ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ ΤΟΥ ΣΟΥΕΖ: ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ 10 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΟΙΟ “ΕVERGREEN”

    Κοινοποίηση:
    Untitled-25

    Σχεδόν 10 δισ. δολάρια ημερησίως υπολογίζεται η ζημιά στο Σουέζ, την ώρα που πάνω από 160 πλοία αποκλεισμένα.

    Το κοντέινερ EverGreen μήκους 400 μέτρων και 200.000 τόνων έχει κολλήσει και στις δύο πλευρές της διώρυγας του Σουέζ.
    Πρόκειται για τεράστιο πλοίο, τόσο μεγάλο σε μήκος όσο το Empire State building σε ύψος εμποδίζοντας τη διέλευση των πλοίων για περισσότερο από 48 ώρες.
    Η διώρυγα του Σουέζ είναι ο πιο σημαντικός εμπορικός δρόμος του κόσμου που ενώνει τη Μεσόγειο με την Ερυθρά θάλασσα και αυτό το περιστατικό θα έχει συνέπειες στο διεθνές εμπόριο.
    Μέχρι στιγμής, οι προσπάθειες ρυμουλκών για την απομάκρυνση του έχουν αποτύχει

    Από την πλευρά της, η ιαπωνική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια του πλοίου, ζήτησε συγνώμη και δήλωσε η επιχείρηση αποκόλλησης είναι «εξαιρετικά δύσκολη».

    Άκαρπες οι προσπάθειες αποκόλλησης του γιγαντιαίου πλοίου
    Σύμφωνα με την ολλανδική εταιρεία Smit Salvage, η οποία προσελήφθη από την εταιρεία διαχείρισης του πλοίου Evergreen Marine Corp, με έδρα την Ταϊβάν, να βοηθήσει στην αποκόλληση του πλοίου, η επιχείρηση θα μπορούσε να διαρκέσει «ημέρες ή και εβδομάδες».

    Η Evergreen ανέθεσε σε ομάδες ειδικών της Smit Salvage, όπως επίσης της ιαπωνικής εταιρείας Nippon Salvage, να εκπονήσουν ένα «αποτελεσματικότερο σχέδιο» για την αποκόλληση του πλοίου.

    Η Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), που έχει αναλάβει χρέη τεχνικής διεύθυνσης του Ever Given, ανέφερε σε μια ανακοίνωση ότι οι προσπάθειες βυθοκόρησης συνεχίζονται.

    «Μόλις αποκολληθεί, θα γίνει πλήρης επιθεώρηση του πλοίου και η BSM θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρμόδιες αρχές για την διαλεύκανση του περιστατικού».

    Την Πέμπτη, η αιγυπτιακή αρχή διαχείρισης της Διώρυγας του Σουέζ ανακοίνωσε πως η θαλάσσια κυκλοφορία έχει «προσωρινά ανασταλεί» έως την αποκόλληση του μήκους 400 μέτρων και βάρους 200.000 τόνων Ever Given.

    Όπως φαίνεται σε έναν χάρτη του ιστότοπου vesselfinder, δεκάδες πλοία περιμένουν στις δύο πλευρές της διώρυγας και στη ζώνη αναμονής στη μέση της διώρυγας.

    Από την πλευρά της, η ιαπωνική εταιρεία Shoei Kisen Kaisha, ιδιοκτήτρια του πλοίου, ανακοίνωσε σήμερα ότι εργάζεται με τις αρχές της διώρυγας για την αποκόλληση, όμως η επιχείρηση είναι «εξαιρετικά δύσκολη».

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    34 Σχόλια

    1. Το σχέδιο προχωράει στην φάση 2 … μετά τον ιό που ήρθε τυχαία τώρα έφραξε το σουεζ .. θα μείνει κάνα χρόνο εκεί παιδιά … θυμήθηκε το ….. θα ανέβουν όλα …τρόφιμα και καύσιμα . Τίποτα δεν είναι τυχαίο … ήρθε η παγκόσμια δικτακτορια

    2. Ξεκίνησε η μετωπική συγγρουση Αιγύπτου με τουρκομογγολια-μουσουλμανικη αδελφοτητα. Βλέπε και σιδηροδρομικό ατύχημα απο “αορατο” χερι. Ο Ερντογαν, απο θεωρητικος τρομοκρατης, περασε στην πραξη. Συρια, Εβρος, Αρτσαχ, Λιβύη και τωρα τα διδυμα “ατυχήματα” στην Αιγυπτο. Η Ε.Ε. προφυλασσει τις επενδύσεις της στην τουρκια, μην περιμένουμε αντιδραση. ΗΠΑ και ΔΝΤ; Αιγυπτος και Αραβες; Ισραήλ κλπ; Ειδομεν, Οιδομεν και Ηδομεν, ελπιζω.

    3. ΓΚΑΝΤΕΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!! μας την εκαμες παλι την λαδια. Ανακατευτηκες στα νερα του Σουεζ και μας τα κανες…..θαλασσα

    4. | Για – παντα πρασινη – αναπτυξη το ονομα του πλοιου που βοηθα να καταστραφει το παγκοσμιο εμποριο .
      Αλλο ενα σατανολουμινατικο παρασυνθημα…αγαθα μονο για τις ελιτ..και οι αλλοι για ενα πιατο ρυζι..

      1. Ever Given το πλοιο της Evergreen Marine εταιριας, ««The Ever Given, operated by the Taiwanese company Evergreen Marine»»

    5. 10 δις την μέρα !!!!!!!
      Είστε καλά ;
      Θα ήτανε η πιο πλούσια χώρα στην γη εδώ και χρόνια .

      1. oχι δε καταλαβες, μιλασει για τη ζημια παγκοσμιως

    6. Φτιάχνει δεύτερο κανάλι ο Σίσι καιρό τώρα. Την περίοδο 1967-1973 ήταν κλειστό για το μεγαλύτερο διάστημα, οπότε το Γιβραλτάρ (Άγγλοι) βγαίνουν κερδισμένοι και οι όποιες οδικές.

    7. Όπως και άλλοι εδώ στα σχόλια, πιστεύω ότι είναι στημένο ατύχημα απο τους νεοταξίτες για να δημιουργήσουν τεχνητή έλλειψη προϊόντων αλλά και για να χτυπηθεί η Κίνα, που έχει κύριο δρόμο μεταφοράς προϊόντων της από τις θάλασσες της ΝΑ Ασίας μέσω του Σουέζ και προορισμό τα λιμάνια της Μεσογείου που τροφοδοτούν την Ευρώπη.

    8. Θα πρεπει να πανε απο κειπ ταουν αμα αργησουν.αυτο σημαίνει οτι οι κινεζομαλακιες θα εχουν ανεβασμενα μεταφορικα αμα παρει πολυ καιρο να το ξεκολησουν.

    9. Αυτο το πραμα με τις μεταφορες εχει παραγινει. Σε θαλασσα αερα και δρομους. Η καθε χωρα να αφεθει να αναπτυξει και να παραγει τα αγαθα της ωστε να μην χρειαζονται τοσες πολλες μεταφορες απο χωρα σε χωρα. Αλλα τι λεω εε?? Η Νεα Ταξη εχει αλλη γνωμη…

    10. Ο Γκαντεμης της ανωμαλης Ν.Δ χτυπησε και εδω.

      1. Θέλεις να μιλήσουμε για γκαντεμηδες;
        Με το που αναλαμβάνει ο Τσίπρας, ελληνικο f16 με δύο πιλότους,πέφτει και σκοτώνει ακόμα 8 ξενους πιλότους. Μαντρα Αττικής , 24 πνιγμένοι….Μάτι Αττικής 101 απανθρακωμένοι.

        1. το παλιο γεφυρι που εσπασε την πρωτη ημερα που βγηκε ο μπαρουτοκαπνισμενος μακεδονομαχος λαθροαγαπησιαρης τσιπρας το τ οχι κεφαλαιο

        2. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΣΕΙΣΜΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΝΔΗΜΙΑ, ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΟΥΛΕ;

        3. την 1 Φλεβαρη του 2015 κατερρευσε το γεφυρι της πλακας, χτισμενο το 1866. Ο τσιπρας και αν δεν ειναι γκαντεμοσαυρος.

        4. Τι συγκρίνεις ρε φίλε σοβαρά τώρα ; Με αυτή την λογική με τον Κούλη πεθαίνουν 50 άτομα την ημέρα εδώ και εβδομάδες άρα είναι 100 φορές χειρότερος από τον Τσίπρα

          Με την δικιά σου λογική. Ούτε που σκέφτεσαι τι γράφεις…

        5. Να μετρήσουμε τους νεκρούς στην Ελλάδα ή παγκοσμίως από τότε που έχει αναλάβει ο γκαντέμης?

          1. η πανδημεια ειναι παγκοσμιο γεγονος με αυτη την εννοια λοιπον ολοι οι ηγετες ειναι γκαντεμηδες εγω δεν ειμαι με κανεναν απο αυτους, δεν μπαινω στην διαδικασια, εσεις λοιπον οι σκεπτομενοι γκαντεμοτσιπροφιλοι παρτε τον αγκαλιτσα

    11. Με μερικό ξεφόρτωμα κάτι θα γίνει , διαφορετικά …

    12. Στημένο περιστατικό. Εντάσσεται στη προσπάθεια να καταστρέψουν τη παγκόσμια οικονομία. Μας κυβερνάνε σατανιστές και νιώθουν πως ο χρόνος τους τελειώνει γιατί επιστρέφει ο Κύριος σύντομα.

    13. να δημιουργήσουν τεχνητή έλλειψη προϊόντων για να εφαρμοστεί η επανεκκίνηση όπως έγινε στην γενικτονια του Γολοντόμορ, από πέρυσι τον Μάρτιο έκλειναν τις μονάδες παραγωγής κρέατος στην Αμερική και καλά επειδή λόγω πανδημίας θα χάλαγαν τα προϊόντα, κοιμούνται όλοι τον βαθύ ύπνο, ήδη δεν υπάρχουν μεταφορικές για τα προϊόντα, οι βιομηχανίες έχουν ελλείψεις πρώτων υλών και πάμε για παγκόσμια πείνα, εδώ νομίζουν ότι θα σωθούν αν αγοράσουν κανα μαγνητάκι οι λίγοι τουρίστες που θα έρθουν στα all inclusive….μια φορά ραγιάς πάντα ραγιάς….

      1. Αντίθετα με αυτά που σωστά αναφέρεις, ο Ερντογάν έχει ανοίξει τα σύνορα, δεν εφαρμόζει περιορισμούς με σαχλαμαρο υγειονομικά διαβατήρια και λόγω της πτώσης της τουρκικής λίρας οι τιμές είναι ελκυστικές για καλοκαιρινές διακοπές. Όσο για το εμπόριο σε συνεργασία με Κίνα και λοιπές ενδιάμεσες χώρες κατασκευάζει τον “δρόμο του μεταξιού” οπότε η Τουρκία θα είναι ο κύριος κόμβος σύνδεσης ανατολής δύσης. Κατά τα άλλα το καθεστώς Μητσοτάκη “γλύφει” το θείο Σάμ (ΗΠΑ) και κάνει φιέστες στη Σούδα, με ρόλο μαντρόσκυλου τα πλοία των ΗΠΑ που δεν γνωρίζουμε όμως στο τέλος ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΔΑΓΚΩΣΟΥΝ!

    Comments are closed.