Ο “ΜΑΘΗΤΗΣ” ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ – ΑΚΡΑΤΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ

Κοινοποίηση:
δφδφβδφγφ

Το κόλπο είναι γνωστό και με τη Νέα Δημοκρατία το έχουμε πραγματικά εμπεδώσει.

H τακτική των αναγκαστικών συγχωνεύσεων τμημάτων στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη δημιουργεί εντελώς ακατάλληλες εκπαιδευτικές συνθήκες στις σχολικές μονάδες και ο μόνος ωφελούμενος, θα είναι αυτός που φέρνει στην Ελλάδα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο. Η Κυβέρνηση μέσω του Πιερρακάκη σπρώχνει τους γονείς μακριά από τη δημόσια δωρεάν Παιδεία.

Εντοπίσαμε στο διαδίκτυο ένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό παράδειγμα από δημοτικό σχολείο που εδρεύει στο δήμο Αθηναίων. Δεν έχει σημασία ποιο είναι.

Κατά την εφετινή σχολική χρονιά η πέμπτη και η τετάρτη τάξη του εν λόγω σχολείου θα έχουν από ένα τμήμα έκαστος ενώ πέρυσι είχαν από δύο. Αυτό έγινε κατ’ εντολή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης η οποία, όπως έχουμε τονίσει, επιμένει φορτικά και απειλεί τους εκπαιδευτικούς που δεν συμμορφώνονται ακόμα και με πειθαρχικές διαδικασίες.

Η πέμπτη τάξη του σχολείο, στο ένα της τμήμα, θα έχει εφέτος συνολικά 24 παιδιά. Από αυτά τέσσερα χρειάζονται εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης ενώ άλλα τέσσερα έχουν διαγνώσεις για διαφόρων τύπων μαθησιακές δυσκολίες.

Προκύπτουν πολλά ερωτήματα: Θα υπάρχουν την ίδια ώρα στην ίδια αίθουσα συνολικά πέντε εκπαιδευτικοί μαζί με το δάσκαλο ή θα μειωθούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης; Πώς θα μπορέσει να ελέγξει την κατάσταση ο δάσκαλος του τμήματος και σε ποια παιδιά θα εστιάσει την προσοχή του; Ποιος θα είναι ο ρυθμός προόδου των παιδιών κατά τη διάρκεια της χρονιάς;

Τα ερωτήματα έχουν περισσότερο ρητορικό χαρακτήρα, ειδικά αν έχει κανείς κατά νου ότι μέσα σ’ αυτήν την τάξη υπάρχουν και προσφυγόπουλα που δεν ξέρουν πολύ καλά τα ελληνικά. Από τον εκπαιδευτικό ζητούνται δηλαδή… μαγικές ιδιότητες και την ίδια ώρα ατσάλινη υπομονή και αντοχή.

Στην τετάρτη τάξη θα φοιτούν εφέτος 23 μαθητές, επίσης σ’ ένα τμήμα.

Το κερασάκι σ’ αυτήν την απαίσια τούρτα; Το σχολείο αποφεύγει να εγγράψει (πάλι κατόπιν εντολής) άλλους μαθητές στις συγκεκριμένες τάξεις για να μην αυξηθεί και άλλο ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα. Αν δηλαδή μία οικογένεια, που εξυπηρετείται γεωγραφικά από το συγκεκριμένο σχολείο, θέλει να στείλει το παιδί στην τετάρτη ή την πέμπτη, απλά δεν μπορεί να το κάνει και πρέπει να αναζητήσει άλλη λύση.

Προφανώς, το παραπάνω παράδειγμα δεν είναι το μοναδικό. Είναι όμως αρκούντως ενδεικτικό της κατάστασης.

Οι γονείς των παιδιών του εν λόγω σχολείου ετοιμάζουν σε κάθε περίπτωση επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας και προετοιμάζουν, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, κινητοποιήσεις από τις 12 Σεπτεμβρίου, όπως άλλωστε είχαμε και σήμερα το πρωί.

Και ο ντίλερ των ιδιωτών υπουργός Πιερρακάκης, το “παιδί” του Χάρβαρντ που σπούδασε με λεφτά από υποτροφία του Ιδρύματος Κόκκαλη (δείτε την κεντρική φωτό), απλά τάζει προσλήψεις.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Άχρηστα πρωινά πάρκινγκ δημόσια σχολεία χιλιάδες εκπαιδευτικοί δουλεύουνε τετράωρα ανίκανη και αμόρφωτη χωρίς αξιολόγηση

    Ναι στα ιδιωτικά σχολεία ναι στην ιδιωτική εκπαίδευση

  2. Τα ίδια και εδώ στην Γερμανία εδώ και δύο χρόνια, το παρουσιάσαν σαν ένα φοβερό σύστημα το οποίο αντιγράψανε από την Νέα Ζηλανδία, και με το σκεπτικό πως εκεί λειτουργούν όλα υπέροχα τα παιδιά είναι πανέξυπνα δεν υπάρχει πολύ εγκληματικότητα και τα λοιπά, όπως και στο παράδειγμα έτσι και εδώ, εδώ όμως 35 παιδιά παρακαλώ,εσάς σε αυτά 6 με έντονες μαθησιακές δυσκολίες, 10 ουγκα μπουγκα, κάνουν μάθημα τα παιδιά, από την μια η μία δείχνει με το στόμα από την άλλη η άλλη φωνάζει στα ουγκα μπουγκα ζ αποτέλεσμα? Υποχρεωτικός εξοπλισμός ακουστικά για τα αυτιά στα παιδιά, κλαίνε και λένε πως να κάνω πρόσθεση δεν μπορώ είναι τόσο δυνατά, το άλλο ουγκα προχθές κοπανησε την δασκάλα… Άντε και προς τα πού να κάνουμε εμείς τώρα, πίσω είναι και ο μεγάλος μαμακας ο Μήτσος, αμησετα

  3. Η ΞΕΦΤΊΛΑ ΤΗΣ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΑ…..

  4. 24 μαθητές. Οι 8 μαθησιακά προβλήματα. 5 δάσκαλοι. ΚΑΙ λαθρό προσφυγοπούλα. Στην Πέμπτη τάξη που θεωρείται δύσκολη. Μάλιστα.
    Βλέπουμε που πάει το πράγμα. Θέλουν τα παιδιά μας αμόρφωτα και τους γονείς σε απόγνωση ψάχνοντας ιδιωτικά σαν ύστατη λύση.

Comments are closed.