Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναφέρει στην ανακοίνωσή του ότι «το Δημόσιο θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα που έχει για να επιτύχει την αναστολή των μονομερών ενεργειών των Εταιρειών» ώστε να μην αυξηθούν οι τιμές των διοδίων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών:
«Οι παραχωρησιούχοι των αυτοκινητοδρόμων ζήτησαν, στις 3 Ιουλίου 2023, με επιστολή τους προς την Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών, με κοινοποίηση στο Γραφείο Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, τη Γενική Γραμματεία Υποδομών και τη Διεύθυνση Δ17 του Υπουργείου, συνάντηση εργασίας με τον Γενικό Διευθυντή με αντικείμενο την αναπροσαρμογή διοδίων τελών για το έτος 2023, στη βάση του υφιστάμενου πλαισίου των συμβάσεων παραχώρησης.
Εξαιτίας της σημασίας του ζητήματος, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ειδικότερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, συναντήθηκαν, στις 18 Ιουλίου 2023 και στις 24 Ιουλίου 2023, με τους κ.κ. Δημήτριο Γκατσώνη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.», Παναγιώτη Παπανικόλα, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», Γεώργιο Συριανό, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας «ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε.» και Ροδιανό Αντωνακόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» / «ΟΔΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε.».
Η βούληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου ήταν η εξεύρεση μιας ρεαλιστικής λύσης, χωρίς την επιβάρυνση του πολίτη για το 2023. Προς αυτή την κατεύθυνση συζητήθηκαν εναλλακτικά σενάρια.
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι οι παραχωρησιούχοι, με επιστολή τους στις 28 Ιουλίου 2023, απευθυνόμενοι και πάλι στον Γενικό Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών, επικαλούμενοι τις συναντήσεις που τους «παραχώρησε» ο Γενικός Διευθυντής, που όμως δεν συμμετείχε σε αυτές, και χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε ενημέρωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αποφάσισαν, επιδεικνύοντας αναξιοπιστία, να προβούν σε σημαντική αύξηση των διοδίων από τον επόμενο μήνα. Προχώρησαν δε, μεταγενέστερα, σε δημοσιοποίηση της σχετικής πρόθεσης.
Το Δημόσιο θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα που έχει για να επιτύχει την αναστολή των μονομερών ενεργειών των Εταιρειών».
Έκει που θέλουν να το φτάσουν τα καύσιμα θα κοστίζουν λιγότερο απο τα παράνομα και καταχρηστικά κλεφτο διόδια.
Επειδή διαβάζω κάτι γελοίες λύσεις εδώ, για παράδρομους κτλ
1. Επίτηδες δε φτιάχνουν τους παράδρομους για να σπάμε τα αυτ/τα μας και να μην τους χρησιμοποιούμε
2. Έχετε δει αυτό το μαύρο καλώδιο στα διόδια που το πατάμε με το αυτ/το? Καταγράφει πόσα αυτ/τα πέρασαν στις αργίες. Όταν βλέπουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει λεφτά για βόλτες, φυσικό είναι να ανεβάσουν τις τιμές.
3. Όταν βλέπουν κάθε δεύτερο αυτ/το να είναι BMW και Jaguar (κατάντησε η Jaguar στην Ελλάδα Fiat) φυσικό είναι να ανεβάσουν τις τιμές.
4. Ενέκριναν π.κάρτες ακόμα κ στην κουτσή Μαρία και αυτό τις χρησιμοποιεί για να πληρώνει τα διόδια. Είδα πολλούς στην Ελλάδα να πληρώνουν 1.2€ με π. κάρτα.
Ο κόσμος λοιπόν τα θέλει κ τα παθαίνει στην Ελλάδα.
Και γιατι να τις μειωσει τις τιμες ο ζαβος;;;;;40% δεν του δωσατε;;;;;;καλα κανει ολα να τα ακριβεινει.50€ να πανε τα διοδια σε καθε σταθμο και 300 ευρω το λιτρο η βενζινη.για ποια ακριβεια μιλατε;;;;;;;;η επαρχια βουλιαζει απο κοσμο αυτη τη στιγμη οποτε ο ελληναρας εχει χρημα.αναθεματισμενε μητσοτακη βαρα του αλυπητα.γδυστους.παρτους τα τριπλα και τετραπλα απο την τσεπη.εχουν λεφτα για να διασκεδαζουν στις παραλιες αυτοι που σε ψηφισαν.πληρωστε τωρα και σκαστε.μητσοτακη δεν θελατε;;;;πληρωστε και βουλωστε το!!!!!!!!!
Ξυπνήστε ρε …. Μόνο απο παραδρομους…. Καλύτερα μισή ώρα παραπάνω παρά να πετάμε 2 και 3ε σε μλκς…. Και όσο για τα χιλιόμετρα και την κατανάλωση,συμφέρει σε αρκετές περιπτώσεις…. Αν δεν έχουν έσοδα θα αναγκαστούν να κατεβάσουν τις τιμές για να γίνουν ελκυστικές οι διαδρομές με διόδια…
κι εγώ από παράδρομους πηγαίνω αλλά ρε φίλε, ειναι σα να μας απαγορεύουν την κυκλοφορία ελεύθερα. Δεν έχουν έξοδα, για να ρίξουν τις τιμές όταν δε θα έχουν δουλίτσα. Δηλαδή έχουν τις επισκευές των δρόμων, τους μισθούς των υπαλλήλων και κάτι οχήματα και γραφεία. Ελλάς το μεγαλείο σου.
Ποιον να ρωτήσουνε μωρέ Στέφανε, την φιλλιπινέζα τους την Κούλα;
Ρουφάτε το όργια που τους ψηφίσατε……..έχω ποδηλατο……….
Καταρχήν πρέπει να δούμε εάν υπάρχει κυβέρνηση; Αυτό που λέμε κυβέρνηση είναι ένας περιφερομενος Θίασος. Γιατί να ρωτήσουν εάν πρέπει να αυξήσουν τις τιμές, εφόσον στο τέλος θα αυξηθούν.
ίσως είναι τα αντίποινα του παρακράτους ώστε να αποθαρρύνουν τυχόντες μελλοντικούς χουλιγκάνους που θα σκεφτούν να οδηγήσουν στην Ελλάδα απ΄άκρη σε ακρη…
Εάν όλοι πάμε απο δευτερεύοντες δρόμους θα πάρουν τα ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ😀😀😀😀
«Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» μετά διεύλευσης χαρατσιού
…..οι ”Γεφυραιοι ” ασιατες ολων των τυπων [ και διοδιτες] απο την αρχαιοτητα δημιουργησαν τεραστια προβληματα στους ελληνες . και στο εμποριο τους…..ΛΗΣΤΑΡΧΟΙ ΑΤΟΦΙΟΙ…
Αυτα τα δημοσια εργα γινανε με χρηματοδοτηση της ΕΕ ως επι το πλειστον! Τωρα αν καποια τοτε κυβερνωντα λαμογια μασουλησανε τα φραγκα και μετα αναθεσανε την “εκμεταλλευση” σε αλλους αρουραιους του “ιδιωτικου” τομεα για να ξεπληρωνει η χωρα τα δανεικα υπαρχει και δικαιοσυνη αν οχι ντοπια θεια ! Ετσι κ.Λαλιωτη και μεταπολιτευτικη Σια? Κι απο συντηρηση ασφαλεια βλεπετε Αττικη οδο το 21!
… και Μάτι, Τέμπη, Εύβοια κλπ
Η “Χρηματοδότηση της ΕΕ”, είναι ΔΑΝΕΙΑ του κράτους από την ΕΚΤ με μεγάλο επιτόκιο, τα οποία πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι με ΜΝΗΜΟΝΙΑ, φόρους, οικονομική καταστροφή, και αντί να έχουμε τσάμπα δρόμους που τα φτιάξαμε πληρώνουμε ΤΡΙΠΛΑ και από πάνω. Με την φορολογία (τα δάνεια), τα Διόδια και τέλη κυκλοφορίας.
Αγγλία έχει διόδια ΜΟΝΟ σε 1 ιδιωτικό δρόμο και 3 γέφυρες που έχτισαν με δάνεια ενώ υπάρχει ο αυτοκινητόδρομος που μπορείς να τις παραπέμψεις ΤΣΑΜΠΑ αν θες να κάνεις τα επιπλέον χιλιόμετρα.