος, ο 36χρονος Αντώνης Καρυώτης, το κρητικόπουλο που έχασε τη ζωή στο λιμανιού του Πειραιά, από τα απάνθρωπα κτήνη που τον έσπρωξαν στη θάλασσα στην προσπάθειά του να προλάβει το καράβι το οποίο, μάλιστα, την ώρα που εκείνος ξεψυχούσε, ξεκινούσε κανονικά την πορεία του.

    Ο τραγικός θάνατός του ξύπνησε μνήμες από μια άλλη τραγωδία, το ναυάγιο του Εξπρές Σαμίνα στις 26 Σεπτεμβρίου 2000, στις βραχονησίδες Πόρτες, έξω από την Πάρο και την «αυτοκτονία» του πλοιοκτήτη, Παντελή Σφηνία, 65 μέρες μετά. Όπως εκείνος, έτσι και ο εκτελεστικός πρόεδρος και ισχυρός άνδρας του ομίλου της Attica Group, Κυριάκος Μάγειρας, ιδίως μετά την σχεδόν αδιάφορη στάση της εταιρείας απέναντι στο συμβάν που εξακολουθεί να συγκλονίζει το πανελλήνιο, έχει βρεθεί στο στόχαστρο και δέχεται πιέσεις και σοβαρές απειλές.

    Οι ίδιες πιέσεις και οι απειλές είχαν οδηγήσει τον Παντελή Σφηνιά στα τέλη Νοεμβρίου του 2000 στο απονενοημένο διάβημα. Αφού μοίρασε κάποια ρούχα του και έκλεισε κάποιες εκκρεμότητες, πήγε στο γραφείο του, ήπιε ένα μπουκάλι ουίσκι κι έκανε σάλτο μορτάλε από τον 6ο όροφοτου κτιρίου του «Μεγάρου Καραγιώργη» όπου στεγαζόταν η εταιρεία MFD στο οδόστρωμα της Ακτής Κονδύλη, πέφτοντας στο καπό ενός αυτοκινήτου.

    ληροφορίες λένε πως τις πιέσεις ασκούσε ο Φίλιππος Βρυώνης με εντολή του Σωκράτη Κόκκαλη. Και πως αποδεικνύεται η «εμπλοκή» τους;

    Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στο σημερινό ΜΑΚΕΛΕΙΟ

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    5 Σχόλια

    1. Και παλιότερα το καράβι περίμενε 30λεπτα τη μαλακισμενη Μενεγάκη
      Μια χαρά χάθηκε το παλληκάρι για τους μπάσταρδους να ψοφισουν όλοι αλλά θέλω μια φορά να πάθει κάτι δικός τους και να λέμε στ,αρχιδια μας

    2. Τί σημασία έχει?
      Πλέον όλη η ακτοπλοΐα ανοίκει είτε σε τράπεζες και founds είτε στον όμιλο Grimaldi.
      Η Attica είναι μονοπώλιο, και το απέδειξε με την αλόγιστη τιμή εισιτηρίου.
      Δεν υπάρχουν πλέον όι παραδοσιακοί Έλληνες πλοιοκτήτες (έχει απομείνει ο Ηλιόπουλος).
      Κάποτε υπήρχαν, Αγαπητός, Στρίντζης, Παναγόπουλος, Αγουδημος και άλλοι

    3. Μαυρο πολιτικο χρημα και στη Minoan flying dolfins οταν ηταν ο Κληρονομος του ΠΑΣΟΚ δερβεναγας της μητρικης Minoan lines! Τον Σφηνια που τα τσουζε τα ουισκακια τονε κανανε αυτοκτονημενο πουλακι απο τον εκτο οροφο στο μεγαρο Καραγιωργη! Τουτον εδω τον…. αξυριστο δεν μπορω να προβλεψω τι τελος του επιφυλασει το…συστημα!

    4. Δεν γνωρίζω το θέμα Σφηνιά, αλλά λόγω της Δολοφονίας του Αντώνη…
      Αποσύρεται το Blue Horizon του Attica Group, απο την Γραμμή Πειραιάς-Κρήτη.
      Στη θέση του το Elyros της Anek.
      Η ειρωνεία?
      Το Attica Group αγοράζει όλη την Anek!!!

      1. Ήδη την εχει αγοράσει όλες οι εταιρίες στην Attica ανήκουν και διαχειριστές είναι οι τράπεζες. Και το Horizon κανει δρομολόγια στα Δωδεκάνησα πλεον. Ηταν που ηθελε να της κρατηκοποιησει της εταιριες ο προδότης μπιφτεκας τσιπρας ,άλλος και αυτος.

    Comments are closed.