ΝΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ HELLENIC TRAIN ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ! Η ΜΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ (ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ) ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ – ΤΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟ ΜΠΡΑΛΟ ΤΟ 2008 ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

Κοινοποίηση:
treno-grammes-1024x683-1

Η παράνομη μεταφορά φορτίων με το σιδηρόδρομο και τη σύμπραξη κρατικών λειτουργών υπό την διαχρονική ανοχή των κυβερνήσεων, αποδείχτηκε ξεκάθαρα  στο σιδηροδρομικό ατύχημα του 2008 στον Μπράλο.

Το ατύχημα στο Μπράλο το 2008, που αποκάλυψε την παρανομία

Τα ξημερώματα της 14ης Ιουλίου 2008, η εμπορική αμαξοστοιχία 80502 του κρατικού τότε ΟΣΕ, κινούμενη από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, βρέθηκε από μια κακή σύμπτωση να έχει:

  • 34 βαγόνια αντί 20 που ήταν δηλωμένα,
  • Nα μεταφέρει 1.590 τόνους παράνομων εμπορευμάτων, αντί 1.250 που ήταν το ανώτερο επιτρεπόμενο,
  • Nα μην υπάρχει δηλωμένα πουθενά τι παράνομο φορτίο μετέφερε, και τέλος
  • O συρμός της εμπορικής αμαξοστοιχίας, αντί να έχει 2 μηχανές έλξης είχε… 6!!!

προκειμένου να ανταπεξέλθει στις ανωφέρειες του εδάφους, αλλά και στις αυξημένες ανάγκες έλξης του επιπλέον φορτίου.

 

 Όλο αυτό το παράνομο σκηνικό αποκαλύφθηκε,  όταν αποσυνδέθηκαν από τον  συρμό της εμπορικής αμαξοστοιχίας 27 από τα συνολικά 34 βαγόνια,  και ανεξέλεγκτα πήραν την κατωφέρεια, και συγκρούστηκαν με την επιβατική αμαξοστοιχία 605 που κινούταν από Δίκαια προς Αθήνα, μεταφέροντας 502 επιβάτες. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν 16 άτομα, ωστόσο οι συνέπειες θα μπορούσαν να είναι τραγικές, εάν η επιβατική αμαξοστοιχία είχε αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα.

Τέμπη: Το σιδηροδρομικό ατύχημα του 2008 στον Μπράλο με τα «μαύρα» βαγόνια

Δολοφονία 57 συνανθρώπων μας στα Τέμπη το Φεβρουάριο του 2023

15 χρόνια μετά το ατύχημα του ΟΣΕ στο Μπράλο, η χώρα σείστηκε συθέμελα στις 28 Φεβρουαρίου 2023 στις 23.21΄, όταν συγκρούστηκαν μετωπικά ο επιβατικός συρμός Intercity 62 (IC62), με μηχανή ηλεκτροκίνησης Siemens HellasSpriner 120-012, που μετέφερε περισσότερους από 350 επιβάτες και εκτελούσε τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503, με 2 μηχανές ηλεκτροκίνησης Siemens HellasSpriner 120-022 και 120-023, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Θριάσιο. Η σφοδρή σύγκρουση, ο εκτροχιασμός, η πυρόσφαιρα και η ανάφλεξη των συρμών που ακολούθησε,  προκάλεσαν τον θάνατο 57 ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένων των δύο μηχανοδηγών. Οι τραυματίες ήταν τουλάχιστον 85. Πρόκειται για το πιο θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα που έχει συμβεί στην Ελλάδα.

Αυτή τη φορά το μεταφορικό έργο δεν το είχε ο κρατικός ΟΣΕ,  αλλά η ιδιωτική ιταλική εταιρεία Hellenic train.

Τέμπη: Προβλήματα στον πίνακα με τα κλειδιά 3,5 μήνες πριν από το δυστύχημα - Τα ντοκουμέντα

Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία 63503

H μεταφορά εύφλεκτου υλικού από την εμπορική αμαξοστοιχία, 

  • Συνάγεται από την έκρηξη,
  • Τη δημιουργία πυρόσφαιρας για κάποια δευτερόλεπτα, και
  • Την απώλεια της ζωής κάποιων επιβατών, οι οποίοι επέζησαν της σύγκρουσης και έχασαν τη ζωή τους από την εκδήλωση της πυρκαγιάς.

Η ιδιωτική ιταλική εταιρεία Hellenic train σε ανακοίνωσή της αρνείται τη μεταφορά εύφλεκτου φορτίου και παραθέτει τα σχετικά έγγραφα.

Στο πρώτο ατύχημα του 2008 ο κρατικός ΟΣΕ είχε και τις υποδομές και το μεταφορικό έργο.

Στη δολοφονία των 57 συνανθρώπων μας στα Τέμπη το 2023,  ο κρατικός ΟΣΕ διατήρησε τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, και την εκπαίδευση και πιστοποίηση των σταθμαρχών του, εκχωρώντας το μεταφορικό έργο και το προσωπικό έλξης,  στην ιδιωτική ιταλική εταιρεία Hellenic train.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

Αυτό που παραμένει ίδιο και στις δύο πιο πάνω περιπτώσεις,  είναι η εμπλοκή των πολιτικών, αφού είτε ο ΟΣΕ λειτουργεί ως κρατικός φορέας, είτε ως ιδιωτικός,  η μαφία κρατικών λειτουργών που κάνει σιδηροδρομικές μεταφορές και όχι μόνο,  ζει και βασιλεύει και είναι κράτος εν κράτει, συνεχίζοντας να κάνει δουλίτσες με λαθρεμπόρους, με τη σίγουρη ανοχή των πολιτικών.

Το κράτος (κυβερνήσεις) παρακολουθεί άπραγο τις παρανομίες να συνεχίζονται,  αν και έχει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς για να το σταματήσει… Εκτός αν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους, με το αζημίωτο, εμπλέκονται και αυτοί στο παράνομο αυτό αλισβερίσι. Αυτές οι δημοσιογραφικές πληροφορίες υπάρχουν…

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response