Ανησυχία και προβληματισμό έχει προκαλέσει στους διευθυντές νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων η μείωση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στον μαθητικό πληθυσμό, αλλά και η αύξηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Για τον λόγο αυτό, αποφάσισαν να εκφράσουν την αγωνία τους στο υπουργείο Παιδείας, μέσα από μία επιστολή τους.
Στο πλαίσιο αυτό, οι διευθυντές κάνουν μια σειρά προτάσεων προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επισημαίνοντας πως «είναι ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες και θα συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου που επιτελείται στα δημόσια σχολεία». Μεταξύ άλλων προτείνουν ως μέγιστο αριθμό 20 μαθητών ανά τμήμα, τη θεσμοθέτηση θέσης δεύτερου νηπιαγωγού-δασκάλου σε όλες τις τάξεις υποβαθμισμένων περιοχών αλλά και Σχολικούς Νοσηλευτές και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στα σχολεία.
Η επιστολή των διευθυντών προς το υπουργείο Παιδείας
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη:
α. τη μείωση του αριθμού των εγγραφών μαθητών/τριών στα νηπιαγωγεία και την Α΄ τάξη των δημοτικών σχολείων της χώρας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια,
β. τη συνεχή αύξηση του αριθμού των μαθητών που λαμβάνουν γνωματεύσεις για αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,
γ. τις σχετικές έρευνες που αποδεικνύουν πως τμήματα νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων με αριθμό μαθητών που υπερβαίνει τους 20 δυσχεραίνουν, σε κάθε περίπτωση, την εκπαιδευτική διαδικασία, την παιδαγωγική οργάνωσή της και, τελικά, την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων,
καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας:
1. Να νομοθετήσει άμεσα, για τις εγγραφές του σχολικού έτους 2025-2026, που θα πραγματοποιηθούν στα νηπιαγωγεία και την Α΄ τάξη των δημοτικών σχολείων τον Μάρτιο του 2025, ως μέγιστο αριθμό ανά τμήμα τους 20 μαθητές, και ως ελάχιστο αριθμό ανά τμήμα τους 12 μαθητές. Με τον τρόπο αυτό, σε βάθος εξαετίας, και συγκεκριμένα από το σχολικό έτος 2030-2031 και μετά, σε κανένα τμήμα των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων της χώρας δεν θα φοιτούν πάνω από 20 μαθητές.
Η μείωση του αριθμού των μαθητών σε 20 ανά τμήμα, μπορεί να συμβάλει σημαντικά, ώστε να αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις, οι δυνατότητες, τα ενδιαφέροντα και, γενικά, οι ανάγκες και οι ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή στο σχολείο, από άποψη γλωσσική, γνωστική, νοητική, συναισθηματική, πολιτισμική και κοινωνική, μέσω της δυνατότητας των εκπαιδευτικών για εξατομικευμένη παιδαγωγική και διδακτική παρέμβαση.
2. Να θεσμοθετήσει άμεσα τη θέση δεύτερου νηπιαγωγού-δασκάλου σε όλες τις τάξεις σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε υποβαθμισμένες περιοχές με ευάλωτο πληθυσμό.
3. Να επεκτείνει άμεσα τη λειτουργία Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης(Ε.Δ.Υ.), με Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό, σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας.
4. Να δημιουργήσει οργανικές θέσεις σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης, Σχολικούς Νοσηλευτές και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(ΕΒΠ), ώστε να διασφαλιστεί η σταθερή και συνεχή υποστήριξη των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι παραπάνω προτάσεις είναι ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες και θα συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου που επιτελείται στα δημόσια σχολεία».
Παντού οι λευκές φυλές μειούνται σε πληθυσμιακά μεγέθη.
Αυτοί πού αυξάνονται ραγδαίως είναι οι παντός είδους έγχρωμοι, μη λευκοί.
Αιτία η έκλυσις των ηθών.
Στην Κύπρο μας σε τρία δημοτικά εφέτος δεν ούτε ένα ελληνόπουλο μαθητή. Έτερο δημοτικό με 17% Έλληνες μαθητές.
Εσύ τώρα μιλάς για ελληνόπουλα ή για λευκούς γενικά? Γιατί απ’ ότι ξέρω στην Κύπρο έχετε και Ρώσους και Αρμένιους που είναι λευκή φυλή.
Πρώτον δεν είμαι Κύπριος, ούτε θα είχα πρόβλημα να είμαι Κύπριος.
Στην Κύπρο υπήρχαν πέντε χιλιάδες Αρμένιοι, απόγονοι μισθοφόρων του Βυζαντίου. Το ίδιο απέναντι στον Λίβανο και προ παντός στην βορείως απέναντι Κιλικία που είχε ονομαστεί Μικρά Κιλικία λόγω ακριβώς με τους μισθοφόρους Αρμενίους με τις οικογένειες τους.
Ρώσος ιερέας από τα κατεχόμενα εδήλωσε ότι οι τουρκικές δυνάμεις κατοχής τους έχουν παραχωρήσει τρεις ελληνικές εκκλησίες. Διευκρίνισε επίσης ότι έχουν εγκατασταθεί καθολικοί και προτεστάντες.
Προσθέτουμε και Εβραίους στην Κυρήνεια υπό τον ραββίνο Μεναχέμ Αζίρωφ.
Στις ” ελεύθερες” περιοχές έχουν εγκατασταθεί δεκάδες χιλιάδες αφροασιάτες, φυσικά Ρώσοι, Ισραηλινοί κλπ.
Η κυπριακή ιθαγένεια πωλείται από τις διεφθαρμένες κυβερνήσεις.
χα χα χα γελοιε τρελοφασιστα
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΚΟΥΛΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΑΣ ΦΑΙΡΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗ…..ΕΙΔΗ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΜΠΟΥΛ ΕΝΩ ΣΤΑ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ……..
γράφει την ελλάδα και τους ελληνες ο κούλης …μονο ΜΙΖΕΣ να βουτάει θέλει…
Το ότι οι Έλληνες μαθητές είναι μειοψηφία πλέον δεν σας ανησυχεί δάσκαλοι ;
Ο Θεος να σας κάνει δασκάλους δηλαδή , διότι πέρα του ότι είστε αριστερό κομμουνιστές είστε και αμόρφωτοι .
Που θα διορίσουν τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που τελειώνουν τα πανεπιστήμια, χωρίς μαθητές! Απλά μαθηματικά, οι αριθμοί δεν βγαίνουν!
Πολλές παράμετροι και “σχεδιασμοί” συνδέονται με το Δημογραφικό. Όμως δεν είναι του παρόντος “σχολίου”.
Οι εμφανείς “Ρίζες” είναι κυρίως δύο: Το Οικονομικό και το Περιουσιακό. Είναι δύο τομείς οι οποίοι συτηματικώς πλήττονται υπό όλες ανεξαιρέτως τις Κυβερνητικές θητείες από την δεκαετία του ’90 έως και σήμερα, παρά τους τίτλους, επιδόματα,άλλες δικαιολογίες. Κάποιος είχε προτείνει ορθώς σεισάχθεια. Μπορεί να αυτοκαταστράφηκε με την παρερμηνεία του Δημοψηφίσματος, όμως σε αυτό και λίγα άλλα είχε απόλυτο δίκιο. Η “πρώτη Κατοικία” η η “μόναδική περιουσία” κάποιου δεν μπορεί να μπαίνει ως αντικείμενο εγγυήσεως δανείου ούτε να κατάσχεται για κανέναν λόγο. Αποτελεί θεμέλιο για σύναψη Ελληνικής Οικογενείας. Η αμοιβή, όπως αιτείται στην αυριανή απεργία, οφείλει για εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους να εδραιωθεί πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε.. Τότε μπορεί να ζήσει Οικογένεια με παιδιά. Τα σχολεία της υπαίθρου να διατηρούνται και με 1 μαθητή. Με το Διαδίκτυο 1 δάσκαλος μπορεί. Έσοδα κάτω από τον “κατώτατο Μισθό. αφορολόγητα. Επαρκείς έμμεσοι φόροι.
Εγώ με νοίκι νταβατζοχαράτσι όσο ένας μισθός (να τα σκάω σαν κορόιδο σε άεργους αλητοκηφήνες κληρονόμους), παιδί δεν κάνω. Ούτε έχω λεφτά για ηλεκτρικό ρεύμα από χρυσάφι, για τρόφιμα από χρυσάφι κ.τ.λ.. Πουτάνα ας γίνουν όλα, δεκάρα δεν δίνω.
Δεν υπάρχουν παιδιά για να διδαχθούν και αυτοί “κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου” για να γίνουν περισσότερες προσλήψεις για να έχουν μεγαλύτερο καθισιό και για να εξυπηρετηθούν τα νοητικά προβληματικά παιδιά των αλλοδαπών (πχ τα αλβανάκια έχουν τον χαμηλότερο δείκτη ευφυίας στην Ευρώπη και τα μαζέψανε όλα εδώ)…ο στυλοβάτης του νεότερου Ελληνισμού ήταν οι εργαζόμενοι που δεν ήταν δημόσιοι υπάλληλοι! Όταν κατέρρευσαν οι αμοιβές των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα, κατέρρευσε και ο ρυθμός δημιουργίας καινούργιων οικογενειών. Το ΠΑΣΟΚ με το που πήρε την κυβέρνηση πρόβαλε επί δεκαετίες την ασωτία, το κυνήγι της θέσης στο Δημόσιο, το αραλίκι, τα δανεικά κι αγύριστα. Τ’ αποτελέσματα τα βλέπουμε τώρα….