ΜΙΖΕΣ ΜΑΜΟΥΘ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΡΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ “ΠΑΡΕΙ” Ο ΚΟΥΛΗΣ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΗΣΙΩΝ!

    Κοινοποίηση:
    mitso-solts

    Ρεπορτάζ Εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ

    Ιστορία με μίζες βρίσκεται πίσω και από τη νέα συμφωνία που έκανε ο Κούλης Μητσοτάκης, αυτή τη φορά με τον Σολτς για να μπορέσουν επιτέλους να… ξεστοκάρουν οι Γερμανοί τα πολεμικά οχήματα τους, υποχρεώνοντας παράλληλα την Ελλάδα να αποδυναμώσει την άμυνα των νησιών μας στέλνοντας τα τεθωρακισμένα μας στην Ουκρανία!

    Πρόκειται κατ΄ αρχάς για 200 περίπου Marder 1 Α3/5 τα οποία πρόκειται να αντικαταστήσουν  αντίστοιχο αριθμό -επίσης γερμανικών- BMP-1 που διαθέτει σήμερα ο ελληνικός Στρατός Ξηράς και τα οποία συμβάλουν σε μεγάλο βαθμό στην άμυνα των νησιών του Αιγαίου απέναντι στις τουρκικές απειλές. Ήδη το ένα μεγάλο θέμα που έχει προκύψει είναι ότι τα γερμανικά οχήματα δεν θα μεταφερθούν στα ελληνικά νησιά για να αντικαταστήσουν τα τεθωρακισμένα BMP-1 αλλά θα ενταχθούν σε άλλες μονάδες. Και από το υπ. Άμυνας λένε ότι στα νησιά θα πάνε -κάποια στιγμή …-άλλα τεθωρακισμένα όπως τα αμερικάνικα  Μ113. Το δεύτερο μεγάλο ζήτημα που έχει προκύψει είναι ότι οι Γερμανοί θα “ξεφορτώσουν” σε εμάς τα δικά τους …σαπάκια, αλλά ταυτόχρονα η ελληνική πλευρά θα αναλάβει να πληρώνει τους Γερμανούς για τη συντήρηση και την αναβάθμισή τους. Ήδη οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα χρειαστεί να δώσουμε και περί τις 500.000 ευρώ που απαιτείται ανά όχημα ενώ επίσης η “ανταλλαγή” συνδέεται με άλλα γερμανικά προγράμματα εκσυγχρονισμού και προμήθειας. Με το “καλημέρα” δηλαδή μιλάμε τουλάχιστον 100.000.000 ευρώ…

    hqdefault (6)

    Από εκεί και πέρα υπάρχουν και πολλά άλλα ζητήματα που μοιάζουν με κανονική Λερναία Ύδρα. Και δεν είναι καθόλου …τυχαίο ότι στην προμήθεια των BMP-1 μπλεγμένος ήταν ο γέρο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ως πρωθυπουργός. Η σύμβαση, για την προμήθεια 501 BMP-1A1 Ost από τη Γερμανία υπογράφηκε συγκεκριμένα το 1993 λίγο πριν πέσει η κυβέρνησή του. Στους αρχικούς καταλόγους με το υπό παραχώρηση στρατιωτικό υλικό προς την Ελλάδα είχαν αναγραφεί 200 BMP-1P και 500 τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού MT-LB. Ωστόσο, η απόφαση της Σουηδίας να αποκτήσει 837 MT-LB, αφαίρεσε από την Ελλάδα τη δυνατότητα απόκτησης των MT-LB. Σε αντιστάθμισμα, η Γερμανία πρότεινε και η Ελλάδα αποδέχθηκε την αύξηση του αριθμού των υπό παραχώρηση BMP-1P από 200 σε 501. Έτσι, το 1993 παραχωρήθηκαν στον ελληνικό Στρατό 500 οχήματα. Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονταν οχήματα BMP-1 παραγωγής 1966-76 και οχήματα BMP-1P παραγωγής 1979-83. Πριν παραδοθούν στον ελληνικό στρατό, τα οχήματα μετατράπηκαν σε BMP-1A1 OST με βελτιώσεις που είχε προδιαγράψει ο γερμανικός στρατός ενώ οι εργασίες αναβάθμισης πραγματοποιήθηκαν στη Γερμανία με συνολικό κόστος 25.050.000 δολάρια. Κι ως γνωστόν, ούτε ο γερο Μητσοτάκης έκανε τίποτα χωρίς να υπάρχει …μίζα.

     

    Πάμε τώρα στο άλλο σκέλος της νέας μεγάλης μπίζνας. Έγινε γνωστό ότι τα γερμανικά Marder 1 A3 έχουν «παρελθόν» στην Ελλάδα καθώς το Βερολίνο είχε προσπαθήσει άλλες τρεις φορές τα τελευταία χρόνια να μας τα φορτώσει. Το 2007, το 2010 και 2015 η γερμανική πρόταση να προμηθευτεί η χώρα μας μεταχειρισμένα τα Marder 1 A3 δεν είχε προχωρήσει για διάφορους λόγους. Και να τώρα που με τον -αγαπημένο στους Γερμανούς από την εποχή της …Siemens- Κούλη και με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία η δουλειά προχωράει…

    Όμως αυτό που κρύβουν πάλι οι κάθε λογής παπαγάλοι έχει να κάνει με τις μίζες που είναι και πάλι …παρούσες. Η κατασκευάστρια Kraus-Maffei Wegmann που μαζί με την Rheinmetall θέλουν να τα ξεστοκάρουν είναι αυτές που μοίραζαν μίζες στην Ελλάδα και στο παρελθόν για προωθήσουν τα συμβόλαιά τους. Οι εταιρείες αυτές ήταν μπλεγμένες με τις μίζες στα τα εξοπλιστικά προγράμματα -υποβρύχια, αμυντικά συστήματα, στρατιωτικά οχήματα κλπ- με πιο χαρακτηριστική την περίοδο Μάλιστα αντιπρόσωπος της Krauss Maffei εκείνες τις εποχές ήταν η εταιρεία ΑΧΟΝ του Θ. Λιακουνάκου, ενώ η Rheinmetall  είχε δικό της γραφείο υπό τον Μ. Χάϊνζελμαν στην Ελλάδα και συνεργαζόταν με διάφορους απόστρατους αξιωματικούς κάνοντας και … σεμιναρια στην Σχολή Ευελπίδων.

    Μάλιστα είχε ξεσπάσει μεγάλος σάλος όταν πριν από μερικά χρόνια υπάλληλοι της φορολογικής δίωξης και εισαγγελείς από τη Βρέμη εισέβαλαν που πέρασε στα γραφεία της Atlas Elektrotechnik Gmbh, αναζητώντας στοιχεία για συμμετοχή της εταιρείας σε παράνομες πληρωμές στην κατασκευή των γερμανικών υποβρυχίων στην Ελλάδα και δωροδοκία κρατικών αξιωματούχων και φοροδιαφυγή ύψους 17,5 εκατομμυρίων ευρώ. Οι έρευνες είχαν επεκταθεί εκτός από τη συγκεκριμένη εταιρεία και στις άλλες δύο, Krauss Maffei Wegmann και Rheinmetall, που είναι θυγατρικές της…

    Στην δε Ελλάδα, εκτός από όλα τα άλλα, είχε γίνει πάταγος από τις ομολογίες του στενού συνεργάτη του Τσοχατζόπουλου Αντώνη Καντά, που στη συνέχεια καταδικάστηκε κι αυτός, για το πώς δωροδοκούσαν οι Γερμανοί. Στην απολογία του είχε αποκαλύψει ότι σε όλη την «καριέρα» του στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας διευθυντής Εξοπλισμών δωροδοκήθηκε από συνολικά 10 εμπόρους όπλων ή αντιπροσώπους εταιρειών οπλικών συστημάτων.

    liakounakos-1300

    Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και οι:

    -Πάνος Ευσταθίου, εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας STN ATLAS και αργότερα της Rheinmetall, που σύμφωνα με τον Κάντα του προσέφερε 500.000-600.000 ευρώ για τα προγράμματα ναυπήγησης των γερμανικών υποβρυχίων τύπου 214 και εκσυγχρονισμού ακόμη τριών παλαιότερων υποβρυχίων του ΠΝ, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 2,6 δισ.ευρώ.

    -Θωμάς Λιακουνάκος που σύμφωνα με τον Κάντα του έδωσε σακ βουαγιάζ με 600.000 ευρώ για να μην δημιουργεί προβλήματα στην αγορά των γερμανικών αρμάτων Leopard από την εταιρεία Krauss-Maffei Wegmann. Ο Κάντας υποστήριξε ότι Λιακουνάκος τον είχε στη μισθοδοσία του από το 1988 και του είχε καταβάλει ένα εκατομμύριο ευρώ για να προχωρά διάφορα προγράμματα που τον ενδιέφεραν.

    -Δημήτρη Παπαχρήστο, εκπρόσωπο της γερμανικής Krauss-Maffei Wegmann, απ΄ τον οποίο ο Κάντας δωροδοκήθηκε με 750.000 ευρώ για την σύμβαση των γερμανικών πυροβόλων PZH 2000.

    kantas-akis1

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    11 Σχόλια

    1. Δεν μου κάνει εντύπωση ο γερμανοτσολιάς, δεν θα του τα δώσουνε και για αυτό το λόγο μας αξίζει ένας πόλεμος να καταστραφούμε.

    2. οι αλαξοκολιες του πιπα κολο συγκαλιψηυπόγειωνενεργειωνεισαγωγικώννόμωνκαιυποθαλψεων

    3. Δεν το πιστεύω η νδουλα να παίρνει μίζες και να μας καταστρέφει αμυντικά, αποκλειεται

    4. ουυυυυυυυυυυσσσσσττττττ ρεεεεεεε
      φτανει μονο να αποδιχθει οπως τα ουκρανικα που εξαφανιζονται εδω παιζεται κατι μεγαλο.
      Τοτε πρεπει να δουλεψουν οι κρεμαλες αρκετα φαγανε αυτοι και οι οικογενειες τους.
      ρεεεεεεεεεεεέε ουυυυυυυυυυσσσσσσσσσττττττ

    5. Οι Γερμανοί θα “ξεφορτώσουν” σε εμάς τα δικά τους …σαπάκια, αλλά ταυτόχρονα η ελληνική πλευρά θα αναλάβει να πληρώνει τους Γερμανούς για τη συντήρηση και την αναβάθμισή τους.

    6. Ουστ ναζισταρια λουκανικα Φρανκφουρτης!
      Ανιατα και τα δυο αντε κατα Ελβετια μερια στα καλυτερα ασυλα!

    7. Σας θυμιζει μηπως την αποσυρση της ιλης τεθωρακισμενων απο τον Ιωαννιδη στην κυπρο λιγο πριν την τουρκικη εισβολη που οργανωσε ο Μακαριος με τους Αγγλους;

      1. Ω ναι.

        Τα ΒΜΡ φεύγουν από μονάδες πεζικού και μηχανοκίνητου πεζικού.

        Θα κάνουν ντου οι Τούρκοι και οι στρατιώτες θα τρέχουν να πιάσουν πόστα χιλιόμετρα μακριά!!! Αν δεν είναι ακόμα στο τάγμα να αδειάζουν τις αποθήκες!

    8. Το αξιζουν οι Ελληναραδες να παθουν τα παντα.

    Comments are closed.