Σχεδόν δύο χρόνια από το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023 στα Τέμπη έχουν περάσει και ακόμα δικαιοσύνη και ευθύνες δεν έχουν αποδοθεί.
Ο ειδικός πραγματογνώμονας σε θέματα πυρκαγιών και τεχνικός σύμβουλος οικογενειών θυμάτων των Τεμπών Βασίλης Κοκοτσάκης ήταν αποκαλυπτικός για μία ακόμη φορά, παρουσιάζοντας ένα νέο βίντεο, στο οποίο, όπως αναφέρει, «θα δείτε αυτό που πεισματικά αρνούνται να δουν αυτοί που πρέπει».
Με σημερινή (15/2) ανάρτησή του, αλλά και με την παρουσία του το βράδυ της Παρασκευής (14/2) στην εκπομπή «Αντιθέσεις» του Γιώργου Σαχίνη στην ΚΡΗΤΗ TV, ο κ.Κοκοτσάκης αποκαλύπτει «την ροή των καυσίμων στα πράνη.Το ντόμινο, τους πίδακες και γλώσσες φωτιάς».
Παρουσιάζει επίσης με συγκλονιστικό τρόπο «τον εφιάλτη που σκότωσε (έκαψε) 27 επιβάτες του μοιραίου τρένου…»
Η ανάρτησή του:
Εδώ θα δείτε αυτό που πεισματικά αρνούνται να δουν αυτοί που πρέπει. Την ροή των καυσίμων στα πράνη.Το ντόμινο, τους πίδακες και γλώσσες φωτιάς. Θα δείτε τον εφιάλτη που σκότωσε (έκαψε) 27 επιβάτες του μοιραίου τρένου…
Παράλληλα, χθες το βράδυ, ο κ. Κοκοτσάκης μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή όπου παρουσίασε νέα ντοκουμέντα, έγγραφα και έδωσε εξηγήσεις για το βίντεο που είχε αναρτήσει νωρίτερα.
Ο κ. Κοκοτσάκης επιβεβαιώνει σε έκθεση του ιδίου και της ομάδας του, ότι ο θάνατος 27 ατόμων «οφείλεται σε εύφλεκτα καύσιμα υλικά τα οποία είχαν την δυνατότητα αυτόνομης διατήρησης της καύσης και των οποίων η συμπεριφορά δεν συνάδει με την συμπεριφορά καύσης του βασικού εξοπλισμού των 2 τρένων, αλλά και του δηλωμένου φορτίου αυτών. Ο θάνατος επήλθε λόγω ακριβώς αυτής της καύσης και της έκθεσης των σωμάτων σε αυτήν και συνέβη όταν τα παραπάνω εύφλεκτα καύσιμα υλικά ανεφλέγησαν σε δεύτερο χρόνο και αφού το φαινόμενο της πυρόσφαιρας είχε ολοκληρωθεί».
Προσθέτει ακόμα ότι «από την νέα σύνθεση-σύνδεση των δύο ηχητικών διαπιστώνεται η παρουσία στον χώρο περισσότερων διασωθέντων κατ’ αρχήν επιβατών, από όσων ακούγονται στην προηγούμενη σχετική ανάλυσή μας. Αυτό πιστοποιείται από την ύπαρξη διαφορετικών φωνών και κραυγών απόγνωσης σε σχέση με προγενέστερη ανάλυση μας με την χρήση ενός μόνο αρχείου ήχου προς το 112. Από αυτές τις κραυγές αναγνωρίζεται ως αιτία θανάτου των επιβατών αυτών η έκθεση του σώματος τους στις φλόγες για τις οποίες οι διασωθέντες φαίνεται να είχαν τόσο αντίληψη όσο και επίγνωση της σε βάρος τους κατάστασης, την οποία και εκφράζουν με δραματικό τρόπο».
Σε άλλο σημείο η έκθεση του κ. Κοκοτσάκη αναφέρει ότι «διαπιστώνεται η χωρίς καμία αμφιβολία ροή φλεγόμενων αυτών υγρών καυσίμων στα πρανή (λόγω κλήσης) της σιδηροδρομικής γραμμής, στο σημείο που κατέληξαν και εντοπίστηκαν τα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας μετά την σύγκρουση, διαπίστωση η οποία δεν αφήνει καμία αμφιβολία για το είδος της καύσης αλλά και της ταυτότητας του καιόμενου υλικού».
Επιτρέπεται η εμπορική αμαξοστοιχία να συνταξιδεύει με την επιβατική;
Κι έβγαινε ο μπούλης στη βουλή και διακήρυττε την ασφάλεια των τρένων. Μας κορόϊδευε συνειδητά μπροστά στα μούτρα μας.
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου, όπως θα έλεγε ο Μαρκές.
Δεν κατάλαβα, δηλαδή οι εικοσιεφτά άνθρωποι απανθρακώθηκαν από τη φωτιά μέσα στο βαγόνι και δύο άτομα βρέθηκαν σε στάση πυγμάχου έξω από το βαγόνι; Ήταν καμμένα τα σώματα των δύο; Πώς ήταν σε στάση πυγμάχου; Δεν απανθρακώθηκαν, ήτανε σαν στήλες άλατος;
Δηλαδή επειδή όταν το έδαφος ήταν υγρό και δεν μπορούσαν να κάνουν τις μετρήσεις το μπάζωσαν πριν ξηρανθεί για να μην τις κάνουν;