Απίθανη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον νέο «αστυφύλακα» του κορωνοϊού, Γκίκα Μαγιορκίνη. Με παπατζίδικους μαθηματικούς υπολογισμούς και με σχεδιαγράμματα του μεσοπολέμου ο νεαρός επιστήμονας που επιχορηγήθηκε πρόσφατα με 500.000 ευρώ από το ελληνικό κράτος, κοροϊδεύει γονείς και παιδιά ενόψει του ανοίγματος των σχολείων. Διαβάστε τη ανήρτησε και άμα καταλάβετε τίποτα στείλτε μας μήνυμα.
Ο επίκουρος καθηγητής Υγιεινής και Επιδημολογίας λοιπόν, σημειώνει τα ακόλουθα:«Μετά την χθεσινή ενημέρωση στο Υπουργείο επανέρχομαι λίγο στο θέμα του μεγέθους των τάξεων επειδή φαίνεται να επικεντρώνεται εκεί η συζήτηση και να εξηγήσω γιατί δεν έχω πεισθεί ότι έχει τόση σημασία. Η απόσταση του 1.5 μέτρου είναι σημαντική για την μετάδοση με σταγονίδια και θα πρέπει να την τηρούμε όσο μπορούμε γενικά. Όπου δεν μπορούμε θα πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να μειώσουμε την πιθανότητα μετάδοσης με την χρήση μάσκας. Η ίδια λογική εφαρμόζεται και στα σχολεία με γενικευμένη χρήση μάσκας στις τάξεις. Οι τάξεις θα πρέπει να σημειωθεί δεν μπορούνε να θεωρούνται όπως χώροι εστίασης. Στην εστίαση υπάρχει διαρκής εναλλαγή των ατόμων που συνευρίσκονται. Οι τάξεις έχουν διαρκώς την ίδια σύνθεση και έτσι μπορούμε να τις θεωρήσουμε ως κοινωνικές “φουσκάλες” ή “φούσκες” (bubbles) οπότε η λογική στην αντιμετώπισή τους είναι αρκετά διαφορετική. Καταρχήν η όποια μετάδοση στην τάξη είναι πλήρως ιχνηλατίσιμη και μπορεί να περιοριστεί με απλό περιορισμό, ενώ στην εστίαση δημιουργεί κατα κόρον “ορφανά” κρούσματα».
Αναφορικά με ερώτημα ” πόση είναι η επιβάρυνση των αποστάσεων >1.5 μέτρου στις τάξεις 25 μαθητών σε σχέση με τις τάξης 15 μαθητών;”, ο Γκίκας Μαγιορκίνης παραπέμποντας σε έναν πίνακα εξηγεί:« Για να βοηθήσω λιγάκι στην εξήγηση έχω φτιάξει ένα διάγραμμα τάξης 15 μαθητών (δεξιά). Με πράσινα βελάκια δείχνω τις ανά 2 αποστάσεις του μαθητή στο πρώτο θρανίο με όλους τους μαθητές στην δίπλα σειρά (8 αποστάσεις), για λόγους ευκολίας δεν δείχνω τις υπόλοιπες με μαθητές τις ίδιας σειράς (6 αποστάσεις). Οι αποστάσεις του μαθητή αυτού είναι 14 και όλες υπερβαίνουν το 1.5 μέτρο. Το σύνολο των αποστάσεων σε αυτήν την διάταξη είναι 120. Όπως φαίνεται και παρακάτω μία τάξη 25 μαθητών οι ανά 2 αποστάσεις είναι 325 με 13 να παραβαίνουν το όριο του 1.5 μέτρου δηλαδή μόλις το 4% όλων των πιθανών συνδυασμών. Αυτές οι “παραβάσεις” είναι μόνο σε οριζόντιο επίπεδο, και δεν επιτρέπουν την μετάδοση στον κάθετο άξονα τη τάξης».
Συνεπώς, εξηγεί ο καθηγητής « από αυτούς τους υπολογισμούς η μετατροπή της τάξης σε μέγεθος 15 ατόμων εξαλείφει το 4% των ανά 2 αποστάσεων την ώρα του μαθήματος. Συγχρόνως αυξάνει (σχεδόν διπλασιάζει) τον αριθμό των εκπαιδευτικών ωρών που θα πρέπει να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς. Το σενάριο λοιπόν δείχνει ότι για την πιθανότητα μετάδοσης αποκλειστικά και μόνο την ώρα της εκπαιδευτικής διαδικασίας προκειμένου να ρίξεις 4% τις κοντινές επαφές θα πρέπει να διπλασιάσεις τον χρόνο έκθεσης των εκπαιδευτικών».
Καταλήγοντας την ανάρτησή του ο Γκίκας Μαγιορκίνης λέει: «Αντιλαμβάνομαι ότι η πρόθεση είναι πάντα το καλύτερο των μαθητών και των εκπαιδευτικών αλλά προσωπικά πιστεύω ότι η απάντηση δεν είναι τόσο απλή και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα υπήρχε (και αν θα υπήρχε) σημαντικό κέρδος στην μείωση της μετάδοσης από 25 σε 15 όσον αφορά την μετάδοση σταγονιδίων».
Μόνο που κύριε καθηγητά, στα περισσότερα σχολεία η διάταξη των θρανίων δεν είναι αυτή που νομίζεται, αλλά όπως στην παρακάτω φωτογραφία. Γκέγκε;
Δεν είμαι με το Μαγιορκίνη. Αλλά μη τον πυροβολούμε έτσι. Παραπλανημένος είναι για τα Μαθηματικά του. Εγώ πάντως (δεν θα πώ το όνομα μου) είμαι του χώρου και έχω διαπιστώσει ότι πολλοί φωστήρες με έπαρση και βαρύ CV δεν μπορούν να κάνουν ούτε μία απλή παραγώγιση που κάνει ένας μαθητής τρίτης λυκείου. Και αυτό όχι μόνο στη Ελλάδα. Δυστυχώς έχει να κάνει με τον τρόπο που αναδεικνύεται η επιστήμη σήμερα και με την αλόγιστη χρήση έτοιμων software που σε κάνουν να νομίζεις ότι κατέχεις ενώ στην πραγματικότητα έχεις πλήρη άγνοια!
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει … “επιστημονική μελέτη” η οποία να έχει αποδείξει πως τα σταγονίδια εκτελούν “ευθύγραμμη κίνηση” ;
Απ’τη στιγμή που έχουν μάζα υπόκεινται στον ελκτικό νόμο της βαρύτητας,δηλαδή διαγράφουν καμπύλη.
Επομένως χρειάζονται γερό φτύσιμο … τα σταγονίδια, για να φτάσουν από το πρώτο θρανίο στο τελευταίο !
Σιγουρα πηρε 500 χηνες; Εγω νομιζα μονο 20.Α ειναι πολλα τα λεφτα Αρη.Με τοσα λεφτα δικαιολογηται να μας πει και αλλες παπαριες.Εσεις εκει κατω αφηστε τους ψεκασμενους τα συρ τα νδ και τα πασοκ.Κινδυνευουν τα παιδια μας απ΄αυτος
Είναι τελείως κουκου τα μαθηματικά που χρησιμοποιεί. Αλλού για αλλού η στατιστική κομμένη και ραμμένη για να βγουν τελείως παραπλανητικά συμπεράσματα. Δεν πάνε καθόλου καλά στην κυβέρνηση.
Αυτός λεει μαλακίες αλλά τα θρανία στα σχολεία δεν είναι οπως στη φωτογραφία που βάλατε.
Από άνθρωπο που έχει κοτσαδορο από πίσω, Μ@ΛΑΚΙΕΣ θα ακούσεις…. Θα μας πει τι φρούτα βγάζει η Καλαμάτα;;
Κεραμέως – Γκίκας απ΄ότι φαίνεται δυσκολεύονται μέχρι και στην απλή αριθμητική. Το παίζουν άριστοι και ούτε σε διαγώνισμα μαθηματικών δημοτικού δεν θα μπορούσαν να αριστεύσουν. Φυσικά μιλάμε για δημόσια σχολεία όχι για τα ιδιωτικά που απολύονται οι καθηγητές όταν σε πιάνουν να αντιγράφεις. Εκεί δεν έχουμε αμφιβολία ότι αρίστευσαν…
Όχι, με συγχωρείτε, τα θρανία είναι 16, αλλά οι μαθητές 15. Κάνει λάθος στις πράξεις και προφανώς δεν μπορεί να μοιράσει σε δυο γαϊδούρια άχυρο. Τουλάχιστον ας το υπολογίσει ως 1 + 2 + 3 + … + 14 = 105 στο κομπιουτεράκι, αφού δεν μπορεί να σκεφτεί αλλιώς.
Ο Μαγιομπικίνης ”σφίγγεται” να πείσει πόσο κορυφαίος είναι .Να δείτε που ζηλεύει το Χαρδαλιά και σε λίγο θα μας κουνάει το δάχτυλο κι αυτός
Έρχεται η ώρα σας που όλοι εσείς οι ψευτοεπιστημονες θα είστε καταζητουμενοι…
Ο βλάκας γράφει για 15 μαθητές, αλλά στο σχήμα δείχνει 16. Οι 120 = 16 x 15 / 2 είναι οι ανά δύο αποστάσεις μεταξύ 16 μαθητών. Φαίνεται ζήτησε κάποιο φροντιστήριο να του κάνουν τα σχήματα και τις πράξεις και ο ίδιος ούτε που κατάλαβε τι λάθη έγιναν.
Ρε Γκικα, για δε πας στην UEFA να σε βολεψουνε , να εχεις κ ικανοποιηση απο τον εαυτο σου;
Αφου βλεπεις, με τα γιατρικα δε το χεις
Ο Γκίκας έβγαλε και σχεδιάγραμμα για να πείσει ότι τα παιδιά πρέπει να φορούν μάσκες !!!
Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο !!! Αφού μπορούν να τηρήσουν τις αποστάσεις γιατί να φορούν μάσκα ??? Ο ίδιος αυτο αναιρείται με αυτά που είπε . Και καλά στα διαλείμματα που θα την βγάζουν και θα γίνονται ένα μπουλούκι ο ιός κάνει διάλειμμα ?? Και στα γυμναστήρια που είναι κλειστοί χώροι με κλιματισμό και με βαριές αναπνοές ο ιός φοβάται και φεύγει ??? ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ Τ.ΙΠΟΤΕΝΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ??? Τι εξυπηρετούν άραγε ??? Να προστατέψουν τις ευπαθείς ομάδες τιμωρώντας τα παιδιά ???
ΕΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΡΕΕΕΕ
Ένας και μοναδικός υπάρχει.. Ο Έγκριτος Νομικός κ. Νίκος Αντωνιάδης.. Εχει ξεφτιλίσει το σατανικό σιωνιστικό πωλητη-κό σύστημα των αριστεροδεξιών ανδρεικέλων…
Ουδέποτε υπήρξε μια (1) εστω μια, ανεξάρτητη επιστημονική μελέτη που να αποδεικνύει ότι οι “ιοί” (εφεύρημα της Ιατρογενούς Μαφίας Ροκφέλερ – Γκεητς κλπ.) “μεταδίδονται μέσω του αέρα ή των επιφανειών” απο άνθρωπο σε άνθρωπο..
ΟΥΔΕΠΟΤΕ..
Ας μας επιδείξουν ΜΙΑ έστω ΜΙΑ, οι μπουκωμένοι Νεοταξικοί ψευδοεπιστήμονες..
Μας παρουσιάζουν Αβάσιμες ανόητες υποθέσεις ως δηθεν.. αποδείξεις..
Μας δουλεύουν ασύστολα..
Αυτος ο κατσαριδας ο Μαγιορκινηςβκαι οι λοιποι καρεκλοκενταυροι της κυβερνησης, πρεπει να καταλαβουν οτι δεν κολλας μονο με την εισπνοη…αλλα και με την επαφη.
Στη Θεσ/νικη κανενα αστικο δεν εχει αντισηπτικο.Τα δοχεια ειναι μονιμως αδεια.
Και σε καποια σουπερμαρκετ οπως το discount αντισηπτικο εχει μονο οταν μπαινεις.
Οταν βγαινεις οχι.
Ελεγχους κανουν μονο οπου τους συμφερει.
Στις ταβερνες ρε μαλακισμενοι χαρδαλια και μαγιορκινη,δεν υπαρχει κορονοιος,που ειναι ο ενας πανω στον αλλο;;;;;ουστ κοπροσκυλα νεοταξιτες μας πηγαινουν για εμφυλιο.
Επικουρος για τουαλετες σου βγαζει να τον πεις.
Επικουρος καθηγητης Παπαρολογιας και Παραπληροφορησης και Fake News ενα μπραβο στην κυβερνηση μας που δεν εχει δωσει δεκαρα απο την μερα της επιδημιας για τους πολιτες μονο φαρμακα 5 τονων χλωροκινης που αγορασε για λογαριασμο της Εταιρειας του Γιαννακοπουλου ΤΖΑΜΠΑ απο το υστερημα του απλου πολιτη αλλα τοσα ξερετε.
Και το λογοτυπο (Μενουμε σπιτι) που κοστισε 9 ευρω αγορα επειδη βαριοντουσαν στο υπουργειο υγειας να φτιαξουν μονοι τους (λεφτα εχουμε) απο αμερικανικο website το χρεωσε στην αρχη της πανδημιας η κυβερνηση μας 200.000.000 ευρω και ξεφυγε στην πορεια η καμπανια.
Υπάρχει μια φράση που μας είχαν μάθει εκείνα τα χρόνια οι δάσκαλοι με το τρυμενο σακάκι, τότε δηλαδή που τα παιδιά κάτω από δύσκολες συνθήκες μάθαιναν σωστά Ελληνικά : “ΟΥΔΕΙΣ ΜΩΡΟΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΟΝ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ” Φαντάσου λοιπόν να είσαι και Καθηγητής Ιατρικής και μάλιστα με ειδικότητα Λοιμωξιολογου ! Αυτού τού είδους άνθρωποι καθοδηγούν τον τόπο μας, δυστυχώς….
Καλά έλεγε ένας μεγάλος Στρατηγός του παρελθόντος : “ΚΑΘΗΓΗΤΑΙ 3 ΚΑΙ ΕΧΑΘΗ Η ΠΑΤΡΙΣ”
Α, ρε κακόμοιρη Ελλάς , τι σου έτυχε ! Η λύση είναι μια ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ! ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ! ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ !
Λίγη υπομονή παππού , λίγη υπομονή… Και το ποθούμενο έρχεται…
μη στεναχωρειτε τη κυβερνηση ρε παιδια..πανω που πανε να καταργησουν το θανατο απο γηρατεια… αφου βλεπετε, κανεις δεν πεθαινει καν απο βαθεια γηρατεια, ουτε απο αλλη ασθενεια , μονο απο κορονοιο! εχουν νικησει ολες τις ασθενειες, μονο ο κορονοιος εμεινε..που θα παει, θα τον νικησουνε κι αυτον!
αυτός είναι ο όρος για τις μπούρδες που μας πουλάνε. Φτιάχνεται με λίγη επιστήμη, πολλή φαντασία, πολύ θράσος και γενναίο μπούκωμα με ευρώ.
Αδελφέ καθόλου επιστήμη, μόνον με ψευδοεπιστήμη..
Εμείς φταίμε που τους ανεχόμαστε..
Εν τω μεταξύ τα νούμερα είναι μάλλον λάθος. Στο δεύτερο διάγραμμα για παράδειγμα σε κάθε μαθητή αντιστοιχούν 14 βελάκια με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους. Επειδή οι μαθητές ειναι 15 έχουμε 14*15 = 210 βελάκια όμως καθώς έχουμε πάρει το κάθε βελάκι απο δυο φορές το τελικό νούμερο είναι 14*15/2 = 105 βελάκια, άρα έχουμε 105 διαφορετικές δυάδες και όχι 120 που λεει ο φωστήρας Μαγιορκίνης. Για τους πιο ψαγμένους το ίδιο ακριβώς νούμερο προκύπτει χρησιμοποιώντας το σχετικό τύπο της συνδυαστικής: (15 2) = 15!/((15-2)!2!) = 105 που μας λεει πόσες διαφορετικές δυάδες μπορούμε να δημιουργήσουμε από 15 στοιχεία (μαθητες). Όμοια στο πρώτο παράδειγμα από 25 άτομα μπορούμε να δημιουργήσουμε 300 διαφορετικές δυάδες από 25 άτομα. Εν πάσει περιπτώση ο γιατρός μάλλον από μαθηματικά δεν σκίζει και πολύ. Αν κάποιος στα σχόλια είναι λίγο πιο ψαγμένος ας με διορθώσει παρακαλώ αν κάτι μου διαφεύγει.
Έχεις δίκιο.
Οι μαθηματικοί γελάμε με τους υπολογισμούς του Γκίκα.
Δεν ξέρω πόσο καλός είναι στην ιατρική, αλλά στα μαθηματικά χρειάζεται βοήθεια το παλικάρι
Το γεγονός ότι βγαίνει και πετάει νούμερα στην τύχη μάλλον υποδεικνύει μια υπερβολική αυτοπεποίθηση έως και έπαρση ότι καλυμμένος πισω από την ιδιότητα του επιστήμονα/”φωστήρα” ο κόσμος δε θα κάτσει να ασχοληθεί αν αυτά που λέει στέκουν. Με την ίδια επιπολαιότητα είμαι σίγουρος ότι βγαίνουν και οι υπόλοιποι ειδήμονες να μιλήσουν με βεβαιότητα Αγίου για την ορθότητα της στρατηγικής τους περί μασκών, για την επικινδυνότητα του ιού κλπ. Οι τύποι ειναι επικίνδυνοι. Εγώ προτού αναρτήσω το αρχικό μου σχόλιο τριπλοτσέκαρα το αποτέλεσμα δέκα φορές και πάλι είχα την επιφύλαξή μου καθώς δεν τυγχάνω μαθηματικός (είμαι μηχανικός) και δεν έχω εξαιρετική άνεση με το πεδίο των μαθηματικών. Εδώ ο άλλος που παίζει να έχει να ασχοληθεί σοβαρά με μαθηματικά από το Λύκειο βγαίνει και αναρτάει νούμερα και σενάρια, βγαλμένα από τον κώλο του, κανοντας έναν τόνο παραδοχές και πάλι πραγματοποιώντας σοβαρά υπολογιστικά λάθη. Θα εμπιστευόσουν αυτό τον άνθρωπο να σε σώσει από μια υποτίθεται επικίνδυνη πανδημία;
δηλώνει κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης (MSc) στη Βιοστατιστική. Βιοσταστιστική μάι ας που λέει και ο Τραμπ
Το ότι οι γιατροί δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά και κυρίως Στατιστική είναι γνωστό σε όλους στην πιάτσα. Όλες οι στατιστικές αναλύσεις , οι πίνακες, τα διαγράμματα, τα μοντέλα και γενικά ότι έχει να κάνει με αναλύσεις πειραματικών δεδομένων στις παρουσιάσεις τους στο SPSS, STATA ή SAS έχουν γίνει από στατιστικους τους οποίους φυσικά και έχουν πληρώσει αδρά κάποιες φορές για τις υπηρεσίες τους. Πολλές δε φορές και όλη η Στατιστική ανάλυση έχει γραφεί από καποιον στατιστικό χωρίς ο γιατρός να γνωρίζει καν τα αποτελέσματα της έρευνας του. Από ότι φαίνεται ο Γκίκας ανήκει στην εν λόγω κατηγορία των μαθηματικών και στατιστικών ασχέτων.
Σημερα γιμεται στην γερμανια συγκεντρωση για να πεσει η κυβερνηση ….ισχυει???…λογο κοραναίου ….υποδουλωση των μαζων ….ερωτω ισχυ???
Κάποιο έμμισθο παπαγαλάκι νουδούλος έγραψε ότι μπήκε πρώτος στην Ιατρική αυτός ο “βελάκιας”. Με τη ΔΕΥΤΕΡΗ χρονιά μπήκε στην Ιατρική την πρώτη ΑΠΕΤΥΧΕ ΕΝΤΕΛΩΣ.
μικροβιολόγος που το ριξε στην ‘Υγειινή και Επιδημιολογία’ γιατί δε έβρισκε δουλειά. Τάλε κουάλε με τον ποιητή του αιδοΐου του συριζα, του κουράκη με την κοτσίδα, που έγινε και αντιπρόεδρος της βουλής
Την ωρα που σχολανε εχουν παει σε κανενα σχολειο να δουνε τι γινετε τη μπαχαλο επικρατει.
Τα ιδια μας λεγανε με της θεωριες και για τα λεωφορεια θα αφηνουνε ενα αδειο καθισμα τη να το κανεις!! τη νοημα εχει… μια καρεκλα αδεια οταν η ανθρωποι στιβαζονται σαν της σαρδελες ορθιοι…
Στην Αμερικη τα λεωφορεια και το μετρο ειναι η τριτη αιτια που ο πλυθησμος κολλαει τον ιο.
Να γραψω κ γω για πρωτη φορα σε αυτο το σαιτ.οσο δεν συμορφψνομαστε και κανουμε του κεφαλιου μασ σχολεια δεν θα ανοιξουνε και ειναι εισ βαροσ μασ ολων
Σιγα τι μαθαινουν ρε κομπογιανητη. Αντε παλι στη τρυπα σου
Αυτό το χαϊβάνι πότε πρόλαβε κι έγινε καθηγητής;
Άμα φτιάξω κι εγώ σκιτσάκια και τα δημοσιεύω θα μου δώσουν χορηγία ;
Όταν είδαν ότι ο κόσμος γελάει με τις μαθηματικές γνώσεις της Κεραμέως,
έβγαλαν τον Γκίκα να ρίξει το παραμύθι “τι 15, τι 25, τι 28”
Τρίζουν τα κόκαλα του Πυθαγόρα όταν ένας καθηγητής πανεπιστημίου λέει
“δεν μειώνονται όλες οι αποστάσεις, μειώνεται μόνο η απόσταση που έχεις με το διπλανό σου”.
Ας τον ενημερώσει κάποιος ότι η απόσταση δύο παιδιών που κάθονται στο ίδιο θρανίο είναι 0 cm (αφού τα μπουφάν τους ακουμπάνε). Αντιθέτως, όταν είναι 15 μαθητές στην τάξη, η απόσταση για κάθε μαθητή γίνεται 1,5 μέτρο.
Αυτοί θα μας κάνουν να ξεχάσουμε τα μαθηματικά!
ουτε φυσικα το κρατος μπορει να προσλαβει αλλους τοσους καθηγητες
Ουτε να κανει διπλοβαρδιες αφου οι γονεις εργαζονται ερχονται τα πανω κατω ποιος θα προσεχει τα παιδια κλπ
Μονο οι ψεκασμενοι τα χουν ολα ευκολα και οτι και να γινει παραπονα εχουν
Πολυ κακο για το τιποτε αφου με το πρωτο κρουσμα θα κλεινει το σχολειο
Και μολις σκασουν 5 με 10 θα τα κλεισουν ολα και τα μαθηματα θα γινονται απο υπολογιστη
Και δεν θα αργησει να σκασουν 5 με 10 κρουσματα
Το κράτος δεν χρειάζεται να προσλάβει άλλους τόσους καθηγητές, παρά μόνο τους απαραίτητους για να σπάσουν τα μεγάλα τμήματα..
Επίσης μπορεί να επιστρέψουν στις τάξεις και όσους κ@φ@νες είναι αποσπασμένοι στα κομματικά γραφεία και σε κάθε κρυφό πόστο
το σχέδιο της ΝΤΠ είναι να φτιάξει εκπαιδεύσει υπάκουους πολίτες χρησιμοποιώντας τον φόβο!! τα υπόλοιπα είναι αυστηρά ρατσισμός και διάκριση
Καραγκιοζιλίκια όλο το σύστημα αποστάσεων στα σχολεία και ειδικά στα Δημοτικά και κάτω. Αν δεν μπορείς να εμπνεύσης προσωπικά μέτρα προφύλαξης τουλάχιστον στα μεγαλύτερα παιδιά αστόχησες.
Η μόνη προφύλαξη που υποχρεούνται οι Έλληνες γονείς να παράσχουν στα παιδιά τους είναι αυτή, με κάθε τρόπο, απο τα αριστεροδεξιά Νεοταξικά σιωνιστικά κτήνη που εχουν βαλθεί να μας ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ..
Έχουν βαλθεί να μας στερήσουν την Αναπνοή με ψευδοεπιστημονικες ανοησίες..
Να πας σε πανεπιστήμιο και να τους δείξεις τέτοιο διάγραμμα. Θα γελάνε ως και οι πέτρες.
λλα ουτε αυτο καταλαβατε
Δεν το κανε για το πανεπιστημιο
Θυμηθήκαμε το δημοτικό και το νηπιαγωγείο.
Ενταξει το ψιλογ@μησατε στο τελος. Τα περισσοτερα σχολεια δεν εχουν αυτη την διαταξη που δειχνετε στην φωτο. Το γνωριζω. Αντε 5-6 σχολεια σε ολη την Αθηνα να εχουν τετοια διαταξη και κυριως παιδικοι σταθμοι και νηπια.
Μάλλον φίλτατε δεν είσαι του κλάδου ή ο/η εκπαιδευτικός των/του παιδιού σου υιοθετεί άλλο χωροταξικό σύστημα. Σε αρκετά σχολεία(κυρίως δημοτικά) χρησιμοποιείται η συγκεκριμένη διάταξη με κάποιες μικρές αλλαγές.
απο περισυ τα χουμε αλλαξει λεμε…
κανεις οτι εισαι και του κλαδου
Στο σχεδιάγραμμα δεν έχει γράψει καμία απόσταση,ούτε μας είπε το εμβαδόν της αίθουσας. Αυτά θυμίζουν βελάκια του δημοτικού με αντιστοίχηση.
Τώρα αυτός ο σκιτζής θεωρείται επιστήμονας; Και του δίνει και ένα σκασμό λεφτά το κράτος; Έχει υπόψιν του τις βασικές αρχές της επιστημονικής μεθοδολογίας; Διατύπωση υπόθεσης – πείραμα – ανάλυση αποτελεσμάτων – γενίκευση κτλ;
Με σχεδιαγράμματα του κώλου χαράσσει πολιτική υγείας για τα παιδιά μας; Άλλη μια επανάληψη της φαρσοκωμωδίας Τσιόδρα που τη μία έλεγε όχι μάσκες και την άλλη όλοι μάσκες. Δεν έχουν περάσει μεγαλύτεροι καραγκιόζηδες απ΄τον άμοιρο τούτο τόπο.
ο …σκιτζης κατα το γιδι ειχε μπει πρωτος ιατρικη αθηνων και εκανε μεταδιδακτορικος 6 χρονια οξφορδη…
Και γιατί παρουσιάζει τέτοια διαγράμματα της κακιάς ώρας; Ας παρουσιάσει κάτι που να δικαιολογεί τις σπουδές του.
Το ότι αυτός ο ανεπαρκής μπήκε πρώτος ιατρική Αθηνών απλά αποδεικνύει το προβληματικό σύστημα παιδείας στην Ελλάδα και το ακόμα πιο προβληματικό σύστημα πανελληνίων. Προφανώς ήταν εξπέρ στην παπαγαλία αλλά από κριτική σκέψη ΜΗΔΕΝ εξού και ο τραγέλαφος της επιφανειακής έως κωμικής προσέγγισής του στο θέμα των μαθητών ανά τάξη.
Με τη δευτερη μπηκε…ιατρικη
Χαχαχ οντως
Αλήθεια πως μπήκαν όλοι αυτοί στην Ιατρική;;;
Μακελειό δεν κάνεις μια έρευνα;;;
Μπορεί και να βγάλεις λαυράκια..
και τι μας ενδιαφέρει;αυτός θα αποφασίσει για τα παιδιά μας;Να πάρει αποφάσεις για τα δικά του παιδιά.Και όσο αφορά ότι μπήκε πρώτος δεν λέει τίποτα.Κάθε χρόνο μπαίνει και από ένας πρώτος στην Ιατρική σχολή Αθηνών.Σε πόσο χρόνο τελείωσε και με τι βαθμούς και πόσους σταυρούς έφερνε για την ΔΑΠ να μας πεις
Οι ασφαλείς αποστάσεις εώς τώρα ήταν τα 2 μέτρα. Τι έγινε; Το άλλαξαν και αυτό στο 1,5 μέτρο; Υπάρχει τίποτα που θα κρατήσουν σταθερό σε όλη αυτή την υπόθεση;
ειναι οι ψεκαμενοι
Σαν την μανα της 24χρονης την κυρα σουλα απο την ροτοντα που το διαβασε στο.. φβ οτι ειναι κοροδοιος
Οι αποστασεις αυτες ειναι παγκοσμιως 1.5 με 2 μ
Περιμενεις στην γωνια μην σου προσθεσουν κανα ποντο
Σε λίγο μπορεί να γίνουν και 1 μέτρο οι αποστάσεις. Οι «αψέκαστοι» ότι θέλουν πουλάνε.
@ οι μονοι ακλονητοι
Κι όμως, άλλαξαν τα δεδομένα … ΄Εχουμε νέα ευρήματα από τους “πανεπιστήμονες” (!!!), οι οποίοι, παρα-μορφωμένοι όντες, παρουσιάζουν κάθε μέρα και νέα στοιχεία, εισπράττοντας για τις μελέτες τους εκατομμύρια ευρώ …
Για παράδειγμα :
Στην μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Νοσοκομείο Shands του Πανεπιστημίου της Φλόριντα, οι ερευνητές εντόπισαν αιωρούμενα μολυσμένα σταγονίδια σε απόσταση 4,8 μέτρων από το σημείο που βρισκόταν ο ασθενής / πειραματόζωο, οπότε έκριναν ότι αυτή η απόσταση πρέπει να τηρείται ανάμεσα στους ανθρώπους, επισημαίνοντας, μάλιστα, ότι η απόσταση των 2 μέτρων «δημιουργεί ψευδές αίσθημα ασφαλείας» …
Στην μελέτη που δημοσιεύτηκε στο British Medical Journal (ΒΜJ), ευρέθη ότι τα σταγονίδια του κορωνοϊού μπορούν να ταξιδέψουν έως και 8 μέτρα όταν κάποιος βήξει, φταρνιστεί ή φωνάξει δυνατά…. Για τον λόγον αυτόν, συνιστούν την τήρηση της απόστασης των 8 μέτρων μεταξύ των ανθρώπων …
Οπότε, οι μαθητές προβλέπεται να είναι ένας στην αίθουσα και ένας στο προαύλιο του σχολείου …
Φυσικά, αύριο ενδέχεται άλλοι ερευνητές να συστήσουν τήρηση απόστασης ενός χιλιομέτρου και βάλε …
Τότε, μας βλέπω να χωριζόμαστε σε εκατομμύρια χωριά ανά ένας και να επικοινωνούμε μεταξύ μας με ντουντούκα, επιστρέφοντας στην εποχή των σπηλαίων …
Τελικά είμαστε για γέλια και για κλάματα …. Με τις υγείες μας …
Με απόσταση 2 μέτρα χωράνε 5 με 6 μαθητές σε μια τάξη και χωρίς να μετακινούνται.
εχετε μεινει πισω
Πριν ανοιξουν τα σχολεια οι δασκαλοι αυτη τη δουλεια καναμε την ανοιξη
Και τελος ε οχι και του εμφυλιου
Ετσι ηταν και οταν πηγαινα και φυσικα επι εμφυλιου δνε ειχα γεννηθει
Σας εχει τυφλωσει το μισος για να φερετε τον συριζα σωνει και καλα
Λιγη αντικειμενικοτητα δεν βλαπτει
Το ΚΚΕ θέλουν να φέρουν σύντροφε…
Σε εφημερίδα της ΚΝΕ μπήκες….
αυτη ειναι
εχουν δεν εχουν προθεση
Έχουν δεν έχουν πρόθεση το ίδιο μαγαζί είναι…..Νεα συριζοκρατια έχουμε και τώρα…..τι όχι;
χαχαχαχαχαχα, πολυ πετυχημένο
Και όμως φίλε μου οι δεξιές Κυβερνήσεις έφεραν τη χώρα στο γκρεμό σε συνεργασία με τοπ ΠΑΣΟΚ.
Τον Συριζα τον βάλατε να κυβερνήσει απλά πέντε χρόνια εσείς οι δεξιούλες για να ξεπλύνει τις αμαρτίες σας 50 χρόνων και να γυρίσετε πάλι να συνεχίσετε να μας πίνετε το αίμα.
Οπότε αφήστε το Συριζα και πέστε μας τι κάνατε για τούτη τη ρημάδα τη χώρα 50 χρόνια που κυβερνάτε.
Α και μάσκες να φορέσετε εσείς οι όμοιοί σας και τα παιδιά σας.Εμείς δεν τις γουστάρουμε για τα παδιά μας.
Άντε που βγάλατε και γλώσσα πάλι λες και ξεχάσαμε τις αμαρτίες σας.
εσύ, ακόμη κολλημένος στα κόμματα είσαι, ρε κακομοίρη ;
Για ποιό συριζα μιλάς ;
Αυτόν που έχει μέσα νουδούληδες, πασοκούληδες, κκεδούληδες, καμενομπούληδες, βαρουφακοκούληδες και πάει λέγοντας ;
Για ποιά νδ μιλάς ;
Αυτήν που έχει μέσα όλους τους συνεργάτες και συμβούλους του Σημίτη και του Πάγκαλου ;
Για ποιό πασοκ μιλάς ;
Αυτό που έχουν μείνει μέσα τρεις κι ο κούκος, γιατί οι άλλοι σκόρπισαν δεξιά κι αριστερά ;
Ξύπνα, καημένε, γιατί οι κομματάρχοντες και τα κομματόσκυλα, μας φάγανε λάχανο, με τα μυαλά που εξακολουθείτε μερικοί να κουμαντάρετε …
Το αίμα, μας το πίνουν όλοι μαζί, εναλλάξ …
Τις αμαρτίες των μεν τις ξεπλένουν οι δε, διαδοχικά και διαχρονικά …
Στο θέμα της μάσκας, όλοι αντάμα βαδίζουνε και τα ίδια αποφασίζουνε … Μόνον εμείς οι γονείς θα προστατεύσουμε τα παιδιά μας και θα αποτρέψουμε την υποχρεωτική χρήση μάσκας … Αν περιμένεις από τις πολιτικάντικες σκουλικαντέρες να υπερασπιστούν την υγεία των παιδιών σου, χάθηκες …
…δηλαδή εσείς με ούζα ή με …..μπυρόνια το υπολογισατε ????
Κατακαημένη ελλαδα !!! με τους τσαρλατανους δημοσιομαχους και τραπεζοκομπιναδορους πως σε καταντησανε! Παγκόσμια ξεφτίλα!
“Επιστήμονες” τσαρλατάνοι, απατεώνες και εφιάλτες!
Αντι να διδασκετε τα παιδια να ειναι περηφανα για την ιστορια και την καταγωγη τους, πρωτο μελημα καταντησε να ειναι η κοβιντοκοροϊδία….Στο μελλον, βλεπε ελλας όπως, κίνα, τουρκία , κορέα, συρία, αφγανιστάν, ταλιμπάν ουρακοτάγκοι και γυφτο μαϊμούδες ……
Ο ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΒΙΝΤΟ-ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ???? ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ -ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΡΓΟΙ-ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!