Ο “ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ” ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! “ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ” – “ΒΡΑΖΕΙ” Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

    Κοινοποίηση:
    1

    Γράφει η Νίνα Γεωργιάδου


    Όταν το 1997 ψηφιζόταν ο νόμος 2472, που απαγόρευε την ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο με μαθητές, κανένας δεν μπορούσε ακόμα να φανταστεί πως σε μια εικοσαετία τα προσωπικά δεδομένα θα γινόντουσαν κουρέλι και αντικείμενο δημόσιας διαπόμπευσης.

    Πως η σχολική τάξη θα γινόταν, από χώρος γνώσης και αγωνίας, διαπαιδαγώγησης και ανθρώπινης συνύπαρξης, ένα ακόμη άθυρμα στην εποχή των Σεφερλικών θεαμάτων.
    Όταν οι εκ του νόμου αυτού εγκύκλιοι στα σχολεία απαγόρευαν, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, τη χρήση κινητών τηλεφώνων και επέτρεπαν μόνο κάτω από ειδικές προϋποθέσεις για μαθησιακούς λόγους, κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί πως η αυτονόητη αυταξία της σχολικής αίθουσας, ο σεβασμός στην ατομικότητα του κάθε μαθητή και κάθε εκπαιδευτικού, η παιδαγωγική μυσταγωγία θα γινόντουσαν, από το αρμόδιο υπουργείο, αντικείμενο παρακολούθησης, θεάματος, ρουφιανιάς και χλεύης.

    Μετά ήρθε η πανδημία κι έφερε περισσότερο κοινωνικό θάνατο παρά βιολογικό. Ο covid 19 αποδείχτηκε ως τώρα εξαιρετικά θανατηφόρος για όλες τις κοινωνικές κατακτήσεις. Με το φόβο του μαζικού θανάτου, οι διαχειριστές της εξουσίας συντρίβουν κάθε έννοια αξιοπρέπειας.
    Στο δημόσιο σχολείο, το κακοποιημένο αυτό λάφυρο που κατακρεουργείται κάθε φορά με διεστραμμένες εμπνεύσεις πάνω στον πάγκο του χασάπη- τυχάρπαστου υπουργού παιδείας, θα στηθούν κάμερες.

    Έστι ρουφιάνου οφθαλμός, ος τα πανθ’ ορά.

    Η σχολική τάξη σε φορμόλη, στρατιωτάκια αμίλητα, ακούνητα, αγέλαστα, καμιά παρέκκλιση από το αποστειρωμένο πρόγραμμα, καμιά διερώτηση, κανένα άγγιγμα, καμιά ονειροπόληση, καμιά ανατρεπτική προσέγγιση του διδακτικού αντικειμένου, κανένα λάθος, κανένα αστείο, κανένα γέλιο, κανένα δάκρυ, κανένας θυμός, κανένας ερωτισμός, καμιά ανθρώπινη ουσία.

    Η “εξ αποστάσεως”, αυτή η γελοία παιδαγωγικά, μαθησιακά και τεχνικά αρλούμπα, στην οποία συνηγόρησαν αυτοί που όφειλαν να ορθώσουν ανάστημα, συνέδραμε το Μεγάλο Αδερφό στα σχολεία.

    Η συμμετοχή και το ‘ευπειθώς αναφέρομαι’ μπροστά σε μια οθόνη, προδιέγραψε το θράσος της επόμενης μέρας.

    Η χρόνια τώρα, κινηματική καθίζηση του εκπαιδευτικού κόσμου, άνοιξε διάπλατα όλες τις κερκόπορτες. Και μπούκαραν κάθε είδους τσρλατάνοι.

    Όταν η αρμόδια καντηλανάφτισσα – υπουργός καλούσε το ιερατείο στη συνδιαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής, όταν το πανεπιστημιακό άσυλο διασυρόταν από τα βοθροκάναλα και καταργούνταν αντισυνταγματικά, όταν τα ΜΑΤ τσάκιζαν τους φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ πριν λίγους μήνες, όταν καταργήθηκε η κοινωνιολογία γιατί ο Άδωνις απεφάνθη και πήγαμε αιώνες πίσω στο dum spiro spero, οι κάμερες είχαν ήδη αγοραστεί και το μοντέλο του πιο φρικτού δασκάλου, του πιο χειραγωγημένου μαθητή είχαν ήδη καλουπωθεί.

    Όποιος θέλει να μείνει ζωντανός και δάσκαλος, μακριά απ το καλούπι της μούμιας, υπάρχουν οι δρόμοι, οι ζωντανοί αγώνες, η σύγκρουση!

    Πηγή: prologos.gr

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    25 Σχόλια

    1. ολοι οι αριστεροι αναρχοκομουνιστες εκπαιδευτικοι αντιδρουν!
      αρα ειναι σωστα τα μετρα…
      καμερες σε καθε ταξη να βλεπει ο ελληνικος λαος τους τεμπεληδες αριστερους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      αμεση απολυση των αναρχοκομουνιστων δασκαλων!!!!!!!!!!!!!
      δεν θα περασει ο κομουνισμος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. εσυ μεινε ακομη στους αριστερους και τους δεξιους αυτα μας εφαγαν οι κομματικες ταμπελες,σε λιγο που δεν θα χεις μαντηλι να κλαψεις θα σου πω..

      2. Ξέχασες να πάρεις τα χάπια σου και παραληρείς….

      3. Ακριβως ετσι ειναι. Αντιδρούν όπως μονίμως αντιδρούν και στην αξιολογηση. Η κάμερα θα δειξει τη γυμνια τους. Τα περι προσωπικών δεδομένων ας τα πουνε αλλού…

      4. Ποσο μαλακας μπορει να εισαι σε σκατοψυχο λαμογιο …..

    2. κοφτε φατσες.κεραμεως και γαβρογλου.περιμενετε με αυτους να παει η παιδεια μπροστα.

    3. Μεσα σε 3 περιπου μηνες εχουμε χασει τα παντα ……την δυναμη που αντλουσαμε απο το κερακι στην Παναγια μας …τις δουλειες μας …την στοργικη επαφη και την στηριξη απο τους ηλικιωμενους γονεις μας….κατι απλο μια βολτα στη θαλασσα…και πριν καλα καλα συνειδητοποιησουμε τι ακριβως μας εχει συμβει ερχομαστε εμεις οι γονεις αντιμετωποι με τον παραλογισμο του νεου μοντελου σχολειου το οποιο ερχεται να αντικαταστησει το big brother…Μεσα σε 3 μηνες μας τσακισαν και η λαιλαπα συνεχιζεται ….Και το μονο που καταφερνουμε ειναι σαν αποσβολωμενοι να παρακολουθουμε τις εξελιξεις σαν να συμβαινουν σε καποιους αλλους σαν να μην αφορουν εμας και τα παιδια μας.Τα χρονια των μνημονιων χασαμε πολλα …….ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ …..Μονο αυτη ειχαμε καταφερει να διαφυλαξουμε ….ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ…..

    4. Ότι πρέπει για στρατιωτικό γαμήσι και σφαγή μετά είναι αυτή
      Φανταστείτε πόσο θα φωνάζει αυτή όταν της κόβεις το κεφάλι

      1. ΣΦΑΞΙΜΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ…ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΛΕΚΑΝΗ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΑΣ ΤΗ ΜΑΠΑ ΤΗΣ ΔΝ ΚΑΝΕΙ…ΚΑΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΙΠΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!

    5. Το αθρο βρωμαει παρωχυμενη αριστεριλα! Φθηνη προπαγανδα εναντιον της κυβερνησης!

      1. συνέχισε εσύ να τρως σανό….. Ακόμα αριστερούς και δεξιούς βλέπεις? Νεοταξίτες και αντί νεοταξίτες δεν?

    6. Απο την εποχη της πληροφοριας ,στην ψηφιακη εποχη. Ετοιμαζουν το εδαφος για το τσιπακι

    7. Αν ρωτήσετε τον πατέρα σας η ίσως τον παππού σας για το … ΥΠΟΠΑΙΔΕΙΑΣ (και όχι υπουργείο παιδείας) θα σας πει : “Γέμισε … Βούλγαρους … το υπουργείο” .

      1. Χαχαχαχαχ! Always look at the bright side of life..! Ετσι απτοητος

      2. Χαχαχαχαχ! Always look at the bright side of life.. Ετσι απτοητος

    8. Διαβάστε τι γράφει ένας δάσκαλος απο το Κιλκίς, σε ένα κείμενό του για τα σχολεία”
      Στην «Νεοελληνική Γλώσσα» Α’ Γυμνασίου στο «Τετράδιο Εργασιών», βιβλίο που εκπονήθηκε πριν από 20 χρόνια περίπου διαβάζω την ζοφερή εικόνα του «σχολείου του μέλλοντος» όπως τιτλοφορείται και το κείμενο:

      «Ουσιαστικά το σχολείο του μέλλοντος θα είναι μια μορφωτική υπηρεσία, όπου το κάθε παιδί θα μαθαίνει μόνο του από τον υπολογιστή, υποβοηθούμενο από έναν υποβαθμισμένο “βοηθό μάθησης”- τον δάσκαλο- επιφορτισμένο κυρίως με τεχνικής φύσεως προβλήματα. Τα παιδιά που έχουν υπολογιστή στο σπίτι θα μπορούν να παρακολουθούν και αποκεί (σ.σ. με μία λέξη «αποκεί»), χωρίς να είναι απαραίτητη η καθημερινή παρουσία στο σχολείο, αφού έτσι και αλλιώς οι ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων του θα είναι online σε 24ωρη βάση…». (Σελ. 71).

      Μάλιστα. Ολοταχώς λοιπόν για τον ψηφιοποιημένο μετάνθρωπο. Ήδη άρχισαν να ψηφίζονται οι σχετικές τροπολογίες. Από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η εφαρμογή. Και δεν μιλώ για το «εκπαιδευτικό απόρρητο», όπως προσφυώς ονομάστηκε. Αναφέρομαι στην εγκληματική διαδικασία που θα οδηγήσει πολλά παιδιά στην εξάρτηση, στην «ηλεκτρονική μορφίνη», στον διαδικτυακό εθισμό

      https://www.triklopodia.gr/%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%ae%cf%84%cf%81%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%b1%cf%84%cf%83%ce%b9%cf%8c%cf%82-%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%af%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%84%ce%ad%cf%88%cf%84%ce%b5/

    9. Εξ αποστάσεως όλα πάνε να τα κάνουνε, θέλουν να σε κάνουν να βλέπεις τον απέναντι σου άνθρωπο σαν εχθρό, να φοβάται ο ένας τον άλλον. Και θα δείτε πως δεν θα το τελειώσουν εδώ αυτό. Θα ανακαλύψουν νέα επέλαση του ιού. Πάντως έτσι που το παμε Στέφανε ενώ αρχίσανε καλά, το η@μησο3θα το φάνε. Και δεν θα είναι εξ αποστάσεως. Κούρασαν.

    10. Έχω σιχαθεί αυτή την κοινωνία πια.Οι γονείς γιατί δεν αντιδράνε;Θα αφήσουν τα παιδιά τους στις ορέξεις της δούλας του Ροκφέλερ Κεραμέως;Ό,τι γίνεται μας αξίζει.

      1. Οι γονείς ΦΥΣΙΚΑ και αντιδρούνε. Ψηφίζουν ΝΔΟΥΛΑ σαν ΜΟΥΛΟΙ που είναι…

    Comments are closed.