Ένας βράχος που -σύμφωνα με την εταιρεία- ήρθε απο ψηλά και η πτώση της οφείλεται στις βροχές και στους σεισμούς, ήταν αρκετός για να δείξει μια ακόμα φορά πόσο μπο#ρδ@λο είναι η χώρα μας. Η ταλαιπωρία των οδηγών, ευτυχώς δεν θρηνήσαμε και ανθρώπινη ζωή, την οποία υπέστησαν δείχνουν το χάλι της χώρας μας.
Ωστόσο, ο υπουργός μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, θυμήθηκε μιάμιση μέρα μετά το συμβάν, να συγκροτήσει επιτροπή προκειμένου νε διερεύνηση το τι ακριβώς συνέβη.
Ειδικότερα, ο αρμόδιος υπουργός αποφάσισε να εμφανιστεί και να εκδώσει ανακοίνωση για το μπάχαλο που επικρατεί στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου μετά την κατολίσθηση που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης, ενημερώνοντας παράλληλα την συγκρότηση επιτροπής διερεύνησης για όσα συνέβησαν στην εθνική οδό.
Η… καινοτόμα ιδέα του υπουργού έρχεται μετά από πληροφορίες που αναφέρουν πως ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας, Αντώνης Ελευθεριάνος, προσανατολίζεται στο να παραγγείλει τη διενέργεια σχετικής προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να διερευνηθεί η τυχόν τέλεση αυτεπαγγέλτως διωκομένων αδικημάτων από υπευθύνους σχετικά με τα μέτρα προστασίας αλλά και την μετέπειτα κινητοποίηση για τον απεγκλωβισμό των πολιτών.
Η ανακοίνωση του υπουργείου σημειώνει ότι «η Επιτροπή συγκροτείται σύμφωνα με το άρθρο 65 του Νόμου 4663/2020 και θα υποβάλει το πόρισμα της ,το συντομότερο δυνατό, και σε κάθε περίπτωση εντός είκοσι ημερών. Έργο της Επιτροπής Διερεύνησης είναι η διερεύνηση και εξακρίβωση των αιτίων της διακοπής της κυκλοφορίας επί της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα κατά την 1η Δεκεμβρίου 2022 μετά την εκδήλωση των δυσμενών καιρικών φαινομένων (κακοκαιρία ΑΡΙΕΛ). Επίσης έργο της είναι και ο επιμερισμός και καταλογισμός τυχόν διαπιστούμενων ευθυνών στους αρμόδιους φορείς λειτουργίας και συντήρησης της οδο».
Σύμφωνα με την απόφαση «προς τον σκοπό επιτέλεσης του έργου της, η Επιτροπή Διερεύνησης δύναται να πραγματοποιεί αυτοψίες, να καλεί σε ακρόαση τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και φορείς και να ζητεί από αυτούς κάθε αναγκαίο έγγραφο και στοιχείο. Οι αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς υποχρεούνται να συνδράμουν την Επιτροπή Διερεύνησης θέτοντας αμελλητί στην διάθεσή της κάθε στοιχείο και έγγραφο που είναι αναγκαίο ή που ζητείται από αυτήν για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Η μη χορήγηση των ζητηθέντων στοιχείων προς την Επιτροπή από τις αρμόδιες υπηρεσίες συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα για τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη».
Κι αν δεν ήταν βράχος και ήταν υπολείμματα του κινέζικου πυραύλου, τι φταίει ο Περιστέρης; Να τα βάλει με την Κίνα; Oυστ αληταράδες.
Μη μπερδεύεστε το πραγματικό τους όνομα είναι Καρά Αμάν Αλήτες
Αυτός ο πούστης που ακούει στο όνομα ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ως υπουργός μεταφορών έχει κάνει μπουρδέλο….
ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ…
ΤΟΝ ΗΣΑΠ….
ΤΟΝ ΟΣΕ….
ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΜ….
Και ακόμα υπάρχουν δίποδα-συνδικαλιστές οι οποίοι συζητούν και διαπραγματεύονται μαζί του…..
ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Το 1952 τοποθετήθηκε στην πρώτη κυβέρνηση του στρατάρχου Παπάγου ο εκ Πρώτης Σερρών επαρχιώτης δικηγορίσκος Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Ευθύς αμέσως ο αδελφός του Αλέξανδρος, επίσης δικηγόρος, ίδρυσε τεχνική εταιρεία χωματουργικών, συγχρόνως δε ο νεαρός πολιτικός μηχανικός Αριστείδης Αλαφούζος, 28 ετών, ιδρύει τεχνική εταιρεία.
Αναλαμβάνει τεράστια δημόσια έργα όπως αντιπλημμυρικά στο Στρυμώνα και Αξιό. Το κύριο μέρος έχει χωματουργικό αντικείμενο. Το αναλαμβάνει ως υπερεργολάβος ο Αλέκος, ο πατέρας του Κωστάκη.
Ο Αλαφούζος εκείνη την περίοδο αλλά και επί πρωθυπουργίας Καραμανλή αναλαμβάνει σημαντικά έργα όπως η οδός Βουλιαγμένης – Σουνίου, Το ξενοδοχείο Μον Παρνές στην Πάρνηθα, την ανάπλαση της πλατείας Ομονοίας, το τουριστικό συγκρότημα στο Λαγονήσι, το σημερινό Lagonisi Resort. Τμήματα της νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης κλπ.
Μέσα ο Αλέκος με εργολαβίες χωματουργικών.
μετα απο 15 χρονια θα βγει το πορισμα. αλλα μεχρι τοτε θα πεσει ολο το βουνο
Απορώ ποιος ψηφίζει τουρκόσπορους όπως οι Καρά Αμάν Αλήδες (!)
Διεφθαρμένοι πολιτικοί Μία ακόμη πτυχή του ζητήματος αποτελούν η ποιότητα της πολιτικής διαφθοράς σε μια συγκεκριμένη περιοχή και η σχέση της με το οργανωμένο έγκλημα. Είναι δυνατόν η πολιτική διαφθορά να περιορίζεται στη λογική των μικροεξυπηρετήσεων σε τοπικό επίπεδο ή μήπως αυτές οι μικροεξυπηρετήσεις αποτελούν λειτουργικό στοιχείο μιας αλυσίδας σχέσεων, ιεραρχικά δομημένων και κλιμακούμενων, στις οποίες το ένα μέρος αναφέρεται σχεδόν μοναδικά στις ομάδες του οργανωμένου εγκλήματος; Μια κατάσταση διαφθοράς μπορεί να μην είναι εύκολα ανιχνεύσιμη, ως προς την έκτασή της. Ενώ στην πραγματικότητα για την υλοποίησή της κινητοποιεί μια αλυσίδα διαπλεκόμενων σχέσεων που φθάνουν ως το οργανωμένο έγκλημα (π.χ. ξέπλυμα χρήματος), τελικά φαίνεται να αποκαλύπτεται μόνο ένα μέρος των σχέσεων αυτών, ενώ παράλληλα οι διαπλεκόμενες σχέσεις που ανήκουν στο πεδίο των υψηλά ισταμένων κλιμακίων της πολιτικής και του εγκλήματος παραμένουν αθέατες, αλλά και σε ένα πρώτο επίπεδο ασύνδετες μεταξύ τους, δεδομένης και της τοπικής διασποράς των φορέων που εμπλέκονται. Έτσι, εξασφαλίζεται η συνέχεια του συστήματος (κυκλώματος) διαφθοράς.
Τα μπουρδέλα έχουν τάξη. Μην συγκρίνετε αυτά με το μπαχαλο της πατρίδας μας!!!!
Το μπ…λο εχει οργάνωση και κανονες κυριότερο βλεπεις πριν πληρωσεις .Καλη Ανασταση ΕΛΛΗΝΕΣ. Οποιος καταλαβε κατάλαβε.
Αν κλείσει τον δρόμο το κράτος, θα πληρώσει τον Περιστέρη αποζημείωση αντί να πληρώσει ο ίδιος για όλες τις ζημιές.
Μην ξεχνάτε το ίδιο έγινε με τα χιόνια τον Μάρτιο του 2021.
Αυτα τα ανηψια μπουληδες των συμφεροντων, ας σεβαστουν ενα χιλιοστο τη μνημη του μπαρμπα τους Κωνσταντινου Καραμανλη! Ακους κοντοσουβλια?
Ποιον Κωνσταντίνο Καραμανλή λες? Τον ανώμαλο απ’ το Κιουκπόϊ??
Ευτυχώς που η τροχαία του άχρηστου πολιτικού αληταρα Τάκη, επενέβη και έσωσε την κατάσταση.
Τάκη σε περιμένουμε στα νότια προάστια στις εκλογές να σε αγαπήσουμε.
Αστεροειδής από ψηλά….αόριστα…..τελικά από πολύ ψηλά ,ταξίδευε στο σύμπαν 500.000 χρόνια….Σημάδι θεϊκό ότι δεν υπήρξε κάποιο θύμα ούτε η παραμικρή ζημιά…Σπάνιο εύρημα .Τυχεροί που έπεσε στη χώρα μας.χαχαααα