“ΠΑΓΩΣΕ” Ο ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ 310 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΤΟΥ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ. ΤΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠ ΑΥΤΟΦΩΡΩ “ΣΥΛΛΗΨΗ” ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!
Από την μία νάρκη πάνω στην άλλη κινείται η συμμορία του Μεγάρου Μαξίμου και γι αυτό είναι και διαδοχικές οι εκρήξεις που θα ακούγονται από εδώ και πέρα. Ήδη το σκάνδαλο μεγατόνων που αποκαλύψαμε χθες με τον …γαμπρό της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ Γ. Γεραπετρίτη έχει εξίσου σκανδαλώδη συνέχεια από την οποία προκύπτει ότι ο Κούλης με τον υπουργό του έχουν μπει σε βαθύ τούνελ και μεγάλο αδιέξοδο από όπου δεν μπορούν να βγουν!
Χθες λοιπόν υποχρεώθηκαν να μεθοδεύσουν, με …τεχνικές δικαιολογίες, την αναβολή του διαγωνισμού των 310 εκατ. ευρώ για την νέα αρπαχτή που ετοίμαζαν μαζί με τα πεθερικά του …ημιτασιόν υπουργού Μεταφορών. Και υποχρεώθηκαν να τον αναβάλλουν γιατί ψάχνουν να βρουν …φόρμουλα για να γλιτώσουν το Ειδικό Δικαστήριο αλλά όσο και να ψάχνουν δεν βρίσκουν!
Χθες Τρίτη 14 Μαρτίου επρόκειτο να γίνει ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα «Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά» όπου όλα ήταν προγραμματισμένα και σχεδιασμένα για να πάρει τη δουλειά η …ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η οποία ήδη έχει πάρει την Ιονία Οδό. Θα εμφανιζόταν …φυσιολογικό να πάρει ως επέκταση της εργολαβίας και της παραχώρησης και αυτό το υπόλοιπο κομμάτι, αλλά μεσολάβησε η τραγωδία των Τεμπών και …χάλασε το σχέδιο της μουλωχτής ανάθεσης από τη στιγμή που το κάναμε εμείς πρωτοσέλιδο και τρόμαξαν.
΄’Ετσι όσοι περίμεναν την… μεγάλη Τρίτη – για τον οδικό άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς, θα πρέπει τελικά να κάνουν κι άλλη “υπομονή”. Η 14η Μαρτίου ήταν η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών, όμως έγινε γνωστό ότι ο διαγωνισμός αναβάλλεται σε πρώτη φάση για δύο τουλάχιστον εβδομάδες.
Η μια δικαιολογία που έκανε γνωστή το περιβάλλον του …γαμπρού Γεραπετρίτη στο υπουργείο Υποδομών ήταν ότι έχουν υποβληθεί από ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς αιτήματα παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας “για την καλύτερη προετοιμασία των προσφορών”. Το δεύτερο πάτημα που βρήκαν ήταν ότι κατατέθηκε προδικαστική προσφυγή – πριν από …λίγες ημέρες- μέσω του συστήματος ΕΣΗΔΗΣ αλλά το περιεχόμενό της δεν έχει γίνει γνωστό από το Υπουργείο Υποδομών. Σημασία έχει ότι η κατάθεση αυτής της “αόρατης” προσφυγής έγινε ενώ είχε γίνει η Τραγωδία των Τεμπών και ο Γεραπετρίτης είχε τοποθετηθεί νέος υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών στην θέση του Κ. Καραμανλή. Έτσι το …πρόσχημα ήταν ό,τι έπρεπε.
Με βάση αυτά τα δεδομένα ανακοινώθηκε ότι το υπουργείο μεταθέτει “την καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών και την ημερομηνία της ηλεκτρονικής αποσφράγισής τους και οι προσφορές θα πρέπει να κατατεθούν ως τις 28 Μαρτίου στις 11 το πρωί ενώ η αποσφράγιση θα γίνει την Πέμπτη 30 Μαρτίου”. Το πιο πιθανό όμως είναι να δοθεί και νέα παράταση…
Κι όλα αυτά γίνονται ενώ επικρατεί ήδη σάλος μέσα τεχνικό κόσμο καθώς η βιασύνη του υπουργείου ήταν μεγάλη για την άρον άρον προκήρυξη και ανάθεση του έργου, το οποίο μάλιστα ούτως ή άλλως το έργο δεν έχει ενταχθεί ακόμη σε κάποιο σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα οπότε η καθυστέρηση είναι δεδομένη μέχρι την ώρα που θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Όμως η συμμορία αυτό που βιαζόταν και καιγόταν να κάνει ήταν να προχωρήσει γρήγορα στην ανάθεση ώστε να έχει “κατοχυρώσει” το έργο ο όμιλος της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ πριν από τις εκλογές, να έχει βάλει στο χέρι ήδη τα δικαιώματα για τα 310 εκατ. ευρώ και στη συνέχεια να …περιμένει να κάνει την εκτέλεσή του με τους δικούς της ρυθμούς, ανάλογα με την γραφειοκρατική διαδικασία και φυσικά με όλες τις …προβλεπόμενες ανατιμολογήσεις και υπερτιμολογήσεις του έργου ώστε εκτός από τα αρχικά 310 εκατ. ευρώ να πάρει στην πορεία κι άλλα. Ως συνήθως…
Η λύση της αναβολής ήταν μονόδρομος πρώτον για αν μην φουντώσουν κι άλλο σε αυτή την κρίσιμη φάση οι αντιδράσεις και ο χαμός και δεύτερον διότι αυτόματα αν προχωρούσε ο διαγωνισμός θα προέκυπτε στην πράξη το ασυμβίβαστο και η σύγκρουση συμφερόντων για τον Γ. Γεραπετρίτη. Και μόνο με την “υπογραφή” της έγκρισης του διαγωνισμού, η άγουσα προς το Ειδικό Δικαστήριο για μερικά κακουργήματα ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη!
Όλο αυτό έρχεται ως συνέχεια με τον τραγέλαφο για την …μη ορκωμοσία του Γεραπετρίτη ως υπουργού Μεταφορών. Είπαν ότι έχει κρατήσει για τον εαυτό του μόνο την αρμοδιότητα του συντονισμού και της διαλεύκανσης της συγκεκριμένης υπόθεσης των Τεμπών όπως επίσης και το θέμα της επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου ενώ “δεν έχει καμιά αρμοδιότητα που να σχετίζεται με αναθέσεις έργων, πληρωμές και δημοπρασίες”. Και γι αυτό …δεν ορκίζεται. Η πραγματικότητα λοιπόν είναι ότι δεν ορκίζεται λόγω της στενής οικογενειακής σχέσης που έχει με τον αντιπρόεδρο της ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ Μιχάλη Γουρζή ο οποιος είναι ο πεθερός του. Κι έκαναν μαζί με τον Κούλη αυτή την αλχημεία και αυτή την ακροβασία διότι αν ορκιζόταν τότε αυτομάτως θα υπήρχε μία εξόφθαλμη σύγκρουση συμφερόντων και καραμπινάτο σκάνδαλο καθώς συνδέεται με πρώτο βαθμό συγγένειας με τα μεγάλα συμφέροντα τα οποία εποπτεύει το υπουργείο του ενώ η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη πολλά συμβόλαια και συμβάσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ευρώ που υπάγονται στην αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών. Κι ενώ όλο αυτό μέχρι χθες είχε θεωρητική διάσταση ως αρχή του σκανδάλου, από τη στιγμή που πέσει οποιαδήποτε υπογραφή σε διαγωνισμό που εμπλέκονται τα πεθερικά, το σκάνδαλο αποκτά σάρκα και οστά. Γίνεται ….αυτόφωρο. Και μπορεί να λένε τις μπούρδες ότι δεν έχει …ορκιστεί, αλλά αυτό δεν πρόκειται να τον γλιτώσει από το εδώλιο και τα βραχιολάκια μόλις πέσουν με γδούπο σε μερικές εβδομάδες. Γι αυτό και μέσα στις επόμενες δεκαπέντε μέρες θα συνεχίζουν να αναζητούν κάποια φόρμουλα διαφυγής. Αλλά δεν θα βρουν…
Ο Κ. Καραμανλής προκήρυξε τον διαγωνισμό …fast truck για την επέκταση της Ιονίας Οδού από τα Γιάννενα στα ελληνοαλβανικά σύνορα, αρχικού προϋπολογισμού 310 εκ. ευρώ. Η δημοπράτηση έγινε στις 2 Φεβρουαρίου και βιασύνη μάλιστα εν όψει των εκλογών προκύπτει από το γεγονός ότι ο διαγωνισμός ορίστηκε για χθες που κατά τους αρχικούς σχεδιασμούς θα συνέπιπτε και με το ξεκίνημα της προεκλογικής περιόδου, οπότε μέσα σε αυτό τον προεκλογικό σαματά δεν θα έπαιρνε κανείς χαμπάρι την μεγάλη αρπαχτή. Ο διαγωνισμός που ήταν φτιαγμένος στα “μέτρα” της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, περιλαμβάνει μελέτες οδοποιίας, υδραυλικές,τεχνικές εκθέσεις, προϋπολογισμούς, προμετρήσεις κλπ για τον οδικό άξονα «Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά» και η διάρκεια κατασκευής έχει οριστεί σε 54 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, δηλαδή συνολικά 4,5 χρόνια. Εφόσον το έργο ξεκινήσει στις αρχές του 2024, θα ολοκληρωθεί κάπου προς τα τέλη του 2028.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΜΑΚΕΛΕΙΟ”
Μόνο που δεν είναι ο Frankenstein, το τέρας του είναι το λαμόγιο…
Εφριξα! Οι γνωστοι εργολαβοι, τρωνε με χρυσα κουταλια! Δεν υπαρχει εργο, στο οποιο να μην ειναι μεσα! Χρονια τωρα, οι ιδιοι και οι ιδιοι!
Κλασσική ναζιστική φάτσα. Μόνο η στολή τού λείπει.
ΔΥΣΤΗΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΑΙ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΠΑΡΟΥΤΟΚΑΠΝΙΣΜΕΝΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΤΕΡΤΙΛΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΧΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ…..ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΤΣΑΛΑΚΟΤΟΙ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ……….
Dim. Papadimoulis
Σημαντική νίκη στο ΕΚ! Με ψήφισμα της Ολομέλειας ζητάμε από την Κομισιόν Ευρωπαϊκή Οδηγία για την καθιέρωση του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος. ΝΑΙ από Αριστερά, Σοσιαλιστές, Πράσινους κ την πλειοψηφία του Renew. ΟΧΙ και Αποχή από Δεξιά-Ακροδεξιά. Ανάμεσα τους και οι ΕΒ της ΝΔ!
Να μπει όλη η κυβέρνηση του Μιζοτακη στο πρώτο τραίνο που θα ξαναλειτουργησει για Θεσσαλονίκη και να ….μπουν στο τούνελ…
και να μην ξαναβγουν….
Ψηφίσατε μιζοκούλη και σας κυβερνάει ο καθηγητάκος, δηλαδή ο πεθερός του
Αυτο το πραγμα ειναι και φωστηρας γνωσεων η καρακορακοπετριτης? Γεια σου ρε Κουλαρα με τους ….επιτελεις σου και προπαντων τους….επικοινωνιολογους σου! Απ την αρχη της τετραετιας σε καθαρισανε τα λαμογια! Ας προσεχες!