ΕΤΣΙ “ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΝΟΥΝ” ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΑ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ. ΤΟ ΜΑΦΙΟΖΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΚΤΗΣΙΑΣ, Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΣΒΑΡΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΚΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ)

    Κοινοποίηση:
    indares-skinothetis

    Κάποιο λάκκο έχει η φάβα για την πολυσυζητημένη κατάληψη της οδό Ματρόζου στο Κουκάκι, καθώς η ΓΑΔΑ διερευνά με προσοχή την καταγγελία, αν ο πραγματικός στόχος των καταληψιών [λέμε αν] ήταν η «οικειοποίησή» του εγκαταλελειμμένου  και … ξεχασμένου από τον «Ευαγγελισμό» οικήματος! Και αυτό δια της γνωστής μεθόδου της περιβόητης «χρησικτησίας» που με τους περίφημους ψευδομάρτυρες ενώπιων των δικαστηρίων «επισφραγίζουν» τα απαιτούμενα 30 χρόνια κτήσης σε χρόνο ρεκόρ. Βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση οι «ενδιαφερόμενοι» θα χρειάζονταν να περιμένουν καμία πενταετία ακόμη για να κινήσουν τις σχετικές διαδικασίες, καθώς το κτήριο επί πολλά χρόνια ήταν «μόνο», έρημο και άδειο, οπότε και το όποιο διάστημα του προβαλλόμενου χρόνου χρησικτησίας, θα ήταν αυθαίρετο …

    ΚΑΤΕΡΕΥΣΣΕ Η ΥΠΟΨΙΑ

    Η βάσιμη υποψία της ΓΑΔΑ ωστόσο έγινε  «έωλη» από την στιγμή που ξεσηκώθηκε τόσο ντόρος από τους αλληλέγγυους συντρόφους τύπου Ραγκούση, καθώς και ο Χρυσοχοΐδης μοιάζει να έχει εγκλωβίσει τους αξιωματούχους στο υπουργείο του στο δόγμα: Ότι είναι «αριστερό», είναι και δημοκρατικό δικαίωμα του καθενός …».

    ΕΙΧΑΝ ΓΝΩΣΙΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ

    Οι επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων στο Κουκάκι, όταν πλέον ζήτησαν από τον  σκηνοθέτη Δημήτρη Ινδαρέ να περάσουν από το σπίτι του για να βρουν πρόσβαση στην ταράτσα της όμορης μονοκατοικίας, γνώριζαν από «κακό» γείτονα τις «προθέσεις» και την ιδιόχειρη κατασκευή της καταπακτής-παγίδας, που στόχο είχε σε περίπτωση εισβολής να προλάβουν οι δυο γιοί της οικογένειας να πηδήξουν από την ταράτσα στο σπίτι τους και ως δια μαγείας να εξαφανιστούν και δίνοντας την εντύπωση πως είναι «αίλουροι» που καταρριχήθηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση διαφυγής. Και η καταγγελία του γείτονα, δεν είναι τυχαία, αν φυσικά πράγματι μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο, αφού όλοι τους είχαν επίγνωση των συνεπειών. Ο ένας ο γιος είναι ασκούμενος δικηγόρος, η δε μητέρα τους Έρση Σπαρτιώτη [κόρη συλλέκτη] είναι αρχιτέκνων, που διακρινόμενη μάλιστα  με πανελλήνιο βραβείο για την κατασκευή του νέου δημαρχείου Χαϊδαρίου. Στην γειτονιά είχε κάνει εντύπωση πως δυο «προσεγμένα» παιδιά-γιοί [εκ των οποίων ο ένας φοιτητής], μπαινοβγαίνουν προσεκτικά από την ταράτσα στο κατειλημμένο κτήριο και συνεχίζουν την κανονική ζωή τους, να κοιμούνται στο πατρικό τους να συζούν με τους γονείς τους, να απολαμβάνουν το αεράκι του μπαλκονιού τους κτλ.

    koukaki-astynomia

    ΕΧΟΥΝ «ΑΓΝΟΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ

    Και αφού κατέρρευσε ο ψευδής ισχυρισμός περί μη αυτοπρόσωπης παρουσίας εισαγγελέα [ήταν γυναίκα], τώρα έρχονται να … διασπείρουν πως: «Δεν έχουμε καμία σχέση με την κατάληψη, αδίκως μας έχει εμπλέξει η αστυνομία». Και λένε μάλιστα πως εξ αρχής όταν οι αστυνομικοί χτύπησαν το πρωί της Τετάρτης το κουδούνι του σπιτιού του Δημήτρη Ινδαρέ στο Κουκάκι, όλη η οικογένεια (και τα δύο παιδιά) βρισκόταν μέσα στο σπίτι, απαντώντας έτσι στον ισχυρισμό της αστυνομίας ότι οι δύο νεαροί ήταν στο διπλανό κτίριο που τελούσε υπό κατάληψη.

    ΜΕ ΜΚΟ Ο ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΣΣΑΣ

    Ο μπαμπάς της αρχιτεκτόνισσας, είναι ο Λέανδρος Σπαρτιώτης, ιδρυτής ΜΚΟ [εικαστικά δρώμενα] στην Πρέβεζα. Βρίσκεται στον Άγιο Θωμά Πρέβεζας. Η Πινακοθήκη Λέανδρος Μιχ. Σπαρτιώτης είναι ένας σύγχρονος πολυχώρος Τέχνης στην Πρέβεζα. Στεγάζεται σε ισόγειο κτιρίου στον Άγιο Θωμά, σε χώρο που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό, από τον ιδρυτή της συλλέκτη Λέανδρο Σπαρτιώτη. Η Πινακοθήκη απλώνεται σε εμβαδό 400m2, χωρισμένη σε επίπεδα με τρεις κύριες αίθουσες, Α, Β, Γ, στις οποίες εκτίθενται έργα τέχνης σπουδαίων Ελλήνων και ξένων ζωγράφων. Πέραν των μόνιμων συλλογών, στο χώρο φιλοξενούνται κατά διαστήματα και άλλες καλλιτεχνικές δραστηριότητες, με χαρακτηριστικότερη την ετήσια έκθεση των Πρεβεζάνων Ζωγράφων. Μπαμπάς και κόρη Σπαρτιώτη τον Οκτώβρη 2016, συμμετείχαν με 16 έργα της πινακοθήκης του σε έκθεση ακουαρέλας στην Αθήνα. Προβλήθηκαν, έργα  κορυφαίων ζωγράφων, [της κερκυραϊκής σχολής του 19ου και του 20ου αιώνα], στον χώρο τέχνης της Εθνικής Ασφαλιστικής, στη ΣTOΑ Κοραή. Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους, ήταν και ο Πρεβεζιάνος πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής Χριστόφορος Σαρδελής.

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ- Γιάννης Κολοζώφ
     

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    20 Σχόλια

    1. Άλλος ένας κομπλεξικός βλακας που έβλεπε ανθρώπους να καίγονται ζωντανοί στην μαρφιν και αυτός κ@υλωνε γιατί τις μολοτωφ τις έριξαν αυτά τα μ@υν@πανα που κάνουν καταλήψεις. Γούσταρες υποστηρικτη των μολοτωφ και των δολοφόνων αναρχοκαταληψιων στην θέα ανθρώπων να εκλιπαρουν για βοήθεια και να καίγονται ζωντανοί έτσι δεν είναι? Και από κάτω τα συντρόφια περνούσαν και γελούσαν. Καθάρματα.

    2. με τις καταλυψεςι στην θεσσαλονικη τι θα γινει μονο στην χαβουζα την αθηνα????Θα ξεβρωμισουμε επιτελους??

    3. Αχτενιστος και άπλυτος με φαγούρα στα μαλλιά και στο δέρμα. Εγκεφαλικά πεθαμενοι άνθρωποι σε πεθαμένο τόπο. Πόσο ταιριαστό…

      1. Βρωμυλος. Κι επειδη ειναι και πουστης, λεγεται βρωμοπουστας

    4. Έτσι με τα καθηκια, μπράβο παιδιά ξεβρακωστε τους. Το κτίριο που είχαν καταλάβει οι μαφιόζοι τραμπουκοι να περάσει και πάλι στον ευαγγελισμό. Άνθρωποι πεθαίνουν σε ραντσα για να πηγαίνει το κάθε τσογλανι να καταλαμβάνει κτίρια νοσοκομείων? Μαφιόζοι συριζαιοι.. Υγ. Ανεβάστε παντού και όλοι να διαδοσουμε σχετικά με την κατάληψη του επίσημου σύριζα στο πρώην σιτυ πλαζα και τα εκατοντάδες χιλιάρικα ευρώ που τσεπωσαν οι συριζαδες πουλώντας ανθρωπισμο.

      1. πολύ σωστά τα κτίρια αυτά πρέπει να είναι για τούς γονείς άρρωστων που μένουν μακριά που έχουν παιδιά με ανίατες ασθένειές

    5. Κουμμουνια αρπαγες μια ζωη…φως φαναρη πως ηθελαν να τσεπωσουν το ακοινητο ιδιοκτησιας δημοσιου σε αυτα ειναι πρωτοι οι κατσαπλοιαδες ενω και αλλα ακοινητα στον περηφερειακο Φιλοπαππου εχουν την ειδια τυχη……δεν ειναι μονο το Κουκακι…………

    6. Να λεει και ευχαριστω που οι ραγιαδες κοιμουνται αλλιως αμα ψηφιζαν το κομμα που πρεπει, θα ειχε ανοιξει ηδη η Μακρονησσος και θα εκανε εκει γιορτες….

    7. 1) Αν αυτό γινόταν στην Αμερική και πέταγαν από πάνω καρέκλες, τραπέζια, μπογιές, κλπ. οι αστυνομικοί θα τους είχαν πυροβολήσει και θα τους είχαν σκοτώσει εν ψυχρώ. 2) Αν ο σκηνοθέτης τηλεφωνούσε στην αστυνομία και τους έλεγε ότι μπήκανε κλέφτες στο σπίτι του και ερχόταν η αστυνομία και δεν έβρισκε τους κλέφτες και έφευγε, ο ίδιος σκηνοθέτης θα έλεγε “Ηλίθιοι αφού οι ταράτσες συγκοινωνούν δεν θα έπρεπε να ψάξετε και την διπλανή ταράτσα και το διπλανό κτίριο για να βρείτε τους κλέφτες που μπορεί να έχουν κρυφτεί στο διπλανό κτίριο?” Τώρα που η αστυνομία ψάχνει το σπίτι της κατάληψης και οι ταράτσες συγκοινωνούν, δεν πρέπει να ψάξει και το σπίτι του σκηνοθέτη που είναι δίπλα για να βρει τους παρανομούντες? Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός? Όταν μας συμφέρει η αστυνομία πρέπει να ψάχνει και τα διπλανά κτίρια, όταν δεν μας συμφέρει κακώς η αστυνομία ψάχνει τα διπλανά κτίρια. Αριστερίστικες σαχλαμάρες.

    8. Στέφανε κανε λίγο ένα έλεγχο στην κατάληψη της κάτω Τουμπας Θεσσαλονίκης, στη Σινιόσογλου 22!
      Λειτουργεί παρανομο μπαρ, το ανοίγουν όποτε γουστάρουν, το έχουν μαγειρείο, μέρα νύχτα τα φώτα αναμμένα (να μας πει η ΔΕΗ ο λογαριασμός στη συγκεκριμένη μονοκατοικία σε ποιανού το όνομα εκδίδεται)….
      Πριν χρόνια το χρησιμοποιούσαν από το δήμο για δημιουργικές απασχολήσεις παιδιών και ακόμη πιο παλιά ως βιβλιοθήκη το πανεπιστήμιο…
      Ξέρουμε ότι είναι το πατρικό του Σινιόσογλου εάν υπάρχουν απόγονοι του και το διαβάζουν ας ενδιαφερθούν… είναι κρίμα να καταλαμβάνεται …

    9. ΠΑΡΤΕ ΕΔΩ ΦΑΤΣΑ…ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ

    10. Κομουνιστές κ αναρχικοί, οι αιώνιες ΚΑΤΑΡΕΣ και ΚΑΡΚΙΝΩΜΑΤΑ της Πατρίδας μας!..

    11. ατσα ρε ρουθοκαυλετα anorymoys στα αριστερα την κιλοτα να φορας

    12. σκηνοθετης ειναι αυτος και εγω κοσμοναυτης δεν μα ς παρατανε τα λαμογια ηθελαν να κανουν δικο τους το διπλα σπιτι

    13. Η ιστορία είναι ότι Χρυσοχοίδης απέτυχε και πρέπει να τα μαζεύει.
      Πας στο σημείο με 100-150 πάνοπλους σαν αστακούς Αστυνομικούς και δεν μπορεί να βγάλεις ήρεμα και ωραία 5-6 πιτσιρικάδες που αμύνονται με καρέκλες , τραπέζια και μαξιλάρια , από το παλιό σπίτι;;;;;
      Ήταν ανάγκη να φτάσει σε τέτοιες ακρότητες.Ή είναι ανίκανοι να κάνουν μία απλή δουλειά ή το κάνουν επίτηδες να τρομοκρατήσουν όλο το λαό σαν να του λένε “κάτσε καλά γιατί μπορεί να σου φυτέψουμε ότι κατηγορία γουστάρουμε”
      Εξάλλου το γνωρίζουν καλά και από την υπόθεση της Χ.Α.

      1. Μια ερώτηση. Γιατί γράφεις ”Αστυνομικούς” και όχι ”αστυνομικούς”; Μπορείς να το εξηγήσεις; Χωρίς τρολιές. Τυχαία πάντως δεν μπήκες στον κόπο να πατήσεις καπς λοκ. Στα υπόλοιπα που λες, δίκιο έχεις.

    Comments are closed.