“ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑ ΒΙΑΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΡΟΥΒΑΣ – ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΘΗΚΕ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ” – ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο Δ.ΛΙΓΝΑΔΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ – ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ

    Κοινοποίηση:
    unnamed-1-4-1

    Τα πλέον χαρακτηριστικά αποσπάσματα της απολογία του στην ανακρίτρια έχουν ως έξης:

    Ανακρίτρια: Τι απολογείσαι;

    Κατηγορούμενος: Αρνούμαι κατηγορηματικά τις αποδιδόμενες σε εμένα κατηγορίες. Δεν είχα καμία σχέση με τον (αναφέρει το όνομα ενός εκ των μαρτύρων που τον «έκαψε») απλώς γνωρίζω ποιος είναι.

    Ερώτηση: Θα είχε κάποιο λόγο να προβεί σε κάποια κατηγορία τόσα χρόνια μετά;

    Απόκριση: Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο, θα μπορούσα όμως να εικάσω ότι επειδή εδώ και πάρα πολύ καιρό, έχει προεξοφληθεί μια προαναγγελθείσα καταιγίδα φημών και καταγγελιών σε βάρος μου, θεωρώ ότι άνοιξε μια χοάνη που ο καθένας θα μπορούσε για «χ» λόγους να πει το κατιτίς του. Εάν θα έπρεπε να εικάσω κάποιο λόγο θα ήταν ίσως ότι δεν μπόρεσε να γίνει στη ζωή του, όπως μου είχε πει, αυτό που ήθελε, ένα μοντέλο – τραγουδιστής στυλ Ρουβάς. Προσπαθώ να βρω γιατί αυτός ο τύπος πήγε να πει αυτά τα απόλυτα ψεύδη για το άτομό μου.

    Ερώτηση: Από πού γνωρίζετε τον …. τον ξάδελφο του ….;

    Απόκριση: Τον …. τον γνωρίζω από τα ματσάκια που παίζαμε στα γηπεδάκια του μπάσκετ έναντι του Σταθμού Λαρίσης, όπου μόλις είχα μετακομίσει. Ήταν χαρακτηριστική φυσιογνωμία, λόγω του ότι ήταν αφύσικα μικροσκοπικός. Ο …..μου έστειλε μήνυμα μέσω ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας ότι ήθελε να γίνει «famous».

    Ερώτηση: Εσείς, απαντήσατε στο μήνυμα του ….;

    Απόκριση: Δεν θυμάμαι να απάντησα.

    Ερώτηση: Δεν τον συναντήστε ποτέ;

    Απόκριση: Ποτέ.

    Ερώτηση: Ήρθε ποτέ σπίτι σας ο …..;

    Απόκριση: Στο σπίτι μου δεν ήρθε ποτέ, ούτε μόνος του, ούτε με άλλους. Δεν γνωρίζω ούτε τα αναφερόμενα στη μήνυση του …. ….Υπάρχει site στο διαδίκτυο, το οποίο ονομάζεται «Spitishoot.com», και εδώ και πολλά χρόνια είχε φωτογραφήσει σπίτια -επωνύμων και είχε φωτογραφήσει όλους τους χώρους και του δικού μου σπιτιού, προκειμένου να καταδείξει τον τρόπο ζωής τους. Έχω αναρτήσει και ο ίδιος φωτογραφίες του σπιτιού μου καθώς και της θέας από αυτό σε λογαριασμούς μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Στη συνέχεια η ανακρίτρια ρωτάει τον κατηγορούμενο τις φωτογραφίες που υπάρχουν στο διαμέρισμα του και οι οποίες απεικονίζουν παιδιά. Ακόμη, ο κατηγορούμενος δέχθηκε ερωτήσεις και για ανάρτηση φωτογραφίας που απεικονίζει ανήλικο αγόρι ένα ανήλικο παιδί άρρεν που είναι γυμνό και φοράει το εσώρουχό του, με υψωμένο το δεξί του χέρι.

    Απαντώντας στην ανακρίτρια επί των ερωτήσεων αυτών ο κατηγορούμενος υποστήριξε: «Όταν ο παππούς μου Δημήτριος Λιγνάδης ο οποίος ήταν αρχιτέκτονας, ήρθε από τη Σμύρνη, έφερε κάποιους πίνακες και αυτός είναι ένας από αυτούς. Είναι ένας πίνακας του 1800 κάτι και είναι ένα από τα πιο συγκινησιακά μου κειμήλια. Είναι το μόνο που μου θυμίζει τον παππού μου, τον Δημήτρη. Οι φωτογραφίες πάνω σε ένα ταμπλό στις οποίες φαίνονται κάποια παιδιά, απεικονίζουν εμένα σε παιδική ηλικία».

    «Όλα κατασκευασμένα»

    Συνεχίζοντας να απαντά σε ερωτήσεις της ανακρίτριας ο Δ. Λιγνάδης ανέφερε για όσα οι μάρτυρες και οι μηνυτές του αποδίδουν: «Όλα αυτά είναι κατασκευασμένα καταρχάς στο «εργαστήριο» του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του οποίου από την στιγμή που ανέλαβα Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου τον Σεπτέμβριο του 2019, βρίσκονταν σε ιδεολογική αντίθεση με το πρόσωπό μου. Καταρχάς και για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις (πριν από τις εκλογές είχα καταφερθεί πολιτικά εναντίον της τότε κυβέρνησης), δεύτερον επειδή προέβην σε δυο εμβληματικές για εμένα ενέργειες (…) στην ονοματοδοσία μιας αίθουσας του Εθνικού Θεάτρου με το όνομα «Ελένη Παπαδακη» και στην κατάργηση της μέχρι τότε «Πειραματικής Σκηνής» όπου ήταν προσανατολισμένη στην αποδόμηση και στον μοντερνισμό και στην θέση της, την ίδρυση Ερευνητικής Σκηνής για το Αρχαίο Δράμα. Δεν μου συγχωρέθηκε η αγάπη μου στην Πατρίδα, στην Ιστορία και στο ότι το καλοκαίρι που μας πέρασε στην παράσταση «Πέρσες» την οποία είχα σκηνοθετήσει εγώ στην Επίδαυρο η οποία προβλήθηκε σε παγκόσμια μετάδοση μέσω “live streaming” και στην υπόκλιση φίλησα το ομοίωμα του Παρθενώνα. Για το λόγο αυτό μου έγινε bulling, από τα αριστερίζοντα media».
    Ερώτηση: Αυτοί οι λόγοι θεωρείτε ότι συνετέλεσαν στην κατασκευή καταγγελιών εναντίον σας;

    Απόκριση: Αυτοί οι λόγοι και θα μπορούσα να προσθέσω, πάντα εικάζοντας, τη ζηλοφθονία για την ανάληψη αυτού του ύψιστου αξιώματος για τον πολιτισμό, καθώς και ότι ο τρόπος διοίκησης που άσκησα εγώ μέχρι να παραιτηθώ, για λόγους οικονομικού και εργασιακού εξορθολογισμού, ξεβόλεψε πολλούς.

    Στη συνέχεια ο κατηγορούμενος εξαπολύει τα βέλη του στους δικηγόρους μηνυτών και μαρτύρων εναντίον του Γεώργιο Βλάχο και Μαρία Κουρτέση για τους οποίους, όπως λέει έκαναν «open call» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «ελάτε να καταγγείλετε».

    Ερώτηση: Λέτε λοιπόν ότι το ανοικτό κάλεσμα για καταγγελίες σεξουαλικών παρενοχλήσεων εκ μέρους σας, έγινε για να σας καθαιρέσουν από τη θέση του καλλιτεχνικού Διευθυντού;

    Απόκριση: Επειδή δεν έγινε καμία καταγγελία, τα κατασκεύασαν οι ίδιοι οι δικηγόροι.

    Ερώτηση: Λέτε λοιπόν ότι η μήνυση του … είναι κίβδηλη; Πιο συγκεκριμένα, ότι δικηγόρος, κατασκεύασε τη μήνυση του …;

    Απόκριση: Ο συγκεκριμένες άνθρωπος, έφτιαξε μια καταγγελία από το πουθενά. Δεν ξέρω ποιο ήταν το έναυσμα. Λέω λοιπόν ότι το περιεχόμενο της μήνυσης το κατασκεύασε ο ως άνω δικηγόρος.

    «Δεν καλούσα ανήλικα στο σπίτι μου»

    Απαντώντας σε άλλη ερώτηση της ανακρίτριας για το εάν καλούσε νεαρά άτομα 15 – 14 ετών στο σπίτι του, ο κατηγορούμενος απαντά: «Δηλώνω κατηγορηματικά «όχι», ούτε έκανα χρήση ναρκωτικών ουσιών ούτε ο ίδιος, ούτε θα προσέφερα ποτέ σε κανέναν. Δεν έχω προλάβει ακόμα να κινηθώ νομικά σε βάρος αυτών που με καταγγέλλουν. (….) Ποτέ δεν είχα συνευρεθεί με ανήλικα άτομα επουδενί λόγο, ποτέ δεν είχα διενεργήσει γενετήσιες πράξεις με ανήλικα άτομα είτε στο σπίτι μου είτε αλλού». 

    Ερώτηση: Πως και πότε γνωρίσατε τον …….;

    Απόκριση: Το 2013 είχα «ανεβάσει» την παράσταση «Βάκχες» όπου υποδύονταν τον Διόνυσο ο Σάκης Ρουβάς. Η μια από τις κοπέλες η …. έχει έναν αδερφό τον …, ο οποίος μου γνώρισε τον ….

    Ερώτηση: Εσείς με την ιδιότητά σας ως ενός καταξιωμένου σκηνοθέτη — ηθοποιού, κάνατε συχνά παρέα με τον … τον …. και τα άλλα παιδιά;

    Απόκριση: Κάναμε σχετική παρέα με τον …, τον …. και τηn …. η οποία εμπλουτιζόταν και με άλλα άτομα, ηθοποιούς και καλλιτέχνες. Γνώριζα ότι ο …. προερχόταν από μια κατεστραμμένη οικογένεια, όπως ο έλεγε ο ίδιος. Ο ….. τότε βαφόταν, δεν το αναφέρω αυτό ως μεμπτό. Προσπαθούσε να επιδείξει την σεξουαλική του ταυτότητα, που συνίστατο στην έντονα θηλυκή εμφάνιση. Αυτό όμως δεν το θεωρώ αρνητικό στοιχείο του χαρακτήρα του.

    Ερώτηση: Του είχατε κάνει ποτέ κάποια φιλοφρόνηση;

    Απόκριση: Δεν θυμάμαι εάν του είχα κάνει φιλοφρόνηση για την εμφάνιση του δεν το αποκλείω όμως κιόλας.

    Ερώτηση: Είχατε πει ποτέ στον …. ότι είναι ωραίο αγόρι;

    Απόκριση: Όχι.

    Ερώτηση: Είχατε ποτέ σεξουαλική σχέση με τον …;

    Απόκριση: Ποτέ.

    Ερώτηση: Είχατε ποτέ ερωτικές περιπτύξεις με τον …;

    Απόκριση: Ποτέ, είχαμε όμως φιλική οικειότητα. Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους ηθοποιούς. Δεν κάνω παρέα μόνο με ανθρώπους του σιναφιού μου, μπορώ να κάνω παρέα και με ανθρώπους που γνώρισα σε ένα παγκάκι, όπως και με μια τρελή που έχω γνωρίσει στο Σύνταγμα, πράγμα που έχει συμβεί.

    Ερώτηση: Όταν γνωρίσετε κάποιον σε κάποιο παγκάκι, θα τον συναντήσετε που;

    Απόκριση: Μπορεί να φύγω από μια παρέα ηθοποιών, και να πάω να πιω μια μπάρα με κάποιον που κάθεται σε ένα παγκάκι. Μου αρέσει να γνωρίζω κόσμο και να ξεφεύγω από τα στερεότυπα. Αυτό πολλές φορές είναι και παρερμηνεύσιμο. Φανταστείτε ότι εγώ ενώ έχω μια βεράντα που βλέπει θάλασσα, μπορεί να πάω να πιω τον φραπέ μου στο πεζούλι του Αγίου Παύλου ή στο Σταθμό Λαρίσης. Στα γηπεδάκια του Σταθμού Λαρίσης έπαιζα μπάλα, μέχρι πριν από δυο χρόνια, με όλους τους αλλοδαπούς.

    Ερώτηση: Εσείς την σεξουαλική σας ταυτότητα, πως την προσδιορίζετε;

    Απόκριση: Είμαι ένας αμφιφυλόφιλος, που στη ζωή μου μέχρι τώρα, είχα πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο. Χωρίς να αποκλείω ότι είχα μέχρι τώρα και εφήμερες επαφές. Αυτές όμως δεν ήταν ποτέ με ανηλίκους. Είχα επαφές και με αλλοδαπούς και με αλλοδαπές και με αμοιβή και χωρίς αμοιβή. Με τον …, δεν είχα ποτέ τέτοιου είδους επαφές. Με τον …. μείναμε μαζί, όταν μια μέρα αρχές του 2016, μου χτύπησε την πόρτα, με μια βαλίτσα στο χέρι και είπε «δεν έχω που να μείνω, με έδιωξαν οι δικοί μου» και του είπα «μπες, αλλά θα μείνεις στον καναπέ μου, όχι στο κρεβάτι μου». Νομίζω ότι έμεινε τρεις μέρες το πολύ. Αυτές τις τρεις μέρες δεν ήρθα σε επαφή με τον ….; Δεν θυμάμαι να έχω βγάλει φωτογραφίες στο σπίτι μου με τον …..

    Ερώτηση: Είχατε στείλει ποτέ δική σας φωτογραφία από το σπίτι σας στον ….;

    Απόκριση: Μπορεί να είχα στείλει.

    Ερώτηση: Τον Αύγουστο του 2015, που ήσασταν;

    Απόκριση: Στην Ιθάκη. Από 1-19 Αυγούστου του 2015, ήμουν εκεί.

    Ερώτηση: Δεν σας προξενεί εντύπωση ότι ο … περιγράφει τη σεξουαλική σας αυτή πράξη με τη χρήση βίος, εξαιρετικά αναλυτικά;

    Απόκριση: Δεν μου κάνει εντύπωση, γιατί οι περιγραφές τις οποίες διάβασα, είναι τραγελαφικές και σε κάθε άλλη περίπτωση θα μου προκαλούσαν θυμηδία.

    Ερώτηση: Όταν έμενε ο …. μαζί σας, ποιος σας βοηθούσε στην καθαριότητα στο σπίτι;

    Απόκριση: Τότε είχα μια κυρία τη …., η οποία είναι Γεωργιανή και είναι κόρη της κυρίας που φροντίζει την κατάκοιτη μητέρα μου. Ουδέποτε είχα κάποιο ανήλικο αγόρι να καθαρίζει το σπίτι μου, όπως με ρωτάτε. Ούτε είχα ανήλικα παιδιά να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι μου. Σε κάθε κατάθεση υπάρχει πάντα και ένα κεφάλαιο ύπαρξης ανηλίκων. Δηλαδή φωτίζεται κατ’ επιλογή η πλευρά του βιαστή και του παιδόφιλου. Εγώ, έκανα κάποιες παραστάσεις μόνο με παιδιά, όπως το «Billy Eliot» και δεν βρέθηκε κανένα παιδί, καμία μάνα και κανένας πατέρας να κάνει κάποια καταγγελία. Είχαμε 50 παιδιά στην εν λόγω παράσταση.

    Ο Λιγνάδης αναφέρεται και στην επίθεση με μαχαίρι το 2002. Αναφέρει πως δε γνωρίζει πως έγινε αυτή η επίθεση και επισημαίνει: «Κινδύνεψε σοβαρά η ζωή μου. Ήμουν στην εξώπορτα του σπιτιού μου όταν δέχθηκα την επίθεση. Ποτέ δεν κατάλαβα τον σκοπό της επίθεσης σε βάρος μου, δεν είχα ποτέ άλλη επίθεση σε βάρος μου και δεν θα μπορούσα να καταλάβω ποιος θα μπορούσε μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας να προβεί σε μια τέτοια πράξη».

    Ερώτηση: Με τον κύριο …. τι σχέση είχατε;

    Απόκριση: Κάναμε παρέα με τον ….., τον εκτιμούσα, με ερωτεύτηκε πολύ, πήγαινα σπίτι του και κάποια στιγμή χωρίσαμε. …Ψεύδεται ασυστόλως όταν λέει ότι διατηρούσα εξωσχολικές σχέσεις με παιδιά του Αρσάκειου το 1999 – 2000. Εγώ στο Αρσάκειο εργάστηκα από το 1993 περίπου έως το 2001, γιατί το 2002 πήγα στο Κολλέγιο όπου εργάστηκα για τρία χρόνια. Και στα δυο σχολεία είχα το εργαστήριο θεάτρου και έκανα μάθημα και σε αγόρια και σε κορίτσια. Οι γονείς και τα παιδιά του Αρσάκειου καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου εκεί, είχαν και έχουν τεράστια εκτίμηση στο πρόσωπό μου. Περίπου 500 παιδιά του Αρσάκειου, Γυμνάσιου και Λυκείου, διδάχτηκαν θέατρο από εμένα.

    Ερώτηση: Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ο … λέει, αυτά που λέει για εσάς,

    Απόκριση: Κακώδης συμπλεγματισμός επειδή δεν έκανε την καριέρα που ήθελε. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που πέτυχε χωρίς να χρησιμοποιώ τα στερεότυπα των συναδέλφων μου.

    Ερώτηση: Χρησιμοποιούσατε ποτέ την φράση «τα παιδιά του Λιγνάδη»;

    Απόκριση: Όχι, δεν μου λέει κάτι η φράση αυτή.

    Ερώτηση: Έχετε απειλήσει ποτέ τον ….;

    Απόκριση: Όχι. Ποτέ δεν έχω απειλήσει τον …, για τίποτα, γιατί δεν έχω κάνει τίποτα.

    Ερώτηση: Την κυρία …. την έχετε απειλήσει ποτέ;

    Απόκριση: Την ….. δεν την έχω απειλήσει, την έχω όμως προειδοποιήσει, ότι μετά τον πατέρα της το επόμενο βήμα είναι η αστυνομία. ‘Έχει εμμονή με εμένα πάθους και μίσους πια. Πήρα τρεις φορές τον πατέρα της και του είπα να κάνει κάτι να σώσει την κόρη του. …Όσα λέει στην κατάθεσή της είναι νοσηρά ψεύδη από αρχή μέχρι κεραίας. Ποτέ δεν είπα στην … ότι εάν μιλήσει θα της κάνω κακό, θα της τινάξω τα μυαλά με ένα πιστόλι, ότι θα βλάψω την οικογένειά της και ότι δεν θα βρει ποτέ δουλειά. Με συγκεκριμένη γυναίκα δεν είχα ποτέ καμία ερωτική σχέση.

    Ερώτηση. Όσα αναφέρει ο ….στην μήνυσή του είναι και αυτά ψέματα;

    Απόκριση: Είναι μια μυθοπλασία από την αρχή μέχρι το τέλος. …παραιτήθηκα γιατί έβλεπα ότι έρχεται ένα τσουνάμι.

    Ερώτηση: Όλοι αυτοί οι καταγγέλλοντες στη δικογραφία που αναφέρουν περιστατικά γενετήσιων πράξεων με ανηλίκους, εμπεριέχοντες βία και μη, λένε ψέματα;

    Απόκριση: Είναι μια διαδοχική ανάφλεξη, διότι γίνεται «open call» που το τρέχει το Σωματείο Ηθοποιών. Παίρνοντας την σκυτάλη από τον …. λένε όλοι τα ίδια πράγματα, γιατί ο σκοπός τους ήταν να φύγω από αυτή τη θέση. Μετά αυτό χρησιμοποιήθηκε και πολιτικά. Στην αρχή είπαν «τελειώστε τον Λιγνάδη», αυτή είναι η άποψή μου και μετά και τον αδερφό μου. Ο ….. τον οποίο εγώ δεν γνωρίζω, ο άνθρωπος μπορεί πράγματι να ήρθε στο θέατρο, λέει ότι είχαμε μια τετράχρονη σχέση.

    Ερώτηση: Έχετε κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν για οποιαδήποτε αιτία;

    Απόκριση: Δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν για οποιαδήποτε αιτία.

    Τέλος, για την συνεργασία του με το Πανεπιστήμιο, ο κατηγορούμενος ανέφερε στην ανακρίτρια: «Έχω διδάξει στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναυπλίου για ενάμιση χρόνο, νομίζω το 2004 – 2005. Δεν έχω διδάξει σε άλλα Πανεπιστήμια αλλά έχω κάνει διαλέξεις. Εγώ σταμάτησα την συνεργασία μου με το εν λόγω Πανεπιστήμιο γιατί δεν με συνέφερε οικονομικά».

    «Οχι» στο βραχιολάκι»

    Στον κατηγορούμενο σκηνοθέτη οι Αρχές «αρνήθηκαν» και τον κατ’ οίκον περιορισμό του με βραχιολάκι ηλεκτρονικής επιτήρησης, καθώς βάσει των στοιχείων και της αξιολόγησής τους, οδηγήθηκαν στην κρίση ότι «καταδεικνύεται η σαφής εξακολουθητική εγκληματική ροπή του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του κατηγορούμενου, για τον λόγο δε αυτό, κρίνεται ότι δεν καθίσταται επαρκής η επιβολή σε αυτόν, του περιοριστικού όρου του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση, για την αποτροπή του από την τέλεση νέων αδικημάτων, η δε κρίση αυτή τελεί σε ανεξαρτησία από την εκ μέρους του υποβολή αντιστοίχου αιτήματος ή μη».

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    16 Σχόλια

    1. εγω θα συμβούλευα τον Λιγναδη να αλλάξει υπερασπιστικη γραμμή , δεν χρειάζεται τον Κουγια , θα κάνει απεργία πείνας οπως ο Κουφοντηνας και θα βάλει ολους τους παιδεραστές και βιαστές που ειναι ελεύθεροι να κανουν διαδήλωση , και να ειναι σίγουρος πως θα βρει και υποστηρικτές απο την αριστερά που θα υποστηρίξουν τα δίκαια αιτήματα του

    2. Ο Λιγδιάρης έδωσε μαϊμού βραβείο στον Ρουβά. Μεταξύ τους αυτοβραβεύονται.

      ΡΟΥΒΑΣ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΡΕ!!!!! και του έφταιγε ο συριζα

      Το παιδί του Ψιψινάκη

    3. Το συστημα βγαζει αυτα τα θεματα οποτε βολευει υπαρχουν και τραγουδιστες που στο παρελθον κατηγορηθηκανε οτι πηγαινανε με της θαυμαστριες τους 15-16 χρονων κοριτσακια και τα βιασανε δυστυχος επειδη στη ελλαδα η αστυνομια δουλευει οπως το δημοσιο με καρβουνα ολες η καταγγελιες πανε στα συρταρια τον αχρηστων στα διαφορα αστυνομικα τμηματα δεν ψαχνονται η υποθεσεις και ετσι περνουν θαρρος η διαφοροι.

      Ο συγκεκριμενος επεσε σε μια περιοδο που πεθαινουν καθε μερα 30-40 ανθρωποι,η ακριβεια εχει χτυπησει κοκκινο,το τσεσμε κανει παρτυ..τα μαγαζια πανε για λουκετο…σε ολα αυτα επρεπε να πεσει ενα νεφος…εγω πιστευω οτι και το θεμα με την μπεκατωρου δεν ηταν τυχαιο εαν την δειτε καποια στιγμη στης λιστες της ΝΔ η για την ευρωβουλη μην εκπλαγειτε.

      1. Το συγκεκριμένο σύστημα πυροβόλησε τα πόδια του λες;;;

    4. Αλήθειες που βλέπουμε:
      -Ο κατηγορούμενος, με την καθοδήγηση του συνηγόρου του, παρουσίασε κατά 99,9% την πραγματική διάσταση της όλης υπόθεσης.
      -Αυτός είναι ο βίος των κίναιδων. Παρτούζες, πεσίματα, ρηχότητα, αυταρέσκεια, παιδοφιλία.
      -Την βία,σε βάρος των διαμορφωμένων κίναιδων, όπως φαίνεται, την επινόησαν οι κατήγοροί του, διανθίζοντας με υπερβολές την δράση του ώστε να τον επιβαρύνουν.
      -Οι μάρτυρες κατηγορίας, είναι αυτό που είπε ο Κούγιας.
      -Ο Λιγνάδης, το συνάφι του, τα “θύματά” του και οι εραστές του, διάγουν τον βίο που αναφέρεται στον Πλάτωνα/Γοργίας, αισχρό, άθλιο και βδελυρό.

    5. Καλά τι είναι αυτός???
      Κέντρο διερχομένων το σπίτι του!!!
      Τον ήξερα κι αυτόν ….κι αυτόν …κι αυτόν…..
      Όλους τους ήξερε,όλοι περνάγανε απ’ εκεί,ψυχικά έκανε,κοινωνικός ήτανε…..
      Καλά που δεν είπε ότι έβλεπαν φως αναμμένο και ανέβαιναν……

    6. καλά ονειρέψου λίγο ακόμα.Μήπως στον ακούμπησε κι εσένα το ανωμαλάκι ? 20 χρόνια θα φάει για να βγει αλώβητο το Μητσοτακέικο.

      1. Στο μεταξυ θα εχουν βγει καμια δεκαρια ακομη παιδεραστες να ασχολειται η κοινη γνωμη και ποιος θα θυμαται τον Λιγναδη. Βλεπεις κανενας να ασχολειται με τον Σπυροπουλο απο τοτε που βγηκε το σκανδαλο Λιγναδη . Αν βγει κατι πιο πιθπερατο δεν θα ασχολειται κανεις και με τον Λιγναδη. Ολη η μαγκια ειναι οι ΜΚΟ εκει ειναι το ζουμι που μπορει να ριξει την κυβερνηση ! Αλλα οι ΜΚΟ ειναι παγκοσμια κυκλωματα παιδεραστιας και σωματεμποριας και επιδοτησεων/ξεπλυματος χρηματος σιγα μην αφησουν σε καποιον να τις αγγιξει.

    7. Αν το θύμα ήθελε να γίνει Ρουβάς θα πήγαινε στον Ψινάκη.

    8. Το εργο επιτελεστηκε .Ο Λιγναδης θα μπει για λιγο καιρο στη φυλακη. Ο Θορυβος θα κοπασει . Η Μενδωνη δεν θα παραιτηθει .Ο Μητσοτακης θα το ριξει παλι στο corona virus . Οταν γινει η δικη τα στοιχεια θα ειναι ανεπαρκη η πααγεγραμμενα και θα αθωωθει με συνοπτικες διαδικασιες και ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

      1. Ακριβως ετσι το νομιζω κ εγω. Η πορεια πολλων περιπτωσεων αυτο δειχνει. Εδω κυκλοφορουν αλλα «μεγεθη» ελευθερα και βγαινουν δημοσιως κ μιλανε κ……..

      2. Θα κοπάσει και θα ξυπνήσουμε απότομα ένα πρωι και θα είναι με τον”νομο” η πιστοποίηση ότι εμβολίστηκες, αλλιώς δεν προσλαμβανεστε ή κάνα θερμό επισοδειο με Τουρκία

    9. Αφού δεν φοράνε παντελόνια ….. σε λίγο καιρό θα τους φορέσει ο κόσμος φούστες …. έρχεται η ώρα mr bean τέλειωσε η περίοδος χάριτος ξεκινά η σφαλιάρα !

    10. Σε όλα όχι το μόνο που παραδέχτηκε είναι ότι πάει και με τα 2 φύλα.

    Comments are closed.