ΟΣΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΠΑΛΙ. ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ, ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΚΟΚΑΫΜΕΝΑΚΗΔΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

    Κοινοποίηση:
    EEVGL1_PATRA_KATARREYSH_GEFYRAS-9_med

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ

    Είναι ένα ακόμη …Γιοφύρι της Αρτας η Περιμετρική των Πατρών που χθες το μεσημέρι έγινε η κατάρρευση γέφυρας προκαλώντας τον θάνατο τουλάχιστον ενός ατόμου και τον τραυματισμό άλλων 12. Ενώ μάλιστα ανακοινώθηκε αργότερα ότι έγιναν τρεις συλλήψεις, είναι κι αυτό στάχτη στα μάτια. Πρόκειται για τους χειριστές δύο βαρέων μηχανημάτων και τον υπεύθυνο των εργασιών που αποτελούν όμως τη …μαρίδα αφού σε αυτούς που θα έπρεπε να περάσουν βραχιολάκια είναι οι μεγαλοεργολάβοι του έργου. Και ανάμεσα σε αυτούς ποιοι …ξεχωρίζουν;

    Η ΤΕΡΝΑ του ομίλου με τα πεθερικά του υπουργού Εξωτερικών Γ. Γεραπετρίτη και ο ΑΚΤΩΡ που έχει περάσει –μέσω της αγοράς της Intrakat του Κόκκαλη- στα χέρια των «νέων Κοσκωτάδων» του σημερινού Μεγάρου Μαξίμου, δηλαδή των Μπακοκαϋμενάκηδων. Η ΤΕΡΝΑ και η ΑΚΤΩΡ μετέχουν στην κοινοπραξία παραχώρησης μαζί με την Vinci, την Αβαξ και την Hochtief ενώ στην κοινοπραξία κατασκευής οι δυο τους έχουν ποσοστό αθροιστικά πάνω από 64%. Δηλαδή κάνουν απόλυτο κουμάντο. Για να καταλαβαίνουμε ότι κι εδώ συγκάλυψη, κουκούλωμα πάει να γίνει αμέσως…

    aktor cats-7 (2)

    Σκόπιμα μάλιστα πάνε να περιορίσουν το θέμα στο γεγονός ότι η τραγωδία σημειώθηκε επειδή ομάδες Ρομά επιχειρούσαν να μαζέψουν σίδερα από το σημείο. Αυτό είναι η «λεπτομέρεια» και η εύκολη λύση για να βρεθούν οι …φταίχτες.

    Το έγκλημα έχει μεγαλύτερη προϊστορία και πολύ μεγαλύτερο εύρος που συνδέεται φυσικά και με το γενικότερο θέμα διαπλοκής και διαφθοράς με τους αυτοκινητοδρόμους και τα άλλα δημόσια έργα, τόσο επί της σημερινής όσο και επί των προηγούμενων κυβερνήσεων.

    Τα έργα αυτά εντάσσονται στην «Ολυμπία Οδό» που η παραχωρησιούχος είναι η ομώνυμη κοινοπραξία έχοντας αναλάβει την εκτέλεση των εργασιών ανακατασκευής των δύο συγκειμένων γεφυρών στην περιμετρική των Πατρών. Όμως αυτό που μας κρύβουν για την τραγωδία είναι ότι τουλάχιστον από το 2020 έπρεπε να έχει γίνει η ανακατασκευή και να έχει φτιαχτεί. Με το θράσος και τον «αέρα» όμως των συγγενικών σχέσεων και όχι μόνο με την εξουσία του Κούλη και το Μέγαρο Μαξίμου, με διάφορες αφορμές το καθυστερούν από τότε και το αναβάλλουν. Πάντως για το συγκεκριμένο κομμάτι του έργου που έγινε η τραγωδία έχει βγει από τότε, από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Κωστάκη Καραμανλή των Τεμπών, η χρηματοδότηση. Και δεν είναι μόνο ότι στο μεταξύ την “αρμέγουν” αλλά και με τα γνωστά κόλπα …αυξάνουν και υπερτιμολογούν τα κόστη από τα υλικά κλπ. στο πλαίσιο αυτό εξάλλου έλεγαν ότι η εργολαβία έχει παγώσει αρχικά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και στη συνέχεια λόγω ελλείψεων σε οικοδομικά υλικά!

    Βεβαίως η επικινδυνότητα είναι ορατή στα σημεία αυτά και πριν από το 2020, διά γυμνού οφθαλμού. Και δεν είναι μόνο ο γνωστός σεισμολόγος Άκης Τσελέντης που αποκάλυψε χθες ότι τους είχε προειδοποιήσει με στοιχεία κα φωτογραφίες πριν από τέσσερα χρόνια αλλά από τότε «φυσικά «ΤΟ ΘΑΒΟΥΝ» για να αποσείσουν τις ευθύνες!!!», όπως τονίζει.

    εικόνα_Viber_2023-07-23_18-45-11-641

    Όλοι γνωρίζουν αλλά —δεν μιλούν, παρά ελάχιστοι, ότι στη μεγάλη περιμετρική της Πάτρας, από τότε που αυτή δόθηκε στην κυκλοφορία, οι «εργασίες» βρίσκονται συνεχώς σε εξέλιξη. Από εκεί περνούν χιλιάδες άνθρωποι και οχήματα καθημερινά αλλά οι κακοτεχνίες και οι δήθεν επιδιορθώσεις-ανακατασκευές διαδέχονται η μια την άλλη. Με τις πλάτες των εκάστοτε κυβερνήσεων, οι μεγαλοεργολάβοι κάνουν ο,τι θέλουν και για χρόνια τμήματα της περιμετρικής παραμένουν κλειστά, προκαλώντας πάμπολλα δυστυχήματα μέχρι και τη χθεσινή τραγωδία. Η αδιαφορία και η εγκληματική αμέλεια είναι καθεστώς παρά τις όποιες καταγγελίες για τους διαγωνισμούς έχουν γίνει. Οι κυβερνήσεις και οι ελεγκτικές αρχές που τις υπηρετούν κάνουν τα στραβά μάτια, όπως κάνουν από το 2020 και στο συγκεκριμένο σημείο.

    Ενώ μάλιστα σε κάποια φάση, στα τέλη του 2021, κάτι φαινόταν ότι πάει να γίνει, πήρε αναβολή για μετά το Πάσχα του 2022 η ολοκλήρωση των εργασιών βαριάς συντήρησης στον κόμβο Οβρυάς της Περιμετρικής Πατρών. Κι από τότε …όλο αναβάλλεται!

    Την εργολαβία ανέλαβε να υλοποιήσει η κατασκευαστική J&P με ανάθεση της Ολυμπίας Οδού που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου και είχε ενταχθεί στο πλαίσιο ενός προγράμματος ελέγχου και συντήρησης των 110 γεφυρών που βρίσκονται στο τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος του αυτοκινητόδρομου και στην Μεγάλη Περιμετρική της Πάτρας. Η εργολαβία περιλάμβανε επιθεώρηση, έλεγχο και δομικές επεμβάσεις σε υφιστάμενα τεχνικά έργα του αυτοκινητόδρομου. Οι δικαιολογίες της J&P ήταν ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες στην προμήθεια των υλικών από την Ρουμανία, λόγω των προβλημάτων που παρατηρούνται στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, τα οποία επιδεινώθηκαν και από τις εξελίξεις μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Κι από τότε οι κάτοικοι της περιοχής πλησίον του αποκλεισμένου κόμβου, κατήγγειλαν με κάθε ευκαιρία ότι είχαν πολύ καιρό να δουν το συνεργείο να δουλεύει, ωστόσο ο δρόμος παρέμενε και πάλι μπλοκαρισμένος.

    Η Ολυμπία Οδός προσπαθεί να καλυφθεί τώρα πίσω από το ότι είχε εκδώσει ανακοίνωση για «προσωρινό αποκλεισμό της τοπικής οδού» σε εκείνη την περιοχή. Όμως αυτό δεν την απαλλάσσει από τις ευθύνες της, τις οποίες πάει να φορτώσει είτε στους …Ρομά είτε στους χειριστές των μηχανημάτων της. Κι αυτό γιατί η Ολυμπία Οδός έχει, όπως είναι υποχρεωμένη από το νόμο, πιστοποιητικό για την ασφάλεια του προσωπικού όπως και των εργασιών που γίνονται σε κάθε εργολαβία της. Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτουμε και με το αντίστοιχο έγγραφο προς την κοινοπραξία, για τα «συστήματα διαχείρισης για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία», είναι πιστοποιημένη για ασφάλεια προσωπικού από την TÜV HELLAS που είναι θυγατρική του TÜV NORD Group…

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    4 Σχόλια

    1. Η Εταιρεια TUV NORD ειναι Γερμανικη, η εδρα της ειναι στο Hanover και λειτουργει απο το 1869.
      Καλα κρασια. Η Ελλαδα εχει πουληθει ολοκληρη στη Γερμανια.
      Εψαχνα για δουλεια ετσι για να δω τι κλιμα επικρατει και σχεδον ολες οι εταιρειες, ζητανε γνωση Γερμανικης γλωσσας.
      Η ημιμαθεια των Ελληνων ειναι ανευ προηγουμενου.
      Ας προσεχανε οταν ψηφιζαν, τους Γερμανοστολιαδες, και τους προθυμους ηλιθιους.
      Σεβασμο εχω μονο για τους Αρχαιους Ελληνες.
      Κανενας σεβασμος δεν αξιζει στους Νεο Ελληνες.

    2. ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!!!!

    3. βρωμογυφτοι. αλλα κ παλι . ετσι ευκολα πεφτει μια γεφυρα με το ν κοψεις το σιδερο που εξεχει απο το τσιμεντο????? ε ρε κλεψιμο παλι τα λαμογια κ ποσες ακομη τετοιες κακοτεχνιες εχουμε στην ελλαδα κ φαγαν τα δις. επιστροφη τωρα τα χρηματα κ κρεμαλες τους μεγαλους υπευθυνους

    Comments are closed.