ΔΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΗΘΟΠΟΙΟ – ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ

    Κοινοποίηση:
    Πέτρος Φιλιππίδης

    Αποκαλυπτική είναι η κατάθεση που έδωσε στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, μάρτυρας κατηγορίας στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη.

    «Μέσα στον χώρο του καμαρινιού, του οποίου κλειδιά διατηρούσε ο ίδιος στην κατοχή του καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε, ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου -24 ετών-, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.

    Πέραν τον εν λόγω πράξεων με τις οποίες προσέβαλε κατ’ εξακολούθηση την γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισέρχονταν στο καμαρίνι μου ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα του καμαρινιού μου ο οποίος βρίσκονταν πίσω από εκεί που καθόμουν.

    Κάθε φορά που υπήρχε δικός μου άνθρωπος στην παράσταση και στο έργο υπήρχε σκηνή με φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία προκαλώντας αίσθημα απέχθειας στο κοινό. Όλο αυτό το αίσθημα επεδείκνυε και όταν ερχόταν ο πρώην σύντροφός μου να δει την παράσταση, πιάνοντάς με σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντάς μου αυτά τα ανάρμοστα φιλιά.

    Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

    Επίσης, ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του.

    Μόνο σε ελάχιστους φίλους μου είχα εκμυστηρευτεί κάποια από τα πιο σοβαρά και τραυματικά περιστατικά.

    Ξεκίνησα να κάνω συστηματική χρήση αλκοόλ προκειμένου να ανταπεξέλθω σε όσα τραυματικά βίωνα. Ξεκινούσα να πίνω καθημερινά λίγες ώρες προτού πάω στο θέατρο ώστε να μπορώ όπως εσφαλμένα τότε νόμιζα, να διαχειριστώ με λιγότερο πόνο την κατάσταση που βίωνα».

    Τι ισχυρίζεται ο Πέτρος Φιλιππίδης
    «Η γνωριμία μου με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2000. Αναπτύχθηκε μεταξύ μας μια πολύ έντονη έλξη και, ήδη πριν ξεκινήσουν οι πρόβες για τη θεατρική παράσταση “Οι ηλίθιοι” στο Θέατρο Βρετάνια τη σεζόν 2000-2001, είχε ξεκινήσει μεταξύ μας ερωτική σχέση, η οποία διήρκεσε περίπου έξι μήνες.

    Συνευρεθήκαμε για πρώτη φορά πριν από την έναρξη των προβών. Είναι καθ’ όλα ψευδής ο ισχυρισμός πως στη διάρκεια των προβών στο θέατρο την απομόνωνα για να επωφεληθώ με τεχνάσματα και δικαιολογίες. Ήδη διατηρούσαμε ερωτική σχέση.

    Τη σχέση μας αυτή επιβεβαιώνουν και οι μάρτυρες που έχουν ήδη καταθέσει, συμπεριλαμβανομένης και συζύγου μου η οποία αναπόφευκτα έγινε γνώστρια της σχέσης αυτής καθότι ήταν σοβαρή και είχα εμπλακεί ιδιαίτερα συναισθηματικά».

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    16 Σχόλια

    1. Χλευάζεται την κοπέλα, και είμαι σίγουρη οτι έχετε και κόρες, που δεν πάει ο νους σας τι έχουν κάνει στη ζωή τους με τέτοιους γονείς και παιδεία που τις δώσατε….ουστ κοπρόσκυλα! Μόνο η μάνα σας ήταν καλή και η αδελφή σας κορόιδα!

    2. 1. Το να κατουραει στο νιπτήρα του καμαρίνιου σου, δεν είναι ποινικό αδίκημα 2. Το να σε φιλάει ρεαλιστικά σε σκηνή του έργου, δεν είναι ποινικό αδίκημα.. Και στις 2 περιπτώσεις μπορούσες να αποχωρήσεις από το σχήμα…αμαν πια

    3. Χαχαχα η κυρία αυτή ήταν πρωτοεμφανιζόμενη όπως λέει αλά διέθετε δικό της καμαρινι;Και άραγε αν είχε ποιος φρόντισε και γιατί είχε αυτό το προνόμιο όταν οι περισσότεροι νέοι ηθοποιοί μοιράζονται ένα χώρο;

    4. Τί γυφτόγυφτες φιλοξένησε παρακάτω στα σχόλιά του αυτό το άρθρο;;; Ίδιοι και χειρότεροι με το κατηγορούμενο 💩μούτρο…

    5. Σε όλους εσάς τους ψευτόμαγκες που κατακρίνετε τις γυναίκες,αν είσατε μάγκες να πηδήξετε με την μαγκιά σας όχι με εκβιασμούς άσκηση βίας καί πουστιές.Παλιοχαμούρες ε παλιοχαμούρες.

    6. ΟΛΕΣ ΠΑΡΘΑΙΝΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ…………ΠΟΥ ΑΜΑ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙΣ Κ…ΛΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑΞΙΘΕΤΗΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΘΕΣΗ……………..

    7. ΡΕ ΤΟΝ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟ…ΤΑΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΛΕΞΕΙ

    8. λεει 24 χρονων ενω ειναι γενημμενη 1974 , αρα το 2000-2001 ηταν 26-27 ετων

    9. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ? ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΜΕ. ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.

      1. …ξερει κανείς το περιστατικο της κοτας με τον κοκορα?
        Καπως ετσι εγιναν να πραγματα και εδω.

    10. η καημένη η αθώα, δεν ήξερε τι γινόταν και τι γίνεται στο χώρο του θεάματος! Οτι για να πάρεις ενα ρολακι θα πρεπει να “κάτσεις”. Τι λέμε τώρα; Για χαζους μας περνάει; Απλα, τοτε μπορεί και να της άρεσε αυτό όλο το σκηνικό σκεπτωμενη τη μετέπειτα δόξα στο πλατώ. Ας αφήσουν όλες οι μυξοπαρθενες τα κλάματα, γιατί δεν πιάνουν. Ξέρουν εκ των προτέρων ΟΛΕΣ οτι πρεπει να περάσουν απο τη γ@μευτικη σχολή. Τέλος. Να μην επιλέξουν αυτό το δρόμο λοιπον. Αλλά, είδαν δημοσιότητα τώρα και τρεξανε να μαζέψουν λίγη κι αυτές. Ηθοποιοί και τραγουδιστές (όχι όλοι, μα οι περισσοτεροι), είναι οι διαφθορεις της κοινωνιας. Ουστ απο ‘δω….

      1. Eσύ να υποθέσω εκατσες και σε ξεκώλιασαν ε;

      2. Μου αρεσει οτι ολη η καταθεση της ειναι γραμμένη στην καθαρευουσα λες και εκανε μάθημα πριν. Το μονο που δεν μας ειπε ποσα ταβάνια εχει μετρήσει μεχρι τωρα

    Comments are closed.