Από το κακό στο χειρότερο πάνε τα πράγματα στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με τα προβλήματα να είναι καθημερινά, είτε λόγω υπαιτιότητας των κακοσυντηρημένων γραμμών, είτε λόγω της κακής κατάστασης των αμαξοστοιχιών, είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Δραματικές στιγμές για δεκάδες τραυματίες και εγκλωβισμένους επιβάτες της αμαξοστοιχίας η οποία λίγο μετά τις 23:00 το βράδυ της Τρίτης συγκρούστηκε με εμπορικό τρένο, λίγο έξω από τη Λάρισα.
Από τις πρώτες πληροφορίες οι οποίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί επισήμως προκύπτει ότι τουλάχιστον εικοσι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από την σφοδρή σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
Επισήμως, ο αριθμός των νεκρών δεν επιβεβαιώνεται διότι είναι σε εξέλιξη η επιχείρηση διάσωσης των εγκλωβισμένων και περίθαλψης των τραυματιών.
Το δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 23:00, στο ύψος του Ευαγγελισμού, κοντά στα Τέμπη. Το τρένο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα και είχε αναχωρήσει στις 19:22.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Αστυνομίας αλλά και της Πυροσβεστικής, προκειμένου να συνδράμουν στον απεγκλωβισμό των επιβατών. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρούν 40 πυροσβέστες με 17 οχήματα.
Ένας από τους τραυματίες έχει διασωληνωθεί και βρίσκεται σε σοβαρή κατάσταση. Πάνω από 20 άτομα έχουν μεταφερθεί τραυματισμένα στα νοσοκομεία της Λάρισας και στην Κατερίνη.
Σε επιφυλακή τέθηκε το Νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει ειδικό τμήμα για εγκαυματίες, ενώ σε ετοιμότητα να υποδεχθούν τραυματίες είναι και τα νοσοκομεία της Αθήνας.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο εκτροχιασμός σημειώθηκε, όταν για άγνωστο λόγο, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, συγκρούστηκε με άλλο επιβατικό τρένο, το Intercity, που έκανε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, η 8η και η 2η ΕΜΑΚ, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Λάρισας, εθελοντές διασώστες και συνολικά 40 ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ από πολλά μέρη της Ελλάδας, ενώ έτοιμος να συνδράμει είναι και ο Στρατός.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση της Πυροσβεστικής για την κατάσβεση της πυρκαγιάς που ξέσπασε και τον απεγκλωβισμό επιβατών του τρένου. Αυτή την ώρα επιχειρούν στο σημείο 40 πυροσβέστες με 17 οχήματα.
Στο Twitter κυκλοφορεί και το παρακάτω βίντεο το οποίο φέρεται να είναι από το σημείο του συμβάντος, με τις εικόνες να είναι συγκλονιστικές:
Επιβατική αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία έξω από τη Λάρισα και στη συνέχεια εκτροχιάστηκε pic.twitter.com/FkOAnQarpt
— ⓖⓘⓐⓣⓡⓔⓢⓢⓐ ☤ (@giatressa_) February 28, 2023
Μετά από εντολή του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας, άνοιξαν τα επείγοντα του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας για να παραλάβουν τους τραυματίες, ενώ λεωφορεία παίρνουν τους επιβάτες που είναι καλά στην υγεία τους. Εφημερεύει το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας και άνοιξε εκτάκτως και το νοσοκομείο Κατερίνης.
Όπως ανέφερε στο thessaliatv η αδελφή ενός επιβάτη του τρένου που κατάφερε και απεγκλωβίστηκε από σπασμένο παράθυρο και επικοινώνησε μαζί της, υπάρχουν αναφορές για εγκλωβισμένους, για πολλούς τραυματίες και για φωτιές στις γραμμές. Της είπε ακόμα ότι έβλεπε παντού τραυματίες και αίματα…
Νωρίτερα, στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Παλαιοφαρσάλου, 450 επιβάτες της αμαξοστοιχίας InterCity 56 εγκλωβίστηκαν εντός συρμού, όταν έπεσαν πάνω του ηλεκτροφόρα καλώδια!
Η ώρα που αναφέρεις είναι η αναχώρηση από ΑΘΗΝΑ του επιβατικού Αθήνα Θεσσαλονίκη
Η ώρα που αναφέρεις είναι η αναχώρηση πό ΑΘΗΝΑ του επιβατικού Αθήνα Θεσσαλονίκη
Η διαχείριση και εκμετάλλευση του πρώην ελληνικού ΟΣΕ έχει παραχωρηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ στον αντίστοιχο κρατικό οργανισμό της Ιταλίας έναντι 45 εκ.€.
Η κυβέρνηση των Σαμαροβενιζέλων διεπραγματεύοτο να πωλήσει τον ΟΣΕ στους Ιταλούς έναντι 385 εκ.€ ενώ η αξία του ήταν και είναι πολλά δις.
Φταίει η Χούντα, ό Βασιλιάς,κι ο Παπαδόπουλος!😁😠😠
Κρατος Μητσοτάκη μπουρδελο…παντού διαπλοκή αντε στα τσακιδια παρταλια φάγανε τον κόσμο
50 νεκρους θα εχει η χρεοκοπεια αυτα φερνει και οι απολυσεις το κλεισιμο των σταθμων και το ξεπουλημα του οσε τρενοσε εργοσε , ,
Τον μητσοτακη τον εχουν ξυπνήσει να συντονισει??
GPS δεν εχουν να δειχνει σε πίνακα η σε μια εφαρμογη live την κινηση?
Κράτος Μπορντελο,να οι αγαπημένες σας ιδιωτικοποιήσεις..κατά τύχη ζούμε …Κούλη Ελλάδα 2..
Οι Τούρκοι οι φίλοι μας θα έβαλαν το χεράκι τους….δεν πουλάει καλά στο εσωτερικό της χώρας τους , εν όψει εκλογών, να βλέπουν μόνο τούρκους πολίτες σκοτωμένους από τους σεισμούς…
Πρόεδρος μηχανοδηγων κος μενηδουνιας αποκάλυψε μόλις στο open: δεν λειτουργούν εδώ και καιρό τα αυτόματα συστήματα καθοδήγησης και σηματοδότες των γραμμών στη περιοχή. Όλα πάνε χειροκίνητα εδώ και καιρό… αναμενόμενο το δυστύχημα. Ανέφερε επίσης ότι περίπου 40χλμ πριν το σημείο εκείνο, λίγες ώρες πρίν έπεσε ηλεκτροφόρο καλώδιο των γραμμών πάνω σε τρένο σε σταθμό και έμειναν μέσα οι επιβάτες για να μην κεραυνοβοληθουν….
Αποκρατικοποιήσεις, ιδιωτικές επενδύσεις, ανάπτυξη, ευημερία. Πουλήθηκε ο κρατικός ΟΣΕ κι οι Ιταλοί “επενδυτές” έχουν δύο ατυχήματα με αποκορύφωμα το θανατηφόρο…
H 120-022 μηχανη δεν ειναι αυτή που δείχνουν
ΣΤΗΜΕΝΟ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.ΑΝ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ ΤΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑ ΧΩΡΙΟ.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΟΥΤΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ…ΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΑΛΑΝΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΣΚΑΙ, ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΜΟΚΟΥΒΕΡΤΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΟΒΟΥΝΕ ΒΟΛΤΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. ΚΑΤΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΑΛΕΙΨΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΗΞΕΡΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΟΣΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ, ΠΙΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΕ, ΕΙΧΑΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑΙΒΕΡ ΟΛΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ.ΕΝΑΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟΝ ΗΤΑΝ Η ΚΟΡΗ ΜΙΑΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ. Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΔΕ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΦΩΤΙΑ, ΑΠΟ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ (ΜΗΧΑΟΣΤΑΣΙΟΥ) ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙΝΕ, ΗΞΕΡΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ (ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΣΟΥΝ….ΓΙΑΤΙ???? ΚΟΒΙΝΤ ΕΧΟΥΝ??)..ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΞΑΝΑΕΓΙΝΕ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΜΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΟΛΛΗΤΑ ΜΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ??
Υπαλληλος του μπουρδελου πρωην ΟΣΕ ειπε “παμε και οπου βγει”!!!! Κρατος κ@λοχανιο με αρχηγο εναν ημι-παραφρονα εχωντα ομοιοτητες με δικτατορισκους Κεντρο-Αμερικανικων και Αφρικανικων μπανανιων, οι νεκροι θα ειναι πανω απο 30!!! Ουτε στο Ελ Σαλβαδορ του Μπουκελε δεν γινονται αυτα!!!!
Το δυστύχημα έγινε στις 23:30, είναι 04:00 και το συντονιστικό κέντρο “Όλυμπος” ακόμη δεν έφτασε στο σημείο!!
Τα σωματεία εργαζομένων τα είχαν πει, ότι αν ιδιωτικοποιηθούν τα τραίνα θα βλέπουμε ατυχήματα. Να τα αποτελέσματα. Που κρύβεται ο προαλειφομενος νέος εθνάρχης Μπούλης από τη δυναστεία Καραμανλή? Ου να χαθείτε, γελοιοι
Μου φαίνεται τραγικό πως όλα τα μέσα αναπαράγουν τα ίδια πράγματα χωρίς σκέψη ή επεξεργασία. Έτσι όλοι γράφουν ότι το τραίνο έκανε την διαδρομή Θεσσαλονίκη Λάρισα και ξεκίνησε στις 19.22. Καταρχήν αν φο ατύχημα έγινε στις 23.00 θα σήμαινε ότι του πήρε τρισήμιση ωρες για 130 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι:
1) είτε είναι λάθος η πληροφορία και το τραίνο ξεκίνησε στις 19.22 από Αθήνα (και σε 3,5 ώρες είναι λογικό να έφτασε εκεί), είτε
2) όντως έφυγε τέτοια ώρα από Θεσσαλονίκη αλλά σημαίνει ότι αντιμετώπισε κάποιο μεγάλο πρόβλημα που το καθυστέρησε για ώρες και ίσως έφταιγε ότι το έβαλαν στην ίδια ράγα με το άλλο.
Νομίζω ότι είναι το (1).
Μετά θέλει και λίγο ρεπορτάζ ως προς τα ερωτήματα:
(α) γιατί ήταν στην ίδια ράγα?
(β) είναι δυνατόν εν έτει 2023 να κινούνται δύο τραίνα στην ίδια ράγα επί πολύ ώρα κια να μην το έχει πάρει χαμπάρι κανείς να προειδοποιήσει, κανένα σύστημα, άνθρωπος κάτι. Πως έχουν βάλει στα αεροπλάνα ραντάρ αποφυγής σύγκρουσης, ε κάποιος μηχανισμός πρέπει να υπάρχει και στα τραίνα.
ΣΚΩΤΟΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΟΒΑΤΑ
ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ .
Ε Γ Κ Λ Η Μ Α ΗΤΑΝ ΑΛΗΤΑΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Ατυχές συμβάν που πρέπει να διερευνηθεί και να αποδώσουν ευθύνες αλίμονο μας αν δεν γίνει με τα τρένα κυκλοφορούν Χιλ κόσμος κλπ τελικά μήπως είναι σαμποτάζ εντύπωση η φωτιά
Μια γνωστή μου που πήγε να βγει από το τρένο έπεσε στις ράγες γιατί τα τρένα είναι μικρά και η απόσταση από το τρένο στην πλατφόρμα επιβίβασης είναι μεγαλύτερη από ότι με τα προηγούμενα τρένα. Μήπως το κάνουν επίτηδες να νας ξεκάνουν;
πού να δείτε τι γίνεται στις ΗΠΑ από τότε που ιδιωτικοποιήθηκαν οι εσωτερικές αερογραμμές, αγοράστηκαν από “επενδυτές” οι οποίοι αφού τις καταχρέωσαν άρχισαν τις περικοπές προσωπικού και δαπανών και άρχισε η διάλυση
Σε ποιους ειπαμε, οτι δοθηκε ο παλαι ποτε ΟΣΕ; Στους Ιταλους; Ciao!