Αυτή τη βδομάδα ήταν να μπουν περισσότερα δρομολόγια στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, ωστόσο δεν πληρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αγνοούνται οι λεγόμενες δικλείδες ασφαλείας. Έτσι επιβεβαίωνονται οι εργαζόμενοι οι οποίοι προειδοποιούσαν για θέματα ασφαλείας, αλλά κανείς δεν έδινε σημασία, και εφόσον είχαν εισακουστεί θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
Ειδικότερα, η γραμμή του Προαστιακού προς Κιάτο δεν θα ξεκινήσει σήμερα, όπως ήταν προγραμματισμένο, λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών.
Όπως φαίνεται, τα δεδομένα αυτά πάνε πίσω τον προγραμματισμό της επανεκκίνησης των δρομολογίων του Intercity, από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη.
Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών Γιάννης Κοκκινάκης, μιλώντας στο MEGA, ανεφερε πως έχουν ήδη γίνει κάποιες δοκιμές για το GSMR και λειτουργεί κανονικά, ωστόσο απόφαση δεν έχει παρθεί για το ποιά άποψη θα… υπερισχύσει, αυτή του ΟΣΕ ή αυτή της ΡΑΣ.
Όσο για το ζήτημα των δρομολογίων, ο κ. Κοκκινάκης σημείωσε ότι έχουν γίνει οι ενέργειες για να λειτουργήσει το τμήμα Αθήνα – Κιάτο.
«Σύμφωνα με το χαρτί που έχω στα χέρια μου, είναι από τον ΟΣΕ, από τη διεύθυνση κυκλοφορίας, που έχουν ξεκινήσει από τις 22 του μήνα και γίνονται εργασίες συντήρησης στο τμήμα της ηλεκτρικής έλξης μεταξύ Λιοσίων μέχρι το Κιάτο» σημείωσε.
Παράλληλα, ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών αναφέρθηκε και στα νέα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, με κλοπές καλωδίων. «Δυστυχώς όταν μένει ανενεργό ένα δίκτυο γίνονται και πολλές δολιοφθορές. Την 25η Μαρτίου κάποιοι έκλεψαν καλώδια απ΄ το Ζευγολατιό μέχρι το Κιάτο. Αμέσως η υπηρεσία ενήργησε και χθες το βράδυ ήταν έτοιμα» τόνισε.
Όσον αφορά στα δρομολόγια του Intercity, ο κ. Κοκκινάκης υπογράμμισε ότι οι αποφάσεις θα καθυστερήσουν. «Θα το δει ο ΟΣΕ αν είναι να ξεκινήσει 1η Απρίλη το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Θα το δει ο ΟΣΕ μαζί με την Hellenic Train» σημείωσε.
«Ένα τμήμα όπως ο ΟΣΕ είναι 2.500 χιλιόμετρα και είναι αδύνατο να φυλάσσεται ολόκληρο. Και γίνονται προσπάθειες ανάταξης του δικτύου», συμπλήρωσε ο κ. Κοκκινάκης σχετικά με τα περιστατικά δολιοφθορών.
Επίσης, ο κ. Κοκκινάκης υπογράμμισε ότι τα ζητήματα που έχουν προκύψει με τα τούνελ στη διαδρομή Αθήνα – Κιάτο θα έχουν λυθεί σε περίπου 10 ημέρες.
«Ο ΟΣΕ είχε κάνει τις χαράξεις είχε βγάλει τα δρομολόγια, είχε βάλει μείωση ταχύτητας, είχε βάλει 2 σταθμάρχες στα Μέγαρα, ίσως να είναι το πρόβλημα με τα τούνελ. Έχουμε συνολικά 5 τούνελ από το Κιάτο μέχρι το ΣΚΑ, που είναι στους Αγίους Θεοδώρους δύο τούνελ, έχουμε δύο τούνελ στην Κακιά Σκάλα και ένα στην Ευταξία. Έχουν γίνει δοκιμές και με το Tetra, και το VHF και με το GSMR και όλα λειτουργούν» ανέφερε και συμπλήρωσε: «Μέσα στα τούνελ θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες και για τα φώτα που δεν έχουν μέσα, και οι εξαεριστήρες όλα θα ετοιμαστούν. Δεν ξέρω τι θα γίνει με το Intercity είναι θέμα της Hellenic Train».
Είναι που θά τακτοποιόντουσαν όλα σέ 20 μέρες….
Μιά που είναι γερμανόφιλοι, άς δούν πώς αντιμετωπίζουν στήν Γερμανία τις δολιοφθορές: ψεκάζουν μέ ειδικό υγρό τό πολύτιμο υλικό κι όταν οι δολιοφθορείς τό κλέψουν καί πάνε νά τό πουλήσουν, τό υγρό αυτό είναι ανιχνεύσιμο καί μπορείς νά καταλάβης ότι προέρχεται από σιδηρόδρομο, έτσι δέν θά τό αγοράζη κανένας, γιατί θά φοβάται. Γερμανομαϊμούδες μόνο στόν φασισμό, στήν τεχνολογία αυστραλοπίθηκοι…
Γιατί ο ψυχοπαθής Κούλης δεν πήγε στην Φθιώτιδα με το τρένο; Να δώσει το καλό παράδειγμα στον κόσμο που θέλουν να βάλουν μέσα σε αυτά. Να μην χαθούν εισιτήρια που θα έλεγε και ο γλίτσας Άδωνις…Η Ελλάδα έχει προδοθεί από όλες τις πλευρές και αν δεν “ξυπνήσουμε” άσχημα θα γίνουν τα πράγματα…
Γιατί δεν μπορεί να φυλάσσεται το σιδηροδρομικό δίκτυο σε όλο το μήκος του; Τόσους μπάτσους έχουμς να φυλούν αυτούς, τους εχθρούς του έθνους;
μονο για να αποφυγουνε μην χασουνε τις εκλογες
κοβουμε.τα δρομολογια -μην ξαναγινειτιποτα και δεν θα ξαναβγουνε οθτε σε 100 χρονια
Λόγω της καταγωγής τους δεν επιθυμούν να προοδεύσει η Ελλάδα.
Γνωρίζουν την καταγωγή τους και ως αποτέλεσμα του παραπάνω δεν τους ενδιαφέρει το ελληνικό κράτος παρά μόνο το χρήμα .
Ο σταθμάρχης είναι ο τελευταίος άνθρωπος που έπρεπε να καταδικαστεί.
Ο πρώτος δεν θα δικαστεί ποτέ λόγω πολιτικής ρίζας και γιατί κατέστρεψε την Ελλάδα.
Πάντα αυτός που καταστρέφει την Ελλάδα παραμένει και αιώνιος πολιτικός παράγοντας.
Ο Φαλμεράιερ τα εγραψε όλα.
Δηλαδη μεχρι σημερα τα τραινα πηγαιναν στην τυχη ! Ευτυχως που λειτουργουν οι εταιριες των κορακιων τους , ευτυχως που η ΑΑΔΕ βαζει τοκο 50-6Ο ο/ο το χρονο σε καθε απληρωτη ( λογω καραντινας) δοση μνημονιακων ψευτοοφειλων ,ευτυχως που το ρευμα πηγε επανω 300 ο/ο , να που δεν ειναι ολα ασχημα, γκολντεν μπους,Μιχοι και ποσα αλλα, ολα μια χαρα ,γι αυτο χαχανιζουν ολοι στο κ@λοχανειο η “Βουλη”
Φάτε συνταγματικό τόξο μίζας, φάτε επιτελικό κράτος αρπαχτής με μισθούς golden boys στους επιτελικούς του κόμματος την ώρα που τα τρένα δεν λειτουργούν για 1 μήνα! Ναι τα τρένα που οι ίδιοι απαξίωσσν για να τα πουλήσουν. Τα πούλησε ο σύριζα, οι ψευτοδεξιοί συμφώνησαν και η μίζα θα πήγε και στους 2. Εμφάνισαν τους Ιταλούς…στρατηγικό επενδυτή αλλά ούτε τα τρένα δεν καθάρισε από τα γκράφιτι ο στρατηγικός επενδυτής! Και πληρώνει το κράτος τον …στρατηγικό επενδυτή με επιδοτήσεις, τον ιδιώτη! Ρε γαλάζιοι συριζαίοι, αφήστε τις ιδιωτικοποιήσεις και πηγαίντε να θαυμάσετε τα έργα ζωγραφικής του ράμα στο Ζάππειο που τα βλέπατε λες και ήταν του βαν γκογκ! Φέρτε και τον ζάεφ να κάνει έκθεση ζωγραφικής και βάλτε να αγοράσουν έργα του ο πλεύρης και ο γεωργιάδης!