ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ! ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΦΕΡΝΕΙ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ MAD CLIP – ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ

    Κοινοποίηση:
    madclip-neovideoνες

    Νέο βίντεο-ντοκουμέντο από το τροχαίο στην Βουλιαγμένη μετέδωσε ο ΑΝΤ1 και ρίχνει φως στα αίτια της μοιραίας πρόσκρουσης του αυτοκινήτου, του γνωστού τραγουδιστή τράπερ Mad Clip.

    Το βίντεο είναι από κάμερα ασφαλείας, η οποία έχει καταγράψει την στιγμή που ο Mad Clip χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε κολώνα φωτισμού και να χάσει την ζωή του.

    Στο συγκεκριμένο βίντεο φένεται ο Mad Clip να οδηγεί με αυξημένη ταχύτητα στην ευθεία και για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία χάνει τον έλεγχο, το αμάξι αρχίζει να φέρνει στροφές και με την ίδια ταχύτητα να βγαίνει εκτός δρόμου. Πίσω ακολουθεί ένα ακόμα αμάξι το οποίο πατάει φρένο.

    Ο Mad Clip οδηγούσε το αμάξι του επιστρέφοντας στο σπίτι του στο Παλαιό Φάληρο από το γαμήλιο γλέντι στη Βάρκιζα. Στο ύψος της λίμνης Βουλιαγμένης, βρίσκεται πίσω από ένα άλλο γρήγορο αυτοκίνητο μάρκας Audi. Το φανάρι ανάβει πράσινο, έχει μείνει πίσω αλλά αναπτύσσει ταχύτητα, ξεπερνά το άλλο αυτοκίνητο και μπαίνει στην ευθεία που του στοίχισε τη ζωή. Στο ύψος της εκκλησίας της Παναγιάς Φανερώμενης γίνεται το τραγικό δυστύχημα. Χρειάστηκαν 2 ώρες για τον απεγκλωβισμό του οδηγού.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    41 Σχόλια

    1. Η Πορσε είναι για λεφτάδες δεν είναι για νεόπλουτους άμα από το 1000 ακι πας σε πορσε αυτά παθαίνεις … η φόρμουλα είναι στημένη για αγώνες ηλι@ιε ….

    2. το αμάξι που φρενάρει πίσω απο την porsche ειναι το R8 άρα το είχε προσπεράσει ο συγχωρεμένος

    3. Τόσο πιωμένος που θα ήταν ούτε 2CV δε θα μπορούσε να κρατήσει στην ευθεία όχι μία Porsche με 500 πισωκίνητα άλογα. Για να το πας αυτό το αμάξι χρειάζονται ανακλαστικά νηφαλιότητα και να είσαι τουλάχιστον ένας καλός ερασιτέχνης οδηγός αγώνων. Θέλει συνεχείς και άμεσες διορθώσεις στο τιμόνι για να το κρατήσεις άμα πας με 200. Θα είχε απενεργοποιήσει ο μαλάκας και το ESP για να κάνει μπάντες… Τι ψάχνετε τώρα;

    4. Όταν συμμαχήσεις με τον Ταγκαλάκη, σου ψυθιρίζει στο αυτί λόγια γλυκά για να σε πάρει μαζί του. Όπως έκανε και με τον Παντελίδη.
      Όταν πουλάς την ψυχή σου είσαι χαμένος από χέρι.

    5. ΟΙ ΠΟΡΣΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1,ΑΜΦΟΤΕΡΑ “ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ”,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ!!! ΕΣΥ..ΕΑΝ ΕΧΗΣ “ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ”,ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΗΣ!!! “ΕΜΕΙΣ” ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ…

    6. δεν βαζουν καμερες γιατι λεει δεν θελουν οι εφοπλιστες για λογους ασφαλειας????
      η τροχαια εχει κανει πολλες αιτησεις για καμερες αλλα οι εφοπλιστες λενε οχι
      μπαχαλο το Ελλαδισταν

    7. Το Audi είχε φύγει μπροστά γιατί είναι τετρακίνητο και στις εκκινήσεις βάζει καλύτερα τα άλογα στον δρόμο. Ο τράπερ ακολουθώντας μπαίνει με πολλά χιλιόμετρα στην στροφή και όταν το συνειδητοποιεί πατάει φρένο αλλά είναι αργά το αυτοκίνητο κάνει μία πλαγιολίσθηση με την μούρη προς τα δεξιά και αυτό το καταλαβαίνουμε από τα φώτα της Porche που φωτίζουν το δεξιό πεζοδρόμιο του δρόμου και μετά υπερδιορθώνοντας την πλαγιολίσθηση ξεκινάνει μία δεύτερη πλαγιολίσθηση προς την αντίθετιη κατεύθυνση δηλ με την μούρη προς τα αριστερά και συνεχίζει σε τετ-α-κε (το οποίο δεν προλαβαίνει να ολοκληρωθεί) και εκεί πλέον έχει χαθεί ο έλεγχος του αυτοκινήτου και βγαίνει από τον δρόμο και βρίσκει πάνω σε δέντρο. Κανείς άλλος δεν νομίζω να φταίει σε αυτό το ατύχημα παρά μόνο ο τράπερ και η κακοτυχία του να βρεί πάνω στο δέντρο με άσχημο τρόπο ενώ θα μπορούσε να χτυπήσει κάπως διαφορετικά και να σωθεί.

    8. Με 500+ άλογα και πισωκίνητο υπογράφεις συμβόλαιο με τον άγιο Πέτρο …. Πάρε ρε φίλε ένα Nissan GT-R να κανείς την δουλειά σου .. αφού τα έχεις τα φράγκα …

    9. Βλέπω το βίντεο και σκέφτομαι αν υπάρχει ενδεχόμενο να πάρω ποτέ καινούργιο αμάξι χαχαχα
      ούτε μέχρι τη δευτέρα παρουσία.
      Πάλι καλά που υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα και υπάρχει μια ελπίδα ακόμα

    10. Και το τιμόνι λέει να έκοψε λίγο να ταλαντευθηκε το αμάξι με την ταχύτητα που είχε του έφυγε το αμάξι τελείωσε

    11. 200 στην στροφή και έχω κάνει κακά…όχι δεν είναι κακα…
      Από τα ντογκια έχω κάψει φλαντζα

    12. Χωρις να ειμαι ειδικος φυσικα και επειδη δεν ειχα ποτε τετοιο αυτοκινητο, προσπαθω να δω στο βιντεο την στιγμη που παταει φρενο.. οπωσ βλεπετε στην καμερα οσο ειναι πριν την αντλια βενζινης ( μετα καλυπτει την καμερα) και ενα κλικ πριν κρυφτει απο την αντλια το περασμα του , για καποιο λογο παταει φρένο και εκει πλεον αρχιζει η ανεξελκτη κατασταση.επειδη οδηγω προσθιοκινητο αυτοκινητο , συνηθως αυτο μασ το βγαζει πανω σε στροφη οταν πατησουμε φρενο και αλαζει το κεντρο βαρος του αυτοκινητου..οσο ομωσ πατας γκαζι το αμαξι ισιωνει.. το περιεργο ομωσ εδω ειναι οτι το αμαξι εχει στριψει ηδη με ολα του τα χλμ και βγηκε στην ευθεια κανονικα.γιατι τσιμπαει το φρενο βρε παιδια??αυτο δεν καταλαβαινω.. το αναποδο το κανει αφου εχει γλιστρισει το αυτοκινητο οχι πριν φυσικα. αφου βρισκετε σε ευθεια τι τον κανει να το τσιμπισει?δεν νομιζω παντωσ το esp να ηταν ενεργοποιημενο με τιποτα αλλα αυτο θα φανει.

      1. Ούτε εγώ είμαι ειδικός, οδηγώ όμως στο εξωτερικό δύο αυτ/τα, 575hp και 530hp RWD κ στο παρελθόν άλλα παρόμοια.
        Πιστεύω ότι κατάλαβε ότι είχε μπει πολύ γρήγορα κ θα του έφευγε κ γιαυτό πάτησε το φρένο. Φοβήθηκε.
        Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κ επιδέξιους κ@λους.
        Ακόμα κ στο βιβλίο της 911 αναγράφει ότι σε ανάλογη περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης, ο οδηγός πρέπει να πατήσει πολύ γκάζι, μήπως κ τον κρατήσει στη στροφή.
        Πάντως για να κοπεί ένα 911 των 300.000€ (μοιάζει με GT3 αλλά δε νομίζω ότι ήταν) στη μέση με τέτοια χαμηλή σχετικά ταχύτητα, πρέπει να ήταν χιλιομπαλωμένο/επισκευασμένο στον άξονα από προηγούμενα ατυχήματα.

    13. Είναι ανεξήγητη λέει ο άσχετος πραγματογνώμονας αυτή η υπερδιόρθωση του τιμονιού προς τα αριστερά από τον οδηγό και κάποια αδιαθεσία λέει πρέπει να είχε… Ρε άσχετε, αυτό το αμάξι με τα 500 πισωκίνητα άλογα δεν κρατιέται ούτε σε ευθεία εάν πατήσεις λίγο παραπάνω το γκάζι από όσο πρέπει. Η υπερδιόρθωση ήταν λόγω του ότι ο μακαρίτης δεν ήταν επαγγελματίας οδηγός αγώνων αυτοκινήτου και είχε πιει κιόλας. Τι ανακλαστικά να έχει; Φυσικά και ένας επαγγελματίας οδηγός αγώνων θα μπορούσε να το επαναφέρει στην ευθεία με ελαφρά και άμεση διόρθωση στο τιμόνι. Που τους βρήκαν αυτούς τους πραγματογνώμονες ρε γαμώτο…

      1. Είναι από τη γενιά που τα αυτ/τα είχαν 50 άλογα.
        Πάντως εάν το ESP είναι σε λειτουργία, δε φεύγει στην ευθεία όσο κ να πατήσεις το γκαζι.
        Μάλλον ο Α-ΡΑΠ το είχε απενεργοποιήσει…

      2. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ..ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΛΕΕΙ..ΛΕΕΙ,ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΔΙΟΡΘΩΣΗ/ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ “ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΙΜΟΝΙ”,ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΟΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!! ΣΩΣΤΑ ΛΕΕΙ..ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΥΠΕΡΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΗΣ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ!!!

    14. Υπάρχει και οι ποιο απίθανοι εκδοχή γίνετε και αυτό όταν το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρονικό ν χαλαρώσει Πο χακερ και να μην λειτουργήσει σωστά με αποτέλεσμα το δυστύχημα αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να έχει κάποιος κωδικούς εταιρίας πολλά πόρισμα δικό μου καλύτερα τα αυτοκίνητα του 1960 μεταποιημενα καινουργη δεν βλέπετε οι βασιλείς αγγκλιας και οι πολύ πλούσιοι τη αυτοκίνητα χρησιμοποιούν μόνο σε δεξιώσεις με οδηγό βγάζουν τα καλά μοντέρνα

      1. Για άλλη μια φορά πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις. Σουρα ε σουρα.

    15. Πριν 20 με 30 χρόνια όταν αγόραζες νέο αυτοκίνητο ή ακριβό η φθηνό μόλις το επερνες από αντιπροσωπεία το πρώτο που έκανες ήταν να αλλάξεις ζάντες και λάστιχα κατευθείαν τώρα δεν το κάνεις αυτό υπάρχει λόγος που δεν φοράδες της μάνας τους η εταιρίες από κάπου θα βάλουν είναι δικιά σου εργασία αυτά

    16. Ψαξ’τε ελλατωματικες μοναδες abs-esp σε ολο το vag. Σπανιο αλλα μπορει πανω στην κοντρα να σκορπισε καμια μπιελα και φρακαρε μοτερ και μεταδοση.

    17. Με λίγα λόγια όσο πλούσιοι και να είστε μην περνάτε στα παιδιά μεγάλα κυβικά θέλουν εμπειρία ένα. Ικρο πόλης μπορούνε να πάνε όπου θέλουν αν δεν ποιουν οδηγανε μάθετε τους όταν ποιουν να το κλειδώνουν ταξί και απαγορευτικό στο δικό σας μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο

      1. Έχετε μεγάλη ποικιλία βαρεμενων πάντως.
        Πρέπει μια μέρα να κάνετε απογραφή και να τους κατατάξετε ανά είδος. Εγώ σε ποιο είδος ανήκω;;
        Εσείς με το τεκνό είστε αρχηγοί.

    18. Λοιπόν με απλά λόγια το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα λέει ότι φενετε να χάνει τον έλεγχο πρώτα δεξιά αριστερά σίγουρα νηφάλιος δεν ήταν η κάτι έχει πάρει η πολύ αλκοόλ ,,,όπως και να γίνει το δεξί τράβηγμα με αριστερό κάτι συμβενει στο αυτοκινητο αν ήταν νυμφαλιος ίσως ήταν διαφορετικά ίσως δεν είχε αντιληφθεί το πρόβλημα ότι μπορεί να συμβενει στης μεγάλες ταχύτητες ρωτήστε των ιδικο όλο το αμάξι σε τη στηρίζετε η έναν απλό μηχανικό όταν το αυτοκίνητο τραβάει δεξιά αριστερά τη συμβενει

      1. ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ? ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΗ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΔΙΟΡΘΩΣΗΣ!! ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!! ΑΣΤΟ…

    19. Τα λάστιχα του αυτοκινήτου έχουν ημερομηνία παραγωγής ημερομηνία λήξεως είναι σαν τα παπούτσια τα δικά σας όταν περνάει η λήξη τους ας φενοντε καινούργια πρέπει να αλλαχτούν ο πλούσιος σπάνια θα το σκεφτεί αυτό τα βλέπει καινούργια αν δεν το χρησιμοποιη πολύ στην ουσία είναι σάπια όσο περνάει ο καιρός ,,εκτός αυτού τα λάστιχα έχουν και σημάδι δηλαδή Α,Β, Γ διαλογής ας είναι νέα

    20. 2ος οδηγός, πιθανή πρόκληση σε κόντρα, υπέρβαση ορίου ταχύτητας, μη προσφορά βοήθειας σε ατύχημα, εγκατάλειψη τόπου δυστυχήματος ως ο μόνος μάρτυρας. άνανδρος.

      1. Ο οδηγός του Audi είχε ήδη φύγει 300-400 μέτρα μακριά, δεν μπορείς καν να τον πεις αυτόπτη. Αφού μπήκε στη στροφή 3-4 δευτερόλεπτα πιο πριν και με σαφώς πολύ πιο μεγάλη ταχύτητα. Πήγε μόνος του, έδωσε κατάθεση αφού τον ψάχνανε κι έφυγε. Δεν έχει σχέση.

        1. μα τι λες? απο πίσω του ήταν το audi, από τα φανάρια στην λίμνη μέχρι την στροφή στο δημαρχείο τον είχε προσπεράσει. πολύ πιθανόν να κοίταξε τον καθρέφτη κατα τη διαρκεια της στροφής (γιατι το audi ερχότανε σφαίρα πίσω του), με αποτέλεσμα να μη ευθυγραμίσει έγκαίρως μετά την στροφή και να φύγει λίγο δεξιά.

          οπότε ΕΧΕΙ σχέση. είδε ένα άτομο να σκοτώνεται μπροστά του και ούτε που σταμάτησε να βοηθήσει. να βγει να μιλήσει! να μας πει ο Χιος ποιος ήταν αυτός ο ΧΑΡΟΣ, που κάνει κόντρες και στέλνει τον κόσμο στον αγύριστο για να ξέρουμε τι μας γίνεται.

          έσυ τι είσαι? δικηγόρος του?

    21. Απ’ότι φαίνεται δημιουργήθηκε μια τρομερή ροπή από τους πίσω τροχούς που οδήγησε το όχημα σε πολλές περιστροφές. Συν την κίνηση που ήδη είχε με αποτέλεσμα η ενέργεια να είναι πολύ μεγάλη.

    22. ναι δεν υπαρχει αδίκημα στον άλλον οδηγό.. εγκατέλειψε αβοηθητο τον οδηγο του δυστυχηματος, δεν σταμάτησε ως ο μόνος μάρτυρας, δεν κάλεσε σε βοηθεια, υπερέβει τα όρια ταχύτητας.. αλλα πολύ πιθανόν να ξερουν ποιος ήταν ο οδηγός, και κουμάντο να κάνει ο οδηγός του audi και όχι η αστυνομία.

    23. Αρχιδια πραγματογνομωνας ειναι, ουτε ξερει τι λεει. Ειναι πολυ λογικη η συμπεριφορα του οχήματος και συνθισμενη σε Πορσε . Ειχε πολλα χλμ , εκανε ελαφρια καμπη προς τα δεξια ο δρομος και αν το συνδιασουμε με το αλλο βιντεο που περνάει απο αριστερα απο αλλο οχημα στην κοντρα με το R8 , τοτε τον δαγκωσε η Πορσε , εχασε τη πισω προσφυση και στο αναποδο τιμονο και φρενο η ουρά αντεδρασε πολυ άσχημα και αρχισε τις σβουρες, Ουτε ανεξηγητο , ουτε αλλο συμβαν,

    24. Εσείς που κρίνετε εμένα που γράφω επίτηδες ανοησίες αλλά και σοβαρά πως το εξηγείτε;;;
      Ποτέ δε θα καταλάβετε ότι η τεχνητή εκφόρτιση κάνει καλό στην υγεία με οποιονδήποτε τροπο. Ειδικά αυτές τις σκοτεινές εποχές ..δεν νομίζω τέτοιες σε επίπεδο ψυχολογικού πολέμου να έζησε η ανθρωπότητα ποτέ.
      Έστω κι αν γίνεται με βλακωδες κατ’ εσάς τρόπο.
      Κάντε μια απλή ερώτηση στον σοβαρό εαυτό σας!!!
      Πόσα καταπίνετε κάθε μέρα για να επιβιώσετε και να μη σας θεωρήσουν οι άλλοι κακούς ή ψεκες;;;;
      Πόσες ασθένειες σε λανθάνουσα μορφή έχετε ;;;
      Πονάει η μέση σας;;;; Όλα τα συναισθήματα που καταπιέζονται δημιουργούν σωματικούς πόνους αγαπητοί μου. ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΗΛΙΚΙΑ

      1. .Πολύ ωραίο σχόλιο.
        Προφανώς το ανέβασες γιατί θεωρείς ότι σε αντιπροσωπεύει.

        1. Τι γλυκούλης που είσαι.
          Μη χύνεις πολύ bro , άμα σε πονάει η μέση σου.
          Ξέρεις δεν είναι μόνο το συναισθηματικό.
          Τα “κολλαρα για πουκαμισα” καλά είναι αλλά έχουν και παρενέργειες.
          Συγχωρήστε μου λίγο την αυθαίρετη αυτή τοποθέτησή μου αλλά θεωρώ ότι δε πέφτω και πολυ έξω.

      1. Υπήρχε κάποιος που τόλμησε να προπορεύεται; Πόσο να αντέξει την προσβολή ο τυπος;το γκαζωσε και έφαγε το κεφάλι του,κυριολεκτικά ομως

    Comments are closed.