Τρομερή καταγγελία, που μας κάνει να αναρωτιόμαστε που έχει χαθεί η ανθρωπιά στις μέρες μας.
Διαβάστε και φρίξτε:
Καταγγελία κατά της Αεροπορικής Εταιρείας Skyexpress
Ονομάζομαι Ο.Π. και είμαι άτομο με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 82%
Στις 11-08-2024 ταξίδεψα με την πτήση GQ303 της Skyexpress από Μυτιλήνη για Αθήνα και λόγο του ότι είμαι άτομο με ειδικές ανάγκες , στην πληρωμή του εισιτηρίου περιελάμβανε χρήση αναπηρικού αμαξιδίου, ώστε να μεταφερθώ από την καμπίνα του αεροσκάφους έως την έξοδο του αεροδρομίου. Προς μεγάλη μας έκπληξη -δική μου και του συζύγου μου που με συνόδευε και με βοηθούσε να μετακινηθώ- το High Log In (μηχάνημα που χρησιμοποιείται από τις Αεροπορικές Εταιρείες για Α.Μ.Ε.Α) δεν προσήλθε στην καμπίνα του αεροσκάφους και φυσικά ούτε το αναπηρικό καροτσάκι ήταν εκεί. Η έκπληξη διαδέχτηκε την λύπη και τον θυμό όταν ανήμπορη να μετακινηθώ, περίμενα στη σκάλα του Αεροπλάνου. Ο εξευτελισμός που ένιωσα δεν περιγράφεται καθώς περνούσαν από δίπλα μου όλοι οι επιβάτες της πτήσης, κοιτώντας με που έκλαιγα «επικριτικά». Μού πρότειναν να με επιβιβάσουν με την βοήθεια του προσωπικού του Αεροπλάνου στο λεωφορείο, αλλά είμαι καρκινοπαθείς χειρουργημένη στον εγκέφαλο, με ποσοστό 82% Μόνιμης Αναπηρίας και οι γιατροί μου έχουν απαγορεύσει το να βρίσκομαι στριμωγμένη σε κλειστό χώρο (μαζί με άλλους 85 επιβάτες).
Μετά από πολύ μεγάλη ένταση που προκλήθηκε τόσο από το προσωπικό του Αεροσκάφους, από κάποιους επιβάτες καθώς και από τον σύζυγό μου, για την παράλειψη της Αεροπορικής Εταιρείας Skyexpress του High Log In ως όφειλε, ήρθε άδειο λεωφορείο, προκειμένου να μας πάει στην έξοδο.
Συνέπεια όμως της Μίας ώρας και καθυστέρησης, έχασα την προγραμματισμένη αντιπηκτική ένεση, με μεγάλο κίνδυνο της ζωής μου, γιατί είναι κάτι που προκαλεί θρόμβωση και πνευμονική εμβολή.
Παρακαλώ για την δημοσίευση του κειμένου για την απαράδεκτη ανευθυνότητα για την ζωή ενός ανθρώπου από μια τέτοια Εταιρεία και εγώ με την συνέχειά μου, θα προβώ σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες κατά της Skyexpress
Για του λόγου το αληθές, σας επισυνάπτω το εισιτήριο μου και την φωτογραφία μου στην σκάλα του Αεροπλάνου.
Το makeleio.gr έχει στην κατοχή του όλα τα έγγραφα και τις φωτογραφίες που μας εστάλησαν κατά την καταγγελία, αλλά δεν τα δημοσιεύουμε για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Τού ‘φεξε του ορκ και ελέω κλεπτομιζοτακ κονόμησε αεροπλανάκια, αλλά ορκ θα παραμείνει.
Το ανέκδοτο με το γρύλο το ξέρετε; Καλό ε;
Να κινηθεί η Κυρία νομικά και άμεσα μάλιστα.Δεν μπορεί μία εταιρεία να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο σε συνανθρώπους μας που διαθέτουν προβλήματα υγείας.Η απόλυτη ντροπή και κατάντια δεν σέβονται στο κράτος αυτό τίποτα πλέον.
ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΜΤΡΟΠΗ Ο ΜΙΖΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΛΕΞΙΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΚΑΡΤΣΑΠΛΙΑΔΩΝ.ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΟΧΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ.
Συγγενικό μου πρόσωπο εδώ και 4 χρονια περιμένει την αποζημίωση που του οφείλει η παραπάνω εταιρεία λόγω καθυστέρησης πτήσης με αποτέλεσμα να διανυκτερεύσει σε αεροδρόμιο καθώς έχασε την ανταπόκρισή.
Στα mail δεν απαντάνε και στις τηλεφωνικές κλήσεις έχει ακούσει διάφορες δικαιολογίες.
Κτήνη. Κατακάθια. Γελούσατε ε με τον συνάνθρωπό σας που ΕΤΥΧΕ να είναι άρρωστος; Πούστηδες. Αν τύχει σε εσάς; Κωλόπαιδα, σκατόψυχοι.
Και μένα πιο πολύ με πείραξε η συμπεριφορά των συνανθρώπων της. Εχουμε γίνει απάνθρωποι, αισχροί. Δεν λέω ζώα, γιατί τα ζώα είναι καλύτερα από τους ανθρώπους της σημερινής εποχής
Βρώμικοι αισχροί κλέφτες απατεώνες άλλος ένας που λέει ξέρεις ποιος είμαι εγώ εμείς οι Έλληνες φταίμε που ψηφίζουμε νέα Δημοκρατία