Με ελλείψεις και κενά αναμένεται να ξεκινήσουν, πιθανότατα από το ερχόμενο Σάββατο 1η Απριλίου, τα τρένα που εκτελούν τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, τα οποία θα μπουν στις ράγες μετά το σοβαρό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με την εμπορική αμαξοστοιχία Intercity 62 που εκτελούσε την ίδια διαδρομή.
Σύμφωνα με όσα είπε στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, o σταθμάρχης Γιάννης Κοκκινάκης, τα μηχανοστάσια έχουν πάρει φορητά GSMR ώστε να έχουν επικοινωνία τα τρένα μεταξύ τους, αλλά και με τον σταθμάρχη.
Ωστόσο, αν και έχει ήδη τοποθετηθεί σε αρκετούς συρμούς, δεν έχει μπει σε λειτουργία!
«Υπάρχει ένα άλλο σύστημα το GSM-R, το οποίο έχει αρχίσει να εγκαθίσταται στις αμαξοστοιχίες και στα μηχανοστάσια, ώστε τα τρένα να έχουν επικοινωνία με τον σταθμάρχη και τα τρένα μεταξύ τους. Πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα εγκατασταθεί στα τρένα, ώστε να έχουν άμεση επικοινωνία και οι σταθμάρχες και τα τρένα μεταξύ τους», λέει ο κ. Κοκκινάκης.
Αν και η τοποθέτησή τους δεν είναι χρονοβόρα, ωστόσο, σίγουρα δεν θα έχουν μπει σε λειτουργία την 1η Απριλίου.
Το δεύτερο σημείο που έχει να κάνει με την ασφάλεια είναι κάποια έργα ειδικά στα τυφλά σημεία στις σήραγγες και την επικοινωνία στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, τα οποία κινούνται με ιδιαίτερα αργούς ρυθμούς.
Ένα από τα σημεία που θέλει να προσέξει ο ΟΣΕ είναι όταν περνάει από μια σήραγγα η αμαξοστοιχία να πηγαίνει με πιο χαμηλή ταχύτητα και να επικοινωνούν οι μηχανοδηγοί με τους σταθμάρχες ώστε να τους δίνουν κατεύθυνση για το που πρέπει να πάνε.
Καταλήγοντας, ο σταθμάρχης μίλησε και για κάποιες άλλες διαδικασίες που γίνονται στα τρένα, πλέον μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
«Τα τρένα που πάνε για αεροδρόμιο φεύγουν από τον σταθμό Λαρίσης και πάνε στο σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών εκεί έχουμε την τηλεδιοίκηση.
Όταν το τρένο πάει στην Οινόη εκεί έχουμε αίτηση γραμμής από σταθμάρχη σε σταθμάρχη. Δηλαδή, ο σταθμάρχης ζητά γραμμή ελεύθερη για να πάει η αμαξοστοιχία. Το ίδιο θα γίνει αύριο, που θα ανοίξει και η γραμμή για το Κιάτο».
Κανείς δεν θα ήθελε να βρίσκεται στην θέση των νεκρών και των συγγενών τους. Κάποιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους επιτέλους σε αυτή τη χώρα.
Κανείς δεν θα ήθελε να βρίσκεται στην θέση των νεκρών και των συγγενών τους.
Οποιος ξαναμπει σε τραινο ειναι απλα αυτόχειρας…..
ποιος βλακας θα ξαναταξιδεψει με αμαξοστοιχιες του χαροντα Α Ε και με πανω απο τον ευρωπαικο μεσο ορο εισιτηριου;
Με τους σταθμάρχες της σειράς του εγκληματία τί έγινε;;; Με τον ίδιο τον δολοφόνο που, ενώ είχε λειτουργήσει το τοπικό σύστημα με τους αυτοματισμούς τις προηγούμενες 4 νύχτες, τη μοιραία νύχτα τα έκανε σκατά και τον βρώμικό του ρόλο, τί έχει γίνει;;;
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΑΙΩΝΑ…..
ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΟ ΜΕΣΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.
ΟΜΩΣ ΟΜΩΣ…. ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΟΛΙ, ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
ΗΔΗ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΗΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΠΕ…”ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ”…
ΑΡΑ Ο ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΩΡΑ ΠΛΕΟΝ, ΤΟ ΣΟΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΥΘΙΣΤΟΥΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΠΛΟΥΣΤΑΡ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΡΜΠΑΣ ΝΑ ΤΡΙΤΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ. ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ
Άλλο που δεν θέλει αυτός να συμβούν νέα Τέμπη. Πάντως και τα καλύτερα συστήματα να έχουν αν ο σταθμάρχης είναι πουλημένος το κακό θα γίνει.
ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ…ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΠΟΤΑ…ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ???
Σιγά μην χολοσκασει, δεν τον νοιάζει τίποτα αυτόν…