Η ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ – ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕ ΑΙΓΑΙΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ, ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ ΜΕ ΗΜΙΣΕΛΗΝΟ – ΚΑΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΑΝΩΤΑ

    Κοινοποίηση:
    νδζγφδφδ

    Ζούμε δυστυχώς μια κλιμακουμένη κατάσταση εθνικών υποχωρήσεων σε όλα τα επίπεδα. Δεν είναι μόνον η Κάσος. Την Δευτέρα ανοίγουν τα σχολεία στην Τουρκία και θα αρχίσουν να διδάσκονται τα νέα βιβλία, στα οποία περίοπτη θέση έχουν η θεωρία της «γαλάζιας πατρίδας» και η αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας. Ακόμη και την λέξη «Αιγαίο» έχουν διαγράψει. Και εμείς παραμένουμε αδρανείς. Και ο Πρωθυπουργός μας ετοιμάζεται να συναντήσει τον Πρόεδρο Ερντογάν στην επικειμένη γενική συνέλευση του ΟΗΕ. Να τον συναντήσει να του πει τι; Θα του θέσει άραγε το ζήτημα ότι με τα καμώματά του παραβιάζει το πνεύμα και το γράμμα της Διακηρύξεως των Αθηνών; Θα τολμήσει να καταγγείλει την Συμφωνία Ειρήνης και Φιλίας που υποτίθεται ότι έχουμε συνομολογήσει και την οποία η τουρκική πλευρά περιφρονεί;

    Αλλά τι να περιμένουμε; Εδώ τα Σκόπια παραβιάζουν την συμφωνία των Πρεσπών και εμείς απλώς κλαυθμιρίζουμε ζητώντας την τήρηση της λίαν επαχθούς συμφωνίας, την οποία έπρεπε να έχουμε καταγγείλει την ημέρα ου έπεσε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
    Είναι αυτό «δείγμα γραφής». Και ανοίγει τις ορέξεις και άλλων…

    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Τουρκίας προετοιμάζει μια νέα γενιά, η οποία εξ απαλών ονύχων εθίζεται να συνεχίσει να προκαλεί, να διεκδικεί, να διαπράττει αυθαιρεσίες εις βάρος της Ελλάδος. Και εμείς κοιμόμαστε και ονειρευόμαστε ήρεμα νερά στο Αιγαίο.
    Για αυτό το λεγόμενο «Εκπαιδευτικό μοντέλο του Αιώνα της Τουρκίας», περιλαμβάνει και την «γαλάζια πατρίδα» και την «πατρίδα των αιθέρων».

    Ως γνωστόν, δεν υπάρχει αναφορά στο Αιγαίο και το ελληνικό αρχιπέλαγος ονομάζεται παραπλανητικά «Θάλασσα των Νησιών». Ο πλήρης τίτλος του σχετικού μαθήματος είναι «Η Θάλασσα των Νήσων» και τα δικαιώματα της Τουρκίας σε αυτήν». Όπως δε δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Γιουσούφ Τεκίν θα δίνεται έμφαση στη γεωγραφική θέση της Τουρκίας, με χάρτες «που σχετίζονται με τη γαλάζια πατρίδα και την πατρίδα των αιθέρων».

    Όπως δε ο ίδιος υπογράμμισε: «Κατά την διαδικασία αυτή, η σημασία των χαρακτηριστικών της θέσεως της Τουρκίας θα τονισθεί με την χρήση διαφόρων μεθόδων αναλύσεως και την ανάπτυξη της εθνικής συνειδήσεως και θα υποστηριχθεί με την λήψη των απόψεων και των συναισθημάτων των μαθητών σχετικά με το θέμα αυτό». Στο πλαίσιο αυτό θα γίνεται αναφορά στη σημασία της «γαλάζιας πατρίδας», και θα αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους η Τουρκία δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θαλάσσης.

    Στη νέα διδακταία ύλη γίνεται λόγος για «νομικά και γεωγραφικά δικαιώματα της Τουρκίας στις θάλασσες» και «τονίζεται η ανάγκη του πατριωτισμού». Τα μαθήματα θα περιλαμβάνουν επίσης κεφάλαια για τα στρατηγικής σημασίας ορυχεία, την διαθεσιμότητα και την συμβολή των ορυκτών, ιδίως του βορίου, στην τουρκική οικονομία. Στο πλαίσιο αυτό, θα ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να θέτουν προς συζήτηση το χαρακτηριστικό της Τουρκίας να είναι ενεργειακός διάδρομος -σε σχέση με την «γαλάζια πατρίδα»- καθώς και θέματα που αφορούν στην παραγωγή ενέργειας. Επιπλέον, θα διδάσκεται η σημασία της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής, ιδίως της αμυντικής βιομηχανίας της Τουρκίας, στην εξωτερική πολιτική.

    Από την διαστρέβλωση δεν θα εξαιρεθούν ούτε το Κυπριακό ούτε η γενοκτονία των Αρμενίων. Σύμφωνα με τη φιλοκυβερνητική εφημερίδα Yeni Safak, οι αναφορές στο Κυπριακό θα έχουν ως αιχμή την σημασία της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βορείου Κύπρου», ενώ στο μάθημα της Ιστορίας, «στον κατάλογο αναγνωσμάτων θα συμπεριληφθούν βιβλία για «το αβάσιμο των αιτιάσεων για τον Πόντο και τους Αρμενίους».
    Στο μάθημα «Ιστορία της Τουρκικής Επαναστάσεως και Κεμαλισμός», οι μαθητές θα διδάσκονται τα αίτια και τις συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου σε πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο, την έναρξη της περιόδου του Ψυχρού Πολέμου μετά τον πόλεμο, την ίδρυση των Ηνωμένων Εθνών και του ΔΝΤ, τα «σιωνιστικά κινήματα», το Παλαιστινιακό ζήτημα και την αλλαγή της μορφής της αποικιοκρατίας.

    Αντιλαμβάνεται κανείς ότι το πρόγραμμα αυτό δομήθηκε για να καλλιεργεί τον φανατισμό και την μισαλλοδοξία. Περιθώρια ειρηνικής συνυπάρξεως με άλλους λαούς δεν αφήνει. Και ενώ από την απλή ανάγνωση του προγράμματος αυτά είναι αυταπόδεικτα, η Ελλάς στέκεται απέναντί τους απαθώς λες και δεν την αφορούν. Ασυγχώρητο, ενώ βιώνουμε ακόμη τις επιπτώσεις των γεγονότων της Κάσου και δεν τολμάμε να πάρουμε απόφαση για την ηλεκτρική διασύνδεση με την Κύπρο.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    5 Σχόλια

    1. Εντάξει, γνωστές οι θέσεις των τουρκομογγόλων αλλά να μιλάνε και για συνέπειες που δήθεν είχαν, ως άκαπνοι που δεν συμμετείχαν, στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο είναι και ένδειξη πως οι άνθρωποι είναι γελοίοι! Προφανώς εννοούν για τα Δωδεκάνησα που πέρασαν στην Ελλάδα! Λογικό είναι, Ελληνικό πληθυσμό είχαν και οι Ιταλοί θα έφευγαν από αυτά είτε με το καλό είτε με το κακό. Η μόνη απάντηση σε όλα αυτά θα ήταν να αποκτήσουμε τακτικές και νοοτροπία Ισραήλ, να διώξουμε όλους τους λαθρό γιατί είναι εν δυνάμει στρατός των Τούρκων (ιδιαίτερα οι πακιστανοί/μπαγκλαντεσιανοί και κάποιοι μαύροι, οι αλβανοί σε μικρότερο βαθμό πλέον), να ενδυναμώσουμε την εθνική παιδεία, την παραγωγή, την βιομηχανία (με πατριώτες βιομήχανους, όχι κάτι γνωστούς κρατικοδίαιτους με περίεργες – άγνωστες – καταγωγές).

    2. Περα απο τις “γαλαζιες πατριδες”, οι εδω Εβραιοτσολιαδες θα μαθαινου τα παιδια τους να στεκονται σουζα στα “σιωνιστικά κινήματα” ενω ο Ερντογαν διδασκει στους Τουρκους αντισταση!

    3. Ανατροπή σκηνικού: Το πολιτικό και επιχειρηματικό σύστημα δεν υπολογίζει τον Μητσοτάκη ως brand name

    Leave a Response