Για την κυκλοφορία των νέων λεωφορείων, τις εργασίες στη νέα γραμμή του μετρό, τις αντίστοιχες εργασίες για το μετρό στη Θεσσαλονίκη, τις παρεμβάσεις στο ΒΟΑΚ, αλλά και τις αυτοψίες στην Πεντέλη, αναφέρθηκε μιλώντας στην ΕΡΤ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.
Σε σχέση με τον ΒΟΑΚ, ο Σταϊκούρας τόνισε την ανάγκη άμεσης δράσης για την αντιμετώπιση των τροχαίων δυστυχημάτων μέχρι να ολοκληρωθεί ο νέος δρόμος, με παρεμβάσεις όπως αυτές που εφαρμόστηκαν στην Πατρών-Πύργου, που περιλαμβάνουν βελτιώσεις στο οδόστρωμα και χρήση προστατευτικών κολωνακίων. Αναγνώρισε τις δυσκολίες που υπάρχουν με τις απαλλοτριώσεις και την αργή πρόοδο των έργων, αλλά επιβεβαίωσε ότι γίνονται προσπάθειες για την επιτάχυνση των διαδικασιών.
Όπως ανέφερε: «Θα πάμε σε πρωτοβουλίες αντίστοιχες που έχουμε αυτόν που έχουμε υλοποιήσει στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος και οι οποίες έχουν βοηθήσει τα δύο τελευταία χρόνια. Ο ετήσιος αριθμός δυστυχημάτων από 14 να πέσει στο ένα και το ένα είναι παραβίαση ΚΟΚ. Ουσιαστικά είναι κάποιες παρεμβάσεις στο οδόστρωμα και αρκετές παρεμβάσεις με χρήση αυτό που λέμε κολωνάκια. Έχουμε εντοπίσει τα σημεία σε συνεργασία με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το επόμενο χρονικό διάστημα θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες έτσι ώστε να υλοποιηθεί το έργο. Να πω όμως κάτι. Δεν αποφασίζεις τη μία μέρα και την άλλη μέρα υλοποιείται. Θα κάνουμε γρηγορότερες διαδικασίες σήμερα, αλλά στο Πάτρα-Πύργος πήρε περίπου 15 – 16 μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία προκειμένου να μπουν τα κολωνάκια. Χρειάζεται διεθνής διαγωνισμός. Κόστισαν 30.000.000 ευρώ τα κολωνάκια στο Πάτρα-Πύργος».
Το πρόβλημα του ΒΟΑΚ θα λυθεί δηλαδή με… κολωνάκια; Τον πιστεύει άραγε κανείς; Μάλλον όχι, αν κρίνουμε από την οργή των ντόπιων και τις κινητοποιήσεις που ήδη έχουν αρχίσει να πραγματοποιούν. Συγκλονισμένη είναι ακόμα η τοπική κοινωνία της Κρήτης από το νέο πολύνεκρο τροχαίο στον ΒΟΑΚ.
Οι πολίτες της περιοχής ξεσηκώνονται καθώς δεν αντέχουν να θρηνήσουν κι άλλο θύμα στον ΒΟΑΚ
Τρία νέα παιδιά, που επέστρεφαν από τη δουλειά τους και σωματεία καλούν να γίνει έρευνα για το πόσες ώρες εργάζονταν πριν από την τραγωδία, έχασαν τη ζωή τους στον δρόμο – καρμανιόλα του νησιού. Στο σημείο του πολύνεκρου τροχαίου καλούν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας κάτοικοι της περιοχής που καταγγέλλουν τα απανωτά τροχαία.
«Το πρωί του Σαββάτου 17/8/24 τρία αγόρια 15, 19 και 20 ετών άφησαν την τελευταία τους πνοή τόσο πρόωρα και άδικα στην άσφαλτο, επιστρέφοντας από τη δουλειά τους, ενώ ακόμα μία κοπέλα 22 ετών δίνει μάχη για τη ζωή.
Και προστέθηκαν στη λίστα των θυμάτων τροχαίων στην Κρήτη που μεγαλώνει με δραματικούς ρυθμούς. Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε ξανά στον φονικό Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), στα Χανιά, που ως ‘σύγχρονος αυτοκινητόδρομος’ έχει ένα ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς διαχωριστικό στηθαίο. Και καθημερινά οικογένειες θρηνούν τα παιδιά τους».
Οι κάτοικοι λένε «Φτάνει πια».
«Καρκινοβατεί ο νέος ΒΟΑΚ»
Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν ότι: «Σειρά κυβερνήσεων έχουν υποσχεθεί ‘άμεση υλοποίηση’ αλλά ακόμα ο νέος ΒΟΑΚ καρκινοβατεί, χωρίς ορατό ορίζοντα ολοκλήρωσης. Από Μάϊο του 2021, που ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασέ ‘πανηγυρικά’ το σχέδιο για το νέο ΒΟΑΚ, δεν έχει γίνει τίποτα. Ειδικά στην περιοχή των Χανίων δεν έχει γίνει το παραμικρό έργο και στην ανατολική Κρήτη, προχωρούν κάποια έργα σε ένα μικρό κομμάτι, με ρυθμούς χελώνας. Αν και μέχρι να γίνει κάτι θα έχουν κλείσει πολλά σπίτια. Για αυτό όλοι, Πολιτεία και τοπικοί άρχοντες θα πρέπει αν αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους, για αν προστατεύσουν τις ζωές των παιδιών μας. Εκφράζοντας το αίτημα της κοινωνίας, με πρωτοβουλία ομάδας πολιτών οργανώνεται διαμαρτυρία το Σάββατο 24/8/24 στις 5.00μ.μ. με συμβολικό αποκλεισμό του ΒΟΑΚ, στο ύψος του κόμβου Γαλατά, όπου έγινε το πολύνεκρο τροχαίο. Ξεκινάμε να ενώσουμε της φωνές μας για ένα δρόμο με ασφάλεια για της ζωές μας και τα παιδιά μας. Και πρέπει όλοι να είμαστε παρόντες για να δυναμώσει η φωνή μας και να φτάσει στα αυτιά των υπευθύνων.
Ραντεβού στον κόμβο του Γαλατά στις 17:00 το Σάββατο 24-8-24».
ο σταικουρας ειναι ρουφιανος και τσατσος της πρεσβειας για αυτο γινεται υπουργος
Τα Κολωνάκια που στήσανε κατά μήκος τών 75 χλμ τού Πάτρα-Πυργος δέν είναι προσταστευτικά . Άκου προστατευτικά….τά καρφιτσωμενα πλαστικά κατά μήκος τής διπλής διαχωριστικής Γραμμής στό οδόστρωμα πού διαχωρίζουν τήν μία Λωρίδα ανά κατεύθυνση που φυσικά δεν προστατεύουν…απλώς προειδοποιούν γιά μην τήν πατήσεις καί σέ πατήσουν !
Με μια ξεγυρισμένη μίζα επί των 30 μυρίων λύνουν τα λαμόγια τα πάντα. Γιατί δεν δημιουργούν κανονική διαχωριστική ζώνη στο μπουρδέλλο;;; Γιατί δεν επεκτείνουν προς το βουνό;;;
Σιχαματα της νεας δημοκρατιας καποια στιγμη θα την πληρωσουν και τα δικα σας παιδια
Τους σιχάθηκε ο λαος
μυαλο δεν εχουν να μην τρεχουν αφου ο δρομος ειναι σε αυτη την κατασταση μια ζωη για ολα φταινε οι αλλοι
ο μητσοτακης δικος σας ειναι. μονο εσεις ξερετε τον τροπο να τον ριξετε.ειναι ολη η κυβερνηση ΑΧΡΗΣΤΗ. 4 χρονια κρυφτηκαν πισω απο τον Covid αλλα τωρα κρητικατσια σας βλεπω πραγματικα εξαγριωμενους…για να δουμε….η γη σας εβγαλε αυτην την σκ@τοοικογενεια, βοηθηστε τους εαυτους σας να ξεκουμπιστουν, βοηθηστε ολους του Ελληνες.
ο Μητσοτάκης είναι από τα Εβραίϊκα της Μονεμβασιάς με αρχική καταγωγή από τους Εβραίους της κεντρικής Ευρώπης, καμμία σχέση ούτε με Κρήτη, ούτε με Ελλάδα και φυσικά καμμία σχέση με το Ελληνικό Γένος
Χαζαροεβραιος , ιδια καταγωγη με τον Ζελενσκι γι αυτο παντρευτηκε την Χαζαροεβραια Πολωνη κ εχει βγει μπροστα στον πολεμο !!! Το θεμα ειναι οτι οι Χανιωτες τα παιρνουν χοντρα απο την κωλοοικογενεια κ δεν μιλαει κανεις !!!
Να σηκωθεί να φύγει μαζί με τον βρωμοσογο του ..ούτε αυτος ξέρεις απο που είναι…ας ρωτήσει την μάνα του..αααχ σορρυυ την αδερφή του ήθελα να πω
Ποιον ΒΟΑΚ ρε, αφήστε τον ΒΟΔΙΑΚ όπως είναι να σκοτώνονται τα βόδια.
Κακώς σας φτιάχνουμε δρόμους γίδια, κανονικά πρέπει να βάζουμε κολωνάκια στους παλιούς, εσείς να τα πατάτε, εμείς να τα ξαναβάζουμε και να τσεπώνουμε μίζες.
τα Χανιά είναι άμεσα συνδεδεμένα οικονομικά με την αμερικάνικη βάση στην Σούδα, η βίλλα του Μητσοτάκη ξέρουν που είναι….να πάνε να “διαμαρτυρηθούν” εκεί….
Τα κολονακια πατρα- πύργου στοίχισαν στο ελκηνικο λαό 30.000.000,00€. Τσαμπα πράγμα
Mπα?Τωρα ξυπνησανε τα κομματοσκυλα του Κουλη στα Χανια οτι τους εμπαιζει??Σκασμος τωρα και κολυμπατε…….
Άλλη μια κουγάδα, της κωλοτγυπιδού Κουλάγας.
41 ΤΑΚΑΤΟ
Γιατί δεν κάνουν την επέκταση από την πλευρά του βουνού και περιορίζονται με την επέκταση από την κάτω πλευρά όπου υπαρχουν ακίνητα ιδιωτών και πρέπει να γίνουν απαλλοτριώσεις; που σημαίνει τεράστιο κόστος, πολύ χρήμα πεταμένο και χρόνος χαμένος-πεταμένος στον βρόντο