Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΛΟΙΟΥ ΚΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ! ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΤΟΥ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ Η ΜΕΙΩΣΗ… “ΜΑΜΟΥΘ” ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ – ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ 25ΕΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Κοινοποίηση:
attiki-odos-kifisias-eurokinissi

Την ώρα που τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ πανηγυρίζουν για την… ιλιγγιώδη μείωση των 30 λεπτών του ευρώ στα διόδια της Αττικής Οδού, περνάει στα ψιλά κάτι σημαντικό που αποδεικνύει ότι ακόμα και αυτή η… εξαγγελία που κοροιδεύει για μία ακόμη φορά την νοημοσύνη του Έλληνα φορολογούμενου, είναι στημένη. Διότι μπορεί για όλους τους άλλους να περνάει στα ψιλά όχι όμως και από το ΜΑΚΕΛΕΙΟ.

Η μείωση της τιμής των διοδίων, λοιπόν, είναι ήδη αποφασισμένη όχι από την Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, όπως είπε η Πρωθυπουργάρα μας, αλλά από τον εθνικό κατασκευαστή, την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του πεθερού του Γ. Γεραπετρίτη που έχει έργα με απευθείας αναθέσεις σε όλη την χώρα.

Η μείωση των 30 λεπτών βρίσκεται έτσι και αλλιώς στην νέα 25ετής σύμβαση της κατασκευάστριας εταιρείας που θα διαχειρίζεται την Αττική Οδό, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από τις 6 Οκτωβρίου. Είναι υποχρεωμένη να κρατήσει αυτή την τιμή για πέντε χρόνια.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ως αρχικός μέτοχος, προχώρησε στη σύσταση της εταιρείας «ΝΕΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.», με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 3 εκατ. ευρώ (που όμως θα αυξηθεί στα 497 εκατ. ευρώ), 30ετή διάρκεια και τριμελές πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο (ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ– Πρόεδρος, ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΖΑΡΙΜΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – μέλη Δ.Σ., με 5ετή θητεία).

Παράλληλα, στο ΓΕΜΗ «ανέβηκε» και η σύσταση της εταιρείας «ΝΕΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, διάρκεια επίσης 30 έτη, μετόχους τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΡΝΑ, πρόεδρο του Δ.Σ. τον Πέτρο Σουρέτη. Ο σκοπός της εταιρείας είναι αποκλειστικά η εκπλήρωση των υποχρεώσεων και η άσκηση των δικαιωμάτων που συμφωνούνται με την Σύμβαση Λειτουργίας που θα συναφθεί μεταξύ της εταιρείας με την εταιρική επωνυμία «ΝΕΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και της εταιρείας, αναφορικά με το Έργο «Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Αυτοκινητόδρομου Αττική Οδός», όπως αυτή μπορεί από καιρού εις καιρόν να τροποποιείται, ανανεώνεται ή παρατείνεται σύμφωνα με τους όρους της και εν γένει όπως αυτή εκάστοτε ισχύει σύμφωνα με τις συμφωνίες των μερών.

Η κοροιδία του Μητσοτάκη στα μούτρα του λαού είναι τόσο αηδιαστική που έχει ξεπεράσει κάθε όριο ανοχής. “Εξήγγειλε” κάτι που υπάρχει ήδη ώστε να αποφύγει να πει τι θα κάνει για το γεγονός ότι ένα αξιοπρεπές και λιτό σούπερ μάρκετ στοιχίζει για πλάκα 100 ευρώ.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response