ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΑΠ’ ΕΞΩ – Ο ΟΙΚΟΣ ΜΟΔΑΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΣΑΔΟΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ 25 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ

    Κοινοποίηση:
    198becdfd0044b69aa65e26f31638783

    Η νέα καμπάνια της Balenciaga, προκάλεσε σοκ διεθνώς και έριξε τις μετοχές της εταιρίας παγκοσμίως, καθώς η φωτογράφηση ανήλικων παιδιών κρατώντας σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια, ήταν μια αποτυχημένη και επικίνδυνη καλλιτεχνική έμπνευση.

    Η Balenciaga, βλέποντας την εταιρία να κάνει ανοιχτή βουτιά πέρασε στην αντεπίθεση και θέλοντας να πετάξει από πάνω της κάθε ευθύνη, κατηγόρησε τους παραγωγούς.

    ΓΙ’ΑΥΤΟ ΜΑΣ “ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΝ” ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ; ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗ ΤΟΥΡΤΑ – ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΚ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΛΟΥΤΡΙΝΑ ΖΩΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΣΑΔΟΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ – ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ…ΜΟΔΑ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΡΓΗ – ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΣΙΩΠΟΥΝ;

    Ο οίκος μόδας, κατέθεσε αγωγή, ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων, στους παραγωγούς North Six και στον σχεδιαστή του σετ της φωτογράφισης, Nicholas Des Jardins.

    Δεν ήταν μόνο τα σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια τα οποία κρατούσαν ανήλικα παιδιά στα χέρια τους, αλλά επίσης στη φωτογράφιση της σεζόν για την άνοιξη του ’23, παρατηρείται ότι πάνω στο γραφείο μιας εικόνας βρίσκεται ενός δικαστικού εγγράφου για μια υπόθεση του 2008 που είχε φτάσει στο ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ και αφορούσε παιδική κακοποίηση. Η εικόνα αυτή, προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη οργή στους πολίτες.

    «Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη και αναλαμβάνω την ευθύνη», τα λόγια του καλλιτεχνικού διευθυντή και σχεδιαστή του οίκου Balenciaga μετά τον σάλο που προκάλεσε η καμπάνια με τα παιδιά.

    Ο Γεωργιανός σχεδιαστής Ντέμνα σε πρόσφατη δήλωση του είχε απολογηθεί λέγοντας τα εξής: «Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λανθασμένη καλλιτεχνική επιλογή του κόνσεπτ για την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη. Ήταν ακατάλληλο τα παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά».

    Ο σχεδιαστής συνέχισε: «Όσο και αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω μια σκέψη μέσα από τη δουλειά μου, ΠΟΤΕ δεν θα είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φρικτό θέμα, όπως η κακοποίηση παιδιών που καταδικάζω. Τελεία. Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις παιδικής προστασίας για να μάθω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα».

    Ολοκληρώνοντας τη δήλωσή του, ο Ντέμνα σημείωσε: «Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε προσβλήθηκε από τις εικόνες και η Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο».

    Ο σάλος ξέσπασε μετά τη διαφημιστική καμπάνια της Balenciaga που δείχνει δύο μικρά κορίτσια να ποζάρουν με λούτρινα αρκουδάκια με αξεσουάρ του οίκου, τα οποία όμως παραπέμπουν σε BDSM.

    Το χρονικό της υπόθεσης

    Όλα ξεκίνησαν με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια. Για την ακρίβεια, μία αδικαιολόγητη καμπάνια, στην οποία μικρά παιδιά των τριών και τεσσάρων ετών πόζαραν, κρατώντας κούκλες ντυμένες σαδομαζοχιστικά. Μετά τον αρχικό αιφνιδιασμό, όλοι παρατήρησαν με μεγαλύτερη προσοχή. Εντόπισαν στο πλάνο διασκορπισμένα και στρατηγικά τοποθετημένα έγγραφα, σχετικά με τους νόμους για την παιδική πορνογραφία.

    Το ζήτημα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στη δημόσια σφαίρα. Δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της καμπάνιας, ο οίκος μόδας αναγκάστηκε να εκδώσει μια δήλωση όπου παραδέχτηκε «μια σειρά από σοβαρά λάθη για τα οποία η Balenciaga αναλαμβάνει την ευθύνη».

    Γυρνούν την πλάτη τους στον οίκο και οι σταρ

    Ο ένας μετά τον άλλον σταρ, ηθοποιοί, τραγουδιστές αποστασιοποιούνται, γυρνώντας την πλάτη τους στην εταιρεία. Ακόμα και η πιο γνωστή θαυμάστριά της Balenciaga και μέχρι σήμερα επί πληρωμή εκπρόσωπός τους Κιμ Καρντάσιαν, αναγκάστηκε να προβεί σε μία δήλωση.

    «Επί του παρόντος επανεξετάζω τη σχέση μου με την εταιρεία, βασιζόμενη στην προθυμία τους να αποδεχτούν την ευθύνη για κάτι που δεν θα έπρεπε ποτέ να ξεκινήσουν» και «τις ενέργειες που περιμένω να τους δω να κάνουν για την προστασία των παιδιών». Οι θαυμαστές της δεν έμειναν ικανοποιήμενοι, κατηγορώντας την για μισόλογα και υπεκφυγές.

    Εν τω μεταξύ οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακλυστεί από βίντεο, στα οποία εξαγριωμένοι χρήστες καταστρέφουν τσάντες, σκίζουν ρούχα και καίνε παπούτσια.

    Προϊόντα και αξεσουάρ του πολυτελούς οίκου μόδας Balenciaga που οι ίδιοι έχουν χρυσοπληρώσει από την τσέπη τους καταλήγουν στην πυρά σαν σύγχρονες μάγισσες του Σάλεμ.

    Πράγματα που κατά βάση δεν χρειάζονταν οι ιδιοκτήτες τους και συχνά δεν άντεχε καν το πορτοφόλι τους. Παρόλα αυτά, τα απέκτησαν, θυσιάζοντας μία μικρή περιουσία. Και γιατί όχι; Το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα ήταν μέχρι χθες συνώνυμο της πολυτέλειας, του ιδιαίτερου στιλ που κατατάσσει απευθείας κάποιον στην κουλ φατρία του πλανήτη αυτού, την αφρόκρεμα της ποπ κουλτούρας.

    Και αυτό, καθώς οτιδήποτε έφερε την υπογραφή του συγκεκριμένου οίκου, επιδεικνύοταν ως status symbol, ακόμη και ως τρόπαιο. Έτσι, μπορεί η εταιρεία πριν δεκαετίες να έγινε γνωστή για τις εξαιρετικές βραδινές τουαλέτες της, αλλά εδώ και καιρό ξεχώριζε για τα εκκεντρικά παπούτσια με το φθαρμένο ύφασμα και τραχιά τελειώματα των 1.850 δολαρίων, τις τσάντες των χιλιάδων ευρώ που θυμίζουν σακούλες σκουπιδιών και τις εκκεντρικές φόρμες που αναγράφουν την μάρκα τόσο προκλητικά που δεν μπορεί παρά να αποτελεί προβοκατόρικη πράξη.

    Όταν, μάλιστα, κάποιοι από τους μεγαλύτερους σταρ και διασημότητες του πλανήτη τριγυρνούν, επιδεικνύοντας τα ρούχα αυτά, συμμετέχοντας στις πασαρέλες, στις επιδείξεις μόδας και στις ευφάνταστες διαφημίσεις, ε τότε πώς να συγκρατηθεί και ο κοινός θνητός από το εναποθέσει το λιθαράκι του στην ακμάζουσα αυτοκρατορία της μόδας.

     

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    8 Σχόλια

    1. Αφού ούτε φυλακή θα πάει ούτε θα πάθει κάτι. Όχι, η μόνη τιμωρία είναι η πλήρης χρεωκοπία του πελάτη του Valenciaga ώστε να μάθουν και άλλες εταιρείες ότι ο κόσμος έχει φτάσει στο όριό του. ΩΣ ΕΔΩ! Τέρμα με τους ανώμαλους, παιδόφιλους και ότι άλλο θέλουν να μας πασάρουν σαν κάτι κανονικά και trendy. ΤΕΛΟΣ Η ΑΝΟΧΗ!

    2. Γράφετε για την ξένη εταιρεία, αλλά σαν πολύ γρήγορα ξεχάσατε όλοι σας την Ελληνική εταιρεία στρωμάτων που για την ημέρα των ΛΟΑΤΚΙ κτλ είχε βγάλει φωτογραφία τα στρώματά της με δύο ενήλικες ημίγυμνους έγχρωμους άνδρες και ένα ανήλικο λευκό και ξανθό κοριτσάκι στο κρεβάτι. Στο εξωτερικό τουλάχιστον οι νορμάλ άνθρωποι έχουν ρεφλέξ και αντιδρούν στην χειραγώγηση των μαζών προς την ανωμαλία, εδώ είπαν κάτι ψιλά για 1-2 μέρες και μετά γαργάρα… Ίσως θα έπρεπε να γίνει μαι σύγκριση εκείνησς της περίπτωσης με την παρούσα και πως το χειρίστηκαν και στις δύο περιπτώσεις

    3. Επιτέλους ένα αισιόδοξο μήνυμα. Επιτέλους το Πόπολο ξυπνάει.Πάντα τέτοιες μικρές εξεγερσούλες να συμβαίνουν, ώστε αργά και σταθερά να έλθει και η Μεγάλη , και κάθε ανεγκέφαλος και ανεγκέφαλη κυράτσα, στην τρύπα του.Αν έχεις τόσα πολλά χρήματα και δεν ξέρεις που και πως να τα διαθέσεις, αντί να ντύνεσαι σαν καρνάβαλος, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Μόνο τότε αυτός ο σ@τένιος Πλανήτης θα ζήσει εν, αρμονία. Ωχ, πάλι με πλάκωσε το ροζ συννεφάκι. Συγγνώμη.

    4. …….τελικα οι βρωμοασιατες μεσα στην ανωμαλια εδω και αιωνες …..τα καθαρματα.

    5. Να βαλουν λουκετο και αν δεν το κανουν να τους το επιβαλει το κράτος

    6. Περιμένεις χαΐρι και προκοπή από γεωργιανό ταμμένο…

    7. Και μη χειρότερα. Θα δείτε που θα νομιμοποιήσουν την παιδοφιλία στο όνομα της σεξουαλικής ελευθερίας!

    Comments are closed.